Wel met mondkapjequote:
Ja lijkt idd makkelijk maar zow zeg, dat valt tegen. Schudden met beleid zeg maarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh leuk hoor!En ja, het lijkt gewoon zo makkelijk door zo met je buik te rollen en heupjes te draaien, maar kan me echt voorstellen dat het heel inspannend is voor je spieren.
Emmiequote:
Politieke strategieën zijn wel een heel stuk duidelijker geworden afgelopen maanden jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:
Echt ik krijg moordneigingen van die metaforen, nu is het weer een hamer waarmee we het virus pletten.
Lijkt me wel echt grappig om te doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja lijkt idd makkelijk maar zow zeg, dat valt tegen. Schudden met beleid zeg maar
Ze probeert ‘m op te naaien, maar dat lukt toch nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vond dat een vrij nutteloze vraag, natuurlijk lult hij daar onderuit
Wel een aanrader ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Jij doet altijd echt veel aparte dingen
Is toch een teamsport voor mensen boven 18 jaar dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel een aanrader ditIk denk dat de lessen door kunnen gaan mits met z'n vieren? Ik moet die nieuwe regels nog een keer goed teruglezen.
Even populair maken bij van die twitterschreeuwlelijks, die posten wel 500 tweets per dag he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Em31 het volgende:
Hoezo ging die RTL vrouw zo'n issue maken van die virusgekkies.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:
Echt ik krijg moordneigingen van die metaforen, nu is het weer een hamer waarmee we het virus pletten.
Ho ho ho, niet iedereen in de Randstadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso vier weken. Omdat ze in de Randstad zich nergens aan kunnen houden.
Ja maar je bent je dan zo bewust van je buik en ik heb geen gespierdequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt grappig om te doenEn goed voor je buikspieren neem ik aan. En die sjaaltjes met rinkelende muntjes zijn leuk
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja maar je bent je dan zo bewust van je buik en ik heb geen gespierde![]()
Wel te veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet iedereen in de Randstad
Echt waar zit je dan met je hoofd. Alsof die mensen te overtuigen zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Even populair maken bij van die twitterschreeuwlelijks, die posten wel 500 tweets per dag he.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet iedereen in de Randstad
En je beenspieren ook, je bovenbenen. En je armen. Daar doe je ook nog veel mee. Ha ja die muntjes maken het leuk. Steeds dat gerinkel.Heerlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt grappig om te doenEn goed voor je buikspieren neem ik aan. En die sjaaltjes met rinkelende muntjes zijn leuk
Geen idee. Prishaaaaa?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar lijkt me dat je niet meteen met een blote buik hoeft rond te lopen?
Even vragen aan Rutte of een mutant zero is die kinderen offert elke dag en kinderbloed drinkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt waar zit je dan met je hoofd. Alsof die mensen te overtuigen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh. Wigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
En je beenspieren ook, je bovenbenen. En je armen. Daar doe je ook nog veel mee. Ha ja die muntjes maken het leuk. Steeds dat gerinkel.Heerlijk.
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |