Toen was ik een babyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou is nu de vakantieman live?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt ook hele grote bloemkolen?
Mensen die Tim heten mogen dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 'Tim', maar dat ben ik dus
quote:Nou mensen, jullie kunnen gerust de grenzen van de humor opzoeken vanavond, verder dan deze post zal het toch niet gaan.
Gezellig hè!!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou is nu de vakantieman live?
Dat is nog ouder hè! Ik zit meer tussen het Pizzalied en 35 Koeien ergens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt ook hele grote bloemkolen?
Kan jij Nederland eigenlijk wel aanwijzen op de kaart?quote:
Ik wilde een té foute grap makenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
Als André nou gewoon volgend jaar Heel Holland Bakt maakt met louter terminale patiënten maakt hij nog wel kans.
[..]
Nee! Ik heb vorige week wel geleerd dat er een Franse versie is maar een Spaanse versie heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook toda españa hornea?
35 Koeien zou ik ook nog zo kunnen voorzingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog ouder hè! Ik zit meer tussen het Pizzalied en 35 Koeien ergens.
Eerst even Spanje op de kaart aanwijzenquote:
Of Benidormquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan jij Nederland eigenlijk wel aanwijzen op de kaart?
Haha twijfelachtig inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
35 Koeien zou ik ook nog zo kunnen voorzingen.
Ik weet niet of dat een goed teken is.
Hij kan ook heel goed schakenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Nick is ook heel intelligent. Ik luisterde een podcast met hem en deed alleen alom zijn woordenschat.
Dat wist ik niet! Hier ga ik zeker achteraanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Nick is ook heel intelligent. Ik luisterde een podcast met hem en deed alleen alom zijn woordenschat.
Daar is die geloof ik al bijna als die zijn heuvel afrolt.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij kan ook heel goed schaken![]()
Welke podcast was het?
30 minuten Rauw, van Ruud de Wild. Interview, niet echt een podcast van/met Nick zelf hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Hier ga ik zeker achteraan
Kijk uit, straks glibber je de SC nog uitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Hij is zeer intelligent ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:37 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |