Egg dropquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Scheepskok het volgende:
Egg-toast, nu wel met kaas en boter, sorry, Korean way.
Verbluffend lekker!
Dat maakte mijn moeder vroeger altijd! Brengt me zo terug naar vroeger.quote:
Ooohquote:
Wat is dat rode wat ertussen wordt gestopt? Sambal of jam?quote:
Ah.. hier soort van hartige wentelteefjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Scheepskok het volgende:
Egg-toast, nu wel met kaas en boter, sorry, Korean way.
Verbluffend lekker!
Bij spinazie kan ook altijd een eitjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah.. hier soort van hartige wentelteefjes.
Ei/yoghurt/kaas ipv ei/melk/suiker/kaneel.
Jouw eggtoast staat ook nog op de planning ergens
Doos met 15 eieren... is best veel met zn 2en
Dat red ik niet met af en toe een gebakken eitje.
Nu net... rijst, roerbak babyspinazie en kip met gember/kaneel.
Lekker
Nu zin in buikspek van de chinees.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij spinazie kan ook altijd een eitje![]()
Ooh Chinees was zo lekker! Met maar 1 kok die alles vers maakt waar je bij staat (open keuken). Krokante kip peper en zout was ook echt krokant en nasi van de Chinees vind ik ook altijd zo heerlijk![]()
Nu thee
Ooohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:52 schreef anndb het volgende:
Straks tapas. Heb aioli gemaakt en dan straks patatas bravas, kippen vleugels, garnalen in knoflook, champignons, loempiatjes, iberico kroketjes, uien ringen. Met wat stokbrood, kazen en hammen. Daarbij een lekkere alcholvrije cider.
Jam lekkerste Indiase curryquote:
Nog nooit op maar koop je dat? Of maak je die? En ik lees op internet het lijkt op een grote cracker? Dus het is hard? Of juist zacht?quote:
voor een cracker vrij zacht.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef anndb het volgende:
[..]
Nog nooit op maar koop je dat? Of maak je die? En ik lees op internet het lijkt op een grote cracker? Dus het is hard? Of juist zacht?
Gewoon te koop in de supermarkt. Is knapperig. Wel de grote verpakking nemen:quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef anndb het volgende:
Nog nooit op maar koop je dat? Of maak je die? En ik lees op internet het lijkt op een grote cracker? Dus het is hard? Of juist zacht?
Nog nooit op. Bestel ik volgende week mee met de boodschappen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon te koop in de supermarkt. Is knapperig. Wel de grote verpakking nemen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Een goud eerlijke hollandse hap, zuurkool met een beetje goudse kaas, spekjes en een gehaktbal
[ afbeelding ]
Jouw foto ziet er beter uit dan de mijne. Zuurkool stond hier sowieso op het menu, dankzij jou werd het mt kaas en wat gerookte-hamblokjes. En een paar plakken fricandeau.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Een goud eerlijke hollandse hap, zuurkool met een beetje goudse kaas, spekjes en een gehaktbal
[ afbeelding ]
Ohh lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:
Kaasfondue![]()
[ afbeelding ]
Toe vinbrspaj met een lutje blbrssoppa , en een glas Spaanse dessertwijn.
[ afbeelding ]
Yum!! Wordt weer eens tijd voor kaasfondue deze herfst. Ga ik inplannenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:
Kaasfondue![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze manquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:05 schreef Karzai het volgende:
roti lams met de handjes eten![]()
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte? Lekkerrrrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef sigme het volgende:
Kaasfondue![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien er lekker uit! Denk nog zacht van binnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:33 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Matcha en witte chocolade koekjes.
Waren lekkerder dan dat ze er uit zagen
Yesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zien er lekker uit! Denk nog zacht van binnenMatcha geeft die kleur dus begrijpelijk.
Wij hadden gisteravond appelspekpannenkoeken, en ik had vanmiddag de laatstequote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en 2 rijstwafels met jam.
Vanavond pannenkoeken
Oee lekker, je bent weer aan het bakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had vanochtend thee en toast met een gebakken eitje.
Nu thee en een plak cake die ik gisteren heb gebakken.
Cake met appel en amandelen
Al de amandelen zelf van hun vlies ontdaan. Fijn werkje hoor pffffft
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag mezelf in de spiegel en ik schrok me dood hoeveel ik ben aangekomen. Het roer gaat om! In plaats van een broodje choco smorgens heb zojuist een kom brinta gegeten
Was dat je avondeten of borrelhapje vooraf?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
Fuet uit eigen keuken
blokjes kaas van de kaasmilf
en een glas rode wijn
snackje achterafquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was dat je avondeten of borrelhapje vooraf?
Nu thee, plakje snijkoek en een kersenbonbon.
Ik las yoghur tiets.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ontbijt: Thee, Danone knijpyoghurtiets met cookiesmaak, mandarijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |