Gràcies! (Da's bedankt in het Valenciaans, ik moet de regio wel een beetje eer aan doen dan natuurlijk)quote:
Inderdaad, anders moet je gewoon aan het werk vandaag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Gràcies! (Da's bedankt in het Valenciaans, ik moet de regio wel een beetje eer aan doen dan natuurlijk)
Maar die ken ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind je zelf ook niet dat je de mensen van het slechte leven altijd heel erg buitensluit?
Ik had besloten niet te gaan vanavond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
En, hebben jullie al zin in een spannend avondje horeca vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nieuwe game gedownload vandaag, dus ik ga daar een heel weekend mee aan de slag
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dénk je! Geloof niet alles wat je op Instagram ziet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had besloten niet te gaan vanavond.Oh leuk! Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nieuwe game gedownload vandaag, dus ik ga daar een heel weekend mee aan de slag
Ah! Het is dat ik op PES ben overgestapt na FIFA 20 gespeeld te hebben maar ik ben wel benieuwd naar wat er zoal anders is in FIFA 21.quote:
Ik was van plan FIFA20 te halen, maar daar hoorde ik toen slechte verhalen, toen besloten die niet te halen. Wat ik van 21 heb gezien, stemt wel wel vrolijk in Career Mode. Andere speltypes doe ik toch nooit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Het is dat ik op PES ben overgestapt na FIFA 20 gespeeld te hebben maar ik ben wel benieuwd naar wat er zoal anders is in FIFA 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |