Bij mij was de helft blauw en de andere helft groen. Terwijl normaal alleen mijn posts groen zijn op de mobielquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen een balkje, niet de hele post, wat bij iedere andere TS wel het geval is
Da’s nog vagerderquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij mij was de helft blauw en de andere helft groen. Terwijl normaal alleen mijn posts groen zijn op de mobiel
ja. Maar eerst nog geadviseerd tot het juridisch beklonken isquote:
Maar iedere winkeleigenaar kan het toch alvast van zijn/haar klanten eisen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan vanwege juridische obstakels nog maanden duren hoor ik net.
ja. Moeten ze wel deurbeleid gaan voeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere winkeleigenaar kan het toch alvast van zijn/haar klanten eisen?
Dat wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere winkeleigenaar kan het toch alvast van zijn/haar klanten eisen?
Dat hebben ze hier nu ook al, met winkelwagentjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Moeten ze wel deurbeleid gaan voeren.
ja. Maar ik heb eigenlijk niet iemand voor de deur zien staan die controleert of je het ook gebruikt?quote:
Bij mij wel .. Maar ik zit ook in een brandhaard, zonder vuurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Maar ik heb eigenlijk niet iemand voor de deur zien staan die controleert of je het ook gebruikt?
Bij de 2 supermarkten waar ik kom staat er altijd iemand aan de deurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Maar ik heb eigenlijk niet iemand voor de deur zien staan die controleert of je het ook gebruikt?
Hier zie je dat ook bij veel winkels. Je kan pas naar binnen als er een mandje/wagentje beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij wel .. Maar ik zit ook in een brandhaard, zonder vuur
nee dat vuur was ergens anders op een berg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij wel .. Maar ik zit ook in een brandhaard, zonder vuur
wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat vuur was ergens anders op een berg.
Oeh maar ze controleren ook echt? Misschien dat het hier gaat gebeuren, geen idee.
Ze hebben sindskort bij de AH een winkelkar desinfectie apparaat staan. Karretje erin, met je hand zwaaien voor een rood sensor en prrrt...ding is gespoten.
zeg dat welquote:
Mandjes zijn weer afgeschaft, die hadden ze toen het weer ietsje beter ging wel weer terug, maar nu weer weg dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zie je dat ook bij veel winkels. Je kan pas naar binnen als er een mandje/wagentje beschikbaar is.
Ow nu zie ik het wel, zat net mobiel en op de desktop is het iets duidelijker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen een balkje, niet de hele post, wat bij iedere andere TS wel het geval is
Ow, ik heb alleen kleurtjes op mobielquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nu zie ik het wel, zat net mobiel en op de desktop is het iets duidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |