door Corona? het bier?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij zijn er heel veel spieren bijgekomen tijdens Corona. Nou ja gewicht van spieren dan he
Wij mogen schijnbaar nog wel enkelen met tennis maar niet dubbelen. Echt he, als je met tennis in de dubbel op minder dan 1,5 meter van elkaar staat doe je iets niet goed hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Volleybal gaat bij mij voorlopig niet door
Nu nog even zien wat er met mijn turntraining gebeurt.
Ik drink geen bierquote:
Ja! Maar niet op heel hoog niveau hoorquote:
Ik ben dus wel zwaarder geworden maar mijn kledingmaat is niet veranderd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn broeken passen nog en ik vrij kleine maat dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Hopelijk kan dit weekend zwemmen, maar effe kijken de komende dagen of het protocol verandert bij het zwembad.
junior hier is ook al verdrietig omdat ie geen wedstrijden meer kan spelen op tafeltennisquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij mogen schijnbaar nog wel enkelen met tennis maar niet dubbelen. Echt he, als je met tennis in de dubbel op minder dan 1,5 meter van elkaar staat doe je iets niet goed hoor![]()
Maar wel fijn dat de competitie stilgelegd lijkt te worden.
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben dus wel zwaarder geworden maar mijn kledingmaat is niet veranderd.
Ik ga morgen weer hardlopenn
Bij dubbelspel kom je eigenlijk alleen bij elkaar in de buurt voor overleg omtrent de service. Nou ja de professionals dan. Verder hoor je niet echt bij elkaar in de buurt te staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij mogen schijnbaar nog wel enkelen met tennis maar niet dubbelen. Echt he, als je met tennis in de dubbel op minder dan 1,5 meter van elkaar staat doe je iets niet goed hoor![]()
Maar wel fijn dat de competitie stilgelegd lijkt te worden.
die regels zijn ook zo vaag allemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja! Maar niet op heel hoog niveau hoor
In principe is het wel gewoon een individuele sport en is het mogelijk om 1,5 meter afstand te houden, maar het is wel met meer dan 4.
Hoe groot is de groep?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In principe is het wel gewoon een individuele sport en is het mogelijk om 1,5 meter afstand te houden, maar het is wel met meer dan 4.
Dat is dan inderdaad afwachten. Je zou verwachten dat omdat er in sportscholen ook meer dan 4 tegelijk mogen, dat in een turnhal ook wel mag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
20 inclusief trainer.quote:
wij niet hoor, wij hopen geweon dat de serveerder de bal ergens in het vak slaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij dubbelspel kom je eigenlijk alleen bij elkaar in de buurt voor overleg omtrent de service. Nou ja de professionals dan. Verder hoor je niet echt bij elkaar in de buurt te staan.
Maar denk dat het meer is omdat je daarmee alweer een paar samen reizende mensen voorkomt.
Dat is in de huidige omstandigheden wel veel. Ook al zijn dat soort zalen meestal wel groot.quote:
Oplossing voor alles: De kerkenquote:
IN de kerk vast wel.quote:
Dat is wel zo ja. Ik ga zelf maar voor het slechtste geval uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is in de huidige omstandigheden wel veel. Ook al zijn dat soort zalen meestal wel groot.
quote:
Je zou dan wel verwachten dat het gecanceld wordt of het aantal mensen teruggedrongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Ik ga zelf maar voor het slechtste geval uit.
ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb voor zekerheid voor zaterdag maar een afspraak gemaakt bij de kapper. Het is alweer een tijd geleden en de kans dat de kappers straks dicht moeten is best reëel, dus kan ik maar beter weer net geknipt zijn.
Ik zou vooral een kapper zoeken. Bij een date heb je geen garantie dat ze ook echt kan knippen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja inderdaad
ik moet ook maar snel een date regelen
ohhh goeie! hmmm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb voor zekerheid voor zaterdag maar een afspraak gemaakt bij de kapper. Het is alweer een tijd geleden en de kans dat de kappers straks dicht moeten is best reëel, dus kan ik maar beter weer net geknipt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |