High techquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat vuur was ergens anders op een berg.
Oeh maar ze controleren ook echt? Misschien dat het hier gaat gebeuren, geen idee.
Ze hebben sindskort bij de AH een winkelkar desinfectie apparaat staan. Karretje erin, met je hand zwaaien voor een rood sensor en prrrt...ding is gespoten.
alleen de kleine mandjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mandjes zijn weer afgeschaft, die hadden ze toen het weer ietsje beter ging wel weer terug, maar nu weer weg dus
Je hebt er al een half jaar opzitten ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik hoorde van de week zeggen dat het best wel in zou kunnen zitten dat het thuiswerken wordt tot volgend jaar zomer.
Ik kan me dat bijna niet indenken.
meer nog. Ik zit vanaf Maart al thuis. 9 maanden al bijna.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er al een half jaar opzitten ..
ja ik ken er ook een paar, die helpen me ook coachen af en toe en zijn dan dolblij dat ze even buiten zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer nog. Ik zit vanaf Maart al thuis. 9 maanden al bijna.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
ja ik ken er ook een paar, die helpen me ook coachen af en toe en zijn dan dolblij dat ze even buiten zijn
Bij mij draait echt alles in de soep eigenlijk, vermaak me wel prima met het werk maar elke keer worden de nationale wedstrijden afgelast en uiteindelijk gaat het toch daarom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja.
Echt een heel bizar jaar dit. Had dit nooit begin Januari gedacht.
Gewoon hardop?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef pullup het volgende:
Vond de terugreis vandaag vreemd in de trein, was tijdens de persconferentie en iedereen zat het thuis te becommentariëren in mijn coupe, sommigen ook zonder mondkapje
Yepquote:
Ja dat is echt helemaal niks dan. Weet nog tijdje terug dat je zo blij postte dat het weer heerlijk was om weer bezig te zijn en het weer was lekker en het was weer echt genieten en vol energie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij draait echt alles in de soep eigenlijk, vermaak me wel prima met het werk maar elke keer worden de nationale wedstrijden afgelast en uiteindelijk gaat het toch daarom.
Nog wel hoor maar dit is wel weer zuurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is echt helemaal niks dan. Weet nog tijdje terug dat je zo blij postte dat het weer heerlijk was om weer bezig te zijn en het weer was lekker en het was weer echt genieten en vol energie.
nee ook dat nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
En ook bij mij niet zeker of er volgend jaar wel een seizoen gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |