leg dit eens uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...
hij poste zo iets in dtsquote:
ik heb waardering voor iedereen die werktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik werk hard voor weinig nop en krijg er weinig waardering voor.
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Ik ook. Werk is een subjectief begrip echter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb waardering voor iedereen die werkt
Geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
euhquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Neequote:
We hebben een chirurg in ons midden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil mij verleiden Hans, laat je niet misbruiken als opstapje!
Precisiewerk is alleen niet mijn expertise. Botte bijl dit dat zusnzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hebben een chirurg in ons midden.
of slimquote:
misschien is dat het punt wil nog te veelquote:
Wist niet dat ze op losers vielquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil mij verleiden Hans, laat je niet misbruiken als opstapje!
Verwachtingen op 0 zetten en niemand maakt je nog wat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien is dat het punt wil nog te veel![]()
nou wil nog op vakantie. wil nog carriere maken enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Verwachtingen op 0 zetten en niemand maakt je nog wat.
Ik wilde veel en was ongelukkig. Nu wil ik niks en ik heb me nooit gelukkiger gevoeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou wil nog op vakantie. wil nog carriere maken enzo
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien is dat het punt wil nog te veel![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Iedereen wil toch gewoon een arm om zich heen om daarna stevige seks te hebben.
eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Iedereen wil toch gewoon een arm om zich heen om daarna stevige seks te hebben.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Handen op het toetsenbord, Braad
1 misschienquote:
was een goede harde les ja . maar beter sterker uitgekomenquote:
Maar ik ben niet jaloers of afgunstig. Daar sta ik bovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Bradley, Destroyer of Many Cunts
Er komt vast een goede andere na @FreshFruitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was een goede harde les ja . maar beter sterker uitgekomen
Ik weet niet hij schijnt nogal overtuigd te zijn dat het de bedoeling is om expres te willen overtuigen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er komt vast een goede andere na @:freshfruit
@Superdonald misschienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kkindetentquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar ik ben niet jaloers of afgunstig. Daar sta ik boven
Ik snap hier niks van maatquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik weet niet hij schijnt nogal overtuigd te zijn dat het de bedoeling is om expres te willen overtuigen...
Freshfruitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
met watquote:
voor jou informatie . ( niet nodig)quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor jou informatie . ( niet nodig)
ik bedoelde hoef ik niet te slikkenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik bedoelde hoef ik niet te slikken
dan sta je zo aan de overkantquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef K.Indertent het volgende:
Er is altijd nog de andere kant van de andere kant van de andere kant.
Ja of dus niet 🤔quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan sta je zo aan de overkant
Want omdat ik nu één x iemand tag betekent dat natuurlijk meteen dat heel KLB mij mag taggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou ook niet zeuren als je zelf weer eens getagt wordt he
Heeft ze zelf geen werk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben zo klaar met dat wijf van mij. Nu is ze boos omdat ik wat kleding voor mezelf heb gekocht, nu wil mevrouw 1000 euro zodat zij ook kleding voor zichzelf kan kopen. Terwijl ze dankzij mij al geniet van allerlei financiële voordelen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
Ziedend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
Wat mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee alleen een rijbewijs.
Die heeft hij weer niet
Mooi zo.quote:
Gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe het luikje maar weer dicht hoor.
quote:
Nou dat is ook wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Zat niet op te letten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dat is ook wat.
Ik zal even met Jochem overleggen hoe wie dit kunnen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |