Naar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
Naar aanleiding van dat topic in KLB over onder 1 dak:
Als HoS ben ik een keer bij een rijkstraineeprogramma geweest om te zien wat ze daar allemaal uitspoken. Bleek dat de communicatie uiteraard onvoldoende kan zijn tussen bepaalde instanties.
In de avond had men een programma waarbij je met statushouders en mensen die moeten worden uitgezet ging praten om zo de 'vrijheid' van het leiden van je eigen leven kon bespreken (als in voel je vrij als een leider met leiderschap). Best wel wollig thema, maar goed.
Daar was een vrouw die met IND-zaken was belast. Toevallig kwam ze die avond in gesprek met een jongen en een meid van wie ze persoonlijk het verzoek, volgens de regels, heeft moeten afwijzen, ze herkende de namen en de leeftijden na dat te hebben gevraagd. Deze vrouw barstte na afloop in tranen uit en heeft de volgende dag (naar het schijnt) om overplaatsing gevraagd. Omdat dit té persoonlijk was geworden kon ze er niet meer mee omgaan.
Tja, als ze dit van te voren met haar hadden overlegd was dat iedereen een naar gevoel bespaard geblevenquote:
Will do in Vibesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet plaatsen, spreek het eens in![]()
Ik niet. Dit topic wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Whatsup? Ben je op de grond gevallen?
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat mensen bezuinigen op hun internet(bundel) i.v.m. Corona
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Amee het volgende:
Duuuuudddeee! Ik dacht dat je Bagger was vergeten
Nee. Ik eet vanavond broccoli en feta taartje.quote:
Niet liegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik eet vanavond broccoli en feta taartje.
En cheddar en rozemarijn broodquote:
Lekker. Vooral dat taartje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik eet vanavond broccoli en feta taartje.
Daaromquote:
Je wil het zelfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Daaromin de ochtend voelde het wel als even weekend maar na de lunch ging het al gauw bergafwaarts
Alle werknemers zijn vervangbaar (hoe hard het ook klinkt) en (papier)werk kan altijd een dag of twee rusten. Alleen de zorg moet 24/7quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, als ik de verkeerde keuze maak dan heb ik gerommel en gedoe
Klopt, want als ik wegval is er een enveloppe waarin staat wat er moet gebeuren aangezien ik geen opvolger heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Alle werknemers zijn vervangbaar (hoe hard het ook klinkt) en (papier)werk kan altijd een dag of twee rusten. Alleen de zorg moet 24/7
Kwestie van organiseren en delegerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, want als ik wegval is er een enveloppe waarin staat wat er moet gebeuren aangezien ik geen opvolger heb.
In mijn baan kan ik het misschien permitteren om 1 dag achter te lopen maar dan gaat alles opstapelen en dat heeft men zo door
Ik organiseer en delegeer al genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Kwestie van organiseren en delegeren
Probeer eens je werkemail in het weekend niet te lezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik organiseer en delegeer al genoeg
Ik kreeg een email van één van mijn managementassistenten, ze had het informeel geschreven. Vroeg ze hoe het ging enzo. Ik dacht, wat wilt deze meid. Ik heb geen zin in gezeur
Ik denk niet dat ik tegen die tijd met pensioen ga (als dat dan nog bestaat). Tegenwoordig kan je maar beter bijklussen als je gepensioneerd bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Kwestie van organiseren en delegeren
Ik heb naast mijn studie ook een aparte opleiding management gedaan. Het is niet te doen om alles in je eentje te willen doen. Heb je geen privé leven meer en wat moet dat worden als je met pensioen gaat? Dan ben je aan jezelf overgeleverd. Je werkgever is dan gewoon klaar met je, hoor.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Probeer eens je werkemail in het weekend niet te lezen
Nou, ik heb zeker wel een ander beeld in mijn hoofd als ik gepensioneerd ben! Lekker lui doen met mijn liefste en gaan en staan waar ik wil. Kinderen, kleinkinderen. Echt ga ik niet dan nog werken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tegen die tijd met pensioen ga (als dat dan nog bestaat). Tegenwoordig kan je maar beter bijklussen als je gepensioneerd bent.
Ken een oude vrouw van 70 die nog altijd 2 á 3 dagen in de week werkt en elk half jaar bij een andere werkgever. Ze verdient wel weinig dan haar baan voor haar pensionering. Ze moet de hypotheek afbetalen die ze op late leeftijd nog afsloot met haar man die er niet meer is.
Zo is er ook een man die 75 is die nog 2 dagen in de week een klusje ergens doet (terwijl je zou denken dat hij bijna neervalt).
Ai!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef stokj het volgende:
Het is wel cru, beiden waren verzekerd dat bij het overlijden van één van de twee de verzekering zou bijdragen aan de betaling van de hypotheek. Maar de beste man koos er zelf voor om te stoppen met het leven (zonder begeleiding hiervan). De verzekering zei toen dat dat niet meetelt om geld uitgekeerd te krijgen.
Ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is o.a. ook mijn ideaal beeld maar helaas denk ik dat het er niet van gaat komen in mijn geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou, ik heb zeker wel een ander beeld in mijn hoofd als ik gepensioneerd ben! Lekker lui doen met mijn liefste en gaan en staan waar ik wil. Kinderen, kleinkinderen. Echt ga ik niet dan nog werken!
Ik zou best 100+ willen worden als het tegen die tijd kan zonder lichamelijk te hard achteruit te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is o.a. ook mijn ideaal beeld maar helaas denk ik dat het er niet van gaat komen in mijn geval.
Wil je 100+ worden?
Precies. Kijk maar naar Phillip en Elizabeth. Die zijn ook tegen de 100 (Phillip letterlijk nog 1 jaartje).quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou best 100+ willen worden als het tegen die tijd kan zonder lichamelijk te hard achteruit te gaan.
Nee. Ik vind 80 al lang genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is o.a. ook mijn ideaal beeld maar helaas denk ik dat het er niet van gaat komen in mijn geval.
Wil je 100+ worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |