Je gaat totaal niet in op wat ik schrijf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat Biden/Harris ten eerste gekozen zijn omdat ze het meeste kans maken tegen Trump, Bernie had veruit meer hype online tot aan de democratische verkiezingen. Toen zag de democratische partij daadwerkelijk dat nog een grote oude garde content is met Biden. Zo was Biden de perfecte kandidaat tegen Trump volgens de partij. In mijn ogen straalt hij zelf niet eens meer uit dat hij president wil worden, het is meer dat hij de aangewezen persoon is voor de daad. Daarnaast geloof ik gewoon niet dat Biden zelf voor Kamala gekozen heeft. Dit is wederom een keuze geweest van de democratische partij die alles bestuurd.
Tulsi is niet iemand die nog luistert naar Hillary/Obama of wie dan ook, die heeft haar eigen mening en visie. Zij is geen marionet. Zij kan daadwerkelijk iets goed betekenen voor Amerika waar ik geen vertrouwen heb in de oude kliek.
Biden en Harris zijn gewoon niet de perfecte kandidaten. Voor de democratische partij verwacht ik juist wat jongs, wat nieuws. Denk aan heren zoals Trudeau. Waar zijn die in Amerika? De democratische partij bestaat uit een elite voornamelijk senioren, die in mijn optiek snel vervangen mogen worden.
Het stukje waar ik zelf bijna ziek van wordt om over te praten komt daar nog bij ja, en dat is gewoon al een reden voor mij om Trump te prefereren over Biden, ik steun gewoon niet graag dat soort figuren om het zo maar te noemen.
Na al jouw fake news worden jouw feiten genegeerd door mij. Je doet niet meer mee wat dat betreft.quote:
Je bent een fan van Trump omdat de tegenstander eng is? De vijand van mijn vijand is mijn vriend dus? En je voert dat dusdanig door dat alles wat die vijand van jouw vijand doet geweldig is en dat die vijand van jouw vijand de meest geweldige politicus ooit is in jouw ogen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben Trump fan juist vanwege die engerds, Biden, Hillary Clinton is ook zo'n engerd. Als Tulsi Gabbard tegenover Trump stond ging ik mee in het anti-Trump kampje. Weg met die oude democraten! Harris is past er precies bij.
[..]
Nederlandse stuk had ik achterwege kunnen laten ja
De zwijgende meerderheid van de Democraten koos voor Biden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bernie had veruit meer hype online
Nee, de stemmende meerderheidquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
De zwijgende meerderheid van de Democraten koos voor Biden.
Omdat ik heel daar heel simplistisch insta.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat totaal niet in op wat ik schrijf.
Is dat ook een reden om hier te moeten trollen?quote:
Nou...nee, die schuld van 400 miljoen moet betaald worden ook als hij President is, wat de situatie extra saillant maakt want er is nog steeds geen duidelijkheid wie die schuld in handen heeft en dat lijkt mij toch wel vrij relevant.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:18 schreef Ulx het volgende:
Jij niet alleen. De hele wereld lacht die sukkel uit.
Maar denk je niet dat pogingen van hem en zijn kliek om uit het gevang te blijven nog hilarischer gaan worden? Als de schuldeisers komen en zijn hele Trump.org wordt geliquideerd dan is dat toch nog veel mooier? Leedvermaak! Net als in de realitysoaps!
Ook hem gillend en schreeuwend in de rechtbank zien gaat me laten schuddebuiken.
Dat vind ik dan weer leuk. Maar dat gaat alleen gebeuren als Biden wint, dus moet Biden winnen.
Ik ben heel erg benieuwd of er daadwerkelijk iets gebeurd nadat Trump president af is. Ik verwacht als hij verliest hij gewoon het zal erkennen en het netjes zal afsluiten. (Doet hij uit naam van zijn familie, en voor eventuele pogingen van zijn kinderen in toekomst)quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:18 schreef Ulx het volgende:
Jij niet alleen. De hele wereld lacht die sukkel uit.
Maar denk je niet dat pogingen van hem en zijn kliek om uit het gevang te blijven nog hilarischer gaan worden? Als de schuldeisers komen en zijn hele Trump.org wordt geliquideerd dan is dat toch nog veel mooier? Leedvermaak! Net als in de realitysoaps!
Ook hem gillend en schreeuwend in de rechtbank zien gaat me laten schuddebuiken.
Dat vind ik dan weer leuk. Maar dat gaat alleen gebeuren als Biden wint, dus moet Biden winnen.
Een ex-president is ook zelden zo corrupt als deze oelewapper.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een ex-president wordt gewoon niet zo snel veroordeeld in Amerika.
Als je daarmee doelt op trailer trash waarvan iedereen zich afvraagt waarom er in godsnaam een camera op hen gericht is, geef ik je gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Trumps de kardashians worden van de Amerikaanse politiek.
Rutte is volgens mij verhuisd naar een penthouse.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig Nederlandse politici die in een villa wonen. En districten kennen we niet in ons land.
Rutte, onze premier, woont nota bene in een rijtjeshuis in Den Haag.
Ah, Trump Tower Den Haag?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rutte is volgens mij verhuisd naar een penthouse.
Oh hij maakt zeker wel een kans hoor, maar dat heeft met het idiote systeem te maken, niet met kwaliteit. Over een jaar of tien zullen we de buurt van zijn definitieve “plaatsing” wel weten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd of er daadwerkelijk iets gebeurd nadat Trump president af is. Ik verwacht als hij verliest hij gewoon het zal erkennen en het netjes zal afsluiten. (Doet hij uit naam van zijn familie, en voor eventuele pogingen van zijn kinderen in toekomst)
Een ex-president wordt gewoon niet zo snel veroordeeld in Amerika. En zijn belastingperikelen is vermoedelijk gewoon slim de dans ontspringen, als hij dan een belastingschuld heeft wordt dat natuurlijk gewoon betaald. (De 400 miljoen schuld kan een afspraak over zijn gemaakt dat hij dit over tal van jaren afbetaald, en niemand weet hoeveel geld Trump daadwerkelijk bezit. Zijn vermogen wordt geschat op 2.5 miljard, 400 miljoen doet Trump via tikkie)
En dan de kinderen van Trump in de aankomende decennia voor president zullen gaan. Trump JR en Ivanka denk ik dat die het eerst zullen proberen in 2024. Ik verwacht dat de Trumps de kardashians worden van de Amerikaanse politiek. Een familie die je niet meer weg krijgt.
Zittende presidenten blijven wel vaak zitten. Volgens mij is de laatste keer 1992 geweest dat iemand niet 8 jaar heeft gezeten. Maarja Trump als ik dat lijstje van 42 uit 45 slechtste presidenten en polls moet geloven maakt hij geen kans.
Waarom gaan jullie nog op hem in? Het zijn zwakke pogingen om de opinie nog te keren. Daar is het nu te laat voor. De virtuele pamfletjes zijn al uitgedeeld en in het ronde archief gekieperd..quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
De zwijgende meerderheid van de Democraten koos voor Biden.
Nepnieuwsquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rutte is volgens mij verhuisd naar een penthouse.
Die zit.quote:
Hoe dat zo? Er staan nogal wat artikelen waarin staat dat het waarschijnlijk zo is.quote:
Dit geloof ik dus niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd of er daadwerkelijk iets gebeurd nadat Trump president af is. Ik verwacht als hij verliest hij gewoon het zal erkennen en het netjes zal afsluiten. (
Na een week? Wil hij op de valreep nog even wat klapvee besmetten?quote:
Ook schreeuwende varkens worden eens geslacht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Trump zal moord en brand schreeuwen dat er fraude is gepleegd door de Democraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |