Dat is ook bij de Top 2000 toch? Bijna klaar nu! nog 10 minuten ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is wel onhandig. Wat ook lichtjes irritant is, dat als je een liedje die er niet instaat, maar wel de artiest, beiden nieuw moet toevoegen. Je zou dan eigenlijk de artiest willen selecteren en daarna het nieuwe liedje.
Het is geen echt groot probleem, maar toch stom.
Ja daar ook wel. Al moet je daar sowieso heel veel zelf toevoegen wil je een beetje representatieve lijst krijgen. Driekwart van de nummers uit mijn lijstje staat niet in de voorkeuzelijst van de TOP 2000quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook bij de Top 2000 toch? Bijna klaar nu! nog 10 minuten ofzo.
Als het The The is, zou ik The zeker niet weghalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
En dan wil ik een artiest met 'The' in de vrije keuze zetten, maar bij alle artiesten is dat weggehaald. Moet ik The nou wel of niet toevoegen aan de bandnaam?
Ah vandaar dat jij ook altijd in zo'n spreidstand staat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou groetjes van de moeder van Hugo
Je bent net Greys als het om Airfryers of koelmatjes gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De KINK 1500!
Stemmen kan tot morgen 17:00 uur HIERRRRRR!
Het evangelie moet nu eenmaal verspreid worden!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent net Greys als het om Airfryers of koelmatjes gaat.
Dat laatste klopt zeker. Heb ook wel vertrouwen in @ijs_beer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het evangelie moet nu eenmaal verspreid worden!
(En ik weet dat @:ijs_beer qua muzieksmaak een prima lijstje samen zou stellen)
Ik moest na die opmerking wel een beetje lachen om deze:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is mijn stemlijstje
Weinig divers. Vooral veel witte mannen.
Mooi lijstjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is mijn stemlijstje
Weinig divers. Vooral veel witte mannen.
hahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik moest na die opmerking wel een beetje lachen om deze:
NOFX - DON'T CALL ME WHITE
Jeej!quote:
Door jouw lijst had ik nog zoiets van 'oh ja Bloc Part. Banquet had er ook nog wel in gemogen'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
hahaEigenlijk had NOFX - KILL ALL THE WHITE MAN er ook wel tussen gepast
.
Iets minder dan de ene helft van de liedjes in mijn lijst zijn liedjes waar ik vroeger altijd veel op danste in de kroeg en de - ook iets minder dan de - andere helft was live gewoon geweldig.
[..]
Jeej!dank je.
Bloc Party gaat er altijd als een van de laatste uit bij de Snob 2000, dan heb ik er net geen plek meer voor. Nu moest ik er wel plek voor maken!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door jouw lijst had ik nog zoiets van 'oh ja Bloc Part. Banquet had er ook nog wel in gemogen'
Maar zo blijf je bezig, bedacht later ook al dat The Cure en Depeche Mode misten in mijn lijstje.
What's the pressure.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het evangelie moet nu eenmaal verspreid worden!
(En ik weet dat @:ijs_beer qua muzieksmaak een prima lijstje samen zou stellen)
En Under Pressure. Zo dan heb je alvast twee nummers.quote:
Die jij noemt is wel overduidelijk de beste van de twee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Under Pressure. Zo dan heb je alvast twee nummers.
Goh dat had ik nou niet verwacht. Los van de titel is er natuurlijk nog wel een bruggetje tussen de twee. Het bassloopje in What's the Pressure is dan weer gejat uit Queen's Another One Bite the Dustquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die jij noemt is wel overduidelijk de beste van de twee.
Schijnt wel heel leuk te zijn!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:54 schreef H_T het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst naar een kattencafé
Hij is al een minuut aan het ladenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 01:21 schreef koffieleuk het volgende:
Pence heeft corona volgens een gelekt persbericht
Volgens mij is het al gewist, maar hier gearchiveerd.
https://web.archive.org/w(...)ld-trump-1234594074/
Gràcies! (Da's bedankt in het Valenciaans, ik moet de regio wel een beetje eer aan doen dan natuurlijk)quote:
Inderdaad, anders moet je gewoon aan het werk vandaag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Gràcies! (Da's bedankt in het Valenciaans, ik moet de regio wel een beetje eer aan doen dan natuurlijk)
Maar die ken ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind je zelf ook niet dat je de mensen van het slechte leven altijd heel erg buitensluit?
Ik had besloten niet te gaan vanavond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
En, hebben jullie al zin in een spannend avondje horeca vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nieuwe game gedownload vandaag, dus ik ga daar een heel weekend mee aan de slag
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dénk je! Geloof niet alles wat je op Instagram ziet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had besloten niet te gaan vanavond.Oh leuk! Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nieuwe game gedownload vandaag, dus ik ga daar een heel weekend mee aan de slag
Ah! Het is dat ik op PES ben overgestapt na FIFA 20 gespeeld te hebben maar ik ben wel benieuwd naar wat er zoal anders is in FIFA 21.quote:
Ik was van plan FIFA20 te halen, maar daar hoorde ik toen slechte verhalen, toen besloten die niet te halen. Wat ik van 21 heb gezien, stemt wel wel vrolijk in Career Mode. Andere speltypes doe ik toch nooit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Het is dat ik op PES ben overgestapt na FIFA 20 gespeeld te hebben maar ik ben wel benieuwd naar wat er zoal anders is in FIFA 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |