Ik snap hier niks van maatquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik weet niet hij schijnt nogal overtuigd te zijn dat het de bedoeling is om expres te willen overtuigen...
Freshfruitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er komt vast een goede andere na @:freshfruit
met watquote:
voor jou informatie . ( niet nodig)quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor jou informatie . ( niet nodig)
ik bedoelde hoef ik niet te slikkenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik bedoelde hoef ik niet te slikken
dan sta je zo aan de overkantquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef K.Indertent het volgende:
Er is altijd nog de andere kant van de andere kant van de andere kant.
Ja of dus niet 🤔quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan sta je zo aan de overkant
Want omdat ik nu één x iemand tag betekent dat natuurlijk meteen dat heel KLB mij mag taggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou ook niet zeuren als je zelf weer eens getagt wordt he
Heeft ze zelf geen werk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben zo klaar met dat wijf van mij. Nu is ze boos omdat ik wat kleding voor mezelf heb gekocht, nu wil mevrouw 1000 euro zodat zij ook kleding voor zichzelf kan kopen. Terwijl ze dankzij mij al geniet van allerlei financiële voordelen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
Ziedend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
Wat mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee alleen een rijbewijs.
Die heeft hij weer niet
Mooi zo.quote:
Gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe het luikje maar weer dicht hoor.
quote:
Nou dat is ook wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Zat niet op te letten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dat is ook wat.
Ik zal even met Jochem overleggen hoe wie dit kunnen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |