ja! Ik heb 5 punten volgens mij win ikquote:
Het komt wel goed Koenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat het depri gevoel misschien weg
yep, we hebben er allemaal mee te dealenquote:
Klopt, heb ik soms ook last van. Maar het zonnetje gaat altijd weer schijnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, we hebben er allemaal mee te dealen
Soms lastig het zonnetje een beetje te zien
Die schijnt nu ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja. Het is lastig soms. Het is ook niet raar dat je zo voelt. Je bent een mens. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waaaahhh LOL!!!quote:
spelletjes doen met de family etc, wie weet hoe leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die schijnt nu ook nietMoet je even wachten tot morgenochtend.
Maar zonder gekheid, hopelijk heb je nog een mooie vakantie. Misschien ga je nu juist wel andere dingen doen en zien.
Als je terug moet naar Zoetermeer is zelfs 24 uur per dag niks doen in Lochem al een uitkomstquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spelletjes doen met de family etc, wie weet hoe leuk
Maar restaurants gaan niet, drukte wil je niet, etc
We zien wel hoe het gaat, als het ruk is is Zoetermeer weer snel bereikt
ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je terug moet naar Zoetermeer is zelfs 24 uur per dag niks doen in Lochem al een uitkomst
Ik kan een aantal bordspellen aanbevelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij Markelo / Goor kun je heel mooi wandelen, mocht dat jullie interesse hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was je eerder dit jaar wel nog echt weggeweest met vakantie?quote:
Er zijn veel dingen waar ik niet goed in ben en buikdansen valt zonder enige twijfel in die categorie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van je post word ik al vrolijk. En van het idee dat @:Strani buikdansend door zijn cafe loopt nog meer.
Ik kom binnenvallenquote:
gelukkig wel, moet niet klagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was je eerder dit jaar wel nog echt weggeweest met vakantie?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom binnenvallen
Ik heb jullie gemist
Ik wil een buikdansende @Strani zien in Jitsiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen waar ik niet goed in ben en buikdansen valt zonder enige twijfel in die categorie!
Oh ja dat was hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig wel, moet niet klagen
in Augustus 3 weken weggeweest, Duitsland-Italie-Oostenrijk
Ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil een buikdansende @:strani zien in Jitsi
Hoiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom binnenvallen
Ik heb jullie gemist
ik prefereer jou te zien buikdansen om een of andere redenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil een buikdansende @:strani zien in Jitsi
Het gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe gaaf het met je nieuwe baan?
En daarna Corona mee naar huis genomen waardoor we nu de Tweede Golf hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig wel, moet niet klagen
in Augustus 3 weken weggeweest, Duitsland-Italie-Oostenrijk
Ik heb amper een buikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik prefereer jou te zien buikdansen om een of andere reden
ja joh, ik ben gewoon een super spreaderquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daarna Corona mee naar huis genomen waardoor we nu de Tweede Golf hebben![]()
Nee, mooie bestemmingen, wij komen ook vaak in die richting, en dit jaar met Zwitserland ook redelijk in de buurt
Ja, snap ik! Je moet er maar het beste van makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat.
Alleen als je aan nieuwe baan begint, wil je liever op kantoor zijn. Kan je makkelijker een collega vragen en worden dingen sneller geregeld.
Maar ja, het is wat het is
da's wel kut iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat.
Alleen als je aan nieuwe baan begint, wil je liever op kantoor zijn. Kan je makkelijker een collega vragen en worden dingen sneller geregeld.
Maar ja, het is wat het is
Dat had eigenlijk moeten zijn, oh ja dat was jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken vrijwel niemand die dat nadeed dit jaar
Kreeg van mijn collega's van mijn vorige werk. Jij kan dat wel hebben als we snacks ofzo gingen halen.quote:
Samen staan we sterk.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt, heb ik soms ook last van. Maar het zonnetje gaat altijd weer schijnen.
en verslaan we Coronaquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kreeg van mijn collega's van mijn vorige werk. Jij kan dat wel hebben als we snacks ofzo gingen halen.
Ik ben wel 1 a 2 kilo aangekomen, maar kan ook spieren zijn vanwege het zwemmen.
Houdt afstand, schud geen handen, buikdans niet.quote:
Ongetwijfeld spieren, geen snacks. Roep ik ook. Sinds ik hardloop heb ik dikkere beenspieren gekregen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kreeg van mijn collega's van mijn vorige werk. Jij kan dat wel hebben als we snacks ofzo gingen halen.
Ik ben wel 1 a 2 kilo aangekomen, maar kan ook spieren zijn vanwege het zwemmen.
Bij mij zijn er heel veel spieren bijgekomen tijdens Corona. Nou ja gewicht van spieren dan hequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld spieren, geen snacks. Roep ik ook. Sinds ik hardloop heb ik dikkere beenspieren gekregen.
![]()
Ook een iets minder plat buikje. Dat zijn vast gewoon reserves. En geen chocola en koekjes.
Mijn broeken passen nog en ik vrij kleine maat dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld spieren, geen snacks. Roep ik ook. Sinds ik hardloop heb ik dikkere beenspieren gekregen.
![]()
Ook een iets minder plat buikje. Dat zijn vast gewoon reserves. En geen chocola en koekjes.
doe je aan turnen? wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Volleybal gaat bij mij voorlopig niet door
Nu nog even zien wat er met mijn turntraining gebeurt.
door Corona? het bier?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij zijn er heel veel spieren bijgekomen tijdens Corona. Nou ja gewicht van spieren dan he
Wij mogen schijnbaar nog wel enkelen met tennis maar niet dubbelen. Echt he, als je met tennis in de dubbel op minder dan 1,5 meter van elkaar staat doe je iets niet goed hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Volleybal gaat bij mij voorlopig niet door
Nu nog even zien wat er met mijn turntraining gebeurt.
Ik drink geen bierquote:
Ja! Maar niet op heel hoog niveau hoorquote:
Ik ben dus wel zwaarder geworden maar mijn kledingmaat is niet veranderd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn broeken passen nog en ik vrij kleine maat dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Hopelijk kan dit weekend zwemmen, maar effe kijken de komende dagen of het protocol verandert bij het zwembad.
junior hier is ook al verdrietig omdat ie geen wedstrijden meer kan spelen op tafeltennisquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij mogen schijnbaar nog wel enkelen met tennis maar niet dubbelen. Echt he, als je met tennis in de dubbel op minder dan 1,5 meter van elkaar staat doe je iets niet goed hoor![]()
Maar wel fijn dat de competitie stilgelegd lijkt te worden.
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben dus wel zwaarder geworden maar mijn kledingmaat is niet veranderd.
Ik ga morgen weer hardlopenn
Bij dubbelspel kom je eigenlijk alleen bij elkaar in de buurt voor overleg omtrent de service. Nou ja de professionals dan. Verder hoor je niet echt bij elkaar in de buurt te staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij mogen schijnbaar nog wel enkelen met tennis maar niet dubbelen. Echt he, als je met tennis in de dubbel op minder dan 1,5 meter van elkaar staat doe je iets niet goed hoor![]()
Maar wel fijn dat de competitie stilgelegd lijkt te worden.
die regels zijn ook zo vaag allemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja! Maar niet op heel hoog niveau hoor
In principe is het wel gewoon een individuele sport en is het mogelijk om 1,5 meter afstand te houden, maar het is wel met meer dan 4.
Hoe groot is de groep?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In principe is het wel gewoon een individuele sport en is het mogelijk om 1,5 meter afstand te houden, maar het is wel met meer dan 4.
Dat is dan inderdaad afwachten. Je zou verwachten dat omdat er in sportscholen ook meer dan 4 tegelijk mogen, dat in een turnhal ook wel mag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
20 inclusief trainer.quote:
wij niet hoor, wij hopen geweon dat de serveerder de bal ergens in het vak slaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij dubbelspel kom je eigenlijk alleen bij elkaar in de buurt voor overleg omtrent de service. Nou ja de professionals dan. Verder hoor je niet echt bij elkaar in de buurt te staan.
Maar denk dat het meer is omdat je daarmee alweer een paar samen reizende mensen voorkomt.
Dat is in de huidige omstandigheden wel veel. Ook al zijn dat soort zalen meestal wel groot.quote:
Oplossing voor alles: De kerkenquote:
IN de kerk vast wel.quote:
Dat is wel zo ja. Ik ga zelf maar voor het slechtste geval uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is in de huidige omstandigheden wel veel. Ook al zijn dat soort zalen meestal wel groot.
quote:
Je zou dan wel verwachten dat het gecanceld wordt of het aantal mensen teruggedrongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Ik ga zelf maar voor het slechtste geval uit.
ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb voor zekerheid voor zaterdag maar een afspraak gemaakt bij de kapper. Het is alweer een tijd geleden en de kans dat de kappers straks dicht moeten is best reëel, dus kan ik maar beter weer net geknipt zijn.
Ik zou vooral een kapper zoeken. Bij een date heb je geen garantie dat ze ook echt kan knippen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja inderdaad
ik moet ook maar snel een date regelen
ohhh goeie! hmmm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb voor zekerheid voor zaterdag maar een afspraak gemaakt bij de kapper. Het is alweer een tijd geleden en de kans dat de kappers straks dicht moeten is best reëel, dus kan ik maar beter weer net geknipt zijn.
Lang geleden?quote:
Ben benieuwd wat voor effect het heeft. Eigenlijk vooral hoe effectief de lobby zal zijn. Als die een beetje goed is, mag je binnenkort met 64 koppels tegelijk gaan dubbelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
Tennisbond is het niet eens met niet dubbelen:
“
Tennis en padel zijn geen contactsporten, de 1.5 meter afstand is goed te handhaven, zowel in enkel als in dubbelspel. We zullen de uitspraak van premier Rutte m.b.t. ‘niet dubbelen’ morgen toetsen.”
We wachten maar af, ik hoop dat we wel mogen dubbelen, kan echt makkelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor effect het heeft. Eigenlijk vooral hoe effectief de lobby zal zijn. Als die een beetje goed is, mag je binnenkort met 64 koppels tegelijk gaan dubbelen.
Als die lobby niet zo goed is, dan leggen ze alle logische argumenten naast zich neer en mag je het komende halfjaar niet meer dubbelen.
Zou kunnen... misschien ook iets langer geleden. Zouden we samen gespeeld hebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? ik ook een paar jaar3 jaar of zo?
Ik heb eergisteren mijn pony zelf even met de schaar bijgehaktquote:
Dan nog wel te hopen dat er volgende week geen persconferentie komt waarna het niet meer mag. Maar we gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren mijn pony zelf even met de schaar bijgehakt![]()
Maar nu net meteen een afspraak gemaakt voor over 1.5 week. Kan het allemaal effe goed gebeuren.
Dat zou zomaar kunnen. Ik weet het niet meer. Wat grappigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou kunnen... misschien ook iets langer geleden. Zouden we samen gespeeld hebben?
wat voor pony heb je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren mijn pony zelf even met de schaar bijgehakt![]()
Maar nu net meteen een afspraak gemaakt voor over 1.5 week. Kan het allemaal effe goed gebeuren.
Hopelijk niet. En ja, we gaan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan nog wel te hopen dat er volgende week geen persconferentie komt waarna het niet meer mag. Maar we gaan
Heel Nederland laveloos op de bank.quote:
Eentje die voor mijn ogen viel. En nu niet meer zoquote:
Zo'n pony staat natuurlijk al snel in het zicht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eentje die voor mijn ogen viel. En nu niet meer zo
Dus hij was groter dan de shetland van Hugo de Jonge als hij tot je ogen kwam?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als Hugo erop gaat zitten valt het mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n pony staat natuurlijk al snel in het zicht.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doet die eindelijk eens wat nuttig met zijn spreidstand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Hugo erop gaat zitten valt het mee.
Die shetland ken ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus hij was groter dan de shetland van Hugo de Jonge als hij tot je ogen kwam?
Damn pony's ook altijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n pony staat natuurlijk al snel in het zicht.
Hoe lang is de wedstrijd al bezig?quote:
Ja, dat is wel zuur...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/op3/artike(...)elsel-studenten.html
Molletje betaalt al drie jaar lang netjes zijn studie van een spaarrekening die mijn ouders hebben geopend toen ik werd geboren, en ik kreeg toen ik 18 werd. Als ik het zo zie had ik dus beter de afgelopen jaren kunnen lenen, want dan had ik nu dus nog dat spaarpotje gehad (want dan was het dus teruggecompenseerd als ik het zo lees)Pijnlijk dit. Loop ik zo om en nabij de ¤10.000 mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |