RIP competitie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
potje tennis kan wel, maar niet dubbelen, dus badminton kan ook enkel enkelen....
De 80uur werkweek....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
Lijkt De Jonge nou ineens een stuk slanker?
De knuffelclubs zijn nog niet genoemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Mondkapjesplicht![]()
Sowieso eigenlijk nog geen vaagheid nu
Ik zie het ook jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
Lijkt De Jonge nou ineens een stuk slanker?
Zeg dat er dan niet bij Mark. Nu laat dit weer ruimte voor twijfel. Ja maar, het is nog niet juridisch kortgesloten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Zodra het juridisch kan hoorde ik. Die regel geldt dus nog niet per morgenavond
Knuffelen doe ik na corona, en ook extra enthousiastquote:
Als hij dat er niet bij zegt blijft bij sommige mensen alleen maar hangen 'dat ze dat heul nie kenne ferplichte!!!' ook al kan het tegen die tijd welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeg dat er dan niet bij Mark. Nu laat dit weer ruimte voor twijfel. Ja maar, het is nog niet juridisch kortgesloten.
tijdens het badmintonnen kom ik wel regelmatig binnen de 1,5 meter met mijn dubbelpartner hoor. Zeker bij de service.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
RIP competitie.
Alsof je met dubbelen met zo'n racket binnen 1,5 meter van je dubbelpartner staat te zwaaien
IK met tennis echt niet tot nauwelijksquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijdens het badmintonnen kom ik wel regelmatig binnen de 1,5 meter met mijn dubbelpartner hoor. Zeker bij de service.
Hoe raad je het zoquote:
Be careful what you wish for.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende: [..] Klopt, maar heb altijd liever dat CR onderuit gaat
Gracias amigoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
Ik zit in het café maar de persconferentie staat aan op TV. Ik wens jullie er sterkte mee!
Maar tennis is dan ook een echte sportquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK met tennis echt niet tot nauwelijks
Rocky Horror Picture Showquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken je al wat langer dan vandaag
[ afbeelding ]
Hey Prisha. Hoe ging het buikdansen ?quote:
Redefine Horror Picture Showquote:
Hij doet gewoon een etdeef!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Over twee weken de thermometer erin steken om te kijken waar we staan
Wat een woordspeling Rutte
hey youquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hey Prisha. Hoe ging het buikdansen ?
Zo ver reikt zijn invloed dusquote:
Fixedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef H_T het volgende:
Lekker met bij elkaar de thermometer erin steken
Kinky.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey youGing wel goed geloof ik. Lastig wel. Ik had spierpijn in spieren waarvan ik vergeten was dat ik ze had
![]()
Ik ga het vaker doen, heb gisteren zo'n sjaal met rinkelende muntjes besteld.
Ahhh leuk hoor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey youGing wel goed geloof ik. Lastig wel. Ik had spierpijn in spieren waarvan ik vergeten was dat ik ze had
![]()
Ik ga het vaker doen, heb gisteren zo'n sjaal met rinkelende muntjes besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |