abonnement Unibet Coolblue
pi_196144225
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

[..]

https://edition.cnn.com/2(...)ors-covid/index.html

Zo makkelijk te vinden.
Hmmz, dat nuanceert enigszins.
Moet wel zeggen dat als je dat filmpje luistert in jouw bron, dan begint hij over dat covid bij 0.32, maar die laatste zit in jouw citaat hoor ik hem niet uitspreken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_196144239
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet zozeer om totalen, dat geeft een vertekend beeld. Maar vertel, je vindt niet dat Trump's beleid invloed heeft gehad?
Daar gaat het niet om? Waar gaat het dan wél om?

En ik denk dat Trump zijn beleid zeker een invloed heeft gehad, net zoals het beleid van alle overheden ter wereld dat heeft. Dat lijkt me ook logisch. De vraag is denk ik: vindt je dat er door Trump zijn beleid meer cases en dodelijke slachtoffers zijn gevallen? Ik denk dat dit inderdaad het geval is. Maar hoe groot die factor is durf ik niet te zeggen. Ik denk dat een land als de VS altijd keihard geraakt zou zijn onder elke president. Combinatie van een ongezonde bevolking en een slechte gezondheidszorg.

Dus het hele verhaaltje van de media, dat in de VS de ernst van corona voor het grootste deel op conto is te schrijven van Trump vind ik uiterst ongeloofwaardig. Dit is meer wederom het projecteren van diepe wrok en haat die veel mensen jegens die man koesteren.
  zondag 8 november 2020 @ 23:53:59 #103
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_196144242
https://banned.video/watch?id=5fa601a0d3c7821df748d415

Brian Wilson presenteert een videocompilatie van kiezersfraude die voor de camera wordt betrapt, evenals verslagen van ooggetuigen in en rond stembureaus in de Verenigde Staten, waaruit blijkt dat democraten proberen de presidentsverkiezingen van 2020 te stelen.
Hello!
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 23:56:36 #104
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196144256
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:53 schreef Nemmarith het volgende:
https://banned.video/watch?id=5fa601a0d3c7821df748d415

Brian Wilson presenteert een videocompilatie van kiezersfraude die voor de camera wordt betrapt, evenals verslagen van ooggetuigen in en rond stembureaus in de Verenigde Staten, waaruit blijkt dat democraten proberen de presidentsverkiezingen van 2020 te stelen.
Maar vergeten de Senaat en het Huis te stelen wat op hetzelfde stemformulier staat? Hoe werkt dat dan precies?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196144270
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 23:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

En ik denk dat Trump zijn beleid zeker een invloed heeft gehad, net zoals het beleid van alle overheden ter wereld dat heeft. Dat lijkt me ook logisch. De vraag is denk ik: vindt je dat er door Trump zijn beleid meer cases en dodelijke slachtoffers zijn gevallen? Ik denk dat dit inderdaad het geval is. Maar hoe groot die factor is durf ik niet te zeggen. Ik denk dat een land als de VS altijd keihard geraakt zou zijn onder elke president. Combinatie van een ongezonde bevolking en een slechte gezondheidszorg.

Dus het hele verhaaltje van de media, dat in de VS de ernst van corona voor het grootste deel op conto is te schrijven van Trump vind ik uiterst ongeloofwaardig. Dit is meer wederom het projecteren van diepe wrok en haat die veel mensen jegens die man koesteren.
De eerste paragraaf zijn we het over eens. Maar de tweede is een ouderwetse stropop, ook 'de media' zegt niet dat het dodental door corona voor het grootste deel te weiten is aan Trump. Dat doe je toch echt te vaak.
pi_196144276
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 23:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hmmz, dat nuanceert enigszins.
Moet wel zeggen dat als je dat filmpje luistert in jouw bron, dan begint hij over dat covid bij 0.32, maar die laatste zit in jouw citaat hoor ik hem niet uitspreken.

Hij zegt het letterlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196144305
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

12.6% procent stemde per post in 2016, die schaal valt dus wel mee. En aangezien Trump de boel verneukt heeft met corona moet er wel per post gestemd worden.

Oh, en je post toont geen fraude aan maar dat wist je vermoedelijk al.
Trump verneukt het met corona? Want?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 9 november 2020 @ 00:03:42 #108
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_196144311
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar vergeten de Senaat en het Huis te stelen wat op hetzelfde stemformulier staat? Hoe werkt dat dan precies?
Heel veel "mensen" :') hebben alleen gestemd op de president kandidaat en niet voor de Senaat en het huis. (hoe gek dat ook mag klinken) wellicht koste dat te veel tijd en was dat dus te opzichtig om te doen (de kans op ontdekking is groter dan wellicht want je moet 3x zoveel dingen frauderen want het is 3 papiertjes die je moet vervalsen) :Z
Hello!
pi_196144333
quote:
Inderdaad, nu hoor ik het ook. Dat had ik niet zo willen zeggen, ik denk dat hij zich ook wat ongelukkig uitlaat. Maar het is natuurlijk wel een inherent risico dat je verschuiving krijgt van X --> Y als er verschil in honorarium zit. De vraag is of dat gebeurt natuurlijk. Maar het is wel een risico. En dat merkt hij op.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_196144334
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 23:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zou daarin wel even de bevolkingsgrote meenemen. 25 of 30k cases per dag is in verhouding wat anders in de VS dan hier. Sterker nog, die 10k cases die wij bijvoorbeeld hier recent hadden, dat zou in verhouding iets van 190k a 200k zijn in de VS. Aantallen die men daar nog niet eens heeft bereikt, en gelukkig maar.
Je moet natuurlijk niet alleen naar bevolkingsgrootte kijken, maar ook naar mensen / km2 . Een staat die 5 keer zo groot is als Nederland, met 5 miljoen mensen heeft dus een bevolkingsdichtheid die 5x17/5 = 17 keer lage ris dan NL. Nogal logisch dat daar dan minder besmettingen zijn, dus je moet het vergelijken me de dichtbevolkte gebieden van de VS.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 00:05:51 #111
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196144336
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:03 schreef Nemmarith het volgende:

[..]

Heel veel mensen hebben alleen gestemd op de president kandidaat en niet voor de Senaat en het huis. (hoe gek dat ook mag klinken) :Z
Maar als je gaat frauderen met stemformulieren waarom fraudeer je er dan geen Democratische stemmen bij voor het Huis en de Senaat? Wat heeft dat te maken met waar mensen op stemmen? Het gaat om fraude, niet waar mensen op stemmen, toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196144356
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Inderdaad, nu hoor ik het ook. Dat had ik niet zo willen zeggen, ik denk dat hij zich ook wat ongelukkig uitlaat. Maar het is natuurlijk wel een inherent risico dat je verschuiving krijgt van X --> Y als er verschil in honorarium zit. De vraag is of dat gebeurt natuurlijk. Maar het is wel een risico. En dat merkt hij op.
Nee, hij zegt dat het gebeurt, niet dat risico bestaat. En dat is nogal een beschuldiging. Let wel: hij levert daar geen bewijs voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 00:10:59 #113
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196144361
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, hij zegt dat het gebeurt, niet dat risico bestaat. En dat is nogal een beschuldiging. Let wel: hij levert daar geen bewijs voor.
Verassend, Trump die iets beweert zonder bewijs.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196146160
Ligt het aan mij, of is het wel érg apart dat de republikeinen de verkiezingen voor de senaat en het huis van afgevaardigden zo te lezen accepteren, maar dat voor de president niet doen, terwijl voor zover ik het heb begrepen, die drie keuzes op één en hetzelfde kiesbiljet stonden?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 9 november 2020 @ 08:37:43 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_196146171
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Ligt het aan mij, of is het wel érg apart dat de republikeinen de verkiezingen voor de senaat en het huis van afgevaardigden zo te lezen accepteren, maar dat voor de president niet doen, terwijl voor zover ik het heb begrepen, die drie keuzes op één en hetzelfde kiesbiljet stonden?
Er zijn leugens, grove leugens en beweringen van trumpistische Republikeinen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_196146198
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Ligt het aan mij, of is het wel érg apart dat de republikeinen de verkiezingen voor de senaat en het huis van afgevaardigden zo te lezen accepteren, maar dat voor de president niet doen, terwijl voor zover ik het heb begrepen, die drie keuzes op één en hetzelfde kiesbiljet stonden?
Ik vind het vooral apart dat Democraten niet voor senatoren hebben gestemd maar wel voor de president. Je zou toch zeggen dat als je de Republikeinen eruit wilt hebben dat je niet alleen voor Biden stemt maar voor elke Democraat op het stembiljet.
pi_196146287
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het vooral apart dat Democraten niet voor senatoren hebben gestemd maar wel voor de president. Je zou toch zeggen dat als je de Republikeinen eruit wilt hebben dat je niet alleen voor Biden stemt maar voor elke Democraat op het stembiljet.
Ja, lekker makkelijk weer. Mensen die wel voor een Republikein in het huis of de senaat stemmen maar niet voor Trump zijn 'Democraten'. Zou het heel misschien niet zo kunnen zijn dat het Republikeinen zijn die niets van Trump moeten hebben? Trump is toch vooral een passant, niet de partij. Ook al denkt hij zelf en het legertje Trumplets daar anders over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196146358
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het vooral apart dat Democraten niet voor senatoren hebben gestemd maar wel voor de president. Je zou toch zeggen dat als je de Republikeinen eruit wilt hebben dat je niet alleen voor Biden stemt maar voor elke Democraat op het stembiljet.
Of draai het om.
Kan jij je voorstellen dat er stemmers zijn die wel republikeinen aan de macht willen zien, maar liever geen Trump als president?

Het werkt in Nederland weer anders, maar: ik stem bij de gemeentelijke verkiezingen een andere partij dan landelijk en ik stem geen VVD, maar ik vind die Rutte wel een geschikt persoon als premier. Geschikter dan de lijsttrekker van de partij waar ik op heb gestemd
  maandag 9 november 2020 @ 09:02:12 #119
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196146386
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 08:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Of draai het om.
Kan jij je voorstellen dat er stemmers zijn die wel republikeinen aan de macht willen zien, maar liever geen Trump als president?

Het werkt in Nederland weer anders, maar: ik stem bij de gemeentelijke verkiezingen een andere partij dan landelijk en ik stem geen VVD, maar ik vind die Rutte wel een geschikt persoon als premier. Geschikter dan de lijsttrekker van de partij waar ik op heb gestemd
Als er geen fraude is geweest is dit een logische verklaring.
Daarom het feit dat de Amerikanen weer wat richting links van de demoraten opgeschoven is, is daarom niet waar.

Denk nog steeds dat ze meer voor republikeins beleid zijn maar inderdaad klaar waren met Donald.
Maar ja dat zullen we over 2 jaar tot 4 jaar zien.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_196146408
Het is mogelijk dat er Republikeinen zijn die zo denken, al vind ik het een rare gedachtegang. Je stemt dan voor Biden maar dan niet voor een Republikein in de senaat of het huis. Als het je puur om de president te doen is dan zou je juist wel voor een Republikein in de senaat of het huis stemmen puur zodat Biden zo min mogelijk macht heeft.
pi_196146499
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef Chivaz het volgende:
Het is mogelijk dat er Republikeinen zijn die zo denken, al vind ik het een rare gedachtegang. Je stemt dan voor Biden maar dan niet voor een Republikein in de senaat of het huis. Als het je puur om de president te doen is dan zou je juist wel voor een Republikein in de senaat of het huis stemmen puur zodat Biden zo min mogelijk macht heeft.
Je snapt het niet.

De Republikeinen in het Congres deden het beter dan hun president. Dat lijkt erop te wijzen dat een hoop Reps Biden verkozen boven Trump, maar wel voor hun partij kozen in de Senaat en het Huis.

Lijkt mij geen vergezochte verklaring.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196146508
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt het niet.

De Republikeinen in het Congres deden het beter dan hun president. Dat lijkt erop te wijzen dat een hoops Reps Biden verkozen boven Trump, maar wel voor hun partij kozen in de Senaat en het Huis.

Lijkt mij geen vergezochte verklaring.
Sterker nog, dat is de meest voor de hand liggende verklaring.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196146691
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:02 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Als er geen fraude is geweest is dit een logische verklaring.
Daarom het feit dat de Amerikanen weer wat richting links van de demoraten opgeschoven is, is daarom niet waar.

Denk nog steeds dat ze meer voor republikeins beleid zijn maar inderdaad klaar waren met Donald.
Maar ja dat zullen we over 2 jaar tot 4 jaar zien.
Als het wel fraude is, wat is er dan wel niet gebeurd?!

1) een nepstem op Biden, maar vergeten om een vinkje bij vraag 2 (Congres) en 3 voor een democratische keuze te plaatsen?

Of

2) de stem bij de president Trump weggehaald, maar bij vraag 2 (Congres) en 3 het vinkje bij een republikeinse stem wel laten staan?

Dat klinkt al helemaal gek. Als de democraten nepstemmen zouden hebben uitgebracht, dan mag je er, lijkt mij, vanuit gaan dat ze bij alle drie de keuzes een vinkje bij een democraat hadden geplaatst en niet alleen bij de gewenste president.
  maandag 9 november 2020 @ 09:25:44 #124
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196146715
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 09:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als het wel fraude is, wat is er dan wel niet gebeurd?!

1) een nepstem op Biden, maar vergeten om een vinkje bij vraag 2 (Congres) en 3 voor een democratische keuze te plaatsen?

Of

2) de stem bij de president Trump weggehaald, maar bij vraag 2 (Congres) en 3 het vinkje bij een republikeinse stem wel laten staan?

Dat klinkt al helemaal gek
Ik zei het misschien wat fout maar ik bedoel natuurlijk dat er geen fraude gepleegd is want inderdaad waarom dan niet op hetzelfde formulier Democraten de macht geven in het senaat.

Was dus meer in de zin ervan uitgaande dat er geen fraude gepleegd is hebben de republikeinen die gewoon ook klaar waren met Donald wel het senaat rood gestemd maar Biden dan maar als president.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 9 november 2020 @ 09:27:52 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196146739
Sowieso, dan zouden ze toch ook wel even Mitch McConnell van zijn zetel kunnen frauderen
pi_196146785
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:02 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Als er geen fraude is geweest is dit een logische verklaring.
Daarom het feit dat de Amerikanen weer wat richting links van de demoraten opgeschoven is, is daarom niet waar.

Denk nog steeds dat ze meer voor republikeins beleid zijn maar inderdaad klaar waren met Donald.
Maar ja dat zullen we over 2 jaar tot 4 jaar zien.
Lastig te zeggen. Feitelijk moet je de boel vergelijken met 2016 en dan zie je dat de Democraten toch wel duidelijk beter hebben gepresteerd in het huis. Midterms zijn vaak gunstig voor de oppositie, zeker met een polariserende president.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196146920
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 09:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt het niet.

De Republikeinen in het Congres deden het beter dan hun president. Dat lijkt erop te wijzen dat een hoop Reps Biden verkozen boven Trump, maar wel voor hun partij kozen in de Senaat en het Huis.

Lijkt mij geen vergezochte verklaring.
Maar hoe zit het dan met al die biljetten die gaan voor Biden maar ook alleen Biden? Het schijnt dat Biden daar veel meer van heb gehad dan Trump. Ik zeg niet dat het meteen fraude is maar opmerkelijk is het wel.
pi_196146942
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het vooral apart dat Democraten niet voor senatoren hebben gestemd maar wel voor de president. Je zou toch zeggen dat als je de Republikeinen eruit wilt hebben dat je niet alleen voor Biden stemt maar voor elke Democraat op het stembiljet.
Naja, dat zie je hier in Nederland ook best vaak, men kies landelijk voor zeg SP of GL, en lokaal voor een goed raadslid van de VVD, omdat die meer ingevoerd is in de lokale politiek. Een congreslid gaat ook per gedeelte van een staat meen ik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_196146968
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het dan met al die biljetten die gaan voor Biden maar ook alleen Biden? Het schijnt dat Biden daar veel meer van heb gehad dan Trump. Ik zeg niet dat het meteen fraude is maar opmerkelijk is het wel.
Wat bedoel je? Een stembiljet mag toch maar voor biden OF trump gaan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196147013
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het dan met al die biljetten die gaan voor Biden maar ook alleen Biden? Het schijnt dat Biden daar veel meer van heb gehad dan Trump. Ik zeg niet dat het meteen fraude is maar opmerkelijk is het wel.
Ik heb geen idee in welke mate dat is gebeurd, maar om vast te stellen of dat 'opmerkelijk' is, zul je eerst moeten weten hoe vaak het voorkomt en of dat ongebruikelijk is.
Ik kan me ook zo maar voorstellen dat voor een hoop mensen de voornaamste prioriteit was om Trump uit het Witte Huis te krijgen en dat ze verder niet zo geïnteresseerd zijn in politiek, dus zelf al als dit significant anders zou zijn dan in voorgaande jaren, dan vind ik het nog steeds niet opmerkelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196147025
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het dan met al die biljetten die gaan voor Biden maar ook alleen Biden? Het schijnt dat Biden daar veel meer van heb gehad dan Trump. Ik zeg niet dat het meteen fraude is maar opmerkelijk is het wel.
Hoe was dat voorgaande verkiezingen?

Het begint wel een beetje treurig te worden. Er moet en zal blijkbaar sprake zijn van fraude.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196147062
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe was dat voorgaande verkiezingen?

Het begint wel een beetje treurig te worden. Er moet en zal blijkbaar sprake zijn van fraude.
Ik zeg net dat het niet meteen fraude hoeft te zijn.
pi_196147077
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zeg net dat het niet meteen fraude hoeft te zijn.
Nee, je geeft aan dat het 'opmerkelijk' is. Maar hoe weet je dat nou? Heb jij een studie gemaakt van hoe Amerikaanse verkiezingen verlopen en het stemgedrag van de kiezers?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196147091
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Een stembiljet mag toch maar voor biden OF trump gaan?
Er stonden meerdere kandidaten op de lijst voor president en er werd ook gestemd voor de senaat en voor het huis. Althans in bepaalde staten dan. De Republikeinen zijn hoogst waarschijnlijk het witte huis kwijt maar ze behouden waarschijnlijk de senaat en ze hebben wat zetels erbij in het congress.
pi_196147107
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, je geeft aan dat het 'opmerkelijk' is. Maar hoe weet je dat nou? Heb jij een studie gemaakt van hoe Amerikaanse verkiezingen verlopen en het stemgedrag van de kiezers?
Ik geef aan dat het opmerkelijk is omdat als je voor Biden kiest je dan het liefst wilt dat hij ook daadwerkelijk wat kan doen. Tenzij je het scenario schetst waar Republikeinen voor Biden stemmen en dan wel voor een republikein down ballot om zijn macht te beteugelen.
Alleen Biden invullen vind ik opmerkelijk vooral als het op zo’n grote schaal is gebeurt.
  maandag 9 november 2020 @ 10:10:29 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196147117
Veel mensen zullen waarschijnlijk alleen de president kennen en niet bezig zijn met wat er in het congres gebeurt
pi_196147121
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik geef aan dat het opmerkelijk is omdat als je voor Biden kiest je dan het liefst wilt dat hij ook daadwerkelijk wat kan doen. Tenzij je het scenario schetst waar Republikeinen voor Biden stemmen en dan wel voor een republikein down ballot om zijn macht te beteugelen.
Alleen Biden invullen vind ik opmerkelijk vooral als het op zo’n grote schaal is gebeurt.
Maar hoe weet je nou of dat opmerkelijk is? Je roept maar wat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196147161
Laten we wel wezen: als Trump had gewonnen, hadden we deze discussie niet gevoerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196147261
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik geef aan dat het opmerkelijk is omdat als je voor Biden kiest je dan het liefst wilt dat hij ook daadwerkelijk wat kan doen. Tenzij je het scenario schetst waar Republikeinen voor Biden stemmen en dan wel voor een republikein down ballot om zijn macht te beteugelen.
Alleen Biden invullen vind ik opmerkelijk vooral als het op zo’n grote schaal is gebeurt.
Je overschat de gemiddelde kiezer in de VS. Die weten vaak niet hoe dat werkt.
What Would Goku Do
pi_196147265
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik geef aan dat het opmerkelijk is omdat als je voor Biden kiest je dan het liefst wilt dat hij ook daadwerkelijk wat kan doen. Tenzij je het scenario schetst waar Republikeinen voor Biden stemmen en dan wel voor een republikein down ballot om zijn macht te beteugelen.
Alleen Biden invullen vind ik opmerkelijk vooral als het op zo’n grote schaal is gebeurt.
Het probleem is inderdaad een beetje dat je van alles roept, maar feitelijke onderbouwing van je claims achterwege blijft. Begin allereerst eens met het aantal split ballots in vergelijking met eerdere jaren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196147270
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we wel wezen: als Trump had gewonnen, hadden we deze discussie niet gevoerd.
Dan hadden we het over Russische inmenging in de verkiezingen gehad.
pi_196147311
In 2016 was er een flinke undervote van 1.7 miljoen kiezers in 33 staten. Dit waren kiezers die niet stemden voor de presidentsverkiezingen, maar wel voor andere dingen. Zie hier: https://www.washingtonpos(...)e-presidential-race/

Hoeveel overvote er toen was kon ik niet gauw vinden, maar aangezien niemand ook maar iets van cijfertjes levert of een artikel laat ik het hierbij.

Hoe dan ook, dat soort dingen komen zeker voor.
pi_196147363
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
In 2016 was er een flinke undervote van 1.7 miljoen kiezers in 33 staten. Dit waren kiezers die niet stemden voor de presidentsverkiezingen, maar wel voor andere dingen. Zie hier: https://www.washingtonpos(...)e-presidential-race/

Hoeveel overvote er toen was kon ik niet gauw vinden, maar aangezien niemand ook maar iets van cijfertjes levert of een artikel laat ik het hierbij.

Hoe dan ook, dat soort dingen komen zeker voor.
Klopt, dit is ook gewoon een beetje van het niveau 'Is Biden een satanische, socialistische pedofiel?', "Ja ik insinueer niets hoor, ik vraag het alleen maar".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196147882
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we wel wezen: als Trump had gewonnen, hadden we deze discussie niet gevoerd.
Zeker wel want dan had trump geklaagd dat vanwege fraude minder stemmen kreeg. Zijn overwinning was fan te klein
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 9 november 2020 @ 11:02:57 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196147891
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we wel wezen: als Trump had gewonnen, hadden we deze discussie niet gevoerd.
Dan had dit topic "Het centrale voter-fraud-pogingen van de Republicans topic" geheten
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 11:22:26 #146
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196148238
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dan had dit topic "Het centrale voter-fraud-pogingen van de Republicans topic" geheten
Dat topic hebben we ook, overigens ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 11:38:02 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196148578
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat topic hebben we ook, overigens ;)
Dat zal wel niet zo druk zijn denk ik :P
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 11:41:40 #148
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196148642
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:38 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat zal wel niet zo druk zijn denk ik :P
Mwah, daar waren genoeg feitelijke posts met fraude in ieder geval terwijl hier nog nooit een post is geweest met enig bewijs van fraude ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196148883
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan hadden we het over Russische inmenging in de verkiezingen gehad.
Op dinsdagnacht verklaarde Trump dat hij de verkiezingen had gewonnen, daarna riep zijn campagne (en zijn aanhangers) op het tellen van de stemmen in PA te staken, terwijl diezelfde figuren eisten dat het tellen in AZ vooral door moest gaan. Nu is de race zo goed als voorbij en wordt in alle hoeken en gaten gezocht naar fraude, zonder daar bewijs voor aan te leveren.

Vind je dat zelf ook niet een tikkeltje pathetisch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196148915
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dan had dit topic "Het centrale voter-fraud-pogingen van de Republicans topic" geheten
Clinton legde zich in de nacht na de verkiezingen neer bij haar nederlaag en feliciteerde Trump met zijn overwinning. Er volgden geen hertellingen en geen rechtszaken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196149014
Dit is wel een beetje een backfiretopic geworden.
What Would Goku Do
  maandag 9 november 2020 @ 12:15:55 #152
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196149294
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mwah, daar waren genoeg feitelijke posts met fraude in ieder geval terwijl hier nog nooit een post is geweest met enig bewijs van fraude ;)
Er nu wel steeds meer dingen naar buiten , zoals van mensen die al overleden zijn , maar toch gestemd hebben, in hoeverre dit echt waar is en het invloed heeft op de uitslag laat ik maar even in het midden.
Ik wil niet weggezet worden als complotgekkie :{w
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 12:16:41 #153
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196149306
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:15 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Er nu wel steeds meer dingen naar buiten , zoals van mensen die al overleden zijn , maar toch gestemd hebben, in hoeverre dit echt waar is en het invloed heeft op de uitslag laat ik maar even in het midden.
Ik wil niet weggezet worden als complotgekkie :{w
Tja, covid en Trump rallies, dat stapelt wel goed op :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 12:41:31 #154
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_196149732
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:58 schreef viagraap het volgende:
Dit is wel een beetje een backfiretopic geworden.
Echt he. Enige voorbeelden zijn mail in ballots die overwegend stemmen voor Biden bevatten. Wat ze dus willen geloven is dat de overwinning van Biden nog groter moet zijn. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_196150025
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:15 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Er nu wel steeds meer dingen naar buiten , zoals van mensen die al overleden zijn , maar toch gestemd hebben, in hoeverre dit echt waar is en het invloed heeft op de uitslag laat ik maar even in het midden.
Ik wil niet weggezet worden als complotgekkie :{w
No, a dead voter named William Bradley didn’t vote in Detroit
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 november 2020 @ 13:04:30 #156
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196150117
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
in hoeverre dit echt waar is
Daarom zei ik ook :"in hoeverre dit echt waar is"

En in een ander topic al gezegd , laat ze met bewijzen komen voordat ze van alles naar buiten slingeren.
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 13:08:44 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196150183
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook :"in hoeverre dit echt waar is"

En in een ander topic al gezegd , laat ze met bewijzen komen voordat ze van alles naar buiten slingeren.
Ik denk dat dit vooral bedoeld is om Trump een uitweg te geven waarmee hij niet hoeft toe te geven dat hij verloren heeft. In Wisconsin werd ook fraude geroepen maar de Trump campagne heeft geen aanvraag gedaan om de stemmen te laten hertellen, je moet dan wel 3 miljoen op tafel leggen om daarvoor te betalen maar die krijg je terug als er fraude wordt vastgesteld.

Als ik zo zeker van mijn zaak was dat er fraude in het spel was had ik die 3 miljoen wel op tafel gelegd. De Trump campagne dus niet. Ik vind dat persoonlijk veelzeggend. Het lijkt vooral een exercitie te zijn in het vinden van een excuus voor de achterban waarom ze niet gewonnen hebben
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 13:10:43 #158
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196150220
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat dit vooral bedoeld is om Trump een uitweg te geven waarmee hij niet hoeft toe te geven dat hij verloren heeft. In Wisconsin werd ook fraude geroepen maar de Trump campagne heeft geen aanvraag gedaan om de stemmen te laten hertellen, je moet dan wel 3 miljoen op tafel leggen om daarvoor te betalen maar die krijg je terug als er fraude wordt vastgesteld.

Als ik zo zeker van mijn zaak was dat er fraude in het spel was had ik die 3 miljoen wel op tafel gelegd. De Trump campagne dus niet. Ik vind dat persoonlijk veelzeggend.
Ik denk dat we de aankomende dagen/weken nog wel even 'verwend' worden met al dan niet fake news.
Zal wel een beetje doodbloeden net zoals de laptop van Hunter Biden , dat was 'huge' , maar je hoort er niemand meer over
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 13:13:22 #159
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196150261
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denk dat we de aankomende dagen/weken nog wel even 'verwend' worden met al dan niet fake news.
Zal wel een beetje doodbloeden net zoals de laptop van Hunter Biden , dat was 'huge' , maar je hoort er niemand meer over
Ja, het zal nog wel even doorgaan, verwacht ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 13:35:47 #160
236264 crew  capricia
pi_196150676
Deze is ook wel waarheid. _O-
twitter
Wat een soap.
Definitely not CIA
  maandag 9 november 2020 @ 13:38:43 #161
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196150718
twitter


Democraten waren in 2016 ook al bezig zo te zien.
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 13:38:49 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196150720
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 13:35 schreef capricia het volgende:
Deze is ook wel waarheid. _O-
[ twitter ]Wat een soap.
Ja, ik vroeg het gisteren ook al, waarom wel de Presidents keuze frauderen maar niet de andere races op hetzelfde formulier, dat is compleet onlogisch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 13:40:01 #163
236264 crew  capricia
pi_196150737
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ik vroeg het gisteren ook al, waarom wel de Presidents keuze frauderen maar niet de andere races op hetzelfde formulier, dat is compleet onlogisch.
Dat is ook volstrekt onlogisch. :)
Definitely not CIA
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 13:40:17 #164
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196150744
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:38 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]

Democraten waren in 2016 ook al bezig zo te zien.
_O-

Als iemand het over een cuck heeft dan zie ik altijd Ted Cruz voor mij. Laat zich door Trump op een ongelofelijke manier beschuldigen, beledigen en kleineren, Trump beschuldigt zijn vader van moord op Kennedy en Cruz likt zijn reet iedere kans die hij krijgt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196151010
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef Chivaz het volgende:
Het is mogelijk dat er Republikeinen zijn die zo denken, al vind ik het een rare gedachtegang. Je stemt dan voor Biden maar dan niet voor een Republikein in de senaat of het huis. Als het je puur om de president te doen is dan zou je juist wel voor een Republikein in de senaat of het huis stemmen puur zodat Biden zo min mogelijk macht heeft.
In NL zie je dat bij de waterschappen ook. Landelijk stem je VVD of D'66, want die partij ligt je het meest, maar het programma van de PvdA voor wat betreft je lokale waterschap staat je beter aan en stem je dus PvdA. Als dit allemaal op hetzelfde stembiljet had gestaan had je dus het vakje bij VVD ingekleurd op bladzijde 1 en PvdA op bladzijde 2. Zo moeilijk is het allemaal niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 14:38:06 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196151761
Mooi artikel maar ik kan mij toch niet voorstellen dat je als advocaat voor een rechter gaat staan met "hearsay written on a sticky note" als je enige bewijs :D

quote:
Republicans have made claims of election irregularities in five states where President-elect Joe Biden leads in the vote count, alleging in lawsuits and public statements that election officials did not follow proper procedures while counting ballots in Tuesday’s election.

So far, they have gone 0 for 5.

Since Election Day, President Trump has repeatedly claimed that a broad conspiracy of misdeeds — apparently committed in both Republican and Democratic states — had cost him the election.

https://www.washingtonpos(...)001f0554b_story.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 15:28:44 #167
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196152517
Genieten dit . topshow , wat de uitkomst ook gaat worden
Ik ben inmiddels overleden
pi_196152735
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 15:28 schreef Enchanter het volgende:
Genieten dit . topshow , wat de uitkomst ook gaat worden
De show is wel voorbij inmiddels.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2020 @ 15:46:04 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196152848
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

De show is wel voorbij inmiddels.
Ik denk dat dit nog wel ff een maandje doorgaat.
Zo niet , ook goed
Ik ben inmiddels overleden
pi_196152915
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nog wel ff een maandje doorgaat.
Zo niet , ook goed
Ja het gaat door zoals de black knight in Monty Python and the holy grail.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2020 @ 15:54:50 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196153031
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

De show is wel voorbij inmiddels.
Het doet me wel een beetje denken aan Bram_van_Loon denken die nog maanden bleef door-emmeren dat Bernie Sanders geen kandidaat was en dat dat kei-oneerlijk was. :D
  maandag 9 november 2020 @ 15:54:56 #172
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196153032
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De speld is altijd wel scherp met dit soort dingen
De reden dat Trump golf speelt is omdat daar diegene met de laagste score wint :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196153073
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196153108
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 november 2020 @ 16:04:00 #175
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196153212
Pfizer heeft een 90% effectief corona virus. Nu net bekend gemaakt.
Kan Biden goed mee scoren _O-

Nu kan Trump nog even claimen dat dit een samenzwering tegen hem is! Kan niet dat dit nu pas bekend wordt gemaakt Echt niet
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 9 november 2020 @ 16:10:30 #176
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196153357
quote:
Hoezo? Het is toch volkomen duidelijk dat deze persoon tegelijkertijd onterecht geframed wordt door de Cabal tegelijk met dat hij is ingezet door de pedo-elite om Trump erin te luizen.
  maandag 9 november 2020 @ 16:31:26 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196153686
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:04 schreef wdn het volgende:
Pfizer heeft een 90% effectief corona virus. Nu net bekend gemaakt.
Kan Biden goed mee scoren _O-

Nu kan Trump nog even claimen dat dit een samenzwering tegen hem is! Kan niet dat dit nu pas bekend wordt gemaakt Echt niet
Een van de zonen heeft dit al beweerd: :')
twitter


Pfizer:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196153689
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:04 schreef wdn het volgende:
Pfizer heeft een 90% effectief corona virus. Nu net bekend gemaakt.
Kan Biden goed mee scoren _O-

Nu kan Trump nog even claimen dat dit een samenzwering tegen hem is! Kan niet dat dit nu pas bekend wordt gemaakt Echt niet
Pfizer heeft niet "een 90% effectief coronavirus". Pfizer heeft mooie resultaten in een interim analyse van hun fase 3 trial. Weliswaar nog met een redelijke onzekerheid, dus er is nog wat meer data (lees: meer besmettingen bij deelnemers) nodig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2020 @ 16:46:11 #179
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196153866
twitter


Nog een rechtzaak. Gelukkig maar dat fraude niet bestaat!
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 16:49:13 #180
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196153924
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:46 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]

Nog een rechtzaak. Gelukkig maar dat fraude niet bestaat!
Wie zegt dat fraude niet bestaat? Oh, niemand, heel goed.

Wat er gezegd wordt is dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat er grootschalig fraude gepleegd is zoals Trump beweert.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 16:51:44 #181
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196153967
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wie zegt dat fraude niet bestaat? Oh, niemand, heel goed.

Wat er gezegd wordt is dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat er grootschalig fraude gepleegd is zoals Trump beweert.
Er zijn alleen een hele hoop "kleine" gevallen, en daarnaast nog eens een hoop dubieuze gebeurtenissen. En al die gevallen allemaal in het voordeel van Biden.

Op een gegeven moment is het gewoon grootschalig.
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 16:53:09 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196154000
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er zijn alleen een hele hoop "kleine" gevallen, en daarnaast nog eens een hoop dubieuze gebeurtenissen. En al die gevallen allemaal in het voordeel van Biden.

Op een gegeven moment is het gewoon grootschalig.
Nee, hoor, er zijn tot nu toe 5 gevallen door de RNC voor een rechter genoemd die allemaal afgewezen zijn. Er zijn er nul bewezen. En dus ook niet in het voordeel van Biden want er was geen fraude tot nu toe bewezen.

Ik heb de link vandaag al eerder gepost.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 16:59:00 #183
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196154075
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:46 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]

Nog een rechtzaak. Gelukkig maar dat fraude niet bestaat!
:')
Ik vind het zo sneu dat er mensen in een democratie wonen die daar eigenlijk een hekel aan hebben, terwijl er overal in de wereld mensen in een dictatuur wonen die maar wat graag zouden wisselen. Zo'n soort programma zou eigenlijk opgezet moeten worden, zodat de vrijheidhaters naar hun utopia's zonder zelfbeschikking kunnen optiefen.

Maar oke, wat wil je eigenlijk met je loze tweet van die kutkneus van Fox zeggen? Dat je ieder shitbericht dat uit de koker van Fox komt automatisch voor waar aanneemt? Wat zijn de implicaties voor de verkiezingsuitslag waarin Donald Trump volkomen kansloos verloren heeft in de staat Michigan? :')
  maandag 9 november 2020 @ 17:05:49 #184
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196154181
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

:')
Ik vind het zo sneu dat er mensen in een democratie wonen die daar eigenlijk een hekel aan hebben, terwijl er overal in de wereld mensen in een dictatuur wonen die maar wat graag zouden wisselen. Zo'n soort programma zou eigenlijk opgezet moeten worden, zodat de vrijheidhaters naar hun utopia's zonder zelfbeschikking kunnen optiefen.

Maar oke, wat wil je eigenlijk met je loze tweet van die kutkneus van Fox zeggen? Dat je ieder shitbericht dat uit de koker van Fox komt automatisch voor waar aanneemt? Wat zijn de implicaties voor de verkiezingsuitslag waarin Donald Trump volkomen kansloos verloren heeft in de staat Michigan? :')
Allemachtig wat een boosheid en haat in die post van jou. En waarom? Jouw mannetje heeft toch gewonnen? Dat heeft ie, toch? Gewonnen?
pi_196154262
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

:')
Ik vind het zo sneu dat er mensen in een democratie wonen die daar eigenlijk een hekel aan hebben, terwijl er overal in de wereld mensen in een dictatuur wonen die maar wat graag zouden wisselen. Zo'n soort programma zou eigenlijk opgezet moeten worden, zodat de vrijheidhaters naar hun utopia's zonder zelfbeschikking kunnen optiefen.

Maar oke, wat wil je eigenlijk met je loze tweet van die kutkneus van Fox zeggen? Dat je ieder shitbericht dat uit de koker van Fox komt automatisch voor waar aanneemt? Wat zijn de implicaties voor de verkiezingsuitslag waarin Donald Trump volkomen kansloos verloren heeft in de staat Michigan? :')
Nou, nou, je kunt dingen ook op een normale manier verwoorden lijkt me. Zaken zoals "kutkneus" of "shitbericht" lijken mij niet nodig. Hou je emoties eens wat meer onder controle joh ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2020 17:10:52 ]
pi_196154285
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Allemachtig wat een boosheid en haat in die post van jou. En waarom? Jouw mannetje heeft toch gewonnen? Dat heeft ie, toch? Gewonnen?
Waarom heb ik dan het vermoeden dat jij zo boos bent en niet Vomy.
Tenminste, je posts komen nogal gefrustreerd over.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 9 november 2020 @ 17:11:57 #187
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196154300
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 17:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan het vermoeden dat jij zo boos bent en niet Vomy.
Tenminste, je post komen nogal gefrustreerd over.
Kijk eens naar het taalgebruik?
  maandag 9 november 2020 @ 17:12:15 #188
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196154307
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Allemachtig wat een boosheid en haat in die post van jou. En waarom? Jouw mannetje heeft toch gewonnen? Dat heeft ie, toch? Gewonnen?
Mijn mannetje heeft helemaal niet gewonnen, want ik woon niet in de VS, noch heb ik gestemd op de verkiezingen, nog heb ik een bijzondere voorkeur voor Biden. Waar ik wel voorstander van ben, zijn verkiezingen waarbij er geen voter suppression is, waarbij de verliezer zijn verlies toegeeft, waarbij iedereen die wil stemmen kan stemmen en waarbij iedereen die gestemd heeft, zijn stem wordt meegeteld, waarbij er niet vanaf minuut 1 door de verliezer al gejankt wordt als een klein kind vanwege 'fraude', waarbij er niet allemaal zelotische aanhangers uit andere landen meegaan in dit kinderlijk doorzichtige gehuil om niks. Kortom, verkiezingen die eerlijk verlopen en waarbij niet een van de twee partijen zijn verlies weigert toe te geven omdat het ego en de laagbegaafdheid van de kandidaat teveel in de weg staat. En zo'n verkiezing is dan in dit geval een verkiezing zonder de totale loser en staatsidioot Donald Trump, en eigenlijk is het daarvoor ook nodig dat de altijd altijd altijd altijd machtsmisbruikende republikeinen zo ver als mogelijk van de procedures worden weggehouden, zoveel is ook al jaren duidelijk.
  maandag 9 november 2020 @ 17:13:18 #189
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196154333
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 17:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, nou, je kunt dingen ook op een normale manier verwoorden lijkt me. Zaken zoals "kutkneus" of "shitbericht" lijken mij niet nodig. Hou je emoties eens wat meer onder controle joh ;).
Waarom zou ik :') Als ik iemand die onder het mom van 'journalist' bij Fox News werkt een kutkneus wil noemen, omdat ze dat meestal ook zijn, dan mag dat toch? Vrije samenleving enzo.
pi_196154343
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Kijk eens naar het taalgebruik?
Sorry.

Maar ben je echt niet boos? Gefrustreerd? Misschien getriggerd?
ROBODEMONS..................|:(
pi_196154354
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 17:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan het vermoeden dat jij zo boos bent en niet Vomy.
Tenminste, je posts komen nogal gefrustreerd over.
Dat komen ze beide

Fyi
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 9 november 2020 @ 17:15:00 #192
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196154370
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Kijk eens naar het taalgebruik?
Ik ben niet gefrustreerd hoor, ik vind het gewoon oprecht jammer dat mensen met een hekel aan democratie in een vrije samenleving wonen terwijl er over de hele wereld miljoenen mensen tegen hun zin en zonder uitweg in dictaturen gevangen zitten.
pi_196154371
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 17:13 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Sorry.

Maar ben je echt niet boos? Gefrustreerd? Misschien getriggerd?
Oh je komt zelf ook zo over nu. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 9 november 2020 @ 17:16:21 #194
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196154402
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Mijn mannetje heeft helemaal niet gewonnen, want ik woon niet in de VS, noch heb ik gestemd op de verkiezingen, nog heb ik een bijzondere voorkeur voor Biden. Waar ik wel voorstander van ben, zijn verkiezingen waarbij er geen voter suppression is, waarbij de verliezer zijn verlies toegeeft, waarbij iedereen die wil stemmen kan stemmen en waarbij iedereen die gestemd heeft, zijn stem wordt meegeteld, waarbij er niet vanaf minuut 1 door de verliezer al gejankt wordt als een klein kind vanwege 'fraude', waarbij er niet allemaal zelotische aanhangers uit andere landen meegaan in dit kinderlijk doorzichtige gehuil om niks. Kortom, verkiezingen die eerlijk verlopen en waarbij niet een van de twee partijen zijn verlies weigert toe te geven omdat het ego en de laagbegaafdheid van de kandidaat teveel in de weg staat. En zo'n verkiezing is dan in dit geval een verkiezing zonder de totale loser en staatsidioot Donald Trump, en eigenlijk is het daarvoor ook nodig dat de altijd altijd altijd altijd machtsmisbruikende republikeinen zo ver als mogelijk van de procedures worden weggehouden, zoveel is ook al jaren duidelijk.
Je hebt zo veel passie voor het willen laten tellen van elke stem, dat je lijkt te vergeten dat voor een werkende democratie, elke uitgebrachte stem daadwerkelijk een legale stem moet zijn. Dat er geen stemmen verloren zijn gegaan. Dat er geen stemmen onterecht aan iemand zijn toegekend. Dat er geen intimidatie of beïnvloeding in de stemlokalen was.

Voor integere verkiezingen is veel meer nodig dan alleen de stemmen tellen.
pi_196154424
quote:
16s.gif Op maandag 9 november 2020 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh je komt zelf ook zo over nu. :D
Waarom zou ik boos, gefrustreerd of getriggerd moeten zijn?
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 9 november 2020 @ 17:18:04 #196
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196154431
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 17:13 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Sorry.

Maar ben je echt niet boos? Gefrustreerd? Misschien getriggerd?
Nee. Ik ben best hoopvol om eerlijk te zijn. Ik vind enkel de matige winnaarsmentaliteit wat treurig. En voorbarig.
pi_196154439
Ach jongens, gun die knul zijn strohalmpjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2020 @ 17:18:40 #198
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196154440
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je hebt zo veel passie voor het willen laten tellen van elke stem, dat je lijkt te vergeten dat voor een werkende democratie, elke uitgebrachte stem daadwerkelijk een legale stem moet zijn.
Dit is onjuist. Het concept 'legale' stem bestaat alleen maar om illegale stemmen tegen te gaan. Het is slechts een middel, niet een doel. Maarja, ik snap wel dat jij als Erdoganist liever de voorkeur hebt voor een definitie waarin je de stemmen voor de tegenpartij ongegrond als illegaal mag bestempelen.
quote:
Dat er geen stemmen verloren zijn gegaan. Dat er geen stemmen onterecht aan iemand zijn toegekend. Dat er geen intimidatie of beïnvloeding in de stemlokalen was.

Voor integere verkiezingen is veel meer nodig dan alleen de stemmen tellen.
Voor integere verkiezingen roepen sommige mensen zelfs op om helemaal geen stemmen meer te tellen :')
pi_196154480
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee. Ik ben best hoopvol om eerlijk te zijn. Ik vind enkel de matige winnaarsmentaliteit wat treurig. En voorbarig.
En hoe denk je dat men had gereageerd wanneer Trump had gewonnen. Zouden de Trump-aangangers discreet blijven of overal plaatjes van huilende SJW-lui plaatsen.
Eerlijk antwoorden. }:|
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 17:21:44 #200
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196154488
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je hebt zo veel passie voor het willen laten tellen van elke stem, dat je lijkt te vergeten dat voor een werkende democratie, elke uitgebrachte stem daadwerkelijk een legale stem moet zijn. Dat er geen stemmen verloren zijn gegaan. Dat er geen stemmen onterecht aan iemand zijn toegekend. Dat er geen intimidatie of beïnvloeding in de stemlokalen was.

Voor integere verkiezingen is veel meer nodig dan alleen de stemmen tellen.
En er is geen enkel bewijs dat deze stemmingen, in zijn grote algemeenheid, niet integer waren tot op heden. Dat klopt toch, of niet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')