Okquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja dit moet ik gewoon reporten hoor dit gaat alle perken te buiten
Leven en laten levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo schappelijk mee om kunt gaan.
Jochempieeee baasquote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mooi gezegd maat, ik zou willen dat ik mn TR kon terugnemen.
alleen de zaterdag . hoe is met jou?quote:
Ik voel mij opperbest na een niet al te fitte week.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alleen de zaterdag . hoe is met jou?
oei was je ziek gelukkig opgeknaptquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel mij opperbest na een niet al te fitte week.
Zere keel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei was je ziek gelukkig opgeknapt
neem je rust dan goed is sneller over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zere keel.
Ik juich nog niet te vroeg.
Fijn dat je hier bent, ik denk dat je grote vriendinnen kunt worden met gekkies als Myr en Aber.
Wat zoek je zoal in het leven?
Noel is voor de drugs.
Hans is er om woede op te wekken voor automutilatie.
Heftig werk dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neem je rust dan goed is sneller over.
ik zoek niet zoveel zie wel wat er op mijn pad komt..
drugs doe ik zelf niet aan. wat een ander ermee doet is prima..
automutilatie. lastig want zie ik dagelijks op werk
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werkquote:
Je weet wel een sfeertje te scheppenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zere keel.
Ik juich nog niet te vroeg.
Fijn dat je hier bent, ik denk dat je grote vriendinnen kunt worden met gekkies als Myr en Aber.
Wat zoek je zoal in het leven?
Noel is voor de drugs.
Hans is er om woede op te wekken voor automutilatie.
moest jij niet wat delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef HPLC het volgende:
zo eindelijk weekend na zo'n week hard werken
Geen interessequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moest jij niet wat delen![]()
![]()
![]()
Ok moedertje Teresaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werk
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |