Dit duurt niet lang meerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:42 schreef K.Indertent het volgende:
Zie dit topic
KLB / Van die mensen
Gesloten zonder sluitpost. Zegt alles toch?
VBL:quote:
Flipppppppquote:
VBL:quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:44 schreef K.Indertent het volgende:
Het zijn de zielige bange kneusjes die het stoerst blazen vanaf hun scherm.
Racistos in de cheetohs.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:42 schreef K.Indertent het volgende:
Zie dit topic
KLB / Van die mensen
Gesloten zonder sluitpost. Zegt alles toch?
Echt precies dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
VBL:
Van die pensionado's die hooligans zien die het stoer vinden en dan het idee hebben dat ze ook zo moeten zijn.
Dus dan gaan ze de hele dag met hun make believe vriendjes elkaar pijpen en doen alsof ze stoer zijn. Ondertussen kijken ze weg als Jos Brech wanneer de echte hooligans komen.
Klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
VBL:
Van die pensionado's die hooligans zien die het stoer vinden en dan het idee hebben dat ze ook zo moeten zijn.
Dus dan gaan ze de hele dag met hun make believe vriendjes elkaar pijpen en doen alsof ze stoer zijn. Ondertussen kijken ze weg als Jos Brech wanneer de echte hooligans komen.
Nja morgen dan oke? Heb net gegeten enzo en ben best wel moe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hooligan worden en de strijd naar ze toe brengen.
Ik moet ook nog even uitbuiken, maar ik denk dat als we vanavond even 5 keer opdrukken en we houden dat 4 nachtjes vol, dan zijn we denk ik sterk genoeg om 20 van die lui aan te kunnen per persoon. Dus jij 20 en ik 20.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nja morgen dan oke? Heb net gegeten enzo en ben best wel moe.
Oke maar ik krijg wel dibs over welke 20.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even uitbuiken, maar ik denk dat als we vanavond even 5 keer opdrukken en we houden dat 4 nachtjes vol, dan zijn we denk ik sterk genoeg om 20 van die lui aan te kunnen per persoon. Dus jij 20 en ik 20.
Hoe gaat het trouwens met spirituele reis?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nja morgen dan oke? Heb net gegeten enzo en ben best wel moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |