Is dit het officiele standpunt van Fok!?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Maar als jij een man wil die je niet tegen mag spreken en waar je plaats het aanrecht is terwijl hij andere vrouwen neukt want ja hij mag dat natuurlijk wel maar owee als hij denkt dat jij naar een man hebt gekeken, dan ga je gang maar met je exotosche man.
Ik ga wel voor de echte nederlander dan
Accepteer jij het gewoon zomaar dan als jij te horen krijgt dat je niet mag tegenspreken? Zo is er ook geen lol aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Nederlanders zijn net een knap volk en zeer uitgesproken, absoluut geen voetvegen dus. Nederlanders zijn ook slim en stabiel.
Maar als jij een man wil die je niet tegen mag spreken en waar je plaats het aanrecht is terwijl hij andere vrouwen neukt want ja hij mag dat natuurlijk wel maar owee als hij denkt dat jij naar een man hebt gekeken, dan ga je gang maar met je exotosche man.
En ook nog: besneden
Arme mishandelde pietjes..
Wat een aparte reactie voor iemand die in R&P zo samengesteld en wereldwijs over probeert te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Nederlanders zijn net een knap volk en zeer uitgesproken, absoluut geen voetvegen dus. Nederlanders zijn ook slim en stabiel.
Maar als jij een man wil die je niet tegen mag spreken en waar je plaats het aanrecht is terwijl hij andere vrouwen neukt want ja hij mag dat natuurlijk wel maar owee als hij denkt dat jij naar een man hebt gekeken, dan ga je gang maar met je exotische man.
En ook nog: besneden
Arme mishandelde pietjes..
Niemand hoort dat te accepteren, zowel man als vrouw niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Accepteer jij het gewoon zomaar dan als jij te horen krijgt dat je niet mag tegenspreken? Zo is er ook geen lol aan.
Nou echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat een aparte reactie voor iemand die in R&P zo samengesteld en wereldwijd over probeert te komen.
Wereldwijd nog welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat een aparte reactie voor iemand die in R&P zo samengesteld en wereldwijd over probeert te komen.
Beetje pit onderling hou je toch altijd. Anders wordt het zo'n sleur.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niemand hoort dat te accepteren, zowel man als vrouw niet.
Dat zijn geen gezonde relaties dan.
S. Wereldwijs. Autocorrect ditdat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wereldwijd nog wel
We zitten hier dan ook in KLB en niet in R&P en ik neem het op voor de nederlandse jongens. Is toch mooi?
Een ander mag ze wel bashen?
Waarom neem je het op voor de Nederlandse roomblanke man? Ik heb niemand beledigd. Of jank je ook zo als een blanke aangeeft geen Thaise kutje te willen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wereldwijd nog wel
We zitten hier dan ook in KLB en niet in R&P en ik neem het op voor de nederlandse jongens. Is toch mooi?
Een ander mag ze wel bashen?
Niemand is op de block. Dit is Fok, het is KLB. Mensen die hier srs op in gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:38 schreef K.Indertent het volgende:
Knappe Nederlandse mannen zijn nu op de block.
Ja, maar jij bent een Belg. Dat is een beetje als een Fin die roept wat een hartelijke mensen Zweden zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij noemt mij achterlijk, dus ik vraag me af wie zich beledigd voelt hier.
Maar je bewijst mijn eigen punt wel: een vrouw die het voor de nederlandse mannen opneemt en er komt al agressie vanuit de exotische kant
No prob..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |