Dit is haar oordeel en daar moeten we het mee doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is de top niet inderdaad. Dus die eerste berichtgeving was niet niet goed. Het zit een stuk lager op de berg, dan is er wel wat begroeiing inderdaad
Ikdeed ook een poging maar mijn cirkel werd niet doorzichtigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een keurige cirkel getekend, maar niet gepost![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is haar oordeel en daar moeten we het mee doen.
Is dit niet Mont Ventoux?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikdeed ook een poging maar mijn cirkel werd niet doorzichtig![]()
[ afbeelding ]
Dat soberso.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:51 schreef chufi het volgende:
Anyways. tijd dat het voor gedoofd wordt
wahhhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit niet Mont Ventoux?
En hebben ze gewoon een verkeerde berg in de fik staan.
Jij weet wel zeker dat je de Kilimanjaro hebt geklommen?quote:
almost 100% certainquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet wel zeker dat je de Kilimanjaro hebt geklommen?
Dat verklaart wel het één en ander, nu klopt het verhaal wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Prisha het volgende:
Nah maar dan snap ik het meer. Ik lees nu ook dat iemand zegt dat de fire is on the lower part of the mountain.
Dan wordt er eerst geroepen dat de top in de fik staat en dat wordt door alle nieuwsdingessen overgenomen. Dit is natuurlijk wel verklaarbaar. Nou, weten we dat ook weer.
Ik heb zelf die Mont Ventoux wel eens opgefietst. Lijkt er precies op ja. je bent iets op het spoor denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet wel zeker dat je de Kilimanjaro hebt geklommen?
Ik denk het ook, ik dit uitzoeken tot op de bodem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Mont Ventoux wel eens opgefietst. Lijkt er precies op ja. je bent iets op het spoor denk ik
ja, gelukkig wel. Het lijkt soms alsof het niet is gebeurd, een herinnering van heel lang geleden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Almost :d
Gelukkig heb je de foto's nog.
Het zijn die russen weer, die hebben er iets mee te maken. Of. Aliens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Mont Ventoux wel eens opgefietst. Lijkt er precies op ja. je bent iets op het spoor denk ik
wie is idat nu weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb de Ben Nevis in Scotland beklommen in de winter
Altijd weer die Aliensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn die russen weer, die hebben er iets mee te maken. Of. Aliens.
baasquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb de Ben Nevis in Scotland beklommen in de winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |