Dit is haar oordeel en daar moeten we het mee doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is de top niet inderdaad. Dus die eerste berichtgeving was niet niet goed. Het zit een stuk lager op de berg, dan is er wel wat begroeiing inderdaad
Ikdeed ook een poging maar mijn cirkel werd niet doorzichtigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een keurige cirkel getekend, maar niet gepost![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is haar oordeel en daar moeten we het mee doen.
Is dit niet Mont Ventoux?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikdeed ook een poging maar mijn cirkel werd niet doorzichtig![]()
[ afbeelding ]
Dat soberso.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:51 schreef chufi het volgende:
Anyways. tijd dat het voor gedoofd wordt
wahhhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit niet Mont Ventoux?
En hebben ze gewoon een verkeerde berg in de fik staan.
Jij weet wel zeker dat je de Kilimanjaro hebt geklommen?quote:
almost 100% certainquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet wel zeker dat je de Kilimanjaro hebt geklommen?
Dat verklaart wel het één en ander, nu klopt het verhaal wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Prisha het volgende:
Nah maar dan snap ik het meer. Ik lees nu ook dat iemand zegt dat de fire is on the lower part of the mountain.
Dan wordt er eerst geroepen dat de top in de fik staat en dat wordt door alle nieuwsdingessen overgenomen. Dit is natuurlijk wel verklaarbaar. Nou, weten we dat ook weer.
Ik heb zelf die Mont Ventoux wel eens opgefietst. Lijkt er precies op ja. je bent iets op het spoor denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet wel zeker dat je de Kilimanjaro hebt geklommen?
Ik denk het ook, ik dit uitzoeken tot op de bodem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Mont Ventoux wel eens opgefietst. Lijkt er precies op ja. je bent iets op het spoor denk ik
ja, gelukkig wel. Het lijkt soms alsof het niet is gebeurd, een herinnering van heel lang geleden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Almost :d
Gelukkig heb je de foto's nog.
Het zijn die russen weer, die hebben er iets mee te maken. Of. Aliens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Mont Ventoux wel eens opgefietst. Lijkt er precies op ja. je bent iets op het spoor denk ik
wie is idat nu weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb de Ben Nevis in Scotland beklommen in de winter
Altijd weer die Aliensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn die russen weer, die hebben er iets mee te maken. Of. Aliens.
baasquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb de Ben Nevis in Scotland beklommen in de winter
Die heb ik ook gelopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben de Ben Nevis opgegaan na de West Highland Way; daar eindigt de wandelroute. Het uitzicht was spectaculair.
Gewoon een beetje bij andere mensen uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:31 schreef chufi het volgende:
Gaat nog steeds niet goed... Maar gelukkig hebben ze hard gewerkt hier bij de Nederlandse overheid en na lang overleg een routekaart gepubliceerd ... Echt helemaal zelf bij elkaar gegoogled uit andere landen waar er al maanden mee wordt gewerkt ...
IK ga een tijdje zeer ernstig tegemoet
Is dat niet een andere berg erachter?quote:
Je een nog grotere berg .. dat is hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat niet een andere berg erachter?
Berg, berger, bergst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je een nog grotere berg .. dat is het
Ja stiekem is er een nog hogere achter!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je een nog grotere berg .. dat is het
Die hebben ze dan wel goed verborgen gehouden al die tijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja stiekem is er een nog hogere achter!
Vanuit een bepaalde hoek/foto uit helikopter kan dat hoor
Ik lees alleen maar dat er geen wedstrijden zouden mogen, maar trainen heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:59 schreef pullup het volgende:
De kleine nrs die ik meestal coach zullen zo te lezen nog wel mogen. Zal alleen wederom de wedstrijd die dit weekeinde zou zijn de kop kosten. Vorige keer was het de donderdag dat dale beslissing viel dus al winst
Ja dan kom je weer op die ellende dat de afstand tussen de roeiers in zo’n boot op 1.38 cm is uitgemeten en dus geen 1.5 mquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar dat er geen wedstrijden zouden mogen, maar trainen heb ik niet gezien
Wat is dat daar links in de hoek dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hebben ze dan wel goed verborgen gehouden al die tijd.
Hey dat is kunstig 😅quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is dat daar links in de hoek dan?
[ afbeelding ]
met mondkapje op dan maarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan kom je weer op die ellende dat de afstand tussen de roeiers in zo’n boot op 1.38 cm is uitgemeten en dus geen 1.5 m![]()
Mount Meru. Die is kleiner. 4.566 mquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is dat daar links in de hoek dan?
[ afbeelding ]
bootjes groter makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan kom je weer op die ellende dat de afstand tussen de roeiers in zo’n boot op 1.38 cm is uitgemeten en dus geen 1.5 m![]()
Volgens mij was het een meisjequote:
Nou hier niet in ieder geval, misschien bij chufiquote:
Ik heb het over de branden muts.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou hier niet in ieder geval, misschien bij chufi
Jouw Ui's, ik vind ze zo leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee ik zou niet durven. Zo heet deze gewoon.
Baby brandje wat half California in de fik zetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, een babybrandje, ik snap het
Het zal toch nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Was het een zware bevalling?
Pffff ik dacht dat je een vriendin hadquote:
Ja ik had al zo'n vermoeden .quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff ik dacht dat je een vriendin had
En daar schrok je van?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff ik dacht dat je een vriendin had
Ja !!! Wat super cool isquote:
Nee das is nie.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:23 schreef tonja het volgende:
Wat?! Chuf heeft verkering?
Gefeliciteerd Chuf!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:23 schreef tonja het volgende:
Wat?! Chuf heeft verkering?
Gefeliciteerd Chuf!!![]()
![]()
is het nieuws, wil je er wat over kwijt?quote:
Nee johquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
is het nieuws, wil je er wat over kwijt?
Wat wil jij kwijt over je liefdesleven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
is het nieuws, wil je er wat over kwijt?
Héé alles he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wil jij kwijt over je liefdesleven?
Nou ok.quote:
Nu welquote:
Ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Jij zat dus ook op het verhaal van chufi te wachten.
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag maximaal 1 zin per post gebruiken?
3-4 weken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik was al bang dat ik terug moest gaan lezen
U hoort van ons.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Als iemand mij tegen die tijd kan mentionen, bij voorbaat dank
wie?quote:
Ik doe niet aan half werk, ik ben helemaal blauw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom ben jij als mod en TS halfblauw trouwens?
Hier mobiel maar half, waar iedere andere TS helemaal blauw isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan half werk, ik ben helemaal blauw.
Ik ga een klacht indienenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hier mobiel maar half, waar iedere andere TS helemaal blauw is
oh verrek ja...de eerste helft is blauw en de tweede is groen. Bizar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hier mobiel maar half, waar iedere andere TS helemaal blauw is
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond om 8 uur weer tekenen op https://www.twitch.tv/tonjatekenshow Om van de chat gebruik te kunnen maken moet je je even registreren. Het wijst zich vanzelf.
Welke video?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:55 schreef drakin het volgende:
regenboog vanaf 2.10 in de laatste video die ik poste
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Chufi: gefeliciteerd. Ik dacht dat ik eerder zou zijn.
Is goed en bedankt voor die blumenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Straatverlichting het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Meh de spruitjes van de ovengroenten vielen een beetje tegen, volgende keer even langs WimLex sturen.quote:
Spruitjes is wel wat dit topic isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh de spruitjes van de ovengroenten vielen een beetje tegen, volgende keer even langs WimLex sturen.
Ja het is wel wat ouwe wijven gedoequote:
Spruitjes stinken toch niet?quote:
Ik haak wel inquote:
dan zijn het geen goede spruitjes, of je kookt ze veeeel te lang, of je bent vergeten water in de pan te doen voor je ze ging kokenquote:
Of de vorst was er nog niet over heen geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
dan zijn het geen goede spruitjes, of je kookt ze veeeel te lang, of je bent vergeten water in de pan te doen voor je ze ging koken
Spruiten waren bitterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
dan zijn het geen goede spruitjes, of je kookt ze veeeel te lang, of je bent vergeten water in de pan te doen voor je ze ging koken
Ja ook zoiets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de vorst was er nog niet over heen geweest
Is die ook weer losquote:
Moet dat met spruitjes? Toch alleen met boerenkoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de vorst was er nog niet over heen geweest
Okquote:
Vertel me waarom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent ook wel weer aan een ban toe, brave hendrika
Ze gedraaagt zich prima hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent ook wel weer aan een ban toe, brave hendrika
Het zal me worst wezenquote:
Rutte heeft geen ballenquote:
Doe eens een printscreenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh verrek ja...de eerste helft is blauw en de tweede is groen. Bizar?
Blijkbaarquote:
Hij is weer gewoon. Helemaal blauw. bizarquote:
Ow te laat dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is weer gewoon. Helemaal blauw. bizar
Ow nou ja ik zie het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen een balkje, niet de hele post, wat bij iedere andere TS wel het geval is
Bij mij was de helft blauw en de andere helft groen. Terwijl normaal alleen mijn posts groen zijn op de mobielquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen een balkje, niet de hele post, wat bij iedere andere TS wel het geval is
Da’s nog vagerderquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij mij was de helft blauw en de andere helft groen. Terwijl normaal alleen mijn posts groen zijn op de mobiel
ja. Maar eerst nog geadviseerd tot het juridisch beklonken isquote:
Maar iedere winkeleigenaar kan het toch alvast van zijn/haar klanten eisen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan vanwege juridische obstakels nog maanden duren hoor ik net.
ja. Moeten ze wel deurbeleid gaan voeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere winkeleigenaar kan het toch alvast van zijn/haar klanten eisen?
Dat wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere winkeleigenaar kan het toch alvast van zijn/haar klanten eisen?
Dat hebben ze hier nu ook al, met winkelwagentjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Moeten ze wel deurbeleid gaan voeren.
ja. Maar ik heb eigenlijk niet iemand voor de deur zien staan die controleert of je het ook gebruikt?quote:
Bij mij wel .. Maar ik zit ook in een brandhaard, zonder vuurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Maar ik heb eigenlijk niet iemand voor de deur zien staan die controleert of je het ook gebruikt?
Bij de 2 supermarkten waar ik kom staat er altijd iemand aan de deurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Maar ik heb eigenlijk niet iemand voor de deur zien staan die controleert of je het ook gebruikt?
Hier zie je dat ook bij veel winkels. Je kan pas naar binnen als er een mandje/wagentje beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij wel .. Maar ik zit ook in een brandhaard, zonder vuur
nee dat vuur was ergens anders op een berg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij wel .. Maar ik zit ook in een brandhaard, zonder vuur
wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat vuur was ergens anders op een berg.
Oeh maar ze controleren ook echt? Misschien dat het hier gaat gebeuren, geen idee.
Ze hebben sindskort bij de AH een winkelkar desinfectie apparaat staan. Karretje erin, met je hand zwaaien voor een rood sensor en prrrt...ding is gespoten.
zeg dat welquote:
Mandjes zijn weer afgeschaft, die hadden ze toen het weer ietsje beter ging wel weer terug, maar nu weer weg dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zie je dat ook bij veel winkels. Je kan pas naar binnen als er een mandje/wagentje beschikbaar is.
Ow nu zie ik het wel, zat net mobiel en op de desktop is het iets duidelijker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik heb alleen kleurtjes op mobielquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nu zie ik het wel, zat net mobiel en op de desktop is het iets duidelijker.
High techquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat vuur was ergens anders op een berg.
Oeh maar ze controleren ook echt? Misschien dat het hier gaat gebeuren, geen idee.
Ze hebben sindskort bij de AH een winkelkar desinfectie apparaat staan. Karretje erin, met je hand zwaaien voor een rood sensor en prrrt...ding is gespoten.
alleen de kleine mandjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mandjes zijn weer afgeschaft, die hadden ze toen het weer ietsje beter ging wel weer terug, maar nu weer weg dus
Je hebt er al een half jaar opzitten ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik hoorde van de week zeggen dat het best wel in zou kunnen zitten dat het thuiswerken wordt tot volgend jaar zomer.
Ik kan me dat bijna niet indenken.
meer nog. Ik zit vanaf Maart al thuis. 9 maanden al bijna.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er al een half jaar opzitten ..
ja ik ken er ook een paar, die helpen me ook coachen af en toe en zijn dan dolblij dat ze even buiten zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer nog. Ik zit vanaf Maart al thuis. 9 maanden al bijna.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
ja ik ken er ook een paar, die helpen me ook coachen af en toe en zijn dan dolblij dat ze even buiten zijn
Bij mij draait echt alles in de soep eigenlijk, vermaak me wel prima met het werk maar elke keer worden de nationale wedstrijden afgelast en uiteindelijk gaat het toch daarom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja.
Echt een heel bizar jaar dit. Had dit nooit begin Januari gedacht.
Gewoon hardop?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef pullup het volgende:
Vond de terugreis vandaag vreemd in de trein, was tijdens de persconferentie en iedereen zat het thuis te becommentariëren in mijn coupe, sommigen ook zonder mondkapje
Yepquote:
Ja dat is echt helemaal niks dan. Weet nog tijdje terug dat je zo blij postte dat het weer heerlijk was om weer bezig te zijn en het weer was lekker en het was weer echt genieten en vol energie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij draait echt alles in de soep eigenlijk, vermaak me wel prima met het werk maar elke keer worden de nationale wedstrijden afgelast en uiteindelijk gaat het toch daarom.
Nog wel hoor maar dit is wel weer zuurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is echt helemaal niks dan. Weet nog tijdje terug dat je zo blij postte dat het weer heerlijk was om weer bezig te zijn en het weer was lekker en het was weer echt genieten en vol energie.
nee ook dat nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
En ook bij mij niet zeker of er volgend jaar wel een seizoen gaat zijn
zou zomaar kunnen inderdaad. Als er een goede balans is, vind ik het prima. Paar dagen op de zaak en paar dagen thuis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef chufi het volgende:
Denk dat thuiswerken sws verder ingeburgerd gaat worden in de toekomst .. niet 100% af en toe meeten op de zaak
oh gelukkig. maar ja, inderdaad, is wel even een tikje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog wel hoor maar dit is wel weer zuur
Ik ken veel van die atleten, die hebben dus al 4 jaar alles op alles staan voor die spelen, zijn vaak op de leeftijd dat een andere carričre of zelfs eigen gezinnen stichten echt aan de orde zijn want al boven de 30.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh gelukkig. maar ja, inderdaad, is wel even een tikje.
Ik las overigens wel dat bijvoorbeeld de opperbaas van het IOC zei dat hoe dan ook de OS door zou gaan. Ben benieuwd tegen die tijd hoe dat eruit gaat zien.
Je hoort het bij meerdere sporters iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken veel van die atleten, die hebben dus al 4 jaar alles op alles staan voor die spelen, zijn vaak op de leeftijd dat een andere carričre of zelfs eigen gezinnen stichten echt aan de orde zijn want al boven de 30.
Was ook al zuur natuurlijk dat het deze zomer niet doorging want ze werkten er zo hard naar toe. Net wel een boost gehad door de succesen op de EK, maar meteen een domper door 2 besmettingen en nu zitten ze vrijwel allemaal in quarantaine 2 weken.
Ik moet er niet aan denken hoe de stemming is als er in januari nog min of meer deze situatie is en het langzamerhand duidelijk is dat de spelen eigenlijk net zo onwaarschijnlijk worden als afgelopen jaar.
Die gaan tegen muren oplopen hoor
Denk daarom dat er ook gezegd werd dat het hoe dan ook door zou gaan. Maar dan is de vraag hoe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken veel van die atleten, die hebben dus al 4 jaar alles op alles staan voor die spelen, zijn vaak op de leeftijd dat een andere carričre of zelfs eigen gezinnen stichten echt aan de orde zijn want al boven de 30.
Was ook al zuur natuurlijk dat het deze zomer niet doorging want ze werkten er zo hard naar toe. Net wel een boost gehad door de succesen op de EK, maar meteen een domper door 2 besmettingen en nu zitten ze vrijwel allemaal in quarantaine 2 weken.
Ik moet er niet aan denken hoe de stemming is als er in januari nog min of meer deze situatie is en het langzamerhand duidelijk is dat de spelen eigenlijk net zo onwaarschijnlijk worden als afgelopen jaar.
Die gaan tegen muren oplopen hoor
De eigenaresse van een gezellig Haags kroegje waar we altijd graag kwamen ook, hoorden we gisteren tot onze grote schrik..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:57 schreef pullup het volgende:
Maar goed mensen zat die familieleden of bekenden door dit pokke virus hebben zien overlijden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eigenaresse van een gezellig Haags kroegje waar we altijd graag kwamen ook, hoorden we gisteren tot onze grote schrik..
Had een nierziekte en de combi met corona was fataal.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eigenaresse van een gezellig Haags kroegje waar we altijd graag kwamen ook, hoorden we gisteren tot onze grote schrik..
Had een nierziekte en de combi met corona was fataal.
's Avonds na achten geen drank en geen softdrugs meer verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Gaan ze alcohol na 20:00 verbieden, ook online. Zou dat helpen?
Ik ga maar weer eens een nieuwe batch brouwen.
Die hebben het snel door denk ik. Wordt er om 18:00 in de winkel gehaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
's Avonds na achten geen drank en geen softdrugs meer verkrijgbaar.
Cold turkey voor onze Poolse medelanders.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Het is een zware bevalling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
En waar blijft de time lapse van GOA. Die plant neemt er ook de tijd voor
Ik vermoed tegengesteld effect... Dat er juis meer drank wordt ingeslagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
's Avonds na achten geen drank en geen softdrugs meer verkrijgbaar.
Cold turkey voor onze Poolse medelanders.
Er wordt nooit meer gezopen dan tijdens een droogleggingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed tegengesteld effect... Dat er juis meer drank wordt ingeslagen
dit jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed tegengesteld effect... Dat er juis meer drank wordt ingeslagen
Helemaal als je je camera steeds in het water laat donderenquote:
Het zou wel eens averechts kunnen werken...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Daar heb ik gelukkig nog een groot pak van staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
Wordt er zo dadelijk weer als een malle gist ingeslagen
Ja verwacht dat ook wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zou wel eens averechts kunnen werken...
Hier in de binnenstad is het elke avond druk bij de supermarkten als de cafés sluiten. Nu is dat om 22:00.
Als al die mensen vóór 20:00 bier komen halen, als het sowieso al druk is, wordt het een chaos.
Ik heb het ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nog een groot pak van staan.
Er komen vast nog wel aanvullende maatregelen. Een verkoopverbod voor alcohol vanaf 16:00 zou een idee zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja verwacht dat ook wel.
Je zou toch denken dat ze hier wel over nagedacht zouden hebben. Bijzonder.
Overal wordt gepleit voor spreiding van de risicos, maar nee we verkorten de inkoopwindos.... En arme oudjes die tijdens hun late extra winkeluurtje geen drank mogen kopen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zou wel eens averechts kunnen werken...
Hier in de binnenstad is het elke avond druk bij de supermarkten als de cafés sluiten. Nu is dat om 22:00.
Als al die mensen vóór 20:00 bier komen halen, als het sowieso al druk is, wordt het een chaos.
mondkapjesplicht in openbare gelegenheden ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel aanvullende maatregelen. Een verkoopverbod voor alcohol vanaf 16:00 zou een idee zijn.
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:33 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Voelen we ons al een beetje opgesloten vandaag? [ afbeelding ]
Absoluut!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:35 schreef Justin_Case het volgende:
![]()
[..]
Gaat helemaal goed komen dit
cafcaaaaaaaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig veel tijd thuis ga doorbrengen....
yeahquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eindelijk een horoscoop die klopt!
Zie nu pas dat ie gelijk voor de komende twee maanden is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
Al die prut horoscopen, gelul in de ruimte, deze is pas echt goed
persoonlijke doelen zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ga ik jullie niet mee lastig vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |