Wat?!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Piemeltje pijp, op de ruiten zit rijp.
@Nouriquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Gaat om het “filter” of we het nou in- of uitademen.
het is sowieso altijd aanvullend op 1,5 meterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Veel plezier grote vriend!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Het boek van violet en dood van Gerard Reve lezen. Doe je mee?
Oké Frans.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Volkomen terecht wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Totaal lul @:Tjacka heeft niet eens op mijn Lange Frans mention gereageerd.
WOEDEND.
Jij niet op mijn koffie-mention.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WOEDEND.
Niks gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet op mijn koffie-mention.
Nou nu kan je hem krijgen ook
Jij niet op mijn Haxball mention.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet op mijn koffie-mention.
Nou nu kan je hem krijgen ook
Die zag ik vanmorgen pas, toen was de server er niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij niet op mijn Haxball mention.
Volgende keer beter!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen pas, toen was de server er niet meer.
Courant voor je @Zipportalquote:Ik weet alles van de tv
wo 07 okt 2020 om 11:14
Levenslang opsluiten die gore galbak. en die overvallers hebben slecht werk afgeleverd,
TrustpilotGodenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende: De nieuwe Trustpilotreview is uit. @:de_kraam [..] https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:11 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)aardenhuis/#comments
[..]
Courant voor je @:zipportal
quote:Ik weet alles van de tv
wo 07 okt 2020 om 11:17
He ik sta er twee keer op hoera hoera
#tjackadoetnietmeermeequote:
Nee Renee (quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Komt de negersex tt nog?
Of mag dat niet meer?
Wat heeft dat met racisme te makenquote:
Verkapte kijk mij eens naar het theater gaan post.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Charrell het volgende:
Je had de mensen in het theater gisteren moeten zien met die mondkapjes.
Wasmasjienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjes, gooi ze in de, wasmachine. Laat maar lekker draaien.
Nou indd, zonder mondkapje!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens naar het theater gaan post.
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, zonder mondkapje!
Nee ik verbaasde me.
Ja doublepainquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat weer iemand die zn naam veranderd heeft ofzo
stel je aan wijfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Charrell het volgende:
Jammer van dat photobucket watermerk, maar ach... kleinigheidje blijf je houden.
Hier word ik ook altijd zo moe van.quote:
Ik heb alleen de eerste zin gelezen.. de rest vond ik iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier word ik ook altijd zo moe van.
Je kraamt de grootst mogelijke onzin uit de hele dag door en dan mensen die zo verstandig zijn om een mondkapje om te doen wegzetten als makke schapen omdat ze niet naar een waanzinnige debiel als Lange Frans of Robert Jensen luisteren.
Heb je dan echt niet door dat je zelf gewoon een tokkie bent?
Triple Like !!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kraamt de grootst mogelijke onzin uit de hele dag door en dan mensen die zo verstandig zijn om een mondkapje om te doen wegzetten als makke schapen omdat ze niet naar een waanzinnige debiel als Lange Frans of Robert Jensen luisteren.
Johquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Charrell is een laag intellectuele muts met te weinig om handen.
muskutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:29 schreef Charrell het volgende:
Ik heb geen behoefte om me te bewijzen @:muskutboktor57
MBO 3/4 en HBO.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je in de tegenwoordige tijd het van Lange Frans moet hebben om je referentiekader te voeden, dan moet je na mavo 2 van school zijn getrapt.
Waar is überhaupt de tijd gebleven dat mensen en masse ijsblokjes naar zijn kop gooiden als 'ie on stage kwam?
Koekoekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit met mijn bek vol tanden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
muskut
daar zal ie niet van terug hebben
Geen dank maat, geen dank.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het en had je inmiddels bedankt! (zie de post boven jouw post)
Eens, dan zou de wereld er een stuk leuker uitzien!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank maat, geen dank.
Waren er maar meer mensen zoals jij en ik.
Sorry maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WOEDEND.
gedaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag je het gelijk hier testen:
ONZ / Het Paul Topic
ER LIGT NU DRUK OP PAUL.
Het komt toch ECHT van het RIVM hoor Reneeeee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dingen in een plaatje staan zijn ze niet opeens waar.
Ja gelukkig spreken die zichzelf niet om de week tegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:36 schreef Charrell het volgende:
[ instagram ]
[..]
Het komt toch ECHT van het RIVM hoor Reneeeee.
Bericht van 30 januari.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:36 schreef Charrell het volgende:
[ instagram ]
[..]
Het komt toch ECHT van het RIVM hoor Reneeeee.
Rutte evenmin.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja gelukkig spreken die zichzelf niet om de week tegen.
Misschien kan je Lange Frans nog om een advies vragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
Mja, he... Fokkers weten alles beter natuurlijk!
Had ik moeten weten!!!
Domme ik!!!!!
Jouw moeder ook niet bij de abortuskliniekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:38 schreef Tjacka het volgende:
Ze hebben nog steeds geen plek bij het GGD he
Daar lijkt het me nu ook iets te laat voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jouw moeder ook niet bij de abortuskliniek
Als je altijd alleen maar uit kunt delen moet je ook kunnen incasseren.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
Ik deel toch helemaal niet uit?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Als je altijd alleen maar uit kunt delen moet je ook kunnen incasseren.
Kom maar, mondje open..
5 euro laatst nog... om m’n naam als debiel boven aan de balk te zetten.quote:
Is dat ook al een complot van je? Dat was ik helemaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
5 euro laatst nog... om m’n naam als debiel boven aan de balk te zetten.
Vraag me af wie dan de debiel is...
Aan de kleur van je aura is duidelijk te zien dat je liegt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dat ook al een complot van je? Dat was ik helemaal niet.
5k snotneuzenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)re-zorg-af~ad3f3241/
En weer 5k erbij
Straks een nieuwe video dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Oooooof. M'n ma heeft d'r auto "total loss" gereden.
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Zal wel een enkeltje sloop worden..
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
20 van hen werden met ernstige klachten opgenomen op de ic.
Jij was toch weg?quote:
Ga gewoon lekker naar CORquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij was toch weg?
Of ga je nou vertellen dat je al dat gezeik van mij hebt mee zitten lezen?
Wat nee? Lees ik verkeerd? Zeg het me aub
Ik reageer gewoon op 1 post van je, dus ik heb geen idee waar je het verder over hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij was toch weg?
Of ga je nou vertellen dat je al dat gezeik van mij hebt mee zitten lezen?
Wat nee? Lees ik verkeerd? Zeg het me aub
En dan wil je dat ik een normaal antwoord geef op basis dat jij niet weet waar ik het over heb..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op 1 post van je, dus ik heb geen idee waar je het verder over hebt.
Tyf zelf op met je GGZ GGD gezeik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik jou nu wel. Kan je niet gewoon lekker naar COR gaan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
En dan wil je dat ik een normaal antwoord geef op basis dat jij niet weet waar ik het over heb..
Nee oke.. is goed.
Ohquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, ik ben geen fan.
Gelukkig doen jullie niet andersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij reageert op een post '5k snotneuzen' met '20 van hen werden met ernstige klachten opgenomen op de ic.'. Dat is gewoon niet waar, leugens, feitelijk onjuist, hoe je het wil noemen maakt me geen reet uit. Je praat gewoon onzin.
Je zou denken dat dat niet zo lastig moet zijn. Het staat gewoon heel duidelijk in dat bericht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op 1 post van je, dus ik heb geen idee waar je het verder over hebt.
En nee; er zijn geen 20 van de 5000 opgenomen op de IC. Er zijn van de 46 totale ziekenhuisopnames er 20 naar de IC gegaan. Dat staat compleet los van de nieuwe infecties.
Niet dat kanaal verwaarlozen he. Nikonlover heeft niet voor niets een videokaart gedoneerd en 2.000 euro gestort.quote:
Ja, ook dat nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat niet zo lastig moet zijn. Het staat gewoon heel duidelijk in dat bericht.
Eet smakelijk maat!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga eten.
Bij mijn ouders.
Tot straks.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet dat kanaal verwaarlozen he. Nikonlover heeft niet voor niets een videokaart gedoneerd en 2.000 euro gestort.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet dat kanaal verwaarlozen he. Nikonlover heeft niet voor niets een videokaart gedoneerd en 2.000 euro gestort.
Food reviewsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar vooral van je foodreviews
Ga zo door!
Groeten aan je moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga eten.
Bij mijn ouders.
Tot straks.
Doei!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga eten.
Bij mijn ouders.
Tot straks.
Dan moet je het maar bij podcast autoherinneringen houdenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kanaal verwaarlozen doe ik niet, maar ga er niet meer actief op posten.
BNR Petrolheadsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je het maar bij podcast autoherinneringen houden
Wittebonen in tomatensaus en een worstjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Kappa knoffo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
KLB ga ik niet meer postenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Gutanoth het volgende:
Kan braddie niet gewoon weer lekker gaan posten op ONZ en KLB waar hij thuishoort?
Dat wil ik ook gaan eten, maar ik twijfel of dat wel lekker is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wittebonen in tomatensaus en een worstje
Mij te toxisch. Zitten daar alleen maar elkaar af te zeiken en negatief te doen, geen behoefte aanquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan eten, maar ik twijfel of dat wel lekker is.
Het zou prettig zijn als hier ergens een review van te vinden zou zijn...
Dan kan je beter hier zijn inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mij te toxisch. Zitten daar alleen maar elkaar af te zeiken en negatief te doen, geen behoefte aan
Hier in VBL ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mij te toxisch. Zitten daar alleen maar elkaar af te zeiken en negatief te doen, geen behoefte aan
@Charrell heeft ervaring met worstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan eten, maar ik twijfel of dat wel lekker is.
Het zou prettig zijn als hier ergens een review van te vinden zou zijn...
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je daar post ben je volgens mij ook niet helemaal lekker.
Bestel je geen eten dit keer? Of doe je dat alleen 's ochtends?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wittebonen in tomatensaus en een worstje
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel je geen eten dit keer? Of doe je dat alleen 's ochtends?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.
Wat heb je de laatste keer besteld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.
Kappa knoffo met een xxl pizza.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je de laatste keer besteld?
Ik een minuut of 20quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolere, daar doe ik een week over.
Val nog steeds overal van af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat eet je in de ochtend tussen 11 en 12?
Hoe gaat het afvallen?
Ben niet zo'n recordbreker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh had wel sneller verwacht van jou eigenlijk, dat kan beter.
Kijken die bezorgers je nooit raar aan als je dat in de ochtend besteld? En heb je ook vaste bezorgers die jou herkennen?quote:
Er is 1 restaurant waarbij een aantal van de mensen mij kennen ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijken die bezorgers je nooit raar aan als je dat in de ochtend besteld? En heb je ook vaste bezorgers die jou herkennen?
mooi duurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat wel maar ik kan me voorstellen dat om 11.00 uur 's ochtends een Kapsalon en een pizza XXL niet heel vaak worden gebracht. Maar wellicht zit ik mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is 1 restaurant waarbij een aantal van de mensen mij kennen ja.
Word overigens nooit raar aangekeken, als ben ik 240 kilo, je bent toch gewoon een klant voor hun? Als zij hun geld maar ontvangen.
Beste levenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
's Ochtends kappa knoffo.
De leven.
Dat zie je goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar jij zit in de WAjong of hoe moet ik dit zien?
Mokerzieke aanstellers.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FB / Ongepaste SC benamingen
@:pferdelul
Prima.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
hoe was prakkie van mammie?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha viruswappie, hoe was prakkie van mammie?
Jullie maken iemand echt belachelijk hier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:42 schreef JanCees het volgende:
k
[..]
kan je wel veel thuisbezorgd van kopen dan
Wat zeg je nou precies?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
's Ochtends kappa knoffo.
De leven.
Is Scrummie ook fan van Lange L... Eh Frans?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha viruswappie, hoe was prakkie van mammie?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Is Scrummie ook fan van Lange L... Eh Frans?
Grote jongen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport
Schijven gingen weer lekker door het dak
@:doublepain @:mrstylo @:kapiteintje
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jullie maken iemand echt belachelijk hier.
Brad trap er niet in, het zijn niet je vrienden hier.
@:debraad
quote:Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
In hoeverre herkennen julie jezelf hierin?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
VBL:
Van die pensionado's die hooligans zien die het stoer vinden en dan het idee hebben dat ze ook zo moeten zijn.
Dus dan gaan ze de hele dag met hun make believe vriendjes elkaar pijpen en doen alsof ze stoer zijn. Ondertussen kijken ze weg als Jos Brech wanneer de echte hooligans komen.
Waar en hoe dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Morgen weer luisteren richting mijn eerste projectquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
BNR PetrolheadsDe autoherinnering van de week-week-week-week-week
Vaak het moment om de sc weer links te laten liggen. Klopt helemaal namelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In hoeverre herkennen julie jezelf hierin?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaak het moment om de sc weer links te laten liggen. Klopt helemaal namelijk
KLB users vinden iets van VBL.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In hoeverre herkennen julie jezelf hierin?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
MINNEAPOLIS - De hoofdverdachte in de zaak rond de dood van de 46-jarige zwarte verdachte George Floyd in de Amerikaanse stad Minneapolis, ex-politieagent Derek Chauvin, is volgens de politie op borgtocht vrijgelaten. Hij heeft voor zijn voorwaardelijke vrijlating woensdag 1 miljoen dollar afgedragen via een borgsomagentschap. Dat is volgens de plaatselijke media niet in cash afgedragen.
GENOT
Dat mag godver helemaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
KLB users vinden iets van VBL.
Dat mag.
Welpquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
MINNEAPOLIS - De hoofdverdachte in de zaak rond de dood van de 46-jarige zwarte verdachte George Floyd in de Amerikaanse stad Minneapolis, ex-politieagent Derek Chauvin, is volgens de politie op borgtocht vrijgelaten. Hij heeft voor zijn voorwaardelijke vrijlating woensdag 1 miljoen dollar afgedragen via een borgsomagentschap. Dat is volgens de plaatselijke media niet in cash afgedragen.
GENOT
Ik herkende je niet door je ui.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welp![]()
Dat gaan een paar doden worden
Vind je deze beter?quote:
Terecht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
GENOT
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hoef je niet tegen mij te zeggen, ik verwittig @:debraad alleen
Lekker man.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit pas op één bak.
Goed advies dus. Om 15:00 drink ik nog een bak.
@:zipportal @:wereldgozer @:jojoortje
Schuimbekkende Peterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh, was hij op TV. Vanavond Peter bij Jinek.
Dit even ter info.
Ja, ik kom wel even aanwaaien, net als het DNA van Brech.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Vooravond even terugkijken. Roethofgod. @:zipportal
Stukje fatsoeneren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel even aanwaaien, net als het DNA van Brech.
Probeer je iemand even netjes neer te leggen en voor je het weet ben je een verkrachter en een moordenaar.quote:
Ik vind dat rijkelijk laat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit aan een zuurkoolstampot, nu.
@:Drizzt_DoUrden
Jos heeft dat jochie gewoon ff lekker afgewerkt op de hei.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je iemand even netjes neer te leggen en voor je het weet ben je een verkrachter en een moordenaar.
Peter RRRR zit bij Jimek.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel even aanwaaien, net als het DNA van Brech.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Die onzin kijk ik niet.quote:
Walgelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je iemand even netjes neer te leggen en voor je het weet ben je een verkrachter en een moordenaar.
Als Jos B vrijkomt gaat ie toch een partij mad worden die kan je niet missen danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, ik wel. (want Peter R zit er en die zal wel woedend worden)
Raar tijdstip. @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit aan een zuurkoolstampot, nu.
@:Drizzt_DoUrden
Zal nog wel even duren, hierna hoog beroep.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Jos B vrijkomt gaat ie toch een partij mad worden die kan je niet missen dan
Dat wil ik dan wel weer zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Jos B vrijkomt gaat ie toch een partij mad worden die kan je niet missen dan
Yepquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren, hierna hoog beroep.
Ik denk dat hij gelijk onderduikt in een of ander bos als hij vrijgelaten wordt.quote:
Ze hebben niet zo veel ander bewijs behalve dan het DNA toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk onderduikt in een of ander bos als hij vrijgelaten wordt.
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze hebben niet zo veel ander bewijs behalve dan het DNA toch?
hoezo maak ik hem belachelijk? thuisbezorgd is toch vrij duur en dan 4x per week, lijkt mij veel geld voor iemand in de wajongquote:
ja je kan moeilijk iemand zonder bewijs in de bak zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt nog een heel karwei om hem in de bak te krijgen straks.
De POL mods.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit. @:GGMM
MED / AVK gaat vanavond open.
TrumpGod.
Ja, erg lastig. Ze kunnen niet eens bewijzen of die jongen wel vermoord of verkracht is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt nog een heel karwei om hem in de bak te krijgen straks.
Ik ga het #TRUMP2020 toppa aanmakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De POL mods.
Dat gaat een feestje worden.
Die kerel is natuurlijk wel schuldig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja je kan moeilijk iemand zonder bewijs in de bak zetten
Ben echt bang dat hij vrijuit gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Jos B. gaat gewoon twintig jaar krijgen.
DRAINTHESWAMPquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De POL mods.
Dat gaat een feestje worden.
Jos gaat vrijuit en krijgt een schadevergoeding voor het onterecht vastzitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Jos B. gaat gewoon twintig jaar krijgen.
Vier jaar geleden was je de eerst die ome Donald als winnaar aanweesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef JanCees het volgende:
Ik ga
[..]
Ik ga het #TRUMP2020 toppa aanmaken
k maar dat weet je dus nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel is natuurlijk wel schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |