Ik niet begrijp, heb kleurtjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef K.Indertent het volgende:
Is this some sort of oldbie joke im too newbie to understand?
Topic is gesloten. Wtf reageer je nog pipoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dan jank ik ook.
Plus je bent best beledigend naar mij, gelukkig heb ik geen lange tenen
Wat is de block?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef K.Indertent het volgende:
@:rupibma ik ben op de block te vinden anders hoor
Dat mag je vinden, maar het zou juist een revelatie voor je moeten zijn. Dat je al zo hinderlijk bent in de ogen van een newbie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent pas net nieuw hier.
Dus onterechte klacht.
Dat is wel #faxquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef Azula het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een knappe intelligente Nederlander.
Namen Amaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Doe even aardig enz oke? Dankjewel.
Reisje naar de sjop verliep voortvarend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo denkt iedereen over mij in eerste instantie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar het zou juist een revelatie voor je moeten zijn. Dat je al zo hinderlijk bent in de ogen van een newbie.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Reisje naar de sjop verliep voortvarend.
Op de block is normaal een deceptie. Geen enkele rouwsessie is hetzelfde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal normaal doen.
Is er iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu pas gelezen sorry.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Nja ik moet je niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zo denkt iedereen over mij in eerste instantie.
Waardering komt later.
Kijk maar naar VBL; werd eerst verkankerd, nu gewaardeerd.
KLB idem.
En ik jou ook niet.quote:
Maar mag het wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima maar hoef je niet steeds te melden.
Ah bah nee ik kijk wel uit. Is goed ik hou al opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ook niet. Doe maar lekker in DM met z'n tweeën.
Ik geniet van jou bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik probeer gvd van mijn jointje te genieten.
Diep inhaleren, ff een seconde of 2-3 vasthouden en weer rustig uitademen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik probeer gvd van mijn jointje te genieten.
Ik weet wel hoe ik moet smoken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Diep inhaleren, ff een seconde of 2-3 vasthouden en weer rustig uitademen.
Ja je leek nogal te strugglen als ik het zo las.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik moet smoken hoor.
Nee geen zin om halve topic aan berichtjes te verwijderen, hier heb je het maar mee te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef Azula het volgende:
Wel onterechte sluiting imo. En een overtrokken racistische reactie ook van Lenny. Gelijk helemaal met termen als aanrecht, exotisch, mishandeling. Had alleen dat geveegd dan.
Kijk dit bedoel ik nouquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin om halve topic aan berichtjes te verwijderen, hier heb je het maar mee te doen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Terwijl ik alleen maar op van die goedkope hard 2 get spelletjes stuitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij val jij op alles dat makkelijk te pakken is
Dat zeggen ze allemaal. Jij bent er ook één van de veelgehoorde "dat doe ik normaal anders nooit" zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Alleen op de allerbeste afters overkomt dit me in werkelijkheid.
Wow ik weet van niks. Ik ben kiid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben dus die ene kindertent aan het dmen maar welke staatsmongool is dat?
Naam en rugnummers aub.
Nee hoor ik ben een en al eerlijk en open. Geef niet zoveel neuk en maak het niet mooier dan het is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Jij bent er ook één van de veelgehoorde "dat doe ik normaal anders nooit" zeker?
And damn its ugly am I right?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een en al eerlijk en open. Geef niet zoveel neuk en maak het niet mooier dan het is.
Gaat heen dan.quote:
Jij ook vieze visser je wil gewoon snitchenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:amarantha wie is hij?
Kloontjes zijn niet toegestaan. Of speelt hier wat anders??????
Wat zit je nou te mauwen dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:amarantha wie is hij?
Kloontjes zijn niet toegestaan. Of speelt hier wat anders??????
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.quote:
Wel serieuze shit als ik nu al zo'n bedreiging voor je vorm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.
Dus ik vraag me af van wie dat een kloontje is.
Niet heel vreemd.
Het is maar een forumpje he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wel serieuze shit als ik nu al zo'n bedreiging voor je vorm.
In je dromenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:stray_cat heeft altijd mijn back
We are legendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.
Dus ik vraag me af van wie dat een kloontje is.
Niet heel vreemd.
Bedanktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, slaap lekker
Slaap lekker en dat ga ik nooit doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laatste keer dat ik hier in de sc heb gepost.
Mocht ik dat nog een keer doen dan mag je me uitmaken voor vieze kk Duitser.
Night night.
Oké Braddie, tot morgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laatste keer dat ik hier in de sc heb gepost.
Mocht ik dat nog een keer doen dan mag je me uitmaken voor vieze kk Duitser.
Night night.
Dat ging lekker snelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
Moet ik weg ofzo, maak het dan een beetje geil ofzo
Gewoom stompen ja toch niet danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 06:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat staat je geheel en te allen tijde vrij.
Kom danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoom stompen ja toch niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |