Forever alonequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
potje tennis kan wel, maar niet dubbelen, dus badminton kan ook enkel enkelen....
Na 20 uur geen alcoholquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
Winkels dicht na 8 uur
Levensmiddelenbranche wel open, maar na 9 uur geen alcohol
Gewoon een plexiglas scheidingswand er tussen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
potje tennis kan wel, maar niet dubbelen, dus badminton kan ook enkel enkelen....
Oh 20 uur, verkeerd verstaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Na 20 uur geen alcoholEn dan mag je het ook niet bij je hebben 'in de openbare ruimte', dus om 19:59 bier halen en om 20:14 van de parkeerplek met dat bier naar je huis lopen mag eigenlijk niet
Zodra het juridisch kan hoorde ik. Die regel geldt dus nog niet per morgenavondquote:
RIP competitie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De 80uur werkweek....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
Lijkt De Jonge nou ineens een stuk slanker?
De knuffelclubs zijn nog niet genoemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Mondkapjesplicht![]()
Sowieso eigenlijk nog geen vaagheid nu
Ik zie het ook jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
Lijkt De Jonge nou ineens een stuk slanker?
Zeg dat er dan niet bij Mark. Nu laat dit weer ruimte voor twijfel. Ja maar, het is nog niet juridisch kortgesloten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Zodra het juridisch kan hoorde ik. Die regel geldt dus nog niet per morgenavond
Knuffelen doe ik na corona, en ook extra enthousiastquote:
Als hij dat er niet bij zegt blijft bij sommige mensen alleen maar hangen 'dat ze dat heul nie kenne ferplichte!!!' ook al kan het tegen die tijd welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeg dat er dan niet bij Mark. Nu laat dit weer ruimte voor twijfel. Ja maar, het is nog niet juridisch kortgesloten.
tijdens het badmintonnen kom ik wel regelmatig binnen de 1,5 meter met mijn dubbelpartner hoor. Zeker bij de service.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
RIP competitie.
Alsof je met dubbelen met zo'n racket binnen 1,5 meter van je dubbelpartner staat te zwaaien
IK met tennis echt niet tot nauwelijksquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijdens het badmintonnen kom ik wel regelmatig binnen de 1,5 meter met mijn dubbelpartner hoor. Zeker bij de service.
Hoe raad je het zoquote:
Be careful what you wish for.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende: [..] Klopt, maar heb altijd liever dat CR onderuit gaat
Gracias amigoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
Ik zit in het café maar de persconferentie staat aan op TV. Ik wens jullie er sterkte mee!
Maar tennis is dan ook een echte sportquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK met tennis echt niet tot nauwelijks
Rocky Horror Picture Showquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken je al wat langer dan vandaag
[ afbeelding ]
Hey Prisha. Hoe ging het buikdansen ?quote:
Redefine Horror Picture Showquote:
Hij doet gewoon een etdeef!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Over twee weken de thermometer erin steken om te kijken waar we staan
Wat een woordspeling Rutte
hey youquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hey Prisha. Hoe ging het buikdansen ?
Zo ver reikt zijn invloed dusquote:
Fixedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef H_T het volgende:
Lekker met bij elkaar de thermometer erin steken
Kinky.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey youGing wel goed geloof ik. Lastig wel. Ik had spierpijn in spieren waarvan ik vergeten was dat ik ze had
![]()
Ik ga het vaker doen, heb gisteren zo'n sjaal met rinkelende muntjes besteld.
Ahhh leuk hoor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey youGing wel goed geloof ik. Lastig wel. Ik had spierpijn in spieren waarvan ik vergeten was dat ik ze had
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:
Echt ik krijg moordneigingen van die metaforen, nu is het weer een hamer waarmee we het virus pletten.
Ze zijn lekker bezig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Over twee weken de thermometer erin steken om te kijken waar we staan
Wat een woordspeling Rutte
Wat leuk! Jij doet altijd echt veel aparte dingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
quote:
Misschien is het Deefquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel met mondkapjequote:
Ja lijkt idd makkelijk maar zow zeg, dat valt tegen. Schudden met beleid zeg maarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh leuk hoor!En ja, het lijkt gewoon zo makkelijk door zo met je buik te rollen en heupjes te draaien, maar kan me echt voorstellen dat het heel inspannend is voor je spieren.
Emmiequote:
Politieke strategieėn zijn wel een heel stuk duidelijker geworden afgelopen maanden jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:
Echt ik krijg moordneigingen van die metaforen, nu is het weer een hamer waarmee we het virus pletten.
Lijkt me wel echt grappig om te doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja lijkt idd makkelijk maar zow zeg, dat valt tegen. Schudden met beleid zeg maar
Ze probeert ‘m op te naaien, maar dat lukt toch nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vond dat een vrij nutteloze vraag, natuurlijk lult hij daar onderuit
Wel een aanrader ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Jij doet altijd echt veel aparte dingen
Is toch een teamsport voor mensen boven 18 jaar dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel een aanrader ditIk denk dat de lessen door kunnen gaan mits met z'n vieren? Ik moet die nieuwe regels nog een keer goed teruglezen.
Even populair maken bij van die twitterschreeuwlelijks, die posten wel 500 tweets per dag he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Em31 het volgende:
Hoezo ging die RTL vrouw zo'n issue maken van die virusgekkies.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:
Ho ho ho, niet iedereen in de Randstadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso vier weken. Omdat ze in de Randstad zich nergens aan kunnen houden.
Ja maar je bent je dan zo bewust van je buik en ik heb geen gespierdequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt grappig om te doenEn goed voor je buikspieren neem ik aan. En die sjaaltjes met rinkelende muntjes zijn leuk
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja maar je bent je dan zo bewust van je buik en ik heb geen gespierde![]()
Wel te veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet iedereen in de Randstad
Echt waar zit je dan met je hoofd. Alsof die mensen te overtuigen zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Even populair maken bij van die twitterschreeuwlelijks, die posten wel 500 tweets per dag he.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet iedereen in de Randstad
En je beenspieren ook, je bovenbenen. En je armen. Daar doe je ook nog veel mee. Ha ja die muntjes maken het leuk. Steeds dat gerinkel.Heerlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt grappig om te doenEn goed voor je buikspieren neem ik aan. En die sjaaltjes met rinkelende muntjes zijn leuk
Geen idee. Prishaaaaa?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar lijkt me dat je niet meteen met een blote buik hoeft rond te lopen?
Even vragen aan Rutte of een mutant zero is die kinderen offert elke dag en kinderbloed drinkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt waar zit je dan met je hoofd. Alsof die mensen te overtuigen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh. Wigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
En je beenspieren ook, je bovenbenen. En je armen. Daar doe je ook nog veel mee. Ha ja die muntjes maken het leuk. Steeds dat gerinkel.Heerlijk.
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
Het was niet sarcastisch, ik vind het echt leuk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch Meke, Het is echt heel leuk.
Moet alleen even bedenken bij wie ik dit jaar de lading chocola kan dumpen. Meestal gaf ik dat aan mijn zus maar ik weet niet of ik die zie rond kerst.
Valt mee, je hebt gewoon een shirt aan of zo. En een broek of wat je fijn vind om in de bewegen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja maar je bent je dan zo bewust van je buik en ik heb geen gespierde![]()
Leuk! Ik doe mee na het eten. Die persconferenties zijn altijd een perfect moment om risotto te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef H_T het volgende:
Vanavond ben ik overigens wél beschikbaar om Among Us te spelen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Even vragen aan Rutte of een mutant zero is die kinderen offert elke dag en kinderbloed drinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik in Den Haag mijn kerstpakket mag ophalen (verwacht dat ze het gaan opsturen) kom ik de chocola bij jouw brengen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch, ik vind het echt leuk!
Oh die is mooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kijk de samenvatting wel van de maatregelen
Heb voor vanavond de film "About Time (2013)".
Popcorn ligt al klaar.
Hoorde "Mr Brightside" voorbij komen binnen 5 minuten dus moet een goede film zijn.
nee hoeft niet gewoon shirt aanquote:
Oh topquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Was dat hier iemand die zich afvroeg waarom de routekaart vol tekst stond en geen plaatjes had? Want hier is de beknopte plaatjesversie!
[ afbeelding ]
Hello Ireland!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Was dat hier iemand die zich afvroeg waarom de routekaart vol tekst stond en geen plaatjes had? Want hier is de beknopte plaatjesversie!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ik in Den Haag mijn kerstpakket mag ophalen (verwacht dat ze het gaan opsturen) kom ik de chocola bij jouw brengen.
Hoe kom je aan die foto van mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang geleden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Prisha het volgende:
Rocky Horror Picture show was wel een bizar ervaring trouwens. Dat is echt zo'n hele cult gebeuren geworden. En die film zelf is zo slecht.
iemand hier die ooit gezien?
Ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Prisha het volgende:
Rocky Horror Picture show was wel een bizar ervaring trouwens. Dat is echt zo'n hele cult gebeuren geworden. En die film zelf is zo slecht.
iemand hier die ooit gezien?
Geen idee. Het staat nog wel aan, maar ik luister nauwelijks meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Em31 het volgende:
Hoezo ging die RTL vrouw zo'n issue maken van die virusgekkies.![]()
![]()
HOUD 1,5 METER AFSTAND.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef Meke het volgende:
Geen woord over seksbuddies en knuffelmaatjes dit keer, hoe moet je nou weten wat je daarmee moet?
Ook props meegenomen en zo? Regenhoedjes, waterpistolen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!
En @:Hawaii_Tim en @:Meridiaan waren er laatst ook heel enthousiast over
Zulke lange schijnen niet te bestaanquote:
Die is leuk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
En je beenspieren ook, je bovenbenen. En je armen. Daar doe je ook nog veel mee. Ha ja die muntjes maken het leuk. Steeds dat gerinkel.Heerlijk.
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
Dat mag gewoon, mits niet meer dan 4 personenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef Meke het volgende:
Geen woord over seksbuddies en knuffelmaatjes dit keer, hoe moet je nou weten wat je daarmee moet?
Gewoon erop en eronder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef Meke het volgende:
Risottoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Ik doe mee na het eten. Die persconferenties zijn altijd een perfect moment om risotto te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |