abonnement Unibet Coolblue
pi_195543876
Post hier je ontbijt, lunch, brunch, snack, borrel of avondeten en drinken.
pi_195543888
Vanavond taco's, ik zie dat het toevallig Mexicaanse week is in CUL
pi_195544173
Had noodles met paprika, ui, knoflook en varkenshaas in ketjap en sambal brandal
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195544498
Vanavond zelfgemaakte hamburgers op zelfgebakken witte bolletjes.
A.K.A Q’s superburger.
pi_195544517
Oh en zonet heb ik een cappuccino gedronken en twee cracottes met nutella gegeten.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:20:20 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195544690
Straks zelf beef jerky maken :@
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:42:15 #7
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195545039
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef quirina het volgende:
Vanavond zelfgemaakte hamburgers op zelfgebakken witte bolletjes.
A.K.A Q’s superburger.
:9~

Allemaal lekkere dingen hier trouwens zo zeg, hmmm

Vanavond iets met zalm. Even bedenken wat ik erbij wil, misschien risotto of pasta
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:43:57 #8
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195545070
Koffie
AZ
ALKMAAR
pi_195545489
Mini-Fruitella en mini-fruitmentos. Oh en cola :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195547750

De ingredinten: Bosui, ui, wortels, aardappelen, hamreepjes.
Pompoenen!
Prei, meer ui, meer wortel, meer aardappelen.


Pompoenen geschild en het zaad er uit, en in stukjes de pan in.


Alles wat rechts van de pompoenen op de snijplank lag in stukken de pan in.
Verhouding pompoen/rest is 1:1. Ik noem het wel 'pompoensoep', maar eigenlijk is dat het niet.


Blender ging Brrrrrrrrrt!


Alles wat links van de pompoenen op de snijplank lag in kleine stukjes.


En alles de pan in.

Uiteindelijk iets te veel peper gebruikt, ik wilde een eetlepel gemalen peper voor deze pan, maar dat is iets meer geworden. Mijn eigen pepermolen staat bij mijn ouders :') dan maar de peperkorrels in de vijzel klein maken.

Waarom staat mijn pepermolen bij mijn ouders? Omdat ik bij die van hun
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaan heb, en daar voor de mosselen ook wat peper nodig had :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_195547795
Vanmiddag had ik 2 hamkaascroissants.

Vanavond pittige carbonara.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Spellchecker zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:07:31 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195548643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:28 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
De ingredinten: Bosui, ui, wortels, aardappelen, hamreepjes.
Pompoenen!
Prei, meer ui, meer wortel, meer aardappelen.

[ afbeelding ]
Pompoenen geschild en het zaad er uit, en in stukjes de pan in.

[ afbeelding ]
Alles wat rechts van de pompoenen op de snijplank lag in stukken de pan in.
Verhouding pompoen/rest is 1:1. Ik noem het wel 'pompoensoep', maar eigenlijk is dat het niet.

[ afbeelding ]
Blender ging Brrrrrrrrrt!

[ afbeelding ]
Alles wat links van de pompoenen op de snijplank lag in kleine stukjes.

[ afbeelding ]
En alles de pan in.

Uiteindelijk iets te veel peper gebruikt, ik wilde een eetlepel gemalen peper voor deze pan, maar dat is iets meer geworden. Mijn eigen pepermolen staat bij mijn ouders :') dan maar de peperkorrels in de vijzel klein maken.

Waarom staat mijn pepermolen bij mijn ouders? Omdat ik bij die van hun
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaan heb, en daar voor de mosselen ook wat peper nodig had :+
^O^ :Y) :9~
Geweldige post! _O_
pi_195548722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:28 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
De ingredinten: Bosui, ui, wortels, aardappelen, hamreepjes.
Pompoenen!
Prei, meer ui, meer wortel, meer aardappelen.

[ afbeelding ]
Pompoenen geschild en het zaad er uit, en in stukjes de pan in.

[ afbeelding ]
Alles wat rechts van de pompoenen op de snijplank lag in stukken de pan in.
Verhouding pompoen/rest is 1:1. Ik noem het wel 'pompoensoep', maar eigenlijk is dat het niet.

[ afbeelding ]
Blender ging Brrrrrrrrrt!

[ afbeelding ]
Alles wat links van de pompoenen op de snijplank lag in kleine stukjes.

[ afbeelding ]
En alles de pan in.

Uiteindelijk iets te veel peper gebruikt, ik wilde een eetlepel gemalen peper voor deze pan, maar dat is iets meer geworden. Mijn eigen pepermolen staat bij mijn ouders :') dan maar de peperkorrels in de vijzel klein maken.

Waarom staat mijn pepermolen bij mijn ouders? Omdat ik bij die van hun
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaan heb, en daar voor de mosselen ook wat peper nodig had :+
Mmmmmm, lekker soepie! Enjoy!
Wat heb je met die pepermolen gedaan? Snelmaler gemaakt?
pi_195549161
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:11 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

gedaan heb, en daar voor de mosselen ook wat peper nodig had :+
[/quote]
Mmmmmm, lekker soepie! Enjoy!
Wat heb je met die pepermolen gedaan? Snelmaler gemaakt?
[/quote]
Meer dan een eetlepel peper malen met een handmolen is geen doen. Met zo'n batterijding ook niet. Dan de boormachine er maar op :+

Wat er van die pan overblijft valt eigenlijk wel een beetje tegen, 3 bakjes gaan de vriezer in, de rest is al op of gaat zo op.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:46:37 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195549431
Pizza's besteld voor straks. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:04:53 #16
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195549750
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:11 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Mmmmmm, lekker soepie! Enjoy!
Wat heb je met die pepermolen gedaan? Snelmaler gemaakt?
Ik hou van peper maar een eetlepel lijkt me vrij veel :o

Vanavond zalm met risotto hier, met gegrilde groenten :9

Kaasplankje met speciaalbier als toetje, want kwam langs wat lekker spul bij de kaasboer en de Gall&Gall meneer is altijd zo leuk dus ik werd gedwongen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:09:49 #17
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195549816
Aardappelgratin met worteltjes.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195549847
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag had ik 2 hamkaascroissants.

Vanavond pittige carbonara.
Geen pittige carbonara maar wordt pittige roerbak met noedels.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195550025
Geroerbakte pekingeend van de lokale chinees komt eraan, met een lekker trappistje erbij
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:33:49 #20
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195551249
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Kanaroe het volgende:
Geroerbakte pekingeend van de lokale chinees komt eraan, met een lekker trappistje erbij
Ja hier ook, de trappist dan

Sta risotto te maken en daar past een Floyd style biertje tijdens het koken wel bij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:13:24 #21
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195551996
Soep :9
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195551999
Thee en een kokosmakroon.
Die van de Hoogvliet bakkerij zijn echt fantastisch!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195560346
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hou van peper maar een eetlepel lijkt me vrij veel :o

Vanavond zalm met risotto hier, met gegrilde groenten :9

Kaasplankje met speciaalbier als toetje, want kwam langs wat lekker spul bij de kaasboer en de Gall&Gall meneer is altijd zo leuk dus ik werd gedwongen :')
Dat heb ik weleens bij de poolse slijter.
Leuke vent, jong...
Spreekt nederlands, spaans, engels, frans, pools en altijd gezellig voor iedereen...

Dus kocht ik laatst een fles wodka omdat toen ik vroeg of dat fijne wodka was... ik een beledigde “Dat drink ik niet. Dat is vrouwenwodka!” Kreeg _O-

Nou hebben ze zo veel soorten wodka en likeur...
dat ik eigenlijk wel vaker wat uitprobeer.. maar toch kon ik het zo niet laten staan :)

Leuk detail is dat de poezenoppas de halve fles leegdronk toen ik op vakantie was. Die had geen enkel issue met het feit dat het vrouwenwodka was _O-

(En hij is behoorlijk stevig van smaak.. maar erg lekker.)
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:18:19 #24
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195560851
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 07:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat heb ik weleens bij de poolse slijter.
Leuke vent, jong...
Spreekt nederlands, spaans, engels, frans, pools en altijd gezellig voor iedereen...

Dus kocht ik laatst een fles wodka omdat toen ik vroeg of dat fijne wodka was... ik een beledigde “Dat drink ik niet. Dat is vrouwenwodka!” Kreeg _O-

Nou hebben ze zo veel soorten wodka en likeur...
dat ik eigenlijk wel vaker wat uitprobeer.. maar toch kon ik het zo niet laten staan :)

Leuk detail is dat de poezenoppas de halve fles leegdronk toen ik op vakantie was. Die had geen enkel issue met het feit dat het vrouwenwodka was _O-

(En hij is behoorlijk stevig van smaak.. maar erg lekker.)
Vrouwenwodka _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:03:32 #25
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195561252
Koffie
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:07:31 #26
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195561290
Wit bolletje met kaas
pi_195561451
Maiswafels met httenkase en avocado en een glas verse jus d orange.
Vanavond sushi.
pi_195561598
Koffie en water
gekookt eitje, tosti met kaas en sambal
en een bakkie yoghurt met blauwe bessen
pi_195564558
Vanmorgen thee, vitaminewater en een gekookt ei.
Zojuist een McKroket en 'spicy' nuggets met chilimayo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195564711
quote:
nu al?

voor lunch kaiserbroodjes met komijnekaas en met honing
pi_195566130
Restjes van gisteren, mie goreng, rendang en sajoerbonen. Een pilsje erbij.
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:07:29 #33
80382 manny
30 is best veel
pi_195567368
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Vrouwenwodka _O-
anekdote incoming "vrouwenwodka..."

voetbalmaatjes en ondergetekende gaan een middagje drinken. 1 van die mannen heeft een Hongaarse vriendin. Die drinkt gezellig mee, samen met haar zus die op bezoek was. Middag terras zitten. Onwijs lekker weer. Liters bier. Struikelend naar de snackbar op de hoek voor avondeten, en daarna weer door. Dat soort taferelen.

Dus rond 20.00 was het wel best en na een pittige rekening gaat de helft naar huis en de anderen nog even een afzakkertje pakken in de stamkroeg. Daar zeggen die Hongaarse dames. "That was a nice warming-up. Now we start drinking". Daar kwam de wodka en andere meuk. Bier telt niet blijkbaar.

Tering jantje. Mensen slapend aan de bar, gedoe met de andere stamgasten, eigen kroeg uitgezet, he-le-maal de weg kwijt, kruipend naar huis een paar uur later. Angstaanjagende kater de dag(en) er na.

Sterke drank maakt meer kapot dan je lief is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_195570568
Vanavond wordt het aardappels met spek en ui, sla en een kaasschnitzel.

Toe vla.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195571446
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:07 schreef manny het volgende:

[..]

anekdote incoming "vrouwenwodka..."

voetbalmaatjes en ondergetekende gaan een middagje drinken. 1 van die mannen heeft een Hongaarse vriendin. Die drinkt gezellig mee, samen met haar zus die op bezoek was. Middag terras zitten. Onwijs lekker weer. Liters bier. Struikelend naar de snackbar op de hoek voor avondeten, en daarna weer door. Dat soort taferelen.

Dus rond 20.00 was het wel best en na een pittige rekening gaat de helft naar huis en de anderen nog even een afzakkertje pakken in de stamkroeg. Daar zeggen die Hongaarse dames. "That was a nice warming-up. Now we start drinking". Daar kwam de wodka en andere meuk. Bier telt niet blijkbaar.

Tering jantje. Mensen slapend aan de bar, gedoe met de andere stamgasten, eigen kroeg uitgezet, he-le-maal de weg kwijt, kruipend naar huis een paar uur later. Angstaanjagende kater de dag(en) er na.

Sterke drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ik kan me een soortgelijk tafereel herinneren ja :)

Overigens heb ik van zubrowka nog nooit een kater gehad.. poolse wodka heeft geen toevoegingen.. dat scheelt echt enorm.


On topic: biet, ui en zoete aardappel uit de oven
Natuurlijk met gepofte knoflook.

En wat falafel erbij omdat de kip wel uit de vriezer moet als je hem graag wil eten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 11-10-2020 18:10:50 ]
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:00:55 #36
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195571457
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:32 schreef Karzai het volgende:

[..]

nu al?

voor lunch kaiserbroodjes met komijnekaas en met honing
Ik zag gisteren een programma over wijn met Humberto Tan die om kwart voor twaalf wijn proefde en dat zijn vroegste glas wijn ever noemde

Mijn reactie

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:05:22 #37
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195571559
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:07 schreef manny het volgende:

[..]

anekdote incoming "vrouwenwodka..."

voetbalmaatjes en ondergetekende gaan een middagje drinken. 1 van die mannen heeft een Hongaarse vriendin. Die drinkt gezellig mee, samen met haar zus die op bezoek was. Middag terras zitten. Onwijs lekker weer. Liters bier. Struikelend naar de snackbar op de hoek voor avondeten, en daarna weer door. Dat soort taferelen.

Dus rond 20.00 was het wel best en na een pittige rekening gaat de helft naar huis en de anderen nog even een afzakkertje pakken in de stamkroeg. Daar zeggen die Hongaarse dames. "That was a nice warming-up. Now we start drinking". Daar kwam de wodka en andere meuk. Bier telt niet blijkbaar.

Tering jantje. Mensen slapend aan de bar, gedoe met de andere stamgasten, eigen kroeg uitgezet, he-le-maal de weg kwijt, kruipend naar huis een paar uur later. Angstaanjagende kater de dag(en) er na.

Sterke drank maakt meer kapot dan je lief is.
Klopt, bier verwerkt je lijf zo snel dat die subtiele hoeveelheid alcohol al snel weg is uit je lijf. Dat is bij wodka iets anders.
Daarom word je daar wl dronken van.

Klinkt wel als een goeie avond, voor n keer dan _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:15:54 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195571791
Zelfgemaakte erwtensoep met o.a. schouderkarbonades, krabbetjes en rookworst. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:23:27 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_195571969
In bestelling: halve kipmenu met raspatat en joppiesaus.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_195572669
Zondag snackdag.
Voorafje van wat minissnacks, daarna echte kroketten van de krokettenkunstenaar.

quote:
Caprese Roma kroket
Waan u zich in Italie met deze heerlijke vegetarische kroket met pesto, basilicum, tomaatjes, pijnboompitjes en kaas.
quote:
Wolpertinger wildkroket
Deze wildkroket is een mix van diverse wildsoorten. Ree, gans, hert en haas. Het vlees wordt gestoofd in rode wijn met wildkruiden. Deze combinatie heeft een verfijnde smaak. De ragout is verder op smaak gebracht met geheime kruiden van tante Leenchen.

Maar waarom de naam “Wolpertinger”?
Dit is een mythe van ruim 200 jaar geleden. Lees het verhaal met een glimlach.

WOLPERTINGER.

Het begon allemaal meer dan twee honderd jaar geleden in de bossen van Drenthe en op de Veluwe.
Het was de liefde tussen een haas en een ree. Een hazenkindje met hoorntjes werd geboren. Alle andere dieren in het bos waren er nu van overtuigd dat echte liefde grenzeloos was.

En nadat de haas en ree, marter en de heek, vos en fazant zich elkaar in de liefde gevonden hadden ontstond de WOLPERTINGER. En deze bijzondere beesten bevinden zich in de bossen van Nederland. Geen enkel is gelijk aan de ander, maar velen hebben een lichaam van een haas met vleugels van een eend.

Echter ook al gesignaleerd zijn dieren met een lichaam van een wildzwijn en kieuwen van een heek.

Is dit wetenschappelijk allemaal bewezen? Je zou zeggen, dit bestaat toch niet.
De paring tussen vogels en wilde zwijnen of vissen met zoogdieren? Volledig onmogelijk.
Want tot nu toe is er nog geen levend exemplaar gevangen.

Boze tongen beweren dat de Wolpertinger is ontstaan in een laboratorium van een soort Dokter Frankenstein die beesten prepareert. Hij zet diverse delen van dieren aan elkaar en verkoopt het aan toeristen.
Maar vele jagers spreken dit tegen. Zij hebben toch een geprepareerde Wolperinger tussen hun jacht trofeen en zij zijn er van overtuigd: De Wolpertinger bestaat. Tenslotte hebben ze het dier met eigen ogen gezien en gevangen.

Alhoewel de Wolpertinger er gevaarlijk uit ziet, zal een eventuele ontmoeting met dit vredelievende dier onschuldig verlopen. Het leeft van kruiden en insecten en niet van mensen.
Maar hoe jaag of vang je de Wolpertinger?

Het kan alleen met volle maan en de jager moet in gezelschap zijn van een mooie jonge vrouw die ook nog eens maagd moet zijn.
Want alleen een maagd kan de Wolpertinger zien en zo de jager helpen.
Een brandende kaars lokt de Wolpertinger naar het licht. Het kaarsje staat voor een openstaande jute zak met een stok. Als de Wolpertinger in de zak kruipt wordt er zout op zijn staart gestrooid en de zak gesloten. De buit is binnen.

Een groter probleem is het speeksel van dit beest. Aanraking hiermee heeft zeldzame bijwerkingen.
Komt u in aanraking met dit speeksel, bijvoorbeeld op uw huid, dan heeft u kans dat op deze plaats bosjes haar omhoog sprieten. En ergens in de genen van de Wolpertinger moet iets zitten van stinkdieren want u gaat stinken als een bunzing en deze geur blijft 7 jaar bij u. En daar helpt geen zeep of douchegel aan. Na 7 jaar verdwijnt het als vanzelf.

Het is dus zeer belangrijk om deze boodschap te delen onder uw vrienden. Dit om hun er attent op te maken dat ze niet in aanraking komen met het speeksel van de Wolpertinger.

Het speeksel kan verspreid zijn op diverse manieren. Dieren die in aanraking zijn geweest zijn met de Wolpertinger en die geslacht zijn in abattoirs. De kans op besmetting is dus zeer groot en u kunt dan te maken krijgen met sprieten haar op uw lichaam of gaan stinken als een bunzing.

Echter, er is 1 remedie zodat u niet besmet wordt. En dat is de WOLPERTINGER KROKET.
Een mix van diverse wildsoorten gestoofd in rode wijn met bijzondere wildkruiden is de basis voor deze kroket en die u zal beschermen.

Ik was echter te laat en ben slachtoffer geworden van dit beest. En op enkele plaatsen op mijn lichaam ontsproten wilde bossen haar.
Dus deel vooral dit bericht zodat uw vrienden gewaarschuwd worden voor dit onheil.
Toe: gestoofde winterjan met kwark & Duitse advocaat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Spellchecker zondag 11 oktober 2020 @ 19:10:29 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195573214
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:49 schreef sigme het volgende:
Zondag snackdag.
Voorafje van wat minissnacks, daarna echte kroketten van de krokettenkunstenaar.
[..]


[..]

Toe: gestoofde winterjan met kwark & Duitse advocaat.
_O_
pi_195573693
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:07 schreef manny het volgende:

[..]

anekdote incoming "vrouwenwodka..."

voetbalmaatjes en ondergetekende gaan een middagje drinken. 1 van die mannen heeft een Hongaarse vriendin. Die drinkt gezellig mee, samen met haar zus die op bezoek was. Middag terras zitten. Onwijs lekker weer. Liters bier. Struikelend naar de snackbar op de hoek voor avondeten, en daarna weer door. Dat soort taferelen.

Dus rond 20.00 was het wel best en na een pittige rekening gaat de helft naar huis en de anderen nog even een afzakkertje pakken in de stamkroeg. Daar zeggen die Hongaarse dames. "That was a nice warming-up. Now we start drinking". Daar kwam de wodka en andere meuk. Bier telt niet blijkbaar.

Tering jantje. Mensen slapend aan de bar, gedoe met de andere stamgasten, eigen kroeg uitgezet, he-le-maal de weg kwijt, kruipend naar huis een paar uur later. Angstaanjagende kater de dag(en) er na.

Sterke drank maakt meer kapot dan je lief is.
:D
De volgende dag is t t alleen niet meer waard denk.

quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:49 schreef sigme het volgende:
Zondag snackdag.
Voorafje van wat minissnacks, daarna echte kroketten van de krokettenkunstenaar.
[..]


[..]

Toe: gestoofde winterjan met kwark & Duitse advocaat.
Whaha goed verhaal voor een kroketje _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195573713
Straks thee met een pistache kasteeltje O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195583385
Thee, kwark met druiven, salmiaksnoepjes.
Vanmiddag soep en brood met roomkaas.
Vanavond pizza.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195583760
Een kopje koffie c_/
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195588805
Gehaktballetjes met gerookt spek aan het draaien voor in de tomatensaus en pasta.
Veel werk, maar nu al trek!
pi_195589535
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:14 schreef Kanaroe het volgende:
Gehaktballetjes met gerookt spek aan het draaien voor in de tomatensaus en pasta.
Veel werk, maar nu al trek!
Lekker! Ik heb eigenlijk niet zo'n honger, al de hele dag niet. Maar vanavond staat saffraan risotto op de planning hier met een stukje gebakken roodbaars filet. Heb nog wat groene asperges die grill ik er bij.
pi_195589615
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef anndb het volgende:

[..]

Lekker! Ik heb eigenlijk niet zo'n honger, al de hele dag niet. Maar vanavond staat saffraan risotto op de planning hier met een stukje gebakken roodbaars filet. Heb nog wat groene asperges die grill ik er bij.
Dat klinkt voortreffelijk,asperges mjam, kookze!
Ik heb al een balletje voorgeproefd, was goed te doen
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:04:55 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195589845
Vanavond weer de rest van de erwtensoep die ik gisteren had gemaakt. Nog dikker en lekkerder. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195589949
karbonade, tuinerwtjes en ovenfriet speciaal
pi_195591848
Plannen gewijzigd hier. Had echt geen zin om te koken en zelf ook niet zo veel honger, maar moeten toch wat eten. Frietjes besteld, grote friet stoofvlees + dubbel (belgische) mayonaise, hamburger, shoarma rol, zelfgemaakte kroket en bamiblok. Om te delen, uiteraard.
pi_195593569
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195603515
Thee en crackers met kaas
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:23:22 #54
186611 Haags
pi_195603520
Bacootje
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:13:28 #55
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195608102
Bruin broodje met ham
pi_195609318
Groentesoep en meer crackers met kaas.

Nu thee en haribo snoepjes.

Vanavond bibimmyeon (maar dan warm want vind warm veel lekkerder dan koud) met 2 gebakken eieren en dumplings.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195611351
Ben pompoen, zoete aardappel, knoflook en ui aan het roosteren voor een grote pan soep.
Kippenbouillon erbij en smullen maar, tevens diepvriesproof
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:24:46 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195613521
Straks: gebraden flat ironsteak, gebakken gekruide aardappels en een botersalade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195614339
Visschnitzel, witte bonen in tomatensaus en aardappelpuree.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195614372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ben pompoen, zoete aardappel, knoflook en ui aan het roosteren voor een grote pan soep.
Kippenbouillon erbij en smullen maar, tevens diepvriesproof
Lekker! Geroosterde rode paprika past er ook goed doorheen :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:16:02 #61
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195614584
Restje lasagne uit de vriezer, met groene asperges en brocolini
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:24:07 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195614704
Restant zuurkool en wat salade.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195614761
Groeten/fruit smoothy :9

-> niet helegaar Keto maar ik voel dat ik wat vitaminen moet eten/drinken :Y)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:37:04 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_195614941
Tomatensoep met veel lava's en broodjes met ham.
Voel tegen ..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_195621928
Avondeten schoot er wat bij in, terwijl ik twee stukken mooi gebraad had gemaakt.
Dan maar een borrelhapje, met plakjes lauwwarme lamsbout en fricandeau (en fuet, emmenthaler, kappers, dulce de batata)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Spellchecker dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:19:36 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195622000
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:16 schreef sigme het volgende:
Avondeten schoot er wat bij in, terwijl ik twee stukken mooi gebraad had gemaakt.
Dan maar een borrelhapje, met plakjes lauwwarme lamsbout en fricandeau (en fuet, emmenthaler, kappers, dulce de batata)
[ afbeelding ]
:9~
Wij hadden mihoen met kipdijfilet en boontjes. En emping kroepoek.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 08:57:22 #67
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195627269
Koffie.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  User die overal opduikt 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 08:59:44 #68
186611 Haags
pi_195627301
Bacootje
Zonder wrijving geen glans
pi_195627329
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:16 schreef sigme het volgende:
Avondeten schoot er wat bij in, terwijl ik twee stukken mooi gebraad had gemaakt.
Dan maar een borrelhapje, met plakjes lauwwarme lamsbout en fricandeau (en fuet, emmenthaler, kappers, dulce de batata)
[ afbeelding ]
Heerlijk bordje :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:42:57 #70
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195628953
Gisteren lamskoteletten met spruitjes en aardappelpuree.

Vanavond Belgische stoofpotje met kreeftenstaartjes, kabeljauw, jacobs schelpen :9
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:43:29 #71
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195628959
Een kiwi :9
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195630131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:42 schreef klappernootopreis het volgende:
Gisteren lamskoteletten met spruitjes en aardappelpuree.

Vanavond Belgische stoofpotje met kreeftenstaartjes, kabeljauw, jacobs schelpen :9
Luxe! :9 lijkt wel kerst bij je.

Vanmorgen kwark met een peer en druiven. Nu thee en een biscuitje.
Straks tomatensoep en crackers met kaas.
Vanavond bij ouders.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195634433
Soba noodles (koud), met de dipsaus en lente ui. Daarbij tempura van groente en garnalen en tataki van ossenhaas met ponzu/kewpie/avocado
pi_195634736
koffie, water, thee
appel en een peer
boterhammen met smeerworst en oude kaas

vanavond stukje zalm, japanse wokgroente en rijst
toe een warme chocomel met slagroom
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:59:33 #75
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195635378
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Luxe! :9 lijkt wel kerst bij je.

Vanmorgen kwark met een peer en druiven. Nu thee en een biscuitje.
Straks tomatensoep en crackers met kaas.
Vanavond bij ouders.
Ik was op de markt bij de viskraam en kon me niet beheersen :@
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195636185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:15 schreef anndb het volgende:
Soba noodles (koud), met de dipsaus en lente ui. Daarbij tempura van groente en garnalen en tataki van ossenhaas met ponzu/kewpie/avocado
Lekker!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik was op de markt bij de viskraam en kon me niet beheersen :@
Prima toch, heerlijk :)

Had net wat laatste wokkels.
Vanavond wordt het hachee. Tijd geleden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195640189
Vandaag dan maar een groter stuk van de fricandeau. En ik kocht een kilo spruitjes, dus we aten spruiten. Met een spekbloemsausje. Eerst was ik een kaassausje van plan, maar ik vond het t lekker zonder kaas :D. Geraspte kaas kwam er dan los bij geserveerd.


Toe gestoofde winterjan met mascapone/advocaat/koekkruiden
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  User die overal opduikt 2022 donderdag 15 oktober 2020 @ 09:33:50 #78
186611 Haags
pi_195650490
Bacootje
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 15 oktober 2020 @ 09:36:13 #79
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195650519
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef sigme het volgende:
Vandaag dan maar een groter stuk van de fricandeau. En ik kocht een kilo spruitjes, dus we aten spruiten. Met een spekbloemsausje. Eerst was ik een kaassausje van plan, maar ik vond het t lekker zonder kaas :D. Geraspte kaas kwam er dan los bij geserveerd.
[ afbeelding ]

Toe gestoofde winterjan met mascapone/advocaat/koekkruiden
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.
Vanmorgen groentesoep en boterham pindakaas.
Vanavond herfstomelet met knoflooktoast.
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 09:49:47 #80
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195650704
Koffie terwijl ik geniet van de pozie hierboven
AZ
ALKMAAR
pi_195650997
Thee, mandarijnen en rijstwafels kaas.

Vanmiddag champignonsoep en 2 broodjes met selderiesalade.

Vanavond twister friet met snacks.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195653926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
Bacootje
sneeuwwitje
pi_195656217
ik ga naar de indonesische toko, nasi rames speciaal met geitensate
kan ik wel twee dagen van eten
  donderdag 15 oktober 2020 @ 15:16:29 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195656270
Wij eten vanavond en morgen ook een ramesmaaltijd van de toko. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195656962
Toch geen twister friet, geen zin om naar de snackbar te gaan.
Wordt gnocchi.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195657624
Toch maar basis rames genomen, gebakken rijst, sperzieboontjes, paksoi, een eitje, bali rundvlees en sate, was geen geit gewoon kip, 12, 65 in totaal, weinig geld voor een lekkere maaltijd :Y) :9


[ Bericht 14% gewijzigd door Karzai op 15-10-2020 17:27:26 ]
pi_195659751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
Toch maar basis rames genomen, gebakken rijst, sperzieboontjes, paksoi, een eitje, bali rundvlees en sate, was geen geit gewoon kip, 12, 65 in totaal, weinig geld voor een lekkere maaltijd :Y) :9
[ afbeelding ]
Heerlijk!! :9~
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195660039
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijk!! :9~
en een lekker toetje :+
pi_195661329
Afgehaalde pasta met oa zwarte olijven, erg lekker! Enne een rose als drankje.
pi_195662550
Sushi zo :9~
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:08:10 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_195666832
Als middageten wat hete bliksem. Net nog een broodje shoarma
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:29:56 #92
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195667154
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef sigme het volgende:
Vandaag dan maar een groter stuk van de fricandeau. En ik kocht een kilo spruitjes, dus we aten spruiten. Met een spekbloemsausje. Eerst was ik een kaassausje van plan, maar ik vond het t lekker zonder kaas :D. Geraspte kaas kwam er dan los bij geserveerd.
[ afbeelding ]

Toe gestoofde winterjan met mascapone/advocaat/koekkruiden
[ afbeelding ]
Zo, dit ziet er heerlijk uit allemaal zeg :9~

Dit weekend maar maken, inclusief dit toetje als ik stoofpeertjes kan vinden

Wat is spekbloemsaus?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195669455
koffie en een kommetje yoghurt met peer
straks een kaas/salami tosti
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:22:10 #94
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195669490
Koffie
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195670188
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef Molo het volgende:
Wat is spekbloemsaus?
Bloemsaus op basis van uitgebakken spek (gewoon rugvet, niet gerookt of gezouten oid).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:19:22 #96
186611 Haags
pi_195670931
Bacootje
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:46:51 #97
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195672312
Boterham met kaas en een decaf koffie
pi_195672320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:19 schreef Justin_Case het volgende:
Bacootje
mooi op tijd
pi_195674221
Tomatensoep, bol met selderiesalade en mandarijnen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:56:00 #100
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195674375
Stokbroodje ham/kaas/gekookt ei.
pi_195675314
Ivm met geen trek maar ook heel de dag niet gegeten...

Maakte ik een “wentelteefje” met ei/yoghurt en een beetje kaas.
pi_195675378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Ivm met geen trek maar ook heel de dag niet gegeten...

Maakte ik een “wentelteefje” met ei/yoghurt en een beetje kaas.
Met kaas? Nog nooit gehoord. Intrigerend wel :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195675571
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Met kaas? Nog nooit gehoord. Intrigerend wel :)
Kwam dat online tegen. Smaakt wel..
afgezien van dat het wat zwaar valt als je verder niks hebt gegeten omdat vanochtend de geur van chocomel al genoeg was om het eten van gisteravond te recyclen.

Maar wel in 1x bulkje voedingswaarde zonder dat ik veel hoef te eten.
pi_195676185
ik open de vrijmibo, prettig weekend mensen!
pi_195676339
Paar dagen geleden een lamsbout gebraden, vandaag daar een deel van gegeten.

werd


Met toe

Spekkoek gemaakt door de vrouw van de kaasboer. Ik gok dat ze Indo is :D.
Oh, en dat andere is mascarpone met Duitse advocaat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195676422
Ziet er weer lekker uit :9
pi_195680385
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 15:53 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden een lamsbout gebraden, vandaag daar een deel van gegeten.
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]

Met toe
[ afbeelding ]
Spekkoek gemaakt door de vrouw van de kaasboer. Ik gok dat ze Indo is :D.
Oh, en dat andere is mascarpone met Duitse advocaat.
Toetje lijkt op een spiegelei :)
En spekkoek O+

Ik had heerlijk twister friet met Belgische mayo, een Kwekkeboom en een mexicano :9

Nu thee met een Mozartkugel
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:05:51 #108
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195680540
Versgemaakte rollade van de slager aan het braden nu en erbij spruiten met @spekbloemsaus
En gebakken uien denk ik

Een mini cherry bakewell als toetje :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195689309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
Toch maar basis rames genomen, gebakken rijst, sperzieboontjes, paksoi, een eitje, bali rundvlees en sate, was geen geit gewoon kip, 12, 65 in totaal, weinig geld voor een lekkere maaltijd :Y) :9
[ afbeelding ]
Jemig waar haal je dat? Eten van de de afhaal/bezorg Indo's waar ik woon ziet er nooit zo uit...
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_195689361
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:30 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Jemig waar haal je dat? Eten van de de afhaal/bezorg Indo's waar ik woon ziet er nooit zo uit...
http://tokobersama.nl/indonesische-afhaal-bezorging/

vanochtend koffie en een kommetje yoghurt met peer
pi_195690431
Thee en kwark met peer.
Vanmiddag denk krentenbollen onderweg.

Vanavond gnocchi met een tomaat/mozzarella/balsamico salade.
Toe Haagen dazs macadamia brittle.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195693136
Voor lunch een gekookt eitje, kaas/salami tosti en een appeltje

straks een biertje en gemengde nootjes

vanavond stoofpotje van een runderriblap, kastagnechampignons, wortel, ui en rode wijn
pi_195693477
Bamiloempia van de kraam :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Spellchecker zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:17:54 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195693914
Erwtensoep gemaakt. Maar het is nog geen etenstijd :X
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:33:39 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195694193
Net: portie kibbeling van de visjuwelier.
Vanavond: gebakken kabeljauwhaas (van dezelfde visjuwelier) met geroosterde waspeen (met honing, sesamzaad, karwijzaad, sjalotten en knoflook) uit de oven. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:27:57 #116
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195697454
Spaghetti pesto met een gebakken ei.
Vegetarisch gaat goed, ik mis het niet (behalve dat broodje haring en een hamburger ;( )
Daar droom ik nog wel eens over.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195698748
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:33 schreef golfer het volgende:
Net: portie kibbeling van de visjuwelier.
Vanavond: gebakken kabeljauwhaas (van dezelfde visjuwelier) met geroosterde waspeen (met honing, sesamzaad, karwijzaad, sjalotten en knoflook) uit de oven. :9
De waspeen met alles klinkt echt goed!

Mijn gnocchi (met kipdijen en chorizo) met caprese salade was heerlijk! Het ijs ook :9

Vanavond later thee met een romeo (roomboter koekje)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195699280
Bretonse gehaktballen, rode kool met appeltjes en krieltjes.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:20:42 #119
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195699604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bretonse gehaktballen, rode kool met appeltjes en krieltjes.
Wat is dat voor iets?

Hier sushi in a bowl :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:27:33 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195699709
3000miljoen Kcal. van chocolade-perentaartje die Blues gemaakt heeft bij de koffie:
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  Spellchecker zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:29:17 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195699737
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
3000miljoen Kcal. van taartje die Blues gemaakt heeft bij de koffie:
[ afbeelding ] :9
Wat is het?! :o

Wij hadden heerlijke zelfgemaakte erwtensoep met dito soldaatjes :9
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:30:07 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195699755
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:29 schreef maily het volgende:

Wat is het?! :o

Zie boven je. Net aangepast.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  Spellchecker zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:31:21 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195699780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets?

Hier sushi in a bowl :9
Welk deel?

Oeh, lekker :)
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:04:12 #125
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195700485
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Welk deel?

Oeh, lekker :)
Bretonse gehaktballen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195701741
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Bretonse gehaktballen
Gehaktballen uit Bretonni :Y

(komt uit het boek Spice Wise, gehaktballen met een kruidenmix die Bretons genoemd wordt).
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:56:33 #127
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195701898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Gehaktballen uit Bretonni :Y

(komt uit het boek Spice Wise, gehaktballen met een kruidenmix die Bretons genoemd wordt).
Er gaat ineens iets dagen, weleens zo'n zakje mix gezien :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195701905
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Er gaat ineens iets dagen, weleens zo'n zakje mix gezien :D
Niets mix zakje, dit was gewoon zelf gemaakt ja :o
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:02:22 #129
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195702017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Niets mix zakje, dit was gewoon zelf gemaakt ja :o
Ja snap ik :D
Lijkt me ook stuk lekkerder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195702048
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja snap ik :D
Lijkt me ook stuk lekkerder
En waren lekker. Gaan er zo nog 5 de diepvries in :)
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:06:54 #131
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195702133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:03 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En waren lekker. Gaan er zo nog 5 de diepvries in :)
Slim slim!

Ik vind gehaktballen maken eigenlijk altijd veel teveel werk voor twee (of in jouw geval n) man. Diepvries is hendig dan!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195702161
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Slim slim!

Ik vind gehaktballen maken eigenlijk altijd veel teveel werk voor twee (of in jouw geval n) man. Diepvries is hendig dan!
Dit was ook weer zo gedaan. Het is vooral dat het even op moet staan.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:21:18 #133
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195702475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dit was ook weer zo gedaan. Het is vooral dat het even op moet staan.
Geen geduld voor :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195702500
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen geduld voor :P
Ach, dan doe je wat anders in die tijd. Ik heb even wat dingen lopen schoonmaken, is de tijd zo om.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:23:59 #135
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195702549
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ach, dan doe je wat anders in die tijd. Ik heb even wat dingen lopen schoonmaken, is de tijd zo om.
Ja mooie is dat het me voor andere kookdingen wel goed lukt :')
Maar Koos maakt hier eigenlijk altijd de gehaktballen en dat kan ik toch niet beter.

Morgen rollade, die kan ik weer wel prima.
En komende weken stoofvlees met donker bier maken en daar dan meat pie van maken, hmmm :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195702581
Klinkt goed allemaal :)

Dit staat hier nog op het lijstje https://www.manners.nl/rode-kool-bier-recept/
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:29:54 #137
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195702682
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt goed allemaal :)

Dit staat hier nog op het lijstje https://www.manners.nl/rode-kool-bier-recept/
Goed herfstig maaltje dat _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195702736
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Goed herfstig maaltje dat _O_
Ja, zal vast goed komen :D
stupidity has become as common as common sense was before
pi_195704014
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
3000miljoen Kcal. van chocolade-perentaartje die Blues gemaakt heeft bij de koffie:
[ afbeelding ] :9
Well done Blues :Y)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195704051
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef Molo het volgende:

Morgen rollade, die kan ik weer wel prima.
En komende weken stoofvlees met donker bier maken en daar dan meat pie van maken, hmmm :9
JAM!!! Rollade, biervlees en pastei :9~
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 18 oktober 2020 @ 09:02:19 #141
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195707393
Koffie en een appelkoek.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195710281
koffie en water
gekookt eitje met sambal, kommetje yoghurt, appel
boterham met sandwichspread, boterham met appelstroop, boterham met tomaat en mayo
pi_195712171
Zojuist 4 mini krentenbollen.
Daarvoor 2 peren en thee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 18 oktober 2020 @ 14:38:19 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195712992
Nu: wrap met zalm en ei.
Vanavond: gebraden kippendijfiletstukjes met gefermenteerde zwarte bonensaus en knoflook, daarbij klein gesneden mini paksoys en sjalotten en eiermie. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:06:09 #145
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195716735
Bami met een eitje.
Praat over de hel en je komt er.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 oktober 2020 @ 17:08:02 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195716773
Krieltjes, karbonade en wat groenten (nog te bedenken).

[ Bericht 18% gewijzigd door borisz op 18-10-2020 19:11:03 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195716847
Afbakstokbroodjes met jalapeno's en kaas en een restje pompoensoep
pi_195716969
Stoofpotje deel 2
deel 3 en 4 gaan de vriezer in
pi_195718361
Koreaanse zwarte bonen noedels, fire dumplings en garnalen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 18 oktober 2020 @ 18:52:14 #150
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195718478
Surf and turf met groene asperges, erwtjespuree en jus. Erbij zoete aardappelpatat met mostermayonaise.
Friandises toe. Eet ik straks bij de thee.

Dt was lekker zeg _O_

Besteld bij goed restaurant in de buurt wat een veel leukere (tijdelijke) bezorgkaart heeft dan het menu pr corona :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195718731
Broodje shoarma met veel knoflooksaus!!
Love is in the air!
pi_195719247
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:52 schreef Molo het volgende:
Surf and turf met groene asperges, erwtjespuree en jus. Erbij zoete aardappelpatat met mostermayonaise.
Friandises toe. Eet ik straks bij de thee.

Dt was lekker zeg _O_

Besteld bij goed restaurant in de buurt wat een veel leukere (tijdelijke) bezorgkaart heeft dan het menu pr corona :+
Fijn zeg O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 19:51:37 #153
491163 Viesdik
pi_195719435
Een der beste NL gerechten ooit!

Hutspot met een braadworst van den slager
  maandag 19 oktober 2020 @ 07:41:24 #154
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195724843
vanmorgen getoaste crumpets met tangerine marmalade. en earl grey thee, Ik hou het simpel vandaag.

Voor lunch staan syrische pizza's (van mijn buurtjes gekregen) op het menu.. :9
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195725412
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 07:41 schreef klappernootopreis het volgende:
vanmorgen getoaste crumpets met tangerine marmalade. en earl grey thee, Ik hou het simpel vandaag.

Voor lunch staan syrische pizza's (van mijn buurtjes gekregen) op het menu.. :9
Gegoogled. Zie zowel met feta, mozzarella en peterselie als lahmacun. Wat zijn de jouwe? :)

Nu thee, moe :O
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195726853
Nog meer thee, mandarijnen en druiven.
Tussendoor salmiaksnoepjes.
Vanmiddag kippensoep en boterhammen met belegen kaas.
Vanavond rsti met champignons en een kaasschnitzel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 19 oktober 2020 @ 13:12:01 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195728620
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Gegoogled. Zie zowel met feta, mozzarella en peterselie als lahmacun. Wat zijn de jouwe? :)

Nu thee, moe :O
ongeveer hetzelfde. Er zaten ook lekkere kaas broodjes bij. :9
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195730861
koffie en thee
appel, paar worteltjes
2 boterhammen met komijnekaas en 2 met appelstroop

nu een stroopwafel

vanavond visburger, maiskolf met roomboter en zout, aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en knoflook
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:29:20 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195732418
Straks: gebakken krielaardappeltjes, een salade van gegrilde courgette en aubergine met komkommer en lente-ui met een oosterse dressing, daarbij gegrilde entrecotes en een saus met shiitakes. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:28:05 #160
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195733446
Pompoensoep met harissa en donker boerenbrood met oude kaas :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_195735434
Thee en slagroomschnitt van de bakker kreeg ik zojuist :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195742966
Lekker ontbijten met hazelnootgebak van Maison Kelder en thee O+

Vanmiddag soep, crackers met boerenkaas en druiven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:28:49 #163
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195743539
Crackers met kaas.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195748454
Ik eet vanavond hetzelfde als gisteren
pi_195752522
Tortellini met kaas en kipvleugels.
Toe bolletje ijs.

Nu thee en nizza.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195753018
Garnalentaco's met avocado-mangosalsa
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:09:25 #167
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195753235
Tomatensoep.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195760275
koffie en een italiaanse bol met oude kaas

straks eitjes bakken met bacon en kastanje champignons
en een appel eten
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:00:53 #169
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195760347
Koffie c_/
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195761484
Thee, breaker en bakje druiven.
Salmiaksnoepjes tussendoor.
Vanmiddag soep en broodjes kaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195762494
kop groene thee met citroen en een paar worteltjes
pi_195766191
Boterham met sandwichspread en een paar dadels

4 ijwit biertjes gehaald bij het kroegje op de hoek om de horeca te steunen, drink er vanavond wel 1 of 2 van tijdens de wedstrijd van ons aller Ajax, als ze met 4-0 winnen alle 4


[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 21-10-2020 14:55:55 ]
pi_195767304
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Boterham met sandwichspread en een paar dadels

4 ijwit biertjes gehaald bij het kroegje op de hoek om de horeca te steunen, drink er vanavond wel 1 of 2 van tijdens de wedstrijd van ons aller Ajax, als ze met 4-0 winnen alle 4
[ afbeelding ]
Vind dan ook dat als ze niet scoren je geen biertje mag :P

Nu milky way en thee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195767392
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vind dan ook dat als ze niet scoren je geen biertje mag :P

Nu milky way en thee.
interessante gedachte, moet ook kunnen genieten van een wedstrijd zonder bier
pi_195767424
maar kans is groot dat ze dik verliezen van de wereldkampioen, dan drink ik twee glaasjes water voor het slapen gaan

vanavond bonenprutje met taco's en geraspte kaas

[ Bericht 18% gewijzigd door Karzai op 21-10-2020 16:11:22 ]
pi_195768051
met een klein zakje extra bloemkool erbij en kibbeling.
pi_195769387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
maar kans is groot dat ze dik verliezen van de wereldkampioen, dan drink ik twee glaasjes water voor het slapen gaan

vanavond bonenprutje met taco's en geraspte kaas
:D Doe lekker waar je trek in hebt vanavond ^O^

Vanavond nasi met pindasaus en ei, kip ketjap en kroepoek.
Toe stoofpeertjes.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:55:46 #178
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195769749
Hachee O+
Gekookte aardappels erbij, simpele salade ernaast :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:18:37 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195770075
Laten bezorgen door caf uit ons dorp:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:44:30 #180
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195770446
Een pizza hawaii
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:46:59 #181
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195770483
Patat satesaus.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195770545
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Boterham met sandwichspread en een paar dadels

4 ijwit biertjes gehaald bij het kroegje op de hoek om de horeca te steunen, drink er vanavond wel 1 of 2 van tijdens de wedstrijd van ons aller Ajax, als ze met 4-0 winnen alle 4
[ afbeelding ]
Die zijn erg lekker w/
pi_195779185
quote:
88s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef golfer het volgende:
Laten bezorgen door caf uit ons dorp:
[ link | afbeelding ]
Ziet er niet slecht uit. Wat is dat in die salade? Aardappel?

Brood met kaas en een kop thee.
pi_195779976
quote:
88s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef golfer het volgende:
Laten bezorgen door caf uit ons dorp:
[ link | afbeelding ]
Ziet er lekker uit. Jammer dat je geen broodjes erbij kreeg om in de saus te dopen :)

Ik heb thee en kwark met druiven.
Straks taai taai met thee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195781632
Het was weer eens tijd voor een stevig ontbijt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195782068
Koffie c_/
pi_195782277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:02 schreef stokj het volgende:

Ziet er niet slecht uit. Wat is dat in die salade? Aardappel?

Brood met kaas en een kop thee.
Ja aardappelsalade n aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet 8}
pi_195782297
Blauwebessensap (coolbest) en een bak koffie met een vitD pilletje :D
Zo een volkoren boterhammetje met oude kaas en gebakken ei :9

Vanaaf echte Roti *G*
pi_195782738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja aardappelsalade n aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet 8}
Vind ik ook. 5 Kroketjes en hapje salade is niet veel, en lauw helemaal niet leuk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195782758
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef sigme het volgende:
Het was weer eens tijd voor een stevig ontbijt.
[ afbeelding ]
Ziet er weer goed en stevig uit :)

Ik heb vanmiddag een kom groentesoep en pompoenbroodjes met kaas.
Vanavond tortellini met een kip-spekburger.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195783046
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja aardappelsalade n aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet 8}
Dat is wel een teleurstelling. Maar goed, je wilt ook waar voor dat bedrag of niets soms :P
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
Blauwebessensap (coolbest) en een bak koffie met een vitD pilletje :D
Zo een volkoren boterhammetje met oude kaas en gebakken ei :9

Vanaaf echte Roti *G*
Ik eet als lunch een rotirol
pi_195786793
Stroopwafel en een kop thee

vanavond bij mijn moedertje eten
pi_195787853
Nog een taai taai en thee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195790381
Warm broodje krokante kip en zo'n ministolletje van de AH.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:28:22 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195790678
Indiase maaltijden voor 2 dagen laten bezorgen. :9

#support your locals.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195790693
Vraag me niet waarom, maar ik had opeens trek in kerriesoep. Een pan gemaakt en vanavond een kom gegeten met brood erbij :9
pi_195791518
Bolletje macadamia ijs als toetje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195792203
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik had opeens trek in kerriesoep. Een pan gemaakt en vanavond een kom gegeten met brood erbij :9
Wat voor recept gebruik je daarvoor?
pi_195792269
Bietengalette en zoete aardappel-linzensoep.
pi_195792586
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:44 schreef anndb het volgende:

[..]

Wat voor recept gebruik je daarvoor?
https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=11286

Een simpel recept aangezien ik geen keukenprinses ben. Wel aan het eind alles gestaafmixerd, geen macaroni toegevoegd. Was lekker!
pi_195793109
Thee en nizza karamel biscuits
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195800761
Thee, mandarijnen, druiven.
Taai taai.
Knoflook-aardappelsoep en crackers kaas.
Chinees: Krokante kip peper en zout & biefstuk met zwarte pepersaus, nasi en bami :9

[ Bericht 33% gewijzigd door FutureFairytale op 23-10-2020 13:42:28 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195801068
Koffie O+
pi_195803015
Perrier met citroen, speculaas erbij
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:54:43 #205
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195803412
Egg-toast, nu wel met kaas en boter, sorry, Korean way.
Verbluffend lekker!
Praat over de hel en je komt er.
pi_195805553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Scheepskok het volgende:
Egg-toast, nu wel met kaas en boter, sorry, Korean way.
Verbluffend lekker!
Egg drop O+

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195805912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Egg drop O+

[ afbeelding ]
Smullen :9

ik had vandaag
koffie en thee
boterhammen met salami en met komijnekaas
een appel
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:56:50 #208
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195807039
Praat over de hel en je komt er.
pi_195807739
quote:
Dat maakte mijn moeder vroeger altijd! Brengt me zo terug naar vroeger. :9~ Als ik uit school kwam kreeg ik dat vaak. Ik ga het morgen maken als lunch
pi_195809494
schaaltje katjang pedis en een biertje
Sicilian meatlover besteld bij ny pizza, de grootste :9

ze doen er wel een zoetige bbq saus op geen fan van

[ Bericht 13% gewijzigd door Karzai op 23-10-2020 17:58:48 ]
  Spellchecker vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:44:00 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195811688
quote:
Wat is dat rode wat ertussen wordt gestopt? Sambal of jam?
pi_195811782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Scheepskok het volgende:
Egg-toast, nu wel met kaas en boter, sorry, Korean way.
Verbluffend lekker!
Ah.. hier soort van hartige wentelteefjes.
Ei/yoghurt/kaas ipv ei/melk/suiker/kaneel.

Jouw eggtoast staat ook nog op de planning ergens :)

Doos met 15 eieren... is best veel met zn 2en _O-
Dat red ik niet met af en toe een gebakken eitje.

Nu net... rijst, roerbak babyspinazie en kip met gember/kaneel.

Lekker :)
pi_195812288
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah.. hier soort van hartige wentelteefjes.
Ei/yoghurt/kaas ipv ei/melk/suiker/kaneel.

Jouw eggtoast staat ook nog op de planning ergens :)

Doos met 15 eieren... is best veel met zn 2en _O-
Dat red ik niet met af en toe een gebakken eitje.

Nu net... rijst, roerbak babyspinazie en kip met gember/kaneel.

Lekker :)
Bij spinazie kan ook altijd een eitje :D

Ooh Chinees was zo lekker! Met maar 1 kok die alles vers maakt waar je bij staat (open keuken). Krokante kip peper en zout was ook echt krokant en nasi van de Chinees vind ik ook altijd zo heerlijk :9~

Nu thee c_/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:11:41 #215
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195812372
Pizza prosciutto :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_195812399
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bij spinazie kan ook altijd een eitje :D

Ooh Chinees was zo lekker! Met maar 1 kok die alles vers maakt waar je bij staat (open keuken). Krokante kip peper en zout was ook echt krokant en nasi van de Chinees vind ik ook altijd zo heerlijk :9~

Nu thee c_/
Nu zin in buikspek van de chinees.
  Spellchecker vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:32:01 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195812709
Kaasfondue ..... met champignons, paprika, en veeeeeeel lenteui om te dippen :9 :9

pi_195819584
koffie en een punt pizza over van gisteren
pi_195819964
Thee, boterham met een lik mayo, overjarige kaas en roerei erop, smoothie van appel, kiwi, banaan en jus d'orange :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195820450
2 hotdogs
pi_195820854
Tosti, vanavond risotto en ga verse tomatensoep maken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195820973
kommetje yoghurt met aardbeien
pi_195821349
Kwark met druiven en kopje thee
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195823424
broodje halfom

vanavond entrecote, ovenfriet, tomaatjes en geitenkaas
pi_195824952
Straks tapas. Heb aioli gemaakt en dan straks patatas bravas, kippen vleugels, garnalen in knoflook, champignons, loempiatjes, iberico kroketjes, uien ringen. Met wat stokbrood, kazen en hammen. Daarbij een lekkere alcholvrije cider.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:53:30 #226
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195824974
Glas bitter lemon
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:53:45 #227
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195826433
Vanavond patat met mayo en een broodje vegetarische japalenoburget (Gourmet garden), hamburgersausje: mayo met sambal en bbq-saus mixen.
Sla erop en klaar.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195826482
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:52 schreef anndb het volgende:
Straks tapas. Heb aioli gemaakt en dan straks patatas bravas, kippen vleugels, garnalen in knoflook, champignons, loempiatjes, iberico kroketjes, uien ringen. Met wat stokbrood, kazen en hammen. Daarbij een lekkere alcholvrije cider.
Oooh O+ veel plezier!

Nu thee en twix salted caramel :9

Vanavond pittige noodles, champignons en een kaasschnitzel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195828057
2 rustieke witte broodjes met gebakken kippendijfiletreepjes
1 avocado
1 gekookt ei
1 appel
2 mandarijnen
2 blokjes pure chocolade
pi_195830689
tis uiteindelijk dit geworden
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:04:28 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195830779
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:36:13 #232
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195831324
Vindaloo curry, basmati en naan O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_195831650
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:36 schreef Muck het volgende:
Vindaloo curry, basmati en naan O+
Jam lekkerste Indiase curry O+

Nu thee en nizza's karamel
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195840254
koffie kommetje yoghurt met aardbeien
dubbele boterham met kalfslever en pekelvlees

vanavond zuurkool stamppot en gehaktballen
pi_195841044
Omelet, kwark met druiven, thee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 25 oktober 2020 @ 10:58:38 #236
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195841055
Zo even een eitje bakken.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195841751
Ham kaas croissant. Vanavond saffraan risotto met dopewtjes, zeekraal en gebakken roodbaars.
pi_195842182
Boterham roompat en een boterham met filet americain, lik mayo, gekookt eitje. En natuurlijk thee O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 25 oktober 2020 @ 12:24:16 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195842562
Matze met een gekookt eitje. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195842641
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:24 schreef golfer het volgende:
Matze met een gekookt eitje. :9
Nog nooit op maar koop je dat? Of maak je die? En ik lees op internet het lijkt op een grote cracker? Dus het is hard? Of juist zacht?
pi_195842667
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef anndb het volgende:

[..]

Nog nooit op maar koop je dat? Of maak je die? En ik lees op internet het lijkt op een grote cracker? Dus het is hard? Of juist zacht?
voor een cracker vrij zacht.
Maar wel een cracker dis.
Heel dun en breekbaar.
Koop gewoon eens een doosje.

Ik eet ze vaak met boter en een beetje suiker.
  zondag 25 oktober 2020 @ 12:31:35 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195842705
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef anndb het volgende:

Nog nooit op maar koop je dat? Of maak je die? En ik lees op internet het lijkt op een grote cracker? Dus het is hard? Of juist zacht?
Gewoon te koop in de supermarkt. Is knapperig. Wel de grote verpakking nemen:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195844437
Voor lunch dubbele boterham met kaas, handje vijgen en een beker chocomel
pi_195846290
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Gewoon te koop in de supermarkt. Is knapperig. Wel de grote verpakking nemen:
[ afbeelding ]
Nog nooit op. Bestel ik volgende week mee met de boodschappen.
pi_195848686
Ooh lunch was een zak verse patat met mayo van Bram's O+
Nu thee en biscuitje.
Vanavond pasta met kabeljauw en pesto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195851165
Een goud eerlijke hollandse hap, zuurkool met een beetje goudse kaas, spekjes en een gehaktbal
pi_195852252
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Een goud eerlijke hollandse hap, zuurkool met een beetje goudse kaas, spekjes en een gehaktbal
[ afbeelding ]
:9 Met kaas, jam!

Nu mini magnum als toetje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195860251
Brood met kaas en een kop thee.
pi_195860351
Handgemalen verse koffie...

Duurt evsn maar dan heb je ook wat :)
pi_195861078
Vandaag:
Thee, mandarijnen, boterham speculaas.
Champignonsoep, brood met kaas, mandarijnen.
Noodles met kabeljauw en teriyaki.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195864246
Broodje mozzarella, pesto en tomaat. Grote kom verse kerriesoep erbij :9 Heerlijke soep voor als het wat kouder wordt buiten.
pi_195864693
Broodje met kaas spek en ei. Zo nog een groentensoepje.

Vanavond massaman curry kip. Met naan en rijst.
pi_195864802
Soep werd lenteui-prei. Lekker :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 26 oktober 2020 @ 13:26:11 #254
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195865132
Koffie
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  maandag 26 oktober 2020 @ 19:01:24 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195870970
Stoofpotje van draadjesvlees met groentes dat urenlang gesudderd heeft met daarbij aardappelpuree. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195871077
Thee en lion
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195871220
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Een goud eerlijke hollandse hap, zuurkool met een beetje goudse kaas, spekjes en een gehaktbal
[ afbeelding ]
Jouw foto ziet er beter uit dan de mijne. Zuurkool stond hier sowieso op het menu, dankzij jou werd het mt kaas en wat gerookte-hamblokjes. En een paar plakken fricandeau.


Toe een bakje blbrssoppa van de Zweedse week.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195877608
koffie en een kommetje yoghurt met aardbeien

in de lunchbox mee:
een appel
2 boterhammen met kaas
2 boterhammen met pekelvlees en kalfslever
pi_195878981
Thee, druiven en een breaker.
Thee met taai taai
Vanmiddag lenteui-preisoep, pistolets kaas en mandarijnen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:19:27 #260
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195879257
Koffie c_/
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195884181
vijgen en een kop citroen-gember thee
pi_195889274
Kaasfondue :9


Toe vinbrspaj met een lutje blbrssoppa , en een glas Spaanse dessertwijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195889320
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:
Kaasfondue :9
[ afbeelding ]

Toe vinbrspaj met een lutje blbrssoppa , en een glas Spaanse dessertwijn.
[ afbeelding ]
Ohh lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195889345
Na gister gekookte radijsjes.. aten we vandaag gebakken bietjes :)

Beiden viel niet tegen _O-
pi_195889621
roti lams met de handjes eten :9
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:08:55 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195889725
Eendenborst :9 en
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195890132
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:
Kaasfondue :9
[ afbeelding ]

Toe vinbrspaj met een lutje blbrssoppa , en een glas Spaanse dessertwijn.
[ afbeelding ]
Yum!! Wordt weer eens tijd voor kaasfondue deze herfst. Ga ik inplannen :)

Had vanavond rstischotel met kip.
Toe mini cornetto.

Straks thee met nizza's karamel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:28:25 #268
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195890159
Restje lasagne en nu (te)veel rode wijn :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:28:57 #269
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195890165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:05 schreef Karzai het volgende:
roti lams met de handjes eten :9
[ afbeelding ]
Deze man _O_

Sowieso lekker eten hier allemaal zeg, Omnomnom
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:29:24 #270
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_195890177
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:
Kaasfondue :9
[ afbeelding ]

Toe vinbrspaj met een lutje blbrssoppa , en een glas Spaanse dessertwijn.
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte? Lekkerrrrr

Ook weer eens doen hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195896084


Matcha en witte chocolade koekjes.
Waren lekkerder dan dat ze er uit zagen :D
pi_195899388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 23:33 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Matcha en witte chocolade koekjes.
Waren lekkerder dan dat ze er uit zagen :D
Zien er lekker uit! Denk nog zacht van binnen :9 Matcha geeft die kleur dus begrijpelijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195899418
Nu thee, mandarijnen en taai taai popjes.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195899444
Koffie en speculaas
pi_195899462
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zien er lekker uit! Denk nog zacht van binnen :9 Matcha geeft die kleur dus begrijpelijk.
Yes :Y was nog een beetje zacht
pi_195899566
Ik had vanochtend thee en toast met een gebakken eitje.

Nu thee en een plak cake die ik gisteren heb gebakken.
Cake met appel en amandelen :9
Al de amandelen zelf van hun vlies ontdaan. Fijn werkje hoor pffffft :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195899719
Ik zag mezelf in de spiegel en ik schrok me dood hoeveel ik ben aangekomen. Het roer gaat om! In plaats van een broodje choco smorgens heb zojuist een kom brinta gegeten ^O^
pi_195902454
Thee en 2 rijstwafels met jam.

Vanavond pannenkoeken *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker woensdag 28 oktober 2020 @ 12:41:31 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195902701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en 2 rijstwafels met jam.

Vanavond pannenkoeken *O*
Wij hadden gisteravond appelspekpannenkoeken, en ik had vanmiddag de laatste :9 :Y)
pi_195903844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had vanochtend thee en toast met een gebakken eitje.

Nu thee en een plak cake die ik gisteren heb gebakken.
Cake met appel en amandelen :9
Al de amandelen zelf van hun vlies ontdaan. Fijn werkje hoor pffffft :D
[ afbeelding ]
Oee lekker, je bent weer aan het bakken O+

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag mezelf in de spiegel en ik schrok me dood hoeveel ik ben aangekomen. Het roer gaat om! In plaats van een broodje choco smorgens heb zojuist een kom brinta gegeten ^O^
Succes!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195903865
Kom kippensoep en 2 pistolets met kaas.
Nu paar dragibus snoepjes.
Vanavond bij ouders. Altijd een verrassing.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195903937
koffie en water
kommetje yoghurt met aardbeien
appel en 2 boterhammen met kaas

nog een restje roti

vanavond visburger, frietjes, tomaatjes en geitenkaas
pi_195909896
Dat werd een andijvieprak, spareribs en stoofpeertjes.
Toe beetje chocoladevla.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195910345
Fuet uit eigen keuken :9

blokjes kaas van de kaasmilf

en een glas rode wijn :9
pi_195912832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
Fuet uit eigen keuken :9

blokjes kaas van de kaasmilf

en een glas rode wijn :9
Was dat je avondeten of borrelhapje vooraf?

Nu thee, plakje snijkoek en een kersenbonbon.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195912861
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Was dat je avondeten of borrelhapje vooraf?

Nu thee, plakje snijkoek en een kersenbonbon.
snackje achteraf ;)

peekluts wezen eten bij m'n ouders :9
pi_195918034
vegetarisch Saucijzenbroodje van Kwekkeboom en een glas verse Jus d; orange
pi_195919656
Ontbijt: Thee, Danone knijpyoghurtiets met cookiesmaak, mandarijnen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195922569
koffie en citroen-gember thee
appel,
2 boterhammen met kaas en 2 met salami
  Miss 200.000.000! donderdag 29 oktober 2020 @ 12:49:02 #290
367000 roos94
pi_195922767
Ochtend:
2 volkoren boterhammen met kalkoenfilet
Groene appel

Middag:
Volkoren boterham met kalkoenfilet
Bak magere yoghurt
Sneetje ontbijtkoek met halvarine
1 haribo kersje

Drinken: enkel water
  donderdag 29 oktober 2020 @ 13:14:19 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195923180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ontbijt: Thee, Danone knijpyoghurtiets met cookiesmaak, mandarijnen.
Ik las yoghur tiets. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195923296
quote:
89s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik las yoghur tiets. :+
Pffff :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195923316
Lunch zojuist was champignonsoep met 2 broodjes kaas.
Nu thee en nog paar mandarijnen.

Vanavond noodles, champignons en dumplings.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195923458
het invariabele broodje hagelslag als lunch
met 2 mandarijntjes <3

morgen weer naar de groenteboer voor verse.
pi_195926904
vanavond pastinaaksoep :9
pi_195927569
vanavond nog wat zuurkool
  Miss 200.000.000! donderdag 29 oktober 2020 @ 17:17:04 #297
367000 roos94
pi_195927677
Vanavond pasta met rundergehakt en een wolkentoetje chocola
pi_195929812
Mini cornetto.

Vanavond thee en snickers.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195939675
Thee, mandarijnen, kwark.
Vanmiddag knoflooksoep (met heeeeeel veel knoflook O+) en boterhammen met kaassalade.
Vanavond Domino's.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Miss 200.000.000! vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:29:25 #300
367000 roos94
pi_195939742
Twee volkorenboterham met kalkoen
Water

Straks yoghurt

[ Bericht 22% gewijzigd door roos94 op 30-10-2020 09:40:46 ]
pi_195943016
zo twee haringen eten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')