Maar mag het wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima maar hoef je niet steeds te melden.
Ah bah nee ik kijk wel uit. Is goed ik hou al opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ook niet. Doe maar lekker in DM met z'n tweeën.
Ik geniet van jou bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik probeer gvd van mijn jointje te genieten.
Diep inhaleren, ff een seconde of 2-3 vasthouden en weer rustig uitademen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik probeer gvd van mijn jointje te genieten.
Ik weet wel hoe ik moet smoken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Diep inhaleren, ff een seconde of 2-3 vasthouden en weer rustig uitademen.
Ja je leek nogal te strugglen als ik het zo las.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik moet smoken hoor.
Nee geen zin om halve topic aan berichtjes te verwijderen, hier heb je het maar mee te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef Azula het volgende:
Wel onterechte sluiting imo. En een overtrokken racistische reactie ook van Lenny. Gelijk helemaal met termen als aanrecht, exotisch, mishandeling. Had alleen dat geveegd dan.
Kijk dit bedoel ik nouquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin om halve topic aan berichtjes te verwijderen, hier heb je het maar mee te doen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Doe even aardig enz oke? Dankjewel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |