Als iedereen nou jouw opvoeding had gehad, stonden we er een stuk beter voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter en de vriendinnen hebben al wel gezegd dat ze niet gaan shoppen in Utrecht deze vakantie, wat ze wel van plan waren. Om toch de reisbewegingen te beperken en geen brandhaarden op te zoeken. En dan zeggen ze dat de jeugd maar losbollig is
ZE IS DE DUIVELquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:17 schreef Strani het volgende:
Userscores:
# 21 Em31 26.712 0 235 66.666
Precies!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we het al maar nu is het zeker!!!!
Hehehehe dat is waar ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
Hopen dat dit topic om 20.30 nog open is en @:Redefine alleen maar positief over WIDM mag zijn
Em be like:quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:17 schreef Strani het volgende:
Userscores:
Maar wel goed om het nu eindelijk bevestigd te zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we het al maar nu is het zeker!!!!
Je zit iedereens userscores te checken of kijk je gewoon heel vaak op Em's profiel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:17 schreef Strani het volgende:
Userscores:
OMG EINDELIJK GEZAKTquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:17 schreef Strani het volgende:
Userscores:
quote:
Het is een lijst jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je zit iedereens userscores te checken of kijk je gewoon heel vaak op Em's profiel?
edit: oh, is het een lijst?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je zit iedereens userscores te checken of kijk je gewoon heel vaak op Em's profiel?
edit: oh, is het een lijst?
Klinkt misschien gek, maar ik denk dat dat een goed teken is. Voor als over een tijdje hopelijk alles weer normaal wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Toffe post wel, @:RedefineIs ook helemaal waar natuurlijk.
Zelf vind ik mijn leven in geen enkel opzicht leuker geworden door Corona helaas.
In welke kring van de onderwereld zou ze komen?quote:
Haha! Het scheelt ook dat mijn dochter leuke en verstandige vriendinnen heeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als iedereen nou jouw opvoeding had gehad, stonden we er een stuk beter voor.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Zelf vind ik mijn leven in geen enkel opzicht leuker geworden door Corona helaas.
Die hoge score heb je al een hele tijd toch, echt veel hoger dan de rest?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Em31 het volgende:
Nog steeds schandalig en onbegrijpelijk hoog eigenlijk.
Ja precies, ik kan me ook voorstellen dat door peer pressure het dan gek voelt om er wel een te dragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha! Het scheelt ook dat mijn dochter leuke en verstandige vriendinnen heeft![]()
\
En het mondkapje dat ze op school "werd geadviseerd" te dragen tussen de lessen ging na het tweede uur al niet meer om, "want niemand droeg hem meer" . Dus het zijn niet altijd wijze verstandige meiden maar ook doodgewone pubers![]()
(Na de vakantie worden de mondkapjes overigens verplicht op school en is het geen advies meer. Veel duidelijker richting die kinderen en dan volgen ze het ook echt wel op.)
Sowieso snap ik echt geen kluif van hoe zo'n score wordt berekend. Ik kijk er dan ook echt nooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die hoge score heb je al een hele tijd toch, echt veel hoger dan de rest?En toen was het ook al een mysterie hoe je daaraan komt.
Je hebt dus wat over jezelf geleerd, dat is een positief effectquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb sinds corona eigenlijk pas door dat ik veel meer ondernam en veel meer mensen kende dan ik altijd dacht. En dat ik dat nu mis. Dus wat dat betreft is het voor mij wel goed geweest voor de bewustwording![]()
En als alles achter de rug is ga ik het er ook écht van nemen en van alles gebruik maken
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn de 6500 besmettingen op 1 dag voorbij. Goed bezig Nederlanders.![]()
En lekker tot dinsdag wachten met extra maatregelen.
Ik heb dat dus precies andersom ervaren. Ik dacht, goh jeetje, wat doet iedereen toch moeilijk over dingen niet meer kunnen doen en (vooral) mensen zien en sociaal contact.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb sinds corona eigenlijk pas door dat ik veel meer ondernam en veel meer mensen kende dan ik altijd dacht. En dat ik dat nu mis. Dus wat dat betreft is het voor mij wel goed geweest voor de bewustwording
Ik snap wat je bedoelt en zo heb ik het helemaal nog nooit bekeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik denk dat dat een goed teken is. Voor als over een tijdje hopelijk alles weer normaal wordt.
Betekent dat je mensen om je heen hebt en leuke dingen te doen.
Ja ik snap het ook nog wel. Zijn toch gevoelig voor wat de groep doet. Dan is verplichten sowieso beter ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha! Het scheelt ook dat mijn dochter leuke en verstandige vriendinnen heeft![]()
\
En het mondkapje dat ze op school "werd geadviseerd" te dragen tussen de lessen ging na het tweede uur al niet meer om, "want niemand droeg hem meer" . Dus het zijn niet altijd wijze verstandige meiden maar ook doodgewone pubers![]()
(Na de vakantie worden de mondkapjes overigens verplicht op school en is het geen advies meer. Veel duidelijker richting die kinderen en dan volgen ze het ook echt wel op.)
Dit, helemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb sinds corona eigenlijk pas door dat ik veel meer ondernam en veel meer mensen kende dan ik altijd dacht. En dat ik dat nu mis. Dus wat dat betreft is het voor mij wel goed geweest voor de bewustwording![]()
En als alles achter de rug is ga ik het er ook écht van nemen en van alles gebruik maken
Volgens mij was het ooit nog hoger. Snap het ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die hoge score heb je al een hele tijd toch, echt veel hoger dan de rest?En toen was het ook al een mysterie hoe je daaraan komt.
Nou ik heb nu zelfs zin in een feestje waar ze dan een uur lang alleen maar stomme muziek draaien en je vriendin schaamteloos met een jongen staat te tongen en dat je verloren op de dansvloer staat te wachten tot er weer leuke muziek komt of je vriendin klaar isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt dus wat over jezelf geleerd, dat is een positief effect![]()
Ik ben mij er ook wel bewuster van wat ik wél mis en wat ik níet mis.
De Corona spuit mijn oren uit.quote:
Precies, dat laatste ook. Bepaalde dingen mis ik dan ook helemaal niet, en ook gewoon meer bewust van dingen waar ik me druk om maakte altijd, wat eigenlijk achteraf niet zo heel belangrijk is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt dus wat over jezelf geleerd, dat is een positief effect![]()
Ik ben mij er ook wel bewuster van wat ik wél mis en wat ik níet mis.
Awwquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat dus precies andersom ervaren. Ik dacht, goh jeetje, wat doet iedereen toch moeilijk over dingen niet meer kunnen doen en (vooral) mensen zien en sociaal contact.
Niet om nu zielig te doen of te willen overkomen, maar... maakte me wel bewust van mijn leven.
Nou ja weet niet, de vraag is hoe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AwwMaar dat zou je ook wel willen veranderen dan, als het straks weer kan?
Hahahaha oh ja dit, zelfs HIER HEB IK ZIN INquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb nu zelfs zin in een feestje waar ze dan een uur lang alleen maar stomme muziek draaien en je vriendin schaamteloos met een jongen staat te tongen en dat je verloren op de dansvloer staat te wachten tot er weer leuke muziek komt of je vriendin klaar is![]()
Leuker geworden door Corona is ook wel weer het tegenovergestelde. Maar de meesten van ons hebben gelukkig nog geen dierbaren eraan zien overlijden. En op een paar na ook nog geen groot leed erover. Van de users die dat wel hebben gehad, snap ik dan juist goed dat ze echt door Corona geraakt zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Ik zit dan ook in quarantaine. Sterker nog. Ik zit in een bunker waar niemand bij kan.quote:
Ah, ja wel lastig. Voor mij heeft een leuke hobby zoeken erg geholpen. Nu via toneel ken ik ook weer mensen om het elke week gezellig mee te hebben, en soms ook buiten repetities wat te doen en af te spreken. Misschien zoiets een idee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja weet niet, de vraag is hoe.Kan niet ineens overal mensen vandaan toveren en ik woon ook niet dichterbij mijn familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |