3-4 weken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik was al bang dat ik terug moest gaan lezen
U hoort van ons.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Als iemand mij tegen die tijd kan mentionen, bij voorbaat dank
wie?quote:
Ik doe niet aan half werk, ik ben helemaal blauw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom ben jij als mod en TS halfblauw trouwens?
Hier mobiel maar half, waar iedere andere TS helemaal blauw isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan half werk, ik ben helemaal blauw.
Ik ga een klacht indienenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hier mobiel maar half, waar iedere andere TS helemaal blauw is
oh verrek ja...de eerste helft is blauw en de tweede is groen. Bizar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hier mobiel maar half, waar iedere andere TS helemaal blauw is
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond om 8 uur weer tekenen op https://www.twitch.tv/tonjatekenshow Om van de chat gebruik te kunnen maken moet je je even registreren. Het wijst zich vanzelf.
Welke video?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:55 schreef drakin het volgende:
regenboog vanaf 2.10 in de laatste video die ik poste
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Chufi: gefeliciteerd. Ik dacht dat ik eerder zou zijn.
Is goed en bedankt voor die blumenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Straatverlichting het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Meh de spruitjes van de ovengroenten vielen een beetje tegen, volgende keer even langs WimLex sturen.quote:
Spruitjes is wel wat dit topic isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh de spruitjes van de ovengroenten vielen een beetje tegen, volgende keer even langs WimLex sturen.
Ja het is wel wat ouwe wijven gedoequote:
Spruitjes stinken toch niet?quote:
Ik haak wel inquote:
dan zijn het geen goede spruitjes, of je kookt ze veeeel te lang, of je bent vergeten water in de pan te doen voor je ze ging kokenquote:
Of de vorst was er nog niet over heen geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
dan zijn het geen goede spruitjes, of je kookt ze veeeel te lang, of je bent vergeten water in de pan te doen voor je ze ging koken
Spruiten waren bitterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
dan zijn het geen goede spruitjes, of je kookt ze veeeel te lang, of je bent vergeten water in de pan te doen voor je ze ging koken
Ja ook zoiets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de vorst was er nog niet over heen geweest
Is die ook weer losquote:
Moet dat met spruitjes? Toch alleen met boerenkoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de vorst was er nog niet over heen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |