leg dit eens uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...
hij poste zo iets in dtsquote:
ik heb waardering voor iedereen die werktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik werk hard voor weinig nop en krijg er weinig waardering voor.
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Ik ook. Werk is een subjectief begrip echter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb waardering voor iedereen die werkt
Geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
euhquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Neequote:
We hebben een chirurg in ons midden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil mij verleiden Hans, laat je niet misbruiken als opstapje!
Precisiewerk is alleen niet mijn expertise. Botte bijl dit dat zusnzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hebben een chirurg in ons midden.
of slimquote:
misschien is dat het punt wil nog te veelquote:
Wist niet dat ze op losers vielquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil mij verleiden Hans, laat je niet misbruiken als opstapje!
Verwachtingen op 0 zetten en niemand maakt je nog wat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien is dat het punt wil nog te veel![]()
nou wil nog op vakantie. wil nog carriere maken enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Verwachtingen op 0 zetten en niemand maakt je nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |