Aan de kleur van je aura is duidelijk te zien dat je liegt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dat ook al een complot van je? Dat was ik helemaal niet.
5k snotneuzenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)re-zorg-af~ad3f3241/
En weer 5k erbij
Straks een nieuwe video dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Oooooof. M'n ma heeft d'r auto "total loss" gereden.
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Zal wel een enkeltje sloop worden..
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
20 van hen werden met ernstige klachten opgenomen op de ic.
Jij was toch weg?quote:
Ga gewoon lekker naar CORquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij was toch weg?
Of ga je nou vertellen dat je al dat gezeik van mij hebt mee zitten lezen?
Wat nee? Lees ik verkeerd? Zeg het me aub
Ik reageer gewoon op 1 post van je, dus ik heb geen idee waar je het verder over hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij was toch weg?
Of ga je nou vertellen dat je al dat gezeik van mij hebt mee zitten lezen?
Wat nee? Lees ik verkeerd? Zeg het me aub
En dan wil je dat ik een normaal antwoord geef op basis dat jij niet weet waar ik het over heb..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op 1 post van je, dus ik heb geen idee waar je het verder over hebt.
Tyf zelf op met je GGZ GGD gezeik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik jou nu wel. Kan je niet gewoon lekker naar COR gaan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
En dan wil je dat ik een normaal antwoord geef op basis dat jij niet weet waar ik het over heb..
Nee oke.. is goed.
Ohquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, ik ben geen fan.
Gelukkig doen jullie niet andersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij reageert op een post '5k snotneuzen' met '20 van hen werden met ernstige klachten opgenomen op de ic.'. Dat is gewoon niet waar, leugens, feitelijk onjuist, hoe je het wil noemen maakt me geen reet uit. Je praat gewoon onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |