Waarom zijn de meeste Nederlanders dan niet aantrekkelijk? Maar NL is nogal multi culti. Had meer verwachtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Dit is als vragen waarom je in Griekenland zo weinig Scandinavische mannen tegenkomt. Wat denk je zelf
Mijn bmi is een stuk minder.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Die rennen weg als ze een vrouw met een BMI van +35 zien. Vandaar dat jij ze niet ziet.
Hier werd ik vroeger erg kriebelig van.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:14 schreef Näsenbar het volgende:
Literatuurtip voor TS:
[ afbeelding ]
Nou, dit ziet er exact uit als waar TS naar op zoek isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
Onterechte kalcht!
[ afbeelding ]
@:Elan
Ik vind dit niet zo netjes richting Bradley.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
Onterechte kalcht!
[ afbeelding ]
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Die rennen weg als ze een vrouw met een BMI van +35 zien. Vandaar dat jij ze niet ziet.
als je het echt meent?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Rupibma het volgende:
Ik zie bijna nooit aantrekkelijke mannen in NL. Aantrekkelijk is type mediterraans dus he. Donker haar, donkere ogen, lang bijv. We hebben het hier niet over de gemiddelde Kees of Henk.
1. Hoe kan dat?
2. Klachtwaardig dit.
jij bijvoorbeeld bent het type man wat ik te vaak zie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef possetje het volgende:
[..]
als je het echt meent?
dan zijn er plekken op deze planeet waar je zo naar toe kan verhuizen en dan heb je nooooog meer keuze als het gaat om daten met een man
dan heb je pechquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:50 schreef Rupibma het volgende:
[..]
jij bijvoorbeeld bent het type man wat ik te vaak zie.
Wie ben jijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste Nederlanders dan niet aantrekkelijk? Maar NL is nogal multi culti. Had meer verwacht
[..]
Mijn bmi is een stuk minder.
Aardig means fugly.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:52 schreef possetje het volgende:
[..]
dan heb je pech
meeste knappe alloch meisjes van 18 vinden mij reuze aardig
de lelijke haten mij vaak
neu,,,,quote:
Ik heb je foto gezien. 😊🗡️quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef possetje het volgende:
[..]
neu,,,,
ik kon met zat knappe alloch meisjes naar bed afgelopen 10 jaar
( knapper dan jij dus )
maar mn ene knappe broer date wel alloch meisjes. maar voor mij is de cultuur bariere te groot ik heb echt hollands meisje nodig
fotos kunnen mensen heel lelijk makenquote:
Ok.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef PausNicolaas het volgende:
Trouwens doe je nummer in dm voor een oerhollandse opknapbeurt
Omdat ik op allochtonen val?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef Quotidien het volgende:
TS is het stereotype vrouw dat alleen over blijft met katten
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
Onterechte kalcht!
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo netjes richting Bradley.
Omdat je zo'n typisch figuur bent dat aan zelfoverschatting lijdt.quote:
Maybe omdat er ook weinig echt aantrekkelijk zijn? Bij Duitsers is dat ook zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:42 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zoveel Nederlandse vrouwen op donkere mannen vallen. Dat het 'exotisch' is kan ik wel begrijpen. Maar toch vreemd dat je je 'eigen volk' niet aantrekkelijk vindt.
Wat is voor jou aantrekkelijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maybe omdat er ook weinig echt aantrekkelijk zijn? Bij Duitsers is dat ook zo.
Is dat nadat er GHB is toegedient?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:52 schreef possetje het volgende:
[..]
dan heb je pech
Wat zijn resolute mannen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Uitstraling. Niet van die makke. Ik vind resolute mannen aantrekkelijk.
nee? ik haat ghbquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat nadat er GHB is toegedient?
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"quote:
Lopen anders genoeg mediterrane kullen rond hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Rupibma het volgende:
Ik zie bijna nooit aantrekkelijke mannen in NL. Aantrekkelijk is type mediterraans dus he. Donker haar, donkere ogen, lang bijv. We hebben het hier niet over de gemiddelde Kees of Henk.
1. Hoe kan dat?
2. Klachtwaardig dit.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Dit is als vragen waarom je in Griekenland zo weinig Scandinavische mannen tegenkomt. Wat denk je zelf
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:11 schreef spierbal het volgende:
Nederlanders zijn ook niet mediterraans, dus das logisch hč
Ga afwassen jij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"
Ja, deze mannen hebben het zelf bewerkstelligd dat hun vrouwen de wet is. Dat is niet aantrekkelijk.
Nederlandse mannen gaan ver door in hun steun naar emancipatie. Want nu is die vrouw baas en de man heeft het maar te doen.
Eigenlijk best grappig
Dan zal dat gewoon jouw smaak zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maybe omdat er ook weinig echt aantrekkelijk zijn? Bij Duitsers is dat ook zo.
Ik ben blond, groene ogen en lang. Je waardeert het Herrenvolk niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Rupibma het volgende:
1. Hoe kan dat?
2. Klachtwaardig dit.
Lastig héquote:
Als kerel met vriendin begrijp je dit eigenlijk goed, want vrouwen kunnen over zoveel dingen zeuren dat je na een tijdje de strijd ook niet meer aangaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"
Ja, deze mannen hebben het zelf bewerkstelligd dat hun vrouwen de wet is. Dat is niet aantrekkelijk.
Nederlandse mannen gaan ver door in hun steun naar emancipatie. Want nu is die vrouw baas en de man heeft het maar te doen.
Eigenlijk best grappig
Ja, natuurlijk is dat smaak. Maar kennelijk hebben vele vrouwen diezelfde smaak. Westerse mannen zijn alleen ideaal om hun lengte en voor vrouwen die meegaander mannen willen. Een vrouw uit Latijns Amerika bijv (de mannen zijn meestal macho) zoude een westerse man aantrekkelijk vinden omdat die de afwas doet enzo. Onder andere. Maar ja, ook groen gras ed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dan zal dat gewoon jouw smaak zijn.
Duitsers zijn, mijn inziens als heteroman, een heel knap volk qua mannen. Hoekige gezichten, lang, etc. Dat dat je type niet is, dat kan. Maar voor vrijwel de hele wereld zijn westerse mannen het ideaalbeeld.
En ja, ik weet dat het grootste gedeelte van de mannen niet knap is en niet 'in shape' is. Dat geldt voor vrijwel elke bevolkingsgroep.
Mja. Gewoon resoluut zijn. Je hoeft geen ruzie te maken. Maar wel duidelijk zijn dat jij zeuren niet prima vindt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als kerel met vriendin begrijp je dit eigenlijk goed, want vrouwen kunnen over zoveel dingen zeuren dat je na een tijdje de strijd ook niet meer aangaat.
Om dezelfde reden kiezen veel Nederlandse mannen voor een Thaise importbruid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat smaak. Maar kennelijk hebben vele vrouwen diezelfde smaak. Westerse mannen zijn alleen ideaal om hun lengte en voor vrouwen die meegaander mannen willen. Een vrouw uit Latijns Amerika bijv (de mannen zijn meestal macho) zoude een westerse man aantrekkelijk vinden omdat die de afwas doet enzo. Onder andere. Maar ja, ook groen gras ed.
De eerste 100 keer doe je dat nog welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Mja. Gewoon resoluut zijn. Je hoeft geen ruzie te maken. Maar wel duidelijk zijn dat jij zeuren niet prima vindt.
Ik vind dat de manvolk dit zelf in de hand heeft. Er hoeft geen geweld te komen, maar je eigen krachtige optreden kan al veel doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Om dezelfde reden kiezen veel Nederlandse mannen voor een Thaise importbruid.
Laten we eerlijk zijn, de huidige feministische golf is alles behalve manvriendelijk en ik heb medelijden met de jongens die na 2005 geboren zijn.
Ondertussen leer je haar kennen en weet je hoe ertegen kan optreden. Of misschien helpt praten ook. Als ze van jou houdt is jouw pijn ook haar pijn. Zou nooit mijn man onder mijn plak kunnen hebben, dat zou pijnlijk zijn. En gęnantquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De eerste 100 keer doe je dat nog wel
Ik ben allochtoon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:42 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zoveel Nederlandse vrouwen op donkere mannen vallen. Dat het 'exotisch' is kan ik wel begrijpen. Maar toch vreemd dat je je 'eigen volk' niet aantrekkelijk vindt.
Prima instelling, ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ondertussen leer je haar kennen en weet je hoe ertegen kan optreden. Of misschien helpt praten ook. Als ze van jou houdt is jouw pijn ook haar pijn. Zou nooit mijn man onder mijn plak kunnen hebben, dat zou pijnlijk zijn. En gęnant
Qftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vind dat de manvolk dit zelf in de hand heeft. Er hoeft geen geweld te komen, maar je eigen krachtige optreden kan al veel doen.
Mapima is toch blond en Nederlandse?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Mapima...
Ja, ben met spoed op zoek naar besneden mannen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:30 schreef Questular het volgende:
Is dit het eenzame vrouwen verzamel topic?
X neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef Ixnay het volgende:
Die zitten op Fok! daarom zie je ze niet.
De vraag is zijn ze ook op zoek naar jou...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, ben met spoed op zoek naar besneden mannen.
Of die Maghrabijnse of zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Mapima...
Stimo volgens mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of die Maghrabijnse of zoiets
Niemand wil mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef Questular het volgende:
[..]
De vraag is zijn ze ook op zoek naar jou...
Koerden hebben geen land.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:57 schreef HPLC het volgende:
Had je als Koerd maar terug naar je eigen land moeten gaan Stimorol
Nee. Sad lifequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef Maerwynn het volgende:
Jeetje Ambipur is er niemand meer over voor je in de familie die je nog wil hebben
Gewaagde post.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Koerden hebben geen land.
Koerdistan
Picsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben de enige Koerd hier, ik kan dat zeggen.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Moet ik @:eizo vragen zeker....
Woon vrij blank.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:18 schreef Paszzz het volgende:
Zitten genoeg mediterraans ogende mannen in NL hoor TS...weet niet waar jij woont maar in de stad lopen er genoeg.
Woon je in een gehucht dan ofzo? Kom naar de randstad anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Woon vrij blank.
Zie ook weleens aantrekkelijke blanke mannen, hoor.
Ik woon daar, maar in een dorp.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:21 schreef Paszzz het volgende:
[..]
Woon je in een gehucht dan ofzo? Kom naar de randstad anders.
Bij mij gewoonquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wie die van jou? Dan weet ik waar te vragen.
Hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
TS beweert dat mannen op haar foto's fappen maar als een man zich dan meldt om op haar foto's te fappen dan geeft ze niet thuis.![]()
Groet,
Kees
Ik ga ze toch niet hier posten?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat deed ik net, maar toen deed je mysterieus over dat die al rondzwerven...
Mijn telefoon bby maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Weet niet wat je in je handen hebt?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mijn telefoon bby maak je geen zorgen
Verpleegkundigen moeten dan ook aardig zijn duh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:52 schreef possetje het volgende:
[..]
dan heb je pech
Ja ik wil ook wel liegen tegen je, maar publieke onzedelijkheid is strafbaar.quote:
Doe het naast mij?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel liegen tegen je, maar publieke onzedelijkheid is strafbaar.
Nou je hoeft me niet te verduidelijken dat dit een hengeltje isquote:
Ja, met jou velenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou je hoeft me niet te verduidelijken dat dit een hengeltje ismaar ik ben wel benieuwd naar die foto nu
Morgen. Amsterdam CS. Xoxoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nja gewoon maar op goed geluk dan? Place & time
Ja ik ga daar niet de hele dag staan wachten natuurlijk. Niet alsof ik iets beters te doen heb, maar toch...quote:
Toch kom je he?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik ga daar niet de hele dag staan wachten natuurlijk. Niet alsof ik iets beters te doen heb, maar toch...
Ts heeft liever andere harde dingen in haar gezicht helaas is ze lelijk als de nacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lastig hé
Als mensen de harde waarheid in je gezicht gooien
Hoe zie ik eruit dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ts heeft liever andere harde dingen in haar gezicht helaas is ze lelijk als de nacht.
Die komt toch meestal na de daad?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh jeetje mijn bindingsangst treedt nu op.
Ja ik benader dingen altijd vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die komt toch meestal na de daad?
Ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik benader dingen altijd vanaf de andere kant.
Maar is dat dan de andere kant van de andere kant? Er bestaat namelijk onenigheid over welke kant dat dan is.quote:
Ja, nu heb ik haar al klaar gesext.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh jeetje mijn bindingsangst treedt nu op.
Kan nooit veel soeps zijn geweest dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik haar al klaar gesext.
Too much.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar is dat dan de andere kant van de andere kant? Er bestaat namelijk onenigheid over welke kant dat dan is.
Beetje vies wel eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Kan nooit veel soeps zijn geweest dan.
Verwar je het niet met een relatie waar man en vrouw gelijk aan elkaar zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Eigenlijk best grappig
Ik ken genoeg waar de wil van de vrouw geldt. Dus, nee. Gelijk is anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:56 schreef steelhead het volgende:
[..]
Verwar je het niet met een relatie waar man en vrouw gelijk aan elkaar zijn?
Ken maar weinig stellen waar een persoon echt uitgesproken de baas is. Tegenwoordig eigenlijk geen. Moet je ook niet willen een of andere zeikzak in je vriendenkring.
Als een zakazuluquote:
Och andersom ook genoeg gezien. Een ex vam mijn broer bv was ook zo een lief meisje. Liep hij dwars overheen. Mijn schoonzus staat gelukkig stevig in haar schoenen. Allebei een sterk karakter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg waar de wil van de vrouw geldt. Dus, nee. Gelijk is anders.
Soms denken deze mannen ook dat ze gelijk zijn. Maar een buitenstaander ziet dan meestal wiens wil voorrang heeft en ja, anders gezeur![]()
Bemoei je er niet meequote:
Lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat een god is dat. Is zn Nissan Primera.
Dan ben je wel een behoorlijke cuckquote:
Ey ff bekkie tegen haar he Flip. Pas erop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan ben je wel een behoorlijke cuck
Zakazulu
Henk, klaar nuquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan ben je wel een behoorlijke cuck
Zakazulu
Ze zijn niet allemaal zo natuurlijk. Maar Nederlanders hebben wel die reputatie en niet van de lucht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
Och andersom ook genoeg gezien. Een ex vam mijn broer bv was ook zo een lief meisje. Liep hij dwars overheen. Mijn schoonzus staat gelukkig stevig in haar schoenen. Allebei een sterk karakter.
Ook wel eens een stel gekend waar zij echt de baas was. Had medelijden met die gozer.
Maar iedereen die ik nu ken hebben allemaal een evenwichtige volwassen relatie, dus geloof dat het echt wel meevalt.
Maargoed dat is mijn observatie.
Als mijn vriendin onredelijk is dan is het ook dikke vinger. En andersom net zo goed. Een sloofje moet ik ook niet.
Kan het zijn dat je zelf niet een dominatere man prefereert?
Vergeleken met sommige mediterane culturen natuurlijk wel. Het is hier natuurlijk wel een stuk meer gefeminiseerd in verloop van tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo natuurlijk. Maar Nederlanders hebben wel die reputatie en niet van de lucht.
Ik snap die vraag niet, na herhaaldelijk lezen. Haha!
Maar of ik niet een dominantere man prefereer? Of of ik juist een dominantere man prefereer?
Ik prefereer gewoon een man met eigen wil en eigen mening die stevig in zijn schoenen staat en mij ook laat in wat ik ben.
Is dit het officiele standpunt van Fok!?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Maar als jij een man wil die je niet tegen mag spreken en waar je plaats het aanrecht is terwijl hij andere vrouwen neukt want ja hij mag dat natuurlijk wel maar owee als hij denkt dat jij naar een man hebt gekeken, dan ga je gang maar met je exotosche man.
Ik ga wel voor de echte nederlander dan
Accepteer jij het gewoon zomaar dan als jij te horen krijgt dat je niet mag tegenspreken? Zo is er ook geen lol aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Nederlanders zijn net een knap volk en zeer uitgesproken, absoluut geen voetvegen dus. Nederlanders zijn ook slim en stabiel.
Maar als jij een man wil die je niet tegen mag spreken en waar je plaats het aanrecht is terwijl hij andere vrouwen neukt want ja hij mag dat natuurlijk wel maar owee als hij denkt dat jij naar een man hebt gekeken, dan ga je gang maar met je exotosche man.
En ook nog: besneden
Arme mishandelde pietjes..
Wat een aparte reactie voor iemand die in R&P zo samengesteld en wereldwijs over probeert te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Nederlanders zijn net een knap volk en zeer uitgesproken, absoluut geen voetvegen dus. Nederlanders zijn ook slim en stabiel.
Maar als jij een man wil die je niet tegen mag spreken en waar je plaats het aanrecht is terwijl hij andere vrouwen neukt want ja hij mag dat natuurlijk wel maar owee als hij denkt dat jij naar een man hebt gekeken, dan ga je gang maar met je exotische man.
En ook nog: besneden
Arme mishandelde pietjes..
Niemand hoort dat te accepteren, zowel man als vrouw niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Accepteer jij het gewoon zomaar dan als jij te horen krijgt dat je niet mag tegenspreken? Zo is er ook geen lol aan.
Nou echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat een aparte reactie voor iemand die in R&P zo samengesteld en wereldwijd over probeert te komen.
Wereldwijd nog welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat een aparte reactie voor iemand die in R&P zo samengesteld en wereldwijd over probeert te komen.
Beetje pit onderling hou je toch altijd. Anders wordt het zo'n sleur.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niemand hoort dat te accepteren, zowel man als vrouw niet.
Dat zijn geen gezonde relaties dan.
S. Wereldwijs. Autocorrect ditdat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wereldwijd nog wel
We zitten hier dan ook in KLB en niet in R&P en ik neem het op voor de nederlandse jongens. Is toch mooi?
Een ander mag ze wel bashen?
Waarom neem je het op voor de Nederlandse roomblanke man? Ik heb niemand beledigd. Of jank je ook zo als een blanke aangeeft geen Thaise kutje te willen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wereldwijd nog wel
We zitten hier dan ook in KLB en niet in R&P en ik neem het op voor de nederlandse jongens. Is toch mooi?
Een ander mag ze wel bashen?
Niemand is op de block. Dit is Fok, het is KLB. Mensen die hier srs op in gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:38 schreef K.Indertent het volgende:
Knappe Nederlandse mannen zijn nu op de block.
Ja, maar jij bent een Belg. Dat is een beetje als een Fin die roept wat een hartelijke mensen Zweden zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij noemt mij achterlijk, dus ik vraag me af wie zich beledigd voelt hier.
Maar je bewijst mijn eigen punt wel: een vrouw die het voor de nederlandse mannen opneemt en er komt al agressie vanuit de exotische kant
No prob..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |