Ik niet begrijp, heb kleurtjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef K.Indertent het volgende:
Is this some sort of oldbie joke im too newbie to understand?
Topic is gesloten. Wtf reageer je nog pipoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dan jank ik ook.
Plus je bent best beledigend naar mij, gelukkig heb ik geen lange tenen
Wat is de block?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef K.Indertent het volgende:
@:rupibma ik ben op de block te vinden anders hoor
Dat mag je vinden, maar het zou juist een revelatie voor je moeten zijn. Dat je al zo hinderlijk bent in de ogen van een newbie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent pas net nieuw hier.
Dus onterechte klacht.
Dat is wel #faxquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef Azula het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een knappe intelligente Nederlander.
Namen Amaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Doe even aardig enz oke? Dankjewel.
Reisje naar de sjop verliep voortvarend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo denkt iedereen over mij in eerste instantie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar het zou juist een revelatie voor je moeten zijn. Dat je al zo hinderlijk bent in de ogen van een newbie.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Reisje naar de sjop verliep voortvarend.
Op de block is normaal een deceptie. Geen enkele rouwsessie is hetzelfde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal normaal doen.
Is er iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu pas gelezen sorry.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Nja ik moet je niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zo denkt iedereen over mij in eerste instantie.
Waardering komt later.
Kijk maar naar VBL; werd eerst verkankerd, nu gewaardeerd.
KLB idem.
En ik jou ook niet.quote:
Maar mag het wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima maar hoef je niet steeds te melden.
Ah bah nee ik kijk wel uit. Is goed ik hou al opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ook niet. Doe maar lekker in DM met z'n tweeën.
Ik geniet van jou bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik probeer gvd van mijn jointje te genieten.
Diep inhaleren, ff een seconde of 2-3 vasthouden en weer rustig uitademen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik probeer gvd van mijn jointje te genieten.
Ik weet wel hoe ik moet smoken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Diep inhaleren, ff een seconde of 2-3 vasthouden en weer rustig uitademen.
Ja je leek nogal te strugglen als ik het zo las.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik moet smoken hoor.
Nee geen zin om halve topic aan berichtjes te verwijderen, hier heb je het maar mee te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef Azula het volgende:
Wel onterechte sluiting imo. En een overtrokken racistische reactie ook van Lenny. Gelijk helemaal met termen als aanrecht, exotisch, mishandeling. Had alleen dat geveegd dan.
Kijk dit bedoel ik nouquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin om halve topic aan berichtjes te verwijderen, hier heb je het maar mee te doen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Terwijl ik alleen maar op van die goedkope hard 2 get spelletjes stuitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij val jij op alles dat makkelijk te pakken is
Dat zeggen ze allemaal. Jij bent er ook één van de veelgehoorde "dat doe ik normaal anders nooit" zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Alleen op de allerbeste afters overkomt dit me in werkelijkheid.
Wow ik weet van niks. Ik ben kiid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben dus die ene kindertent aan het dmen maar welke staatsmongool is dat?
Naam en rugnummers aub.
Nee hoor ik ben een en al eerlijk en open. Geef niet zoveel neuk en maak het niet mooier dan het is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Jij bent er ook één van de veelgehoorde "dat doe ik normaal anders nooit" zeker?
And damn its ugly am I right?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een en al eerlijk en open. Geef niet zoveel neuk en maak het niet mooier dan het is.
Gaat heen dan.quote:
Jij ook vieze visser je wil gewoon snitchenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:amarantha wie is hij?
Kloontjes zijn niet toegestaan. Of speelt hier wat anders??????
Wat zit je nou te mauwen dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:amarantha wie is hij?
Kloontjes zijn niet toegestaan. Of speelt hier wat anders??????
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.quote:
Wel serieuze shit als ik nu al zo'n bedreiging voor je vorm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.
Dus ik vraag me af van wie dat een kloontje is.
Niet heel vreemd.
Het is maar een forumpje he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wel serieuze shit als ik nu al zo'n bedreiging voor je vorm.
In je dromenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:stray_cat heeft altijd mijn back
We are legendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.
Dus ik vraag me af van wie dat een kloontje is.
Niet heel vreemd.
Bedanktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, slaap lekker
Slaap lekker en dat ga ik nooit doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laatste keer dat ik hier in de sc heb gepost.
Mocht ik dat nog een keer doen dan mag je me uitmaken voor vieze kk Duitser.
Night night.
Oké Braddie, tot morgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laatste keer dat ik hier in de sc heb gepost.
Mocht ik dat nog een keer doen dan mag je me uitmaken voor vieze kk Duitser.
Night night.
Dat ging lekker snelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
Moet ik weg ofzo, maak het dan een beetje geil ofzo
Gewoom stompen ja toch niet danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 06:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat staat je geheel en te allen tijde vrij.
Kom danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoom stompen ja toch niet dan
Ja want dat hep op feesboek gestaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het zijn rare tyde deze corona tyde
kom je de kliek weer opzoekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja want dat hep op feesboek gestaan
Ik had trouwens nog wel een goede tip voor je waardoor je niet aan een belofte hoeft te houden. Zeg over een paar maanden dat je moeder een nieuwe laptop heeft gekregen van een familielid, zodat jij er zonder schuldgevoelens vanaf bent. Niet tegen de kliek zeggen hoorquote:
SSSSSSSTquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog wel een goede tip voor je waardoor je niet aan een belofte hoeft te houden. Zeg over een paar maanden dat je moeder een nieuwe laptop heeft gekregen van een familielid, zodat jij er zonder schuldgevoelens vanaf bent. Niet tegen de kliek zeggen hoor
Kutzooiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:10 schreef Chia het volgende:
Dan zijn ze mijn salaris vergeten te storten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoe is het nou met de laptop? Het is oktober.
Nee, word in het nieuwe jaar. Oude laptop voldoet nog voldoende vind ze zelf na een opschoonbeurtje. Dus we gaan samen na Corona een beetje rondneuzenquote:
Wie is kliek? Persoonlijk heb ik 0,0 interesse in laptops van andere mensen iig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog wel een goede tip voor je waardoor je niet aan een belofte hoeft te houden. Zeg over een paar maanden dat je moeder een nieuwe laptop heeft gekregen van een familielid, zodat jij er zonder schuldgevoelens vanaf bent. Niet tegen de kliek zeggen hoor
Echt hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Wie is kliek? Persoonlijk heb ik 0,0 interesse in laptops van andere mensen iig.
Oke okequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, word in het nieuwe jaar. Oude laptop voldoet nog voldoende vind ze zelf na een opschoonbeurtje. Dus we gaan samen na Corona een beetje rondneuzen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je nu mooi dit verhaal weer verdraaien op Discord
Je weet toch hoe dat gaat? Jij of iemand anders plempt dat verhaal daar neer, of praat er over in voice. En dan gaat er iemand anders op in met "Is een leugen, hij heeft geen geld blablablablabla" en zo gaat't weer een eigen leven leiden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kunnen het toch hier lezen, waarom zou ik dan het verhaal verdraaien.
Wij allemaal tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Wie is kliek? Persoonlijk heb ik 0,0 interesse in laptops van andere mensen iig.
Oh okequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat? Jij of iemand anders plempt dat verhaal daar neer, of praat er over in voice. En dan gaat er iemand anders op in met "Is een leugen, hij heeft geen geld blablablablabla" en zo gaat't weer een eigen leven leiden.
En doe niet net alsof het niet zo is, want zo is het in de 3 jaar dat ik op Discord heb gezeten aangaande mijn verhalen/woorden altijd gegaan.
Heb gezegd daar dat je eerst wat gratis keyboards waar je kaas vanaf hebt gegeten gaat verkopen voor een paar tenners en dan ga je kijken voor een laptop, maar besluit je toch te gaan voor je 12de auto die rijp is voor de sloopquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat? Jij of iemand anders plempt dat verhaal daar neer, of praat er over in voice. En dan gaat er iemand anders op in met "Is een leugen, hij heeft geen geld blablablablabla" en zo gaat't weer een eigen leven leiden.
En doe niet net alsof het niet zo is, want zo is het in de 3 jaar dat ik op Discord heb gezeten aangaande mijn verhalen/woorden altijd gegaan.
Akkoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb gezegd daar dat je eerst wat gratis keyboards waar je kaas vanaf hebt gegeten gaat verkopen voor een paar tenners en dan ga je kijken voor een laptop, maar besluit je toch te gaan voor je 12de auto die rijp is voor de sloop
Ik las kaas verkopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb gezegd daar dat je eerst wat gratis keyboards waar je kaas vanaf hebt gegeten gaat verkopen voor een paar tenners en dan ga je kijken voor een laptop, maar besluit je toch te gaan voor je 12de auto die rijp is voor de sloop
ik ook wel, maar denk niet dat Braddie zelf de koeien gaat melkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:22 schreef Chia het volgende:
Goede kaas voor een scherpe prijs ben ik op zich wel in geïnteresseerd als het gratis wordt bezorgd.
Hoeft toch niet als hij het ergens in de berm vindtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ook wel, maar denk niet dat Braddie zelf de koeien gaat melken
Precies. Kaas langs de kant van de weg moet wel lukkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoeft toch niet als hij het ergens in de berm vindt
maak er een liedje overquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Kaas langs de kant van de weg moet wel lukken
Neenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:26 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
maak er een liedje over
*frendwepquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja want dat hep op feesboek gestaan
gelukkig, ik dacht bijna dat ze geen laptop krijgt omdat je niet kunt sparenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, word in het nieuwe jaar. Oude laptop voldoet nog voldoende vind ze zelf na een opschoonbeurtje. Dus we gaan samen na Corona een beetje rondneuzen
Hey hallootjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht bijna dat ze geen laptop krijgt omdat je niet kunt sparen
Hey schoonheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen kliek maar die noemen me altijd moddervet
Hahaatjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:48 schreef Rozevla het volgende:
Zitten we net met een paar maten in de auto zien we ene agent fietsen.
Ik doe het raam open “ hee kut mongool, val lekker dood homo !!! “
Wij lachen, zegt de gene die rijd “ je bent gek man, straks herkent ie je in het dorp ofzo “
Boeiend, welk kenteken word genoteerd denk jij!!!!
Hahaaaaatjes![]()
Hij :
Gast dit is niet discord hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:39 schreef HPLC het volgende:
IK MOET KAZEN
BRADDIE HEDDE GIJ MIJ NIET GEHEEEEUURD
DOE MIJ MAAR DIEEEE
KOMIJN EN BRIEEEEE
Van kanker moet je geen gewoonte makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
daar kan ik gelukkig gewoon met de grote en kleine k schelden
@Amaranthaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van kanker moet je geen gewoonte maken
Okquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja dit moet ik gewoon reporten hoor dit gaat alle perken te buiten
Leven en laten levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo schappelijk mee om kunt gaan.
Jochempieeee baasquote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mooi gezegd maat, ik zou willen dat ik mn TR kon terugnemen.
alleen de zaterdag . hoe is met jou?quote:
Ik voel mij opperbest na een niet al te fitte week.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alleen de zaterdag . hoe is met jou?
oei was je ziek gelukkig opgeknaptquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel mij opperbest na een niet al te fitte week.
Zere keel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei was je ziek gelukkig opgeknapt
neem je rust dan goed is sneller over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zere keel.
Ik juich nog niet te vroeg.
Fijn dat je hier bent, ik denk dat je grote vriendinnen kunt worden met gekkies als Myr en Aber.
Wat zoek je zoal in het leven?
Noel is voor de drugs.
Hans is er om woede op te wekken voor automutilatie.
Heftig werk dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neem je rust dan goed is sneller over.
ik zoek niet zoveel zie wel wat er op mijn pad komt..
drugs doe ik zelf niet aan. wat een ander ermee doet is prima..
automutilatie. lastig want zie ik dagelijks op werk
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werkquote:
Je weet wel een sfeertje te scheppenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zere keel.
Ik juich nog niet te vroeg.
Fijn dat je hier bent, ik denk dat je grote vriendinnen kunt worden met gekkies als Myr en Aber.
Wat zoek je zoal in het leven?
Noel is voor de drugs.
Hans is er om woede op te wekken voor automutilatie.
moest jij niet wat delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef HPLC het volgende:
zo eindelijk weekend na zo'n week hard werken
Geen interessequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moest jij niet wat delen![]()
![]()
![]()
Ok moedertje Teresaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werk
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werk
leg dit eens uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...
hij poste zo iets in dtsquote:
ik heb waardering voor iedereen die werktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik werk hard voor weinig nop en krijg er weinig waardering voor.
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Ik ook. Werk is een subjectief begrip echter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb waardering voor iedereen die werkt
Geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
euhquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Neequote:
We hebben een chirurg in ons midden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil mij verleiden Hans, laat je niet misbruiken als opstapje!
Precisiewerk is alleen niet mijn expertise. Botte bijl dit dat zusnzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hebben een chirurg in ons midden.
of slimquote:
misschien is dat het punt wil nog te veelquote:
Wist niet dat ze op losers vielquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil mij verleiden Hans, laat je niet misbruiken als opstapje!
Verwachtingen op 0 zetten en niemand maakt je nog wat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien is dat het punt wil nog te veel![]()
nou wil nog op vakantie. wil nog carriere maken enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Verwachtingen op 0 zetten en niemand maakt je nog wat.
Ik wilde veel en was ongelukkig. Nu wil ik niks en ik heb me nooit gelukkiger gevoeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou wil nog op vakantie. wil nog carriere maken enzo
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien is dat het punt wil nog te veel![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Iedereen wil toch gewoon een arm om zich heen om daarna stevige seks te hebben.
eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Iedereen wil toch gewoon een arm om zich heen om daarna stevige seks te hebben.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Handen op het toetsenbord, Braad
1 misschienquote:
was een goede harde les ja . maar beter sterker uitgekomenquote:
Maar ik ben niet jaloers of afgunstig. Daar sta ik bovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Bradley, Destroyer of Many Cunts
Er komt vast een goede andere na @FreshFruitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was een goede harde les ja . maar beter sterker uitgekomen
Ik weet niet hij schijnt nogal overtuigd te zijn dat het de bedoeling is om expres te willen overtuigen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er komt vast een goede andere na @:freshfruit
@Superdonald misschienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kkindetentquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar ik ben niet jaloers of afgunstig. Daar sta ik boven
Ik snap hier niks van maatquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik weet niet hij schijnt nogal overtuigd te zijn dat het de bedoeling is om expres te willen overtuigen...
Freshfruitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
met watquote:
voor jou informatie . ( niet nodig)quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor jou informatie . ( niet nodig)
ik bedoelde hoef ik niet te slikkenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik bedoelde hoef ik niet te slikken
dan sta je zo aan de overkantquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef K.Indertent het volgende:
Er is altijd nog de andere kant van de andere kant van de andere kant.
Ja of dus niet 🤔quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan sta je zo aan de overkant
Want omdat ik nu één x iemand tag betekent dat natuurlijk meteen dat heel KLB mij mag taggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou ook niet zeuren als je zelf weer eens getagt wordt he
Heeft ze zelf geen werk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben zo klaar met dat wijf van mij. Nu is ze boos omdat ik wat kleding voor mezelf heb gekocht, nu wil mevrouw 1000 euro zodat zij ook kleding voor zichzelf kan kopen. Terwijl ze dankzij mij al geniet van allerlei financiële voordelen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
Ziedend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
Wat mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee alleen een rijbewijs.
Die heeft hij weer niet
Mooi zo.quote:
Gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe het luikje maar weer dicht hoor.
quote:
Nou dat is ook wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Zat niet op te letten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dat is ook wat.
Ik zal even met Jochem overleggen hoe wie dit kunnen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |