Letterlijk elke Harry Potter film ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gegeven van een Red herring zit in 90% van de misdaadfilms en series, dus je hebt het vast weleens een keer gezienMaar het zal niet vaak uitgelegd zijn nee.
ja! Ik heb 5 punten volgens mij win ikquote:
Het komt wel goed Koenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat het depri gevoel misschien weg
yep, we hebben er allemaal mee te dealenquote:
Klopt, heb ik soms ook last van. Maar het zonnetje gaat altijd weer schijnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, we hebben er allemaal mee te dealen
Soms lastig het zonnetje een beetje te zien
Die schijnt nu ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja. Het is lastig soms. Het is ook niet raar dat je zo voelt. Je bent een mens. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waaaahhh LOL!!!quote:
spelletjes doen met de family etc, wie weet hoe leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die schijnt nu ook nietMoet je even wachten tot morgenochtend.
Maar zonder gekheid, hopelijk heb je nog een mooie vakantie. Misschien ga je nu juist wel andere dingen doen en zien.
Als je terug moet naar Zoetermeer is zelfs 24 uur per dag niks doen in Lochem al een uitkomstquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spelletjes doen met de family etc, wie weet hoe leuk
Maar restaurants gaan niet, drukte wil je niet, etc
We zien wel hoe het gaat, als het ruk is is Zoetermeer weer snel bereikt
ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je terug moet naar Zoetermeer is zelfs 24 uur per dag niks doen in Lochem al een uitkomst
Ik kan een aantal bordspellen aanbevelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij Markelo / Goor kun je heel mooi wandelen, mocht dat jullie interesse hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was je eerder dit jaar wel nog echt weggeweest met vakantie?quote:
Er zijn veel dingen waar ik niet goed in ben en buikdansen valt zonder enige twijfel in die categorie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van je post word ik al vrolijk. En van het idee dat @:Strani buikdansend door zijn cafe loopt nog meer.
Ik kom binnenvallenquote:
gelukkig wel, moet niet klagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was je eerder dit jaar wel nog echt weggeweest met vakantie?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom binnenvallen
Ik heb jullie gemist
Ik wil een buikdansende @Strani zien in Jitsiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen waar ik niet goed in ben en buikdansen valt zonder enige twijfel in die categorie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |