zou zomaar kunnen inderdaad. Als er een goede balans is, vind ik het prima. Paar dagen op de zaak en paar dagen thuis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef chufi het volgende:
Denk dat thuiswerken sws verder ingeburgerd gaat worden in de toekomst .. niet 100% af en toe meeten op de zaak
oh gelukkig. maar ja, inderdaad, is wel even een tikje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog wel hoor maar dit is wel weer zuur
Ik ken veel van die atleten, die hebben dus al 4 jaar alles op alles staan voor die spelen, zijn vaak op de leeftijd dat een andere carrière of zelfs eigen gezinnen stichten echt aan de orde zijn want al boven de 30.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh gelukkig. maar ja, inderdaad, is wel even een tikje.
Ik las overigens wel dat bijvoorbeeld de opperbaas van het IOC zei dat hoe dan ook de OS door zou gaan. Ben benieuwd tegen die tijd hoe dat eruit gaat zien.
Je hoort het bij meerdere sporters iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken veel van die atleten, die hebben dus al 4 jaar alles op alles staan voor die spelen, zijn vaak op de leeftijd dat een andere carrière of zelfs eigen gezinnen stichten echt aan de orde zijn want al boven de 30.
Was ook al zuur natuurlijk dat het deze zomer niet doorging want ze werkten er zo hard naar toe. Net wel een boost gehad door de succesen op de EK, maar meteen een domper door 2 besmettingen en nu zitten ze vrijwel allemaal in quarantaine 2 weken.
Ik moet er niet aan denken hoe de stemming is als er in januari nog min of meer deze situatie is en het langzamerhand duidelijk is dat de spelen eigenlijk net zo onwaarschijnlijk worden als afgelopen jaar.
Die gaan tegen muren oplopen hoor
Denk daarom dat er ook gezegd werd dat het hoe dan ook door zou gaan. Maar dan is de vraag hoe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken veel van die atleten, die hebben dus al 4 jaar alles op alles staan voor die spelen, zijn vaak op de leeftijd dat een andere carrière of zelfs eigen gezinnen stichten echt aan de orde zijn want al boven de 30.
Was ook al zuur natuurlijk dat het deze zomer niet doorging want ze werkten er zo hard naar toe. Net wel een boost gehad door de succesen op de EK, maar meteen een domper door 2 besmettingen en nu zitten ze vrijwel allemaal in quarantaine 2 weken.
Ik moet er niet aan denken hoe de stemming is als er in januari nog min of meer deze situatie is en het langzamerhand duidelijk is dat de spelen eigenlijk net zo onwaarschijnlijk worden als afgelopen jaar.
Die gaan tegen muren oplopen hoor
De eigenaresse van een gezellig Haags kroegje waar we altijd graag kwamen ook, hoorden we gisteren tot onze grote schrik..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:57 schreef pullup het volgende:
Maar goed mensen zat die familieleden of bekenden door dit pokke virus hebben zien overlijden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eigenaresse van een gezellig Haags kroegje waar we altijd graag kwamen ook, hoorden we gisteren tot onze grote schrik..
Had een nierziekte en de combi met corona was fataal.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eigenaresse van een gezellig Haags kroegje waar we altijd graag kwamen ook, hoorden we gisteren tot onze grote schrik..
Had een nierziekte en de combi met corona was fataal.
's Avonds na achten geen drank en geen softdrugs meer verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Gaan ze alcohol na 20:00 verbieden, ook online. Zou dat helpen?
Ik ga maar weer eens een nieuwe batch brouwen.
Die hebben het snel door denk ik. Wordt er om 18:00 in de winkel gehaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
's Avonds na achten geen drank en geen softdrugs meer verkrijgbaar.
Cold turkey voor onze Poolse medelanders.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Het is een zware bevalling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
En waar blijft de time lapse van GOA. Die plant neemt er ook de tijd voor
Ik vermoed tegengesteld effect... Dat er juis meer drank wordt ingeslagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
's Avonds na achten geen drank en geen softdrugs meer verkrijgbaar.
Cold turkey voor onze Poolse medelanders.
Er wordt nooit meer gezopen dan tijdens een droogleggingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed tegengesteld effect... Dat er juis meer drank wordt ingeslagen
dit jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed tegengesteld effect... Dat er juis meer drank wordt ingeslagen
Helemaal als je je camera steeds in het water laat donderenquote:
Het zou wel eens averechts kunnen werken...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Daar heb ik gelukkig nog een groot pak van staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
Wordt er zo dadelijk weer als een malle gist ingeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |