Met kaas? Nog nooit gehoord. Intrigerend welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Ivm met geen trek maar ook heel de dag niet gegeten...
Maakte ik een “wentelteefje” met ei/yoghurt en een beetje kaas.
Kwam dat online tegen. Smaakt wel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met kaas? Nog nooit gehoord. Intrigerend wel
Toetje lijkt op een spiegeleiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:53 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden een lamsbout gebraden, vandaag daar een deel van gegeten.
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
Met toe
[ afbeelding ]
Spekkoek gemaakt door de vrouw van de kaasboer. Ik gok dat ze Indo is.
Oh, en dat andere is mascarpone met Duitse advocaat.
Jemig waar haal je dat? Eten van de de afhaal/bezorg Indo's waar ik woon ziet er nooit zo uit...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
Toch maar basis rames genomen, gebakken rijst, sperzieboontjes, paksoi, een eitje, bali rundvlees en sate, was geen geit gewoon kip, 12, 65 in totaal, weinig geld voor een lekkere maaltijd![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://tokobersama.nl/indonesische-afhaal-bezorging/quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:30 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jemig waar haal je dat? Eten van de de afhaal/bezorg Indo's waar ik woon ziet er nooit zo uit...
De waspeen met alles klinkt echt goed!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:33 schreef golfer het volgende:
Net: portie kibbeling van de visjuwelier.
Vanavond: gebakken kabeljauwhaas (van dezelfde visjuwelier) met geroosterde waspeen (met honing, sesamzaad, karwijzaad, sjalotten en knoflook) uit de oven.
Wat is dat voor iets?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bretonse gehaktballen, rode kool met appeltjes en krieltjes.
Wat is het?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
3000miljoen Kcal. van taartje die Blues gemaakt heeft bij de koffie:
[ afbeelding ]
Zie boven je. Net aangepast.quote:
Welk deel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
Hier sushi in a bowl
Gehaktballen uit Bretonniëquote:
Er gaat ineens iets dagen, weleens zo'n zakje mix gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gehaktballen uit Bretonnië
(komt uit het boek Spice Wise, gehaktballen met een kruidenmix die Bretons genoemd wordt).
Niets mix zakje, dit was gewoon zelf gemaakt jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gaat ineens iets dagen, weleens zo'n zakje mix gezien
Ja snap ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mix zakje, dit was gewoon zelf gemaakt ja
En waren lekker. Gaan er zo nog 5 de diepvries inquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
Lijkt me ook stuk lekkerder
Slim slim!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waren lekker. Gaan er zo nog 5 de diepvries in
Dit was ook weer zo gedaan. Het is vooral dat het even op moet staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Slim slim!
Ik vind gehaktballen maken eigenlijk altijd veel teveel werk voor twee (of in jouw geval één) man. Diepvries is hendig dan!
Geen geduld voorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was ook weer zo gedaan. Het is vooral dat het even op moet staan.
Ach, dan doe je wat anders in die tijd. Ik heb even wat dingen lopen schoonmaken, is de tijd zo om.quote:
Ja mooie is dat het me voor andere kookdingen wel goed luktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, dan doe je wat anders in die tijd. Ik heb even wat dingen lopen schoonmaken, is de tijd zo om.
Goed herfstig maaltje datquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt goed allemaal
Dit staat hier nog op het lijstje https://www.manners.nl/rode-kool-bier-recept/
Well done Bluesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
3000miljoen Kcal. van chocolade-perentaartje die Blues gemaakt heeft bij de koffie:
[ afbeelding ]
JAM!!! Rollade, biervlees en pasteiquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
Morgen rollade, die kan ik weer wel prima.
En komende weken stoofvlees met donker bier maken en daar dan meat pie van maken, hmmm
Fijn zegquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:52 schreef Molo het volgende:
Surf and turf met groene asperges, erwtjespuree en jus. Erbij zoete aardappelpatat met mostermayonaise.
Friandises toe. Eet ik straks bij de thee.
Dát was lekker zeg![]()
Besteld bij goed restaurant in de buurt wat een veel leukere (tijdelijke) bezorgkaart heeft dan het menu pré corona
Gegoogled. Zie zowel met feta, mozzarella en peterselie als lahmacun. Wat zijn de jouwe?quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:41 schreef klappernootopreis het volgende:
vanmorgen getoaste crumpets met tangerine marmalade. en earl grey thee, Ik hou het simpel vandaag.
Voor lunch staan syrische pizza's (van mijn buurtjes gekregen) op het menu..
ongeveer hetzelfde. Er zaten ook lekkere kaas broodjes bij.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gegoogled. Zie zowel met feta, mozzarella en peterselie als lahmacun. Wat zijn de jouwe?
Nu thee, moe
Vind dan ook dat als ze niet scoren je geen biertje magquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Boterham met sandwichspread en een paar dadels
4 ijwit biertjes gehaald bij het kroegje op de hoek om de horeca te steunen, drink er vanavond wel 1 of 2 van tijdens de wedstrijd van ons aller Ajax, als ze met 4-0 winnen alle 4
[ afbeelding ]
interessante gedachte, moet ook kunnen genieten van een wedstrijd zonder bierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind dan ook dat als ze niet scoren je geen biertje mag
Nu milky way en thee.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
maar kans is groot dat ze dik verliezen van de wereldkampioen, dan drink ik twee glaasjes water voor het slapen gaan
vanavond bonenprutje met taco's en geraspte kaas
Die zijn erg lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Boterham met sandwichspread en een paar dadels
4 ijwit biertjes gehaald bij het kroegje op de hoek om de horeca te steunen, drink er vanavond wel 1 of 2 van tijdens de wedstrijd van ons aller Ajax, als ze met 4-0 winnen alle 4
[ afbeelding ]
Ziet er niet slecht uit. Wat is dat in die salade? Aardappel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef golfer het volgende:
Laten bezorgen door café uit ons dorp:
[ link | afbeelding ]
Ziet er lekker uit. Jammer dat je geen broodjes erbij kreeg om in de saus te dopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef golfer het volgende:
Laten bezorgen door café uit ons dorp:
[ link | afbeelding ]
Ja aardappelsalade én aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:02 schreef stokj het volgende:
Ziet er niet slecht uit. Wat is dat in die salade? Aardappel?
Brood met kaas en een kop thee.
Vind ik ook. 5 Kroketjes en hapje salade is niet veel, en lauw helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja aardappelsalade én aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet
Ziet er weer goed en stevig uitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef sigme het volgende:
Het was weer eens tijd voor een stevig ontbijt.
[ afbeelding ]
Dat is wel een teleurstelling. Maar goed, je wilt ook waar voor dat bedrag of niets somsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja aardappelsalade én aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet
Ik eet als lunch een rotirolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
Blauwebessensap (coolbest) en een bak koffie met een vitD pilletje
Zo een volkoren boterhammetje met oude kaas en gebakken ei
Vanaaf echte Roti
Wat voor recept gebruik je daarvoor?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik had opeens trek in kerriesoep. Een pan gemaakt en vanavond een kom gegeten met brood erbij![]()
https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=11286quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:44 schreef anndb het volgende:
[..]
Wat voor recept gebruik je daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |