Er is 1 restaurant waarbij een aantal van de mensen mij kennen ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijken die bezorgers je nooit raar aan als je dat in de ochtend besteld? En heb je ook vaste bezorgers die jou herkennen?
mooi duurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.
Dat wel maar ik kan me voorstellen dat om 11.00 uur 's ochtends een Kapsalon en een pizza XXL niet heel vaak worden gebracht. Maar wellicht zit ik mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is 1 restaurant waarbij een aantal van de mensen mij kennen ja.
Word overigens nooit raar aangekeken, als ben ik 240 kilo, je bent toch gewoon een klant voor hun? Als zij hun geld maar ontvangen.
Beste levenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
's Ochtends kappa knoffo.
De leven.
Dat zie je goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar jij zit in de WAjong of hoe moet ik dit zien?
Mokerzieke aanstellers.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FB / Ongepaste SC benamingen
@:pferdelul
Prima.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
hoe was prakkie van mammie?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha viruswappie, hoe was prakkie van mammie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |