quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
maar kans is groot dat ze dik verliezen van de wereldkampioen, dan drink ik twee glaasjes water voor het slapen gaan
vanavond bonenprutje met taco's en geraspte kaas
Die zijn erg lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Boterham met sandwichspread en een paar dadels
4 ijwit biertjes gehaald bij het kroegje op de hoek om de horeca te steunen, drink er vanavond wel 1 of 2 van tijdens de wedstrijd van ons aller Ajax, als ze met 4-0 winnen alle 4
[ afbeelding ]
Ziet er niet slecht uit. Wat is dat in die salade? Aardappel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef golfer het volgende:
Laten bezorgen door café uit ons dorp:
[ link | afbeelding ]
Ziet er lekker uit. Jammer dat je geen broodjes erbij kreeg om in de saus te dopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef golfer het volgende:
Laten bezorgen door café uit ons dorp:
[ link | afbeelding ]
Ja aardappelsalade én aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:02 schreef stokj het volgende:
Ziet er niet slecht uit. Wat is dat in die salade? Aardappel?
Brood met kaas en een kop thee.
Vind ik ook. 5 Kroketjes en hapje salade is niet veel, en lauw helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja aardappelsalade én aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet
Ziet er weer goed en stevig uitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef sigme het volgende:
Het was weer eens tijd voor een stevig ontbijt.
[ afbeelding ]
Dat is wel een teleurstelling. Maar goed, je wilt ook waar voor dat bedrag of niets somsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja aardappelsalade én aardappelkroketjes. Dat vonden we een beetje dubbelop. Had liever wat meer aardsalade gehad. Voor die 15 euro vonden we het ook net iets te 'weinig' en het was niet heel warm.
/zeurpiet
Ik eet als lunch een rotirolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
Blauwebessensap (coolbest) en een bak koffie met een vitD pilletje
Zo een volkoren boterhammetje met oude kaas en gebakken ei
Vanaaf echte Roti
Wat voor recept gebruik je daarvoor?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik had opeens trek in kerriesoep. Een pan gemaakt en vanavond een kom gegeten met brood erbij![]()
https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=11286quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:44 schreef anndb het volgende:
[..]
Wat voor recept gebruik je daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |