SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tot nu toe is het met Max en Zahavi allemaal niet zoveel hoor. Ginkel is pas eind dit jaar fit en dan is het afwachten. Sangaré ken ik niet, maar hoor ik goede verhalen over. Götze, goede naam en was altijd een goede speler.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende: [..] Max, Zahavi, Sangaré, Götze en Van Ginkel, dat lijkt mij hoe dan ook gewoon prima ingekocht. En Ajax had vorig jaar al genoeg problemen, die gaan niet opgelost worden met deze aankopen.
Op papier een leuk elftal. Benieuwd hoe ze het gaan doen.![]()
Ik vind Max nu al de beste LB van de competitie eigenlijk, en Zahavi vrij effectief. Alleen het centrum blijft matig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe is het met Max en Zahavi allemaal niet zoveel hoor. Ginkel is pas eind dit jaar fit en dan is het afwachten. Sangaré ken ik niet, maar hoor ik goede verhalen over. Götze, goede naam en was altijd een goede speler.
Op papier een leuk elftal. Benieuwd hoe ze het gaan doen.![]()
Klopt, maar tot nu toe maken ze als team de minste indruk van de top 3. Dus ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Max nu al de beste LB van de competitie eigenlijk, en Zahavi vrij effectief.![]()
Ajax is toch ook niet veel in de competitie tot nu toe, alle wedstrijden waren vrij matig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe is het met Max en Zahavi allemaal niet zoveel hoor. Ginkel is pas eind dit jaar fit en dan is het afwachten. Sangaré ken ik niet, maar hoor ik goede verhalen over. Götze, goede naam en was altijd een goede speler.
Op papier een leuk elftal. Benieuwd hoe ze het gaan doen.Oh.![]()
Van PSV ook, zo niet nog matiger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is toch ook niet veel in de competitie tot nu toe, alle wedstrijden waren vrij matig.![]()
Ik vind Ajax en Feyenoord een niet veel betere indruk maken (Feyenoord was zondag wel goed) en het middenveld is nogal versterkt nu bij PSV. Maar we gaan het zien, ik zou er als PSV fan in ieder geval wel vertrouwen in hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar tot nu toe maken ze als team de minste indruk van de top 3. Dus ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.![]()
Al valt er nu nog weinig over te zeggen, PSV moet nog een aantal aankopen inpassen en bij Ajax is het wachten tot Ten Hag het licht ziet en spelers op hun goede plek zet en parodieën op voetballers Alvarez en Labyad mogen wieberen.quote:Oh.![]()
Zowel PSV, Ajax als Feyenoord maken geen beste indruk, al speelde laatstgenoemde zondag echt prima. Feyenoord is een stug, stabiel team wat lastig te verslaan is maar gebrek aan een spits gaat ze opbreken. Ajax wint haar wedstrijden wel door individuele kwaliteit. Ik vond PSV centraal achterin en op het middenveld heel matig, maar daar gaat nu verandering in komen dus ben benieuwd hoe dat uitpakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Ajax en Feyenoord een niet veel betere indruk maken (Feyenoord was zondag wel goed) en het middenveld is nogal versterkt nu bij PSV. Maar we gaan het zien, ik zou er als PSV fan in ieder geval wel vertrouwen in hebben.![]()
Chronisch zieke Götze en chronisch geblesseerde Van Ginkelze zijn echt van het padje af daar in Eindhoven.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ja, als Ajax Klaiber voor de neus van iedereen wegkaapt kun je niet anders dan de tweede garnituur halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Chronisch zieke Götze en chronisch geblesseerde Van Ginkelze zijn echt van het padje af daar in Eindhoven.
Dit, dus.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als Ajax Klaiber voor de neus van iedereen wegkaapt kun je niet anders dan de tweede garnituur halen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als Ajax Klaiber voor de neus van iedereen wegkaapt kun je niet anders dan de tweede garnituur halen.![]()
![]()
Een tweede bittergarnituur voor Wesleyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als Ajax Klaiber voor de neus van iedereen wegkaapt kun je niet anders dan de tweede garnituur halen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tweede bittergarnituur voor Wesley
Oh.![]()
Wat een transformatie nog de laatste dagen bij PSV. Middenveld Thomas - Rosario - Hendrix of Van Ginkel - Gotze - Sangare.
Ajax wordt toch al nooit simpel kampioen, maar nu zeker niet.![]()
Nou zijn van Ginkel en Gotze niets eens fit en Sangare weet ook niemand wat het gaat worden. Kan alle kanten op gaan dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een transformatie nog de laatste dagen bij PSV. Middenveld Thomas - Rosario - Hendrix of Van Ginkel - Gotze - Sangare.
Ajax wordt toch al nooit simpel kampioen, maar nu zeker niet.Dit, dus.![]()
Mag ik als Club Brugge supporter tevreden zijn met "Lang" . Schijnt een goede flankaanvaller te zijn.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ga door ....quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
Hij past in ieder geval goed in Belgie, daar heeft iedereen een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik als Club Brugge supporter tevreden zijn met "Lang" . Schijnt een goede flankaanvaller te zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ruud Vormer is daar de beste speler dus Lang zal het ook best redden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik als Club Brugge supporter tevreden zijn met "Lang" . Schijnt een goede flankaanvaller te zijn.Oh.![]()
Bandé kopen?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als we je accent horen denk ik ook dat je een taalgebrek hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij past in ieder geval goed in Belgie, daar heeft iedereen een spraakgebrek.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
PSV had al een betere selectie maar nu dus helemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax wordt toch al nooit simpel kampioen, maar nu zeker niet.
Eigen schuld van Ten Hag en Overmars, die dachten dat een selectie waarvan tweederde niveau subtopper of keukenkampioen divisie is, voldoende is om kampioen te worden. Versterkingen waren allemaal niet nodig, de selectie was toch prima zo.
En laten we eerlijk zijn, de meeste hier dachten dat ook. Elke keer als ik aangaf dat we wel echt versterkingen nodig hebben en het niet redden met spelers als Ekkelenkamp, Traoré, Klaiber, Rensch, Gravenberch, Labyad etc. werd dat steevast weggelachen of men dacht ik een act aan het opvoeren was.
Maar goed om te zien dat meer mensen nu zien dat dat toch iets anders ligt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruud Vormer is daar de beste speler dus Lang zal het ook best redden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En een beetje vriendelijker tegen over Belgen mag welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij past in ieder geval goed in Belgie, daar heeft iedereen een spraakgebrek.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En een beetje vriendelijker tegen over Belgen mag welVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Prima spelertje voor Club ja. Deed het in de voorbereiding lang niet onaardig maar de concurrentie bij Ajax is nogal groot op die plekken. Ook een prima uitleenperiode bij Twente gehad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik als Club Brugge supporter tevreden zijn met "Lang" . Schijnt een goede flankaanvaller te zijn.![]()
Het is wel een enorme gok met niet fitte spelers. Maar als het goed uitpakt hebben ze absoluut geweldige zaken gedaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax wordt toch al nooit simpel kampioen, maar nu zeker niet."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Toch doet de Belgische competitie veel beter dan de Nedelandse. Moest jullie ploegje meedoen in de Jupiler pro league zouden jullie een pak meer last hebben om kampioen te spelen .quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Precies dit ja. Op dit moment zijn er grote namen aangetrokken die totaal geen ritme hebben of überhaupt fit zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is wel een enorme gok met niet fitte spelers. Maar als het goed uitpakt hebben ze absoluut geweldige zaken gedaan.Dit, dus.![]()
Club koopt een wisselspeler van Ajax, dat zegt wel iets over de verhoudingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch doet de Belgische competitie veel beter dan de Nedelandse. Moest jullie ploegje meedoen in de Jupiler pro league zouden jullie een pak meer last hebben om kampioen te spelen .![]()
Heeft scorend vermogen en legt veel venijn in z'n spel. Of hij gaat slagen weet ik niet maar zal in ieder geval niet onzichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik als Club Brugge supporter tevreden zijn met "Lang" . Schijnt een goede flankaanvaller te zijn.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daarom dat ik zeg "mag" en niet "moet".quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Neh, echt niet, die was echt niet beter, nu misschien gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV had al een betere selectie maar nu dus helemaal inderdaad.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Waarom altijd die overacting?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV had al een betere selectie maar nu dus helemaal inderdaad.
Eigen schuld van Ten Hag en Overmars, die dachten dat een selectie waarvan tweederde niveau subtopper of keukenkampioen divisie is, voldoende is om kampioen te worden. Versterkingen waren allemaal niet nodig, de selectie was toch prima zo.
En laten we eerlijk zijn, de meeste hier dachten dat ook. Elke keer als ik aangaf dat we wel echt versterkingen nodig hebben en het niet redden met spelers als Ekkelenkamp, Traoré, Klaiber, Rensch, Gravenberch, Labyad etc. werd dat steevast weggelachen of men dacht ik een act aan het opvoeren was.
Maar goed om te zien dat meer mensen nu zien dat dat toch iets anders ligt.Oh.![]()
Laat je nakijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat meer mensen nu zien dat dat toch iets anders ligt.Groot fan van User Wotte![]()
Wat een gelul zeg. Van Ginkel heeft al 2,5 jaar geen pot gespeeld. Het is geen Zinedine Zidane ofzo. Noem uberhaupt iemand die na 2,5 jaar zonder voetbal nog op niveau is gekomen. En Sangare, grote negert middenvelder van de nummer laatst van Frankrijk. Hij was duur dan zal het vast de nieuwe Makelele zijn. 2 jaar terug en vorig jaar was het ook zo'n hosanna toen ze bijna 60 miljoen uitgaven aan Romero, Gutiérrez, Doan, Thomas, Bruma en Baumgartl.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax wordt toch al nooit simpel kampioen, maar nu zeker niet.![]()
![]()
Wat is er precies overacting volgens jou? Jij vindt dat die spelers die ik opnoemde in mijn post het niveau aankunnen dat Ajax nastreeft? Kom op man, jij zou moeten weten dat al deze spelers Ajax-onwaardig zijn. En dan heb ik het nog niet eens over Alvarez gehad die het ook niet gaat redden bij Ajax.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je overdrijft. Als Ten Hag het middenveld een beetje normaal invult en we niet teveel pech hebben met blessures is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat meer mensen nu zien dat dat toch iets anders ligt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zeggen dat de helft van de selectie bestaat uit spelers van KKD-niveau is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er precies overacting volgens jou? Jij vindt dat die spelers die ik opnoemde in mijn post het niveau aankunnen dat Ajax nastreeft? Kom op man, jij zou moeten weten dat al deze spelers Ajax-onwaardig zijn. En dan heb ik het nog niet eens over Alvarez gehad die het ook niet gaat redden bij Ajax.Oh.![]()
Waarom op de man spelen?quote:
Als je het niet eens bent met mijn post kun je daar inhoudelijk op reageren als je daar behoefte aan hebt en anders kun je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat bedoel je met weinig aan de hand? Labyad in de spits is toch lachwekkend?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je overdrijft. Als Ten Hag het middenveld een beetje normaal invult en we niet teveel pech hebben met blessures is er weinig aan de hand.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stond niet in mijn post:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeggen dat de helft van de selectie bestaat uit spelers van KKD-niveau is natuurlijk onzin.Tweederde is het niveau subtopper (= Vitesse, Feyenoord, Utrecht, AZ) of keukenkampioendivisie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
een selectie waarvan tweederde niveau subtopper of keukenkampioen divisie is
Als op deze manier mijn posts worden verdraaid snap ik dat men denkt dat ik een act opvoer.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Noem de spelers eens op die je van niveau KKD vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat stond niet in mijn post:
[..]
Tweederde is het niveau subtopper (= Vitesse, Feyenoord, Utrecht, AZ) of keukenkampioendivisie.
Als op deze manier mijn posts worden verdraaid snap ik dat men denkt dat ik een act opvoer.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat stond niet in mijn post:
[..]
Tweederde is het niveau subtopper (= Vitesse, Feyenoord, Utrecht, AZ) of keukenkampioendivisie.
Als op deze manier mijn posts worden verdraaid snap ik dat men denkt dat ik een act opvoer.![]()
![]()
Labyad verdwijnt uit de spits als Ten Hag Promes van het middenveld haalt en weer in de aanval zet. Kwestie van tijd alleen de vraag is hoeveel punten we eerst nog gaan verliezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat bedoel je met weinig aan de hand? Labyad in de spits is toch lachwekkend?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ekkelenkamp, Labyad, Rensch en Gravenberch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem de spelers eens op die je van niveau KKD vindt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een topploeg speelt ieder jaar mee om het kampioenschap en/of laat zich met enige regelmaat zien Europa Feyenoord wordt eens per 15 kampioen (afgelopen 20 jaar dus net zo vaak als AZ en FC Twente) en doet het al een meer dan tien jaar lang slechter dan AZ bijvoorbeeld. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Labyad was gewoon een van de betere spelers bij Utrecht, dus dat lijkt me niet. Ekkelenkamp schat ik in als niveautje Twente/Heerenveen, Gravenberch is gewoon een groot talent die nog wel wat zaken moet leren maar dat hoort bij zijn ontwikkeling. Lachwekkend als je dat niveau KKD vindt. Rensch zal zelden spelen dus daar zou ik me maar niet druk om maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, Labyad, Rensch en Gravenberch.Oh.![]()
Ik mag het hopen ja, die gast kan er echt heel weinig van, er gaat ook totaal geen dreiging van hem uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad is sowieso wel klaar de volgende pot als Klaassen ingepast wordt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft één goed seizoen gehad bij Utrecht, maar had sowieso nooit gehaald mogen worden. Er is een groot verschil tussen aanvaller zijn bij Utrecht en bij een club die wel meedoet in Europa en om de landstitel. Bij PSV had hij al laten zien dat niveau in ieder geval niet aan te kunnen en daarna is hij niet bepaald beter geworden (anders had hij wel bij een echte grote club gespeeld en was hij niet bij Utrecht terecht gekomen ).quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad was gewoon een van de betere spelers bij Utrecht, dus dat lijkt me niet. Ekkelenkamp schat ik in als niveautje Twente/Heerenveen, Gravenberch is gewoon een groot talent die nog wel wat zaken moet leren maar dat hoort bij zijn ontwikkeling. Lachwekkend als je dat niveau KKD vindt. Rensch zal zelden spelen dus daar zou ik me maar niet druk om maken.
Ekkelenkamp en Gravenberch speelden nog niet zo lang geleden nog mee bij Jong Ajax en ze lieten de spelers daar nou niet bepaald hun hielen zien. Het is misschien wat vroeg om ze te beoordelen, misschien worden ze nog beter, maar op dit moment hebben ze in ieder geval niet het niveau waar Ajax naar op zoek is. Ajax-onwaardig dus. Met die spelers in de selectie heb je ook niets te zoeken in de CL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging er alleen op in dat je die spelers van niveau KKD vindt, verder ben ik met je eens dat spelers als Ekkelenkamp, Labyad en Alvarez niks bij Ajax te zoeken hebben. Waarom mensen Gravenberch al afschrijven is mij dan weer een raadsel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft één goed seizoen gehad bij Utrecht, maar had sowieso nooit gehaald mogen worden. Er is een groot verschil tussen aanvaller zijn bij Utrecht en bij een club die wel meedoet in Europa en om de landstitel. Bij PSV had hij al laten zien dat niveau in ieder geval niet aan te kunnen en daarna is hij niet bepaald beter geworden (anders had hij wel bij een echte grote club gespeeld en was hij niet bij Utrecht terecht gekomen ).
Ekkelenkamp en Gravenberch speelden nog niet zo lang geleden nog mee bij Jong Ajax en ze lieten de spelers daar nou niet bepaald hun hielen zien. Het is misschien wat vroeg om ze te beoordelen, misschien worden ze nog beter, maar op dit moment hebben ze in ieder geval niet het niveau waar Ajax naar op zoek is. Ajax-onwaardig dus. Met die spelers in de selectie heb je ook niets te zoeken in de CL.Oh.![]()
AZ is 4x boven Feyenoord geëindigd de afgelopen 11 seizoenen. Daarvoor was het financiële malaise.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een topploeg speelt ieder jaar mee om het kampioenschap en/of laat zich met enige regelmaat zien Europa Feyenoord wordt eens per 15 kampioen (afgelopen 20 jaar dus net zo vaak als AZ en FC Twente) en doet het al een meer dan tien jaar lang slechter dan AZ bijvoorbeeld. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.![]()
AZ is ook een subtopper. Kom op man, als je kijkt wie er de afgelopen 20 jaar kampioen is geworden is het één keer AZ, één keer Feyenoord en één keer FC Twente. De overige keren allemaal Ajax of PSV.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is 4x boven Feyenoord geëindigd de afgelopen 11 seizoenen. Daarvoor was het financiële malaise.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kraam dan geen onzin uit dat AZ de laatste 10 jaar beter doet. Feyenoord is een topclub in NL, dat weet je zelf ook wel. Maar goed, helemaal geen zin in eigenlijk. Toedeledokiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ is ook een subtopper. Kom op man, als je kijkt wie er de afgelopen 20 jaar kampioen is geworden is het één keer AZ, één keer Feyenoord en één keer FC Twente. De overige keren allemaal Ajax of PSV.![]()
![]()
Omdat we op het middenveld spelers nodig hebben die er meteen staan, die duels winnen, die andere spelers beter laten spelen. Bijvoorbeeld zoals Kudus al meerdere keren heeft laten zien. Elke middenvelder van Ajax moet van dat kaliber zijn. Een speler als Gravenberch is leuk om in te laten vallen als je met drie goals verschil voor staat en anders moet hij gewoon bij Jong Ajax wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging er alleen op in dat je die spelers van niveau KKD vindt, verder ben ik met je eens dat spelers als Ekkelenkamp, Labyad en Alvarez niks bij Ajax te zoeken hebben. Waarom mensen Gravenberch al afschrijven is mij dan weer een raadsel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je komt alleen van Labyad af als Ten Hag weg is. Je hebt trainers die koste wat kost de wereld ongelijk willen bewijzen over een speler. TH heeft dat met Labyad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad is sowieso wel klaar de volgende pot als Klaassen ingepast wordt.Dit, dus.![]()
Ik mag toch hopen dat hij niet zo koppig blijft, voorgaande seizoenen liet hij Labyad ook gewoon banken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je komt alleen van Labyad af als Ten Hag weg is. Je hebt trainers die koste wat kost de wereld ongelijk willen bewijzen over een speler. TH heeft dat met Labyad.
Maar het ligt er een beetje aan waar hij Klaassen wil neerzetten, op 6 of op 10. Kudus komt er sowieso weer bij maar dat zal wel voor Gravenberch zijn dan.Oh.![]()
Ah sorry ik heb dit in mijn post niet kennelijk niet duidelijk aangegeven. Ik bedoelde dat Feyenoord het al een meer dan tien jaar lang slechter doet dan AZ in Europa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar kraam dan geen onzin uit dat AZ de laatste 10 jaar beter doet. Feyenoord is een topclub in NL, dat weet je zelf ook wel. Maar goed, helemaal geen zin in eigenlijk. ToedeledokieOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Welnee, Gravenberch is goed genoeg voor het grootste deel van de potjes. Hij kan namelijk wel gewoon goed voetballen, en als er andere middenvelders om hem heen staan die dat ook kunnen zal hij nog beter uit de verf komen). Hij was al veruit de beste speler in Jong Ajax joh, die is daar wel uitgeleerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat we op het middenveld spelers nodig hebben die er meteen staan, die duels winnen, die andere spelers beter laten spelen. Bijvoorbeeld zoals Kudus al meerdere keren heeft laten zien. Elke middenvelder van Ajax moet van dat kaliber zijn. Een speler als Gravenberch is leuk om in te laten vallen als je met drie goals verschil voor staat en anders moet hij gewoon bij Jong Ajax wedstrijden spelen.
Al is hij vast nog niet klaar voor de CL, maar daar heb ik dit seizoen dan ook geen verwachtingen voor (behalve de 3e plek in de poule)Oh.![]()
daarom werd ook als eerste gewisseld in de 10 man situatie dus dat komt nog wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet zo koppig blijft, voorgaande seizoenen liet hij Labyad ook gewoon banken.
Maar het ligt er een beetje aan waar hij Klaassen wil neerzetten, op 6 of op 10. Kudus komt er sowieso weer bij maar dat zal wel voor Gravenberch zijn dan.![]()
Als Ten Hag over 2 weken de torren uit zijn kop heeft gehaald maak je nog wel kans op de titel, maar je hebt dit seizoen welgeteld 0 bewegingsruimte om te falen met dit PSV (en ook Feyenoord)![]()
wordt sowieso een heel vreemd seizoen, zoveel wedstrijden in een korte tijd, zeker voor internationalsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag over 2 weken de torren uit zijn kop heeft gehaald maak je nog wel kans op de titel, maar je hebt dit seizoen welgeteld 0 bewegingsruimte om te falen met dit PSV (en ook Feyenoord)![]()
En alle topwedstrijden binnen een paar weken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt sowieso een heel vreemd seizoen, zoveel wedstrijden in een korte tijd, zeker voor internationalsOh.![]()
ook dat ja dus het is essentieel dat je in die tijd weinig sleutelspelers mistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En alle topwedstrijden binnen een paar weken.![]()
En dat Ajax eens beter uit de winterstop komt dan de voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat ja dus het is essentieel dat je in die tijd weinig sleutelspelers mistOh.![]()
is die ook niet korter dit keer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat Ajax eens beter uit de winterstop komt dan de voorgaande jaren.![]()
23 december laatste wedstrijd voor de winterstop en dan op 10 januari meteen tegen PSV.quote:
Al vallen er misschien nog wedstrijden uit door coronagevallen en moeten die in die periode ertussen worden ingehaald.Oh.![]()
Nou ja, laat psv het eerst maar eens doen. Tot nu toe was het bagger en spelers inpassen kost ook nog wel tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag over 2 weken de torren uit zijn kop heeft gehaald maak je nog wel kans op de titel, maar je hebt dit seizoen welgeteld 0 bewegingsruimte om te falen met dit PSV (en ook Feyenoord)stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik had liever een goede 6 gehad ipv beide spelers.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:33 schreef Class het volgende:
Jezus, had toch liever Gotze dan Klaassen gezien, wtfOh.![]()
Dit ja. Dit willen we hebben. En met mindere spelers misschien een mindere versie / aangepaste versie, maar niet dat laffe gedoe wat we nu krijgen.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Bijna alles over Donny en/of Ziyechquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef manny het volgende:
[..]
Dit ja. Dit willen we hebben. En met mindere spelers misschien een mindere versie / aangepaste versie, maar niet dat laffe gedoe wat we nu krijgen.![]()
![]()
Donny in de winterstop huren genot.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bijna alles over Donny en/of Ziyech![]()
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:33 schreef Class het volgende:
Jezus, had toch liever Gotze dan Klaassen gezien, wtf
Zijn contract liep af, Dortmund wilde die niet verlengen, en geen van de andere Bundesliga (en andere toplanden) clubs wilde hem transfervrij overnemen. Dat zegt best wel veel. Nu kan het heel goed uitpakken en beste speler van Eredivisie worden, maar denk dat het risico op falen groter is. Bij Klaassen is er meer zekerheid.
Hoop inderdaad dat Labyad gaat banken. Geen slechte speler, maar zeker in de spits is het niet de speler die we nodig hebben. Zoals met die geweldige voorzet van Tadic zie je dat hij niet echt een spits is voor Ajax"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dortmund wilde wel verlengen maar onder mindere condities. Nog altijd met 7 miljoen salaris begrijp ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Want?
Zijn contract liep af, Dortmund wilde die niet verlengen, en geen van de andere Bundesliga (en andere toplanden) clubs wilde hem transfervrij overnemen. Dat zegt best wel veel. Nu kan het heel goed uitpakken en beste speler van Eredivisie worden, maar denk dat het risico op falen groter is. Bij Klaassen is er meer zekerheid.
Qua kans op slagen in mijn ogen gelijkwaardig met Klaassen maar internationaal gezien is gotze natuurlijk van een hogere categorie.![]()
Wie moet er dan in de spits?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat Labyad gaat banken. Geen slechte speler, maar zeker in de spits is het niet de speler die we nodig hebben. Zoals met die geweldige voorzet van Tadic zie je dat hij niet echt een spits is voor Ajax![]()
mooie stunt hoor, gaat hij PSV kampioen maken, ik denk het het niet maar zeker leuk om hem in NL te zien spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dortmund wilde wel verlengen maar onder mindere condities. Nog altijd met 7 miljoen salaris begrijp ik.
Qua kans op slagen in mijn ogen gelijkwaardig met Klaassen maar internationaal gezien is gotze natuurlijk van een hogere categorie.![]()
Onanaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Alvarez - Kudus
Antony - Klaassen - Promes
Tadic
Klaassen - Kudus
Antony - Promes - Neres
Tadic![]()
Beste optie idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana
Klaassen - Kudus
Antony - Promes - Neres
Tadic![]()
Denk dat Troaré op dit moment een kans moet krijgen. Ben nog niet echt onder de indruk van hem, maar denk dat hij meer een natuurlijke spits is dan "buitenspeler" Labyad. Heb ook wel goede momenten gezien.Waaronder bal vast houden voor aansluiting of mooie steekballen. Kopsterk is hij ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wie moet er dan in de spits?
Tadic kan daar ook spelen maar dat is ook niet zo een goede kopper.
[ Bericht 0% gewijzigd door Omega op 07-10-2020 15:07:41 ( ) ]"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Hoe kom je er nou bij dat Feyenoord een top club is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar kraam dan geen onzin uit dat AZ de laatste 10 jaar beter doet. Feyenoord is een topclub in NL, dat weet je zelf ook wel. Maar goed, helemaal geen zin in eigenlijk. Toedeledokie
Snap dat echt niet![]()
![]()
Ik lees het nu ook. Niet verwacht. Maar waarom zou hij 5 miljoen inleveren nu om te spelen in de eredivisie, of is hij eerst de markt gaan verkennen en wilde Dortmund daarna niet meer verlengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dortmund wilde wel verlengen maar onder mindere condities. Nog altijd met 7 miljoen salaris begrijp ik.
Qua kans op slagen in mijn ogen gelijkwaardig met Klaassen maar internationaal gezien is gotze natuurlijk van een hogere categorie.
Wel gek, want als het om speeltijd ging dan had hij vast bij 6-10 andere bundesliga clubs kunnen spelen als hij echt nog op niveau zou zijn. Of Schmidt is belangrijker in Duitsland dan ik vermoed."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
is alleen maar leuk, ik zie het nog niet echt in hun spel maar dat zal nog wel komen danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:30 schreef Dejannn het volgende:
Schmidt schijnt in Duitsland inderdaad een behoorlijk aanzien te hebben.![]()
Dat soort systemen kosten toch gewoon tijd? Weet je nog hoe Bosz begon hier tijdens een renovatieperiode, dat begon ook pas echt te draaien rond maart/april.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
is alleen maar leuk, ik zie het nog niet echt in hun spel maar dat zal nog wel komen danOh.![]()
uiteraard maar je moet er toch wel wat van zien, de intenties etc. en wat je vaker ziet bij jonge ploegen zoals Ajax toen is dat de 2e seizoenhelft altijd beter is dan de eerste.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort systemen kosten toch gewoon tijd? Weet je nog hoe Bosz begon hier tijdens een renovatieperiode, dat begon ook pas echt te draaien rond maart/april.![]()
Ik denk ook niet dat je dat nu al kunt verwachten. Zoiets kost echt een paar maanden. Bovendien is de selectie nu pas rond. Ik denk als dit eenmaal gaat draaien het veel mensen kan verassen. Met Götze, Zahavi en Sangare heb je toch drie spelers die dit niveau makkelijk aan moeten kunnen. En dan heb ik het nog niet eens over Marco van Ginkel als die weer fit zou weten te geraken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
is alleen maar leuk, ik zie het nog niet echt in hun spel maar dat zal nog wel komen dan
Als ik mijn geld zou moeten inzetten op PSV of Ajax momenteel, doe ik dat toch blind op PSV. Denk dat die veel meer in huis hebben om op de korte termijn te pieken. Onderschat ook niet wat voor invloed het op een selectie kan hebben om een naam als Götze te contracteren. Dat kan gewoon een enorme boost geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 11:44:40 ]![]()
ik hou het nog maar bij Ajax al heeft PSV echt leuk ingekocht hebben ze centraal achterin geen niveau staan en zitten sowieso erg dun in verdedigersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je dat nu al kunt verwachten. Zoiets kost echt een paar maanden. Bovendien is de selectie nu pas rond. Ik denk als dit eenmaal gaat draaien het veel mensen kan verassen. Met Götze, Zahavi en Sangare heb je toch drie spelers die dit niveau makkelijk aan moeten kunnen. En dan heb ik het nog niet eens over Marco van Ginkel als die weer fit zou weten te geraken.
Als ik mijn geld zou moeten inzetten op PSV of Ajax momenteel, doe ik dat toch blind op PSV. Denk dat die veel meer in huis hebben om op de korte termijn te pieken. Onderschat ook niet wat voor invloed het op een selectie kan hebben om een naam als Götze te contracteren. Dat kan gewoon een enorme boost geven.![]()
Ach het heeft uiteindelijk ook te maken met de poppetjes op de juiste plaats en zeker het middenveld zullen daar na de interlandbreak andere namen staan dus dan zal het vast anders lopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je moet er toch wel wat van zien, de intenties etc. en wat je vaker ziet bij jonge ploegen zoals Ajax toen is dat de 2e seizoenhelft altijd beter is dan de eerste.Oh.![]()
daarom we gaan het zien, ze maken het iig spannenderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het heeft uiteindelijk ook te maken met de poppetjes op de juiste plaats en zeker het middenveld zullen daar na de interlandbreak andere namen staan dus dan zal het vast anders lopen.![]()
Zit Ajax achterin dan wel goed? Valt toch volgens mij wel mee. Alvarez wordt gezien als middenvelder, Martinez bungelt ook een beetje tussen het middenveld en de verdediging en mist lengte. Schuurs heeft zich nog nooit voor een langere periode bewezen en Timber komt ook net kijken. Sowieso is ook hij voor een centrale verdediger gewoon erg klein. Nog geen 1.80. Dat kan eigenlijk echt niet meer in het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het nog maar bij Ajax al heeft PSV echt leuk ingekocht hebben ze centraal achterin geen niveau staan en zitten sowieso erg dun in verdedigers
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 11:59:42 ]![]()
stukken beter wel ja mede omdat de ervaren Blind er staat maar de tijd zal het leren, ik vind Timber beter matchen met hem en lengte klinkt allemaal leuk maar snelheid en agiliteit is veel belangrijker voor het Ajax spel (ver van het doel)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zit Ajax achterin dan wel goed? Valt toch volgens mij wel mee. Alvarez wordt gezien als middenvelder, Martinez bungelt ook een beetje tussen het middenveld en de verdediging en mist lengte. Schuurs heeft zich nog nooit voor een langere periode bewezen en Timber komt ook net kijken. Sowieso is ook hij voor een centrale verdediger gewoon erg klein. Nog geen 1.80. Dat kan eigenlijk echt niet meer in het hedendaagse voetbal.![]()
Agiliteit? Wendbaarheid heet dat in goed Nederlands.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
stukken beter wel ja mede omdat de ervaren Blind er staat maar de tijd zal het leren, ik vind Timber beter matchen met hem en lengte klinkt allemaal leuk maar snelheid en agiliteit is veel belangrijker voor het Ajax spel (ver van het doel)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
excuusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Agiliteit? Wendbaarheid heet dat in goed Nederlands.ik vond het al een beetje vreemd klinken
![]()
Achterin zit het wel prima ja voor Ajax. Veruit beste keeper van de competitie, beste centrale verdediger (Blind, althans zeker voor het spel wat Ajax wil spelen), Mazraoui is een prima rechtsback en zou niemand anders uit de competitie weten die ik liever heb (Dumfries vind ik echt niks), Nico is uitstekend al is die Max bij PSV dat ook en Schuurs en Timber zijn allebei gewoon goede talenten. Geen nieuwe De Ligt maar dat krijg je ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zit Ajax achterin dan wel goed? Valt toch volgens mij wel mee. Alvarez wordt gezien als middenvelder, Martinez bungelt ook een beetje tussen het middenveld en de verdediging en mist lengte. Schuurs heeft zich nog nooit voor een langere periode bewezen en Timber komt ook net kijken. Sowieso is ook hij voor een centrale verdediger gewoon erg klein. Nog geen 1.80. Dat kan eigenlijk echt niet meer in het hedendaagse voetbal.Oh.![]()
Ik vermoed dat inderdaad. Aan de tweets enzo te zien is zijn reputatie in Dld aangetast. Kan mij voorstellen dat hij in PSV onder de vleugels van de bekende Schmidt een mooie kans ziet om zich te bewijzen als springplank terug naar de Bundesliga.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Niet verwacht. Maar waarom zou hij 5 miljoen inleveren nu om te spelen in de eredivisie, of is hij eerst de markt gaan verkennen en wilde Dortmund daarna niet meer verlengen?
Wel gek, want als het om speeltijd ging dan had hij vast bij 6-10 andere bundesliga clubs kunnen spelen als hij echt nog op niveau zou zijn. Of Schmidt is belangrijker in Duitsland dan ik vermoed.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Huntelaar en Traoré samen vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef D_A het volgende:
Friendly tegen AZ hier
Doe mij standaard deze 11 maar.
[ afbeelding ]
En Labyad dus niet eens hier in de basis? Dat is dus einde tijdperk.Oh.![]()
ik had het niet goed gezien dacht dat hij er helemaal niet bij was, hij zit op de bank dus om vast te wennenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar en Traoré samen vind ik dan weer wat overdreven.
En Labyad dus niet eens hier in de basis? Dat is dus einde tijdperk.![]()
reiziger op de bank wtf die lijkt me toch wat oud voor ajaxquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef D_A het volgende:
Friendly tegen AZ hier
Doe mij standaard deze 11 maar.
[ afbeelding ]![]()
Die conclusie zou ik nog niet trekkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Labyad dus niet eens hier in de basis? Dat is dus einde tijdperk.![]()
Neres genot.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Klaassen en Klaiber spelen iig prima.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dit. Met Gravenberch en Martinez als backup voor Klaassen en Kudus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana
Klaassen - Kudus
Antony - Promes - Neres
Tadic
Overigens, wat de lengte van Timber betreft. Je kunt best met een kleine CV spelen, mits die dit compenseert met sprongkracht en/of mits er een lange verdediger of middenvelder naast staat. Ik heb liever een snelle, wendbare maar kleine CV dan een lange CV die niet met ruimte in z'n rug kan verdedigen, zeg mawr die Duitse bonenstaak die bij Arsenal mee hobbelde, ben even z'n naam kwijt.
[ Bericht 12% gewijzigd door AmaninFull op 07-10-2020 16:10:13 ]![]()
Mertesackerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit. Met Gravenberch en Martinez als backup voor Klaassen en Kudus.
Overigens, wat de lengte van Timber betreft. Je kunt best met een kleine CV spelen, mits die dit compenseert met sprongkracht en/of mits er een lange verdediger of middenvelder naast staat. Ik heb liever een snelle, wendbare maar kleinere CV dan lange CV die niet met ruimte in z'n rug kan verdedigen, zeg mawr die Duitse bonenstaak die bij Arsenal mee hobbelde, ben even z'n naam kwijt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mertesackergodquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit. Met Gravenberch en Martinez als backup voor Klaassen en Kudus.
Overigens, wat de lengte van Timber betreft. Je kunt best met een kleine CV spelen, mits die dit compenseert met sprongkracht en/of mits er een lange verdediger of middenvelder naast staat. Ik heb liever een snelle, wendbare maar kleine CV dan een lange CV die niet met ruimte in z'n rug kan verdedigen, zeg mawr die Duitse bonenstaak die bij Arsenal mee hobbelde, ben even z'n naam kwijt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schöne gaat ook lekker daar in Genoa.
Onbegrijpelijke keuze was dat ook van hem om daarheen te gaan.Oh.![]()
Nooit geweest zeker, heerlijk stadje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onbegrijpelijke keuze was dat ook van hem om daarheen te gaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja dan ga je er toch heen op vakantie, en niet om te voetballen. Niet eens ingeschreven voor de competitie nu (lol)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweest zeker, heerlijk stadje.Oh.![]()
Niet eens ingeschreven in Serie A, wat een drama.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Schandalig ook dat ze dat pas melden na het aflopen van de deadline. Hoop dat Schöne iig zijn contract kan laten ontbinden en met kerst een club kan vinden die hem wél waardeert!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:40 schreef Perrin het volgende:
Niet eens ingeschreven in Serie A, wat een drama.Life is what you make it.![]()
Hij verdient idd (veel!) beter dan dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Schandalig ook dat ze dat pas melden na het aflopen van de deadline. Hoop dat Schöne iig zijn contract kan laten ontbinden en met kerst een club kan vinden die hem wél waardeert!And what rough beast, its hour come round at last,
Tweede keer in een week ernstige Frank De Boer flashback, zondag Groningen, gister met Nederlands elftal.
Brrrrr...
Ze hebben nu wel flink de tijd om de boel te analyseren en in te grijpen, en hopelijk heeft Erik niet zo veel tunnelvisie dat ie niet meer luistert naar anderen. Op naar een logische opstelling....proberen is de eerste stap naar falen
Ik dacht dat de tijden dat we FC Oogaids twee keer in de week zouden zien wel achter ons lagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:19 schreef manny het volgende:
Tweede keer in een week ernstige Frank De Boer flashback, zondag Groningen, gister met Nederlands elftal.
Brrrrr...
Ze hebben nu wel flink de tijd om de boel te analyseren en in te grijpen, en hopelijk heeft Erik niet zo veel tunnelvisie dat ie niet meer luistert naar anderen. Op naar een logische opstelling....![]()
Terughalen!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onbegrijpelijke keuze was dat ook van hem om daarheen te gaan.
"Lasse heeft daarna nog contact gehad met de trainers, en die willen hem er graag bij hebben, maar de technisch directeur wil dat niet gaven ze aan. Die is net nieuw en heeft diverse middenvelders uit zijn eigen netwerk meegenomen. Waarschijnlijk heeft hij dus andere belangen."
Onbegrijpelijk inderdaad... Soort Ten Hagje met z'n Labyadjes.![]()
34 jaar, beetje in Italië ballen en wonen met je gezinnetje. Lekker weer, leuk loon. Niets mis mee. Dat je slachtoffer wordt van wat politiek, tsja dat kan. Beetje doorleven en dan in de winter naar een andere leuke club, waar dan ook in Europa. Om carriere te maken hoeft hij het niet meer te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan ga je er toch heen op vakantie, en niet om te voetballen. Niet eens ingeschreven voor de competitie nu (lol)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook wel een beetje gepusht door Ten Hag hoor. Destijds was de heersende mening dat Schöne te traag was voor het spel van Ajax, trouwens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onbegrijpelijke keuze was dat ook van hem om daarheen te gaan.![]()
Gelukkig hebben we nu Alvarez.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook wel een beetje gepusht door Ten Hag hoor. Destijds was de heersende mening dat Schöne te traag was voor het spel van Ajax, trouwens.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik denk dat hij ook het gevoel had te worden uitgefaseerd bij Ajax en dat hij graag eens in mediterrane sferen van het goede leven wilde proeven. Het is alleen nu wel heel erg nadrukkelijk dolce far niente geworden voor 'm.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan ga je er toch heen op vakantie, en niet om te voetballen. Niet eens ingeschreven voor de competitie nu (lol)Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
goeie timingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Onana corona?
https://www.voetbalprimeu(...)dstrijd-missen-.html![]()
die kon het toch ook niet meer belopen, was een hele goeie samen met De Jong maar doen alsof hij de missing link is dan overdrijf jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja Schöne was echt onderschat, jammer.![]()
Zal Genoa de enige geinteresseerde zijn geweest uit die landen? Denk dat Schöne vast wel meer keuze had, zeker na dat CL-seizoen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook het gevoel had te worden uitgefaseerd bij Ajax en dat hij graag eens in mediterrane sferen van het goede leven wilde proeven. Het is alleen nu wel heel erg nadrukkelijk dolce far niente geworden voor 'm.Oh.![]()
Schöne moest ook gewoon weg ja, het probleem is dat er nooit een goede vervanger voor is gekomen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kon het toch ook niet meer belopen, was een hele goeie samen met De Jong maar doen alsof hij de missing link is dan overdrijf jeOh.![]()
eens, blijft onbegrijpelijk dat dit voor 2 seizoenen op rij niet opgelost is, zou van Overmars en ook Ten Hag wel willen weten waaromquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne moest ook gewoon weg ja, het probleem is dat er nooit een goede vervanger voor is gekomen.![]()
Kenneth Taylor is de opvolger van Schöne. Nu moet Ten Hag hem alleen nog gaan gebruiken.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Denk dat de opties die ze hadden willen hebben te duur waren (Pröpper, Matheus Henrique) zeker met corona erbij, en ze willen Alvarez blijkbaar ook niet afschrijven als totale miskoop. Of misschien willen ze wel echt de ruimte laten voor Gravenberch en Taylor om zich het elftal in te spelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, blijft onbegrijpelijk dat dit voor 2 seizoenen op rij niet opgelost is, zou van Overmars en ook Ten Hag wel willen weten waaromOh.![]()
Grappig dat zo'n Alvarez bij Mexico zelfs in z'n eentje op 6 staat al heb ik het niet gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat de opties die ze hadden willen hebben te duur waren (Pröpper, Matheus Henrique) zeker met corona erbij, en ze willen Alvarez blijkbaar ook niet afschrijven als totale miskoop. Of misschien willen ze wel echt de ruimte laten voor Gravenberch en Taylor om zich het elftal in te spelen.![]()
Coronana
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alvarez speelde bij zijn vorige club ook al veel op 6 volgens mij, dan blijft het een nog raardere aankoop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n Alvarez bij Mexico zelfs in z'n eentje op 6 staat al heb ik het niet gezienOh.![]()
Liverpool mogelijk missen.. mwoahquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt toch redelijk uit qua quarantaine"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wordt wel leuk dit seizoen als er dan steeds belangrijke spelers wegvallen door corona. Al kan het soms in je voordeel werken als de tegenstander dat probleem heeft.Oh.![]()
Jammer dat je in de stad zit met de meeste besmettingen op aarde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt wel leuk dit seizoen als er dan steeds belangrijke spelers wegvallen door corona. Al kan het soms in je voordeel werken als de tegenstander dat probleem heeft.
Wel herd immunity in 2021![]()
![]()
Missink link? Nee. Aanmerkelijk beter dan wat er voor hem in de plaats kwam? Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kon het toch ook niet meer belopen, was een hele goeie samen met De Jong maar doen alsof hij de missing link is dan overdrijf je![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt wel leuk dit seizoen als er dan steeds belangrijke spelers wegvallen door corona. Al kan het soms in je voordeel werken als de tegenstander dat probleem heeft.![]()
aan de bal zeker al was z'n handelingssnelheid wel op het randje, hij maakte veel goed met een z'n geweldige trap maar we zijn ondertussen wel weer 2 jaar verder dus meer dan cultheld is het ook niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Missink link? Nee. Aanmerkelijk beter dan wat er voor hem in de plaats kwam? Ja.![]()
Die wilt nog ergens in het zuiden van Europa een beetje van het leven genieten joh. Dan over een jaartje of wat terug naar Ajax als trainer. Prima.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de bal zeker al was z'n handelingssnelheid wel op het randje, hij maakte veel goed met een z'n geweldige trap maar we zijn ondertussen wel weer 2 jaar verder dus meer dan cultheld is het ook niet meer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
daarom heel begrijpelijk, wel lullig dat hij nu buiten de boot valtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die wilt nog ergens in het zuiden van Europa een beetje van het leven genieten joh. Dan over een jaartje of wat terug naar Ajax als trainer. Prima.![]()
Benieuwd of we hem dit seizoen in het eerste gaan zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:17 schreef Tarado het volgende:
geen Bandé in de CL selectie, teleurstellendOh.![]()
Hij speelt ook in Nederland.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, in Afrika is er helemaal geen corona.![]()
lijkt me stug, gewoon afkopen dat contractquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of we hem dit seizoen in het eerste gaan zien.![]()
Wel sneu voor die jongen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me stug, gewoon afkopen dat contractOh.![]()
Komt wel weer ergens in Belgie aan de bak.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik vond zijn aankoop destijds wel vreemd, gewoon een speler die twee maanden in vorm was en dan meteen kopen. Nadat de aankoop rond was viel het ook meteen erg terug met hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ik ken alleen maar van de foto's, verder geen idee of hij wat kanOh.![]()
zou wel kut zijn als het waar is maar aan de andere kant maakt een goaltje meer of minder tegen Liverpool ook niet zoveel uitquote:![]()
Nog grapperiger was (of ietwat sneu ) dat zijn ploeggenoten hem alleen de bal gaven tussen de cv,s in en nooit op het middenveld .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n Alvarez bij Mexico zelfs in z'n eentje op 6 staat al heb ik het niet gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
maar hij wordt wel opgesteld en die Argentijnse coach is ook niet van gisterenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog grapperiger was (of ietwat sneu ) dat zijn ploeggenoten hem alleen de bal gaven tussen de cv,s in en nooit op het middenveld .![]()
Juist ja, wonderploeg Liverpool dat vorig jaar al scheuren vertoonde en niet al te lang geleden met 7-2 op hun kloten kreeg tegen wereldclub Aston Villa.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel kut zijn als het waar is maar aan de andere kant maakt een goaltje meer of minder tegen Liverpool ook niet zoveel uit"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
nog altijd een paar maatjes te groot voor Ajax hoor, moet echt alles meezitten voor een goed resultaat, maar dat van Onana schijnt een false positive te zijn dus die gaat gewoon keepenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist ja, wonderploeg Liverpool dat vorig jaar al scheuren vertoonde en niet al te lang geleden met 7-2 op hun kloten kreeg tegen wereldclub Aston Villa.![]()
Alleen om af en toe een gaatje dicht te lopen in een verdedigende speelwijze . Komt zwaar tekort als je hem de bal geeft op de helft van de tegenstander en dat spel speelt Ajax graag volgens mij .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij wordt wel opgesteld en die Argentijnse coach is ook niet van gisterenRED ONS HENNIEGOD![]()
eens, dat kan hij nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Komt zwaar tekort als je hem de bal geeft op de helft van de tegenstander en dat spel speelt Ajax graag volgens mij .![]()
Dan is het ergens nog mazzel dat het in een interlandperiode gebeurd. Is ie hopelijk weer fit als de competitie hervat wordt.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
schijnt een false positive te zijn omdat hij al een keer corona heeft gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het ergens nog mazzel dat het in een interlandperiode gebeurd. Is ie hopelijk weer fit als de competitie hervat wordt.![]()
Ok, er waren er destijds 13 positief toch? Weten we uberhaupt wie dat geweest zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt een false positive te zijn omdat hij al een keer corona heeft gehadOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Da's positief.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tweede test van Onana is negatief.And what rough beast, its hour come round at last,
Je had voor de competitie al gelijk, maar toen vond ik de concurrentie nog vrij matig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat meer mensen nu zien dat dat toch iets anders ligt.
Nu het stof gedaald is en de selecties vaststaan blijkt inderdaad dat Ajax het ronduit slecht gedaan heeft. PSV heeft met een veel minder budget een betere selectie samengesteld en dat is Overmars te verwijten.
Die Zahavi en Götze zouden eigenlijk altijd naar een club als Ajax moeten gaan, als ze überhaupt al naar de Eredivisie komen. Ajax heeft niet eens een pure centrumspits in de selectie momenteel.![]()
Dat valt allemaal ook nog te bezien natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je had voor de competitie al gelijk, maar toen vond ik de concurrentie nog vrij matig.
Nu het stof gedaald is en de selecties vaststaan blijkt inderdaad dat Ajax het ronduit slecht gedaan heeft. PSV heeft met een veel minder budget een betere selectie samengesteld en dat is Overmars te verwijten.
Die Zahavi en Götze zouden eigenlijk altijd naar een club als Ajax moeten gaan, als ze überhaupt al naar de Eredivisie komen. Ajax heeft niet eens een pure centrumspits in de selectie momenteel.
Zou persoonlijk (vooralsnog) ook liever Tadic in de spits hebben dan die jood. Al is mr. Spraakgebrek het daar blijkbaar niet mee eensVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nee man, PSV heeft leuk ingekocht maar wel topzwaar om het zo te zeggen, centraal achterin zwakker dan zowel Ajax als Feyenoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je had voor de competitie al gelijk, maar toen vond ik de concurrentie nog vrij matig.
Die Zahavi en Götze zouden eigenlijk altijd naar een club als Ajax moeten gaan, als ze überhaupt al naar de Eredivisie komen. Ajax heeft niet eens een pure centrumspits in de selectie momenteel.![]()
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook nog te bezien natuurlijk
Zou persoonlijk (vooralsnog) ook liever Tadic in de spits hebben dan die jood. Al is mr. Spraakgebrek het daar blijkbaar niet mee eens
Dan doe je als club met een transferbudget van 100 miljoen toch iets fout.![]()
Daar ben ik het inderdaad niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lol. Wat heb jij gegeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hier is zelfs Mario Been het niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.
Dan doe je als club met een transferbudget van 100 miljoen toch iets fout.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nee. Vind Feyenoord eigenlijk alleen verdedigend sterker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.
Ik heb toch liever Tagliafico-Blind-Schuurs-Mazraoui dan Nieuwkoop-Senesi-Spajic/Botteghin-Hapsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Vind Feyenoord eigenlijk alleen verdedigend sterker.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat mag. Ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Tagliafico-Blind-Schuurs-Mazraoui dan Nieuwkoop-Senesi-Spajic/Botteghin-Haps![]()
Denk dat het verschil vooral in de mate van volwassenheid en karakter zit. Feyenoord heeft weer een lekker vecht-elftal gebouwd.![]()
Prima maar ik heb al eerder aangegeven dat als je de goals telt ik echt denk dat Feyenoord meer doelpuntenmakers heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Vind Feyenoord eigenlijk alleen verdedigend sterker.![]()
als ik de goals tel zie ik alleen Berghuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima maar ik heb al eerder aangegeven dat als je de goals telt ik echt denk dat Feyenoord meer doelpuntenmakers heeft.![]()
Hij telt bijv. mee dat Linssen er 15 heeft gemaakt bij Vitesse. Maar dat is wel even wat anders dan bij Feyenoord voetballen en er 15 maken. Ik vind het scorend vermogen bij Feyenoord op dit moment eigenlijk redelijk beperkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik de goals tel zie ik alleen Berghuis![]()
Bij Ajax zijn er wel meer die goals kunnen maken, dat het allemaal nog wat stroef loopt zal ik niet ontkennen maar verwacht dat het wel goed komt als Erik ook weer beseft dat de experimentele fase inmiddels voorbij is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij telt bijv. mee dat Linssen er 15 heeft gemaakt bij Vitesse. Maar dat is wel even wat anders dan bij Feyenoord voetballen en er 15 maken. Ik vind het scorend vermogen bij Feyenoord op dit moment eigenlijk redelijk beperkt.![]()
Ik vraag me af of Ajax meer spelers heeft die goals maken. Ik denk vooral dat het spelers zijn die over het algemeen meer goals per speler maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn er wel meer die goals kunnen maken, dat het allemaal nog wat stroef loopt zal ik niet ontkennen maar verwacht dat het wel goed komt als Erik ook weer beseft dat de experimentele fase inmiddels voorbij is.![]()
Feyenoord heeft vanaf vorig jaar dan ook de beste verdediging van de Erediviequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Vind Feyenoord eigenlijk alleen verdedigend sterker.
@kapiteintje (RIP)![]()
het is al een tijd zo dat Ajax de topscorer niet levert maar wel wel de meeste goals maaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ajax meer spelers heeft die goals maken. Ik denk vooral dat het spelers zijn die over het algemeen meer goals per speler maken.![]()
Mja, dat zegt niet zoveel over aankomend seizoen (al denk ik dat Ajax er meer gaat scoren dan Feyenoord hoor). Bedoel alleen maar aan te geven dat er bij Feyenoord genoeg spelers rondlopen met scorend vermogen, maar dat het aantal per speler (behoudens Berghuis en misschien Toornstra) lager zal liggen dan bijvoorbeeld bij Ajax. En dat is simpelweg verschil in kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is al een tijd zo dat Ajax de topscorer niet levert maar wel wel de meeste goals maakt![]()
heeft een beetje met de manier van spelen te maken, de spits is meer spelverdeler dan afmakerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, dat zegt niet zoveel over aankomend seizoen (al denk ik dat Ajax er meer gaat scoren dan Feyenoord hoor). Bedoel alleen maar aan te geven dat er bij Feyenoord genoeg spelers rondlopen met scorend vermogen, maar dat het aantal per speler (behoudens Berghuis en misschien Toornstra) lager zal liggen dan bijvoorbeeld bij Ajax. En dat is simpelweg verschil in kwaliteit.![]()
Lol, Ajax Capetown heet voortaan Capetown Spurs.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Maar hoezo dan? Texeira maakte er vorig jaar 10 in Portugal, Linssen 15 voor Vitesse, Berghuis zou rond de 20 moeten kunnen eindigen. Dan heb je nog spelers als Toornstra en Sinisterra die er genoeg moeten kunnen maken en zelfs nog spelers erbij zoals Kökcu, Fer, Senesi en Haps die er ook altijd wel een paar maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij telt bijv. mee dat Linssen er 15 heeft gemaakt bij Vitesse. Maar dat is wel even wat anders dan bij Feyenoord voetballen en er 15 maken. Ik vind het scorend vermogen bij Feyenoord op dit moment eigenlijk redelijk beperkt.
Volgens mij is dat echt wel een realistisch sommetje. Als ik de nummers optel bij Ajax kom ik niet aan zoveel goals.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2020 12:18:08 ]![]()
omdat scoren voor Vitesse nu eenmaal niet hetzelfde is als voor Feyenoord en dan Toornstra hoeveel maakt hij er per jaar en Ferquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar hoezo dan? Texeira maakte er vorig jaar 10 in Portugal, Linssen 15 voor Vitesse, Berghuis zou rond de 20 moeten kunnen eindigen. Dan heb je nog spelers als Toornstra en Sinisterra die er genoeg moeten kunnen maken en zelfs nog spelers erbij zoals Kökcu en Fer die er ook altijd wel een paar maken.
Volgens mij is dat echt wel een realistisch sommetje. Als ik de nummers optel bij Ajax kom ik niet aan zoveel goals., dat vergelijk je met Tadic, Promes, Neres, Antony, Klaassen
![]()
Tadic moet er 15 kunnen maken, Promes 10, Klaassen 10, Antony 10. Ik denk dat het in ieder geval niet ver uit elkaar ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat scoren voor Vitesse nu eenmaal niet hetzelfde is als voor Feyenoord en dan Toornstra hoeveel maakt hij er per jaar en Fer, dat vergelijk je met Tadic, Promes, Neres, Antony, Klaassen
Toornstra maakt er nu nog 5 per jaar denk ik.![]()
ik denk dat het wel ver uit elkaar ligt, de enige topspeler is Berghuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tadic moet er 15 kunnen maken, Promes 10, Klaassen 10, Antony 10. Ik denk dat het in ieder geval niet ver uit elkaar ligt.
Toornstra maakt er nu nog 5 per jaar denk ik.![]()
Eens hoor, als die wegvalt is nagenoeg al het scorend vermogen weg. Helemaal omdat je eigenlijk al zonder spits speeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het wel ver uit elkaar ligt, de enige topspeler is BerghuisVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Precies. Berghuis zal waarschijnlijk wel boven de 15 eindigen. Verder gaat er niemand boven de 10 komen. Ook Toornstra niet, want die gaat niet wekelijks spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, als die wegvalt is nagenoeg al het scorend vermogen weg. Helemaal omdat je eigenlijk al zonder spits speelt![]()
Linssen staat garant voor 15 goals!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Berghuis zal waarschijnlijk wel boven de 15 eindigen. Verder gaat er niemand boven de 10 komen. Ook Toornstra niet, want die gaat niet wekelijks spelen.
Afhankelijk van het seizoen en wie er veel speelt geef ik Teixeira, Toornstra, Kökcü, Linssen, Jørgensen en Bozenik allemaal wel kans om boven de 10 te komen. Denk dat er wel eentje dat gaat halen ook.Makkelijk eerste![]()
Jörgensen boven de 10.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen staat garant voor 15 goals!
Afhankelijk van het seizoen en wie er veel speelt geef ik Teixeira, Toornstra, Kökcü, Linssen, Jørgensen en Bozenik allemaal wel kans om boven de 10 te komen. Denk dat er wel eentje dat gaat halen ook.![]()
![]()
Ekkelenkamp meteen gescoord bij Jong Oranje toen ie twee minuten op het veld stond tegen het altijd lastige Gibraltar. Die jongen komt er wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Sad[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
CapetownGoden, toch vier hele spelers vandaan gehaald in 20 jaar of zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:49 schreef mabo11 het volgende:
Lol, Ajax Capetown heet voortaan Capetown Spurs.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
wat een miskleun inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
CapetownGoden, toch vier hele spelers vandaan gehaald in 20 jaar of zo.![]()
Manman wat een dramaquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
oppikken danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij wanbetaling is hij toch ook meteen transfervrij?![]()
Ja laat hem nog een jaartje meeballen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Schöne zijn paasje is toch wel lekkerder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wE hEbBeN aLvaReZ en kLaAsSeN kAn dAaR oOk sPelEnAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ja dat ziet iedereen op waarschijnlijk 2 man naquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schöne zijn paasje is toch wel lekkerder.RED ONS HENNIEGOD![]()
z'n pass en z'n trap zal niemand over twijfelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat ziet iedereen op waarschijnlijk 2 man na![]()
Men is alweer vergeten dat hij echt niet meer mee kon bij Ajax. Hem nu nog een jaar mee laten doen doet afbreuk aan zijn carriere![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)een-tussenjaar-wordtquote:
Dat zegt Overmars wel hier, en nu ik dit verhaal lees heb ik er ook wel vrede mee. Het is dus niet dat ze de gaten in de selectie niet zien maar dat het financieel gewoon niet mogelijk was, prima.Oh.![]()
Klopt. Maar context en nuance is ook maar saai tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)een-tussenjaar-wordt
Dat zegt Overmars wel hier, en nu ik dit verhaal lees heb ik er ook wel vrede mee. Het is dus niet dat ze de gaten in de selectie niet zien maar dat het financieel gewoon niet mogelijk was, prima.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Maar context en nuance is ook maar saai toch
Erik moet de poppetjes op de juiste plaats zetten
Oh.![]()
Welvaartsbuikjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erik moet de poppetjes op de juiste plaats zettenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze zijn in Amsterdam in ieder geval stukken realistischer en terughoudender dan het blufpoker en risicovolle beleid van PSV, waar nu geld is uitgegeven dat er in feite niet is door de coronacrisis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Het grote Ajax dekt zich in ,lol
Niet verwacht dat ik dit ooit mee zou makenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het valt ook wel te begrijpen door de situatie waarin we zitten maar voor mij heerst het 'wat een slappe hap'-gevoel toch het meeste. En dan ook nog die flutopstelling en kutwissels van Ten Hagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt Overmars wel hier, en nu ik dit verhaal lees heb ik er ook wel vrede mee. Het is dus niet dat ze de gaten in de selectie niet zien maar dat het financieel gewoon niet mogelijk was, prima.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn in Amsterdam in ieder geval stukken realistischer en terughoudender dan het blufpoker en risicovolle beleid van PSV, waar nu geld is uitgegeven dat er in feite niet is door de coronacrisis.![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Ajax geven ze bijna 100 mil aan salarissen uit Hansiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn in Amsterdam in ieder geval stukken realistischer en terughoudender dan het blufpoker en risicovolle beleid van PSV, waar nu geld is uitgegeven dat er in feite niet is door de coronacrisis.![]()
alleen Europees gezien, dus wees niet bang komt allemaal goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Het grote Ajax dekt zich in ,lol
Niet verwacht dat ik dit ooit mee zou maken![]()
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).quote:
Het is niet voor het eerst dat er financieel hoog spel wordt gespeeld met Gerbrands aan het roer. Ik vind het op zijn minst een beetje vreemd dat ze uitgerekend dit seizoen het salarisplafond gaan loslaten op het moment dat er in de voetballerij meer onzekerheid dan ooit is door een pandemie.
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Weet op wie je reageert vriendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).
Het is niet voor het eerst dat er financieel hoog spel wordt gespeeld met Gerbrands aan het roer. Ik vind het op zijn minst een beetje vreemd dat ze uitgerekend dit seizoen het salarisplafond gaan loslaten op het moment dat er in de voetballerij meer onzekerheid dan ooit is door een pandemie.
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.![]()
Dat kunnen ze dan ook makkelijk aan tot op heden met zoveel eigen vermogen en opbrengsten, al zal ook Ajax dit jaar waarschijnlijk door corona dik in een operationeel verlies uitkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Ajax geven ze bijna 100 mil aan salarissen uit HansieOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja I know, maar soms jeuken mijn vingersquote:
maar is toch minder tov de omzet dan PSVquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Ajax geven ze bijna 100 mil aan salarissen uit Hansie![]()
Maakt allemaal niet uit aangezien PSV kampioen wordt, volgend jaar dus nog meer cashen ..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.
Het nieuwe Bayern van NL incoming![]()
![]()
Qftfquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 02:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit aangezien PSV kampioen wordt, volgend jaar dus nog meer cashen ..
Het nieuwe Bayern van NL incomingGroot fan van User Wotte![]()
Ajax staat inmiddels alweer op op een kleine 100 miljoen met transferbalans van dit window en CL deelname dus het zit wel goed wat dat betreftquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.![]()
Klopt, maar ik kreeg wel echt het gevoel bij het verhaal van Overmars dat bijvoorbeeld het vertrek van Dest toch een "moetje" was om eea op te vangen. Denk niet dat Klaassen gekomen was als we Dest niet hadden verkocht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax staat inmiddels alweer op op een kleine 100 miljoen met transferbalans van dit window en CL deelname dus het zit wel goed wat dat betreftOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
was meer een gevalletje ijzer smeden als het heet is, gezien de ervaringen met rechtsbacks is dit gewoon de hoofdprijs voor een talent op die plekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kreeg wel echt het gevoel bij het verhaal van Overmars dat bijvoorbeeld het vertrek van Dest toch een "moetje" was om eea op te vangen. Denk niet dat Klaassen gekomen was als we Dest niet hadden verkocht.![]()
Verstandige teksten van Marcquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt Overmars wel hier, en nu ik dit verhaal lees heb ik er ook wel vrede mee. Het is dus niet dat ze de gaten in de selectie niet zien maar dat het financieel gewoon niet mogelijk was, prima.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Toon is een Keynesiaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Racing Genk. Altijd lastigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eens eerder riep. PSV heeft haar beleid en visie aangepast op een trainer ipv andersom. Bij Ajax werkt het gelukkig andersomquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee maar teveel je oren naar een passant laten hangen wel
Denk jij dat Ajax zonder Ten Hag ook wel bij Klaiber en Labyad was uitgekomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eens eerder riep. PSV heeft haar beleid en visie aangepast op een trainer ipv andersom. Bij Ajax werkt het gelukkig andersomVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klaiber misschien wel, maar we hebben het over 2 aankopen in 3,5 jaar... Schmidt haalt er meteen 4, 5 in zijn eerste maandenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajax zonder Ten Hag ook wel bij Klaiber en Labyad was uitgekomen?
Beide spelers passen overigens dan nog steeds in de filosofie/speelstijl van Ajax, mijn punt is dat PSV klakkeloos de filosofie/speelstijl van Schmidt heeft geadopteerd. Ajax heeft Ten Hag een paar jaar geleden gekozen omdat hij binnen de filosofie van Ajax past.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajax zonder Ten Hag ook wel bij Klaiber en Labyad was uitgekomen?
Scoutingrapportgod![]()
Had PSV een visie dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eens eerder riep. PSV heeft haar beleid en visie aangepast op een trainer ipv andersom. Bij Ajax werkt het gelukkig andersomOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet Promes volgende week maar gewoon op de bank. Wat speelt ie weer dramatisch slecht vandaag
Lekker Kudus op 10 en Neres op links.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Zet Promes volgende week maar gewoon op de bank. Wat speelt ie weer dramatisch slecht vandaag![]()
Promes is niet veel zonder Ziyechquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Zet Promes volgende week maar gewoon op de bank. Wat speelt ie weer dramatisch slecht vandaagRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik begrijp nu pas wat voor vreselijke tijd jullie van 2012 tot 2016 hebben gehad.Ben geen Ajax-fan maar heb na 2 potjes Oranje al zin om mijn oogbollen uit te rukken.
Wat is dit vreselijk om naar te kijken zeg.![]()
Hopelijk zien ze bij oranje wat sneller dat ze beter Bosz aan kunnen stellen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ik begrijp nu pas wat voor vreselijke tijd jullie van 2012 tot 2016 hebben gehad.Ben geen Ajax-fan maar heb na 2 potjes Oranje al zin om mijn oogbollen uit te rukken.
Wat is dit vreselijk om naar te kijken zeg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze bij oranje wat sneller dat ze beter Bosz aan kunnen stellen.![]()
Ja maar de tegenstander groepeert zich altijd goed tegen De Boer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is dit vreselijk om naar te kijken zeg.Oh.![]()
Hoe hebben jullie dat destijds volgehouden? Dit is echt niet te doen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de tegenstander groepeert zich altijd goed tegen De Boer.![]()
Installeer veel spelletjes op je telefoon voor tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat destijds volgehouden? Dit is echt niet te doen.
Of gewoon iets anders gaan doen.Oh.![]()
Heb je nog tips?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Installeer veel spelletjes op je telefoon voor tijdens de wedstrijd.![]()
Ook echt de eerste zin van zijn interview bij de NOSquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de tegenstander groepeert zich altijd goed tegen De Boer.![]()
![]()
Dit, in combi met Tadic & Anthony. Gegarandeerde goals.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker Kudus op 10 en Neres op links.![]()
Ja maar toch he, die spelers speelden onder Koeman ook niet bepaald fantastisch tegen ploegen die zich ingraven. We kwamen leuk voor de dag tegen topploegen omdat we daar op de counter konden toeslaan. Ik denk niet dat De Boer er nu al zo'n stempel op heeft gedrukt in een weekje training.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de tegenstander groepeert zich altijd goed tegen De Boer.
Ik ben ook nog niet laaiend enthousiast maar volgens mij is het belangrijkste probleem bij Oranje vooral dat we aanvallend de kwaliteit missen en er teveel spelers niet in vorm zijn. Dat kun je De Boer dan nog wel kwalijk nemen, dat ie Promes niet op de bank zet ten gunste van Berghuis, die veel beter in vorm is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ben groot fan van Bosz maar zie hem niet als bondscoach. Is toch meer een coach die lang met een groep werkt in plaats van af en toe een weekje om zijn stempel te kunnen drukkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze bij oranje wat sneller dat ze beter Bosz aan kunnen stellen.![]()
Ze hadden Louis gewoon aan moeten stellen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Bosz maar zie hem niet als bondscoach. Is toch meer een coach die lang met een groep werkt in plaats van af en toe een weekje om zijn stempel te kunnen drukken![]()
Het was ook wat gekscherend bedoeld natuurlijk aangezien Bosz de opvolger van de Boer bij Ajax was.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Bosz maar zie hem niet als bondscoach. Is toch meer een coach die lang met een groep werkt in plaats van af en toe een weekje om zijn stempel te kunnen drukkenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
en dan krijgen nog zo'n aidsinterland en het is niet alleen NL wat gewoon heel matig is, dat hele corona gebeuren, veel wedstrijden in een korte periode vaak zonder publiek en alle maatregelen eromheen maakt het voor die spelers ook best wel moeilijk op mentaal gebied.![]()
Je ziet het gewoon al aan het spelidee wat hij wil, niet teveel via het middenveld want daar kan je balverlies lijden dus alles gaat meteen via de zijkanten en dan weer terug. Natuurlijk heb je de vorm nodig van spelers in de laatste fase voor de beslissende actie maar je ziet toch altijd genoeg wat typisch opdrachten van De Boer zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar toch he, die spelers speelden onder Koeman ook niet bepaald fantastisch tegen ploegen die zich ingraven. We kwamen leuk voor de dag tegen topploegen omdat we daar op de counter konden toeslaan. Ik denk niet dat De Boer er nu al zo'n stempel op heeft gedrukt in een weekje training.
Ik ben ook nog niet laaiend enthousiast maar volgens mij is het belangrijkste probleem bij Oranje vooral dat we aanvallend de kwaliteit missen en er teveel spelers niet in vorm zijn. Dat kun je De Boer dan nog wel kwalijk nemen, dat ie Promes niet op de bank zet ten gunste van Berghuis, die veel beter in vorm is.Oh.![]()
Dit klopt wel ja, echt te idioot voor woorden om drie interlands in één periode te plannen. En dan volgende maand gewoon weer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:48 schreef Tarado het volgende:
en dan krijgen nog zo'n aidsinterland en het is niet alleen NL wat gewoon heel matig is, dat hele corona gebeuren, veel wedstrijden in een korte periode vaak zonder publiek en alle maatregelen eromheen maakt het voor die spelers ook best wel moeilijk op mentaal gebied.
Benieuwd hoeveel blessures we krijgen gaandeweg het seizoenEK en Copa America er ook meteen achteraan. Ebola Cup zal ook nog wel ergens tussen gepropt worden.
Oh.![]()
De tandjes, nog zo'n ellendige verkapte oefeninterland. Promes en Blind kwamen er bekaaid vanaf, laat ze tegen Italië maar lekker banken dan, er komen nog genoeg weken met drie wedstrijd per week.![]()
Dat is te hopen ja, misschien dat er wel weer enkele weken / maanden niet gevoetbald gaat worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Le1390achim het volgende:
De tandjes, nog zo'n ellendige verkapte oefeninterland. Promes en Blind kwamen er bekaaid vanaf, laat ze tegen Italië maar lekker banken dan, er komen nog genoeg weken met drie wedstrijd per week.
Feyenoord kampioen als het zo doorgaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die kans is zeker aanwezig. Feyenoord heeft een heel stabiel team dit seizoen. Toch wel met Ajax en PSV een grote favoriet. (ook als het voetbal wel doorgaat)quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja, misschien dat er wel weer enkele weken / maanden niet gevoetbald gaat worden.
Feyenoord kampioen als het zo doorgaat.![]()
Als Ten Hag met zijn torren blijft rondlopen heeft Ajax de minste kans kampioen te worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. Feyenoord heeft een heel stabiel team dit seizoen. Toch wel met Ajax en PSV een grote favoriet. (ook als het voetbal wel doorgaat)![]()
Denk dat de selectie van Ajax toch wel de meeste kwaliteit herbergt. Het jaar van de halve finale CL, speelden we in het begin ook ruk. Labyad gaat er straks weer uit, Alvarez (al ben ik daar persoonlijk niet eens zo heel negatief over) zal geslachtofferd worden en dan hebben we, zeker in de breedte, de sterkste groep.
Feyenoord zag ik aan het begin als gevaarlijk, want stug en moeilijk te verslaan in een hele matige competitie. Blijkt wel dat zij héél afhankelijk zijn van Berghuis. Als die zijn vorm kwijtraakt of geblesseerd raakt, blijft er niet veel over daar. PSV is even afwachten hoe e.e.a. gaat uitpakken. Die achterhoede blijft in mijn ogen vrij dramatisch. Zahavi gaat, mits fit, in NL wel veel scoren natuurlijk.
Anyways, ik denk dat Ajax alsnog de grootste titelfavoriet is hoor. Denk dat het zeker ook in ons voordeel is dat de toppers straks kort op elkaar worden gespeeld.![]()
natuurlijk blijft Ajax de favoriet al hebben ze de vorm nog niet echt te pakkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:17 schreef Le1390achim het volgende:
Denk dat de selectie van Ajax toch wel de meeste kwaliteit herbergt. Het jaar van de halve finale CL, speelden we in het begin ook ruk. Labyad gaat er straks weer uit, Alvarez (al ben ik daar persoonlijk niet eens zo heel negatief over) zal geslachtofferd worden en dan hebben we, zeker in de breedte, de sterkste groep.
Feyenoord zag ik aan het begin als gevaarlijk, want stug en moeilijk te verslaan in een hele matige competitie. Blijkt wel dat zij héél afhankelijk zijn van Berghuis. Als die zijn vorm kwijtraakt of geblesseerd raakt, blijft er niet veel over daar. PSV is even afwachten hoe e.e.a. gaat uitpakken. Die achterhoede blijft in mijn ogen vrij dramatisch. Zahavi gaat, mits fit, in NL wel veel scoren natuurlijk.
Anyways, ik denk dat Ajax alsnog de grootste titelfavoriet is hoor. Denk dat het zeker ook in ons voordeel is dat de toppers straks kort op elkaar worden gespeeld.![]()
Ajax - Heerenveen verschoven naar zondag 14:30 en nog wat wedstrijden gewijzigd
Ajax - Fortuna Sittard: zaterdag 31 oktober, 20.00 uur (was 18.45 uur)
Ajax - Heracles: zondag 22 november, 12.15 uur (was 18.45 uur)
Ajax - FC Twente: zaterdag 5 december, 20.00 uur (was 21.00 uur)
[ Bericht 43% gewijzigd door Tarado op 12-10-2020 15:38:45 ]![]()
Tijdens de Rondequote:Op maandag 12 oktober 2020 15:30 schreef Tarado het volgende:
Ajax - Heerenveen verschoven naar zondag 14:30 en nog wat wedstrijden gewijzigd
Ajax - Fortuna Sittard: zaterdag 31 oktober, 20.00 uur (was 18.45 uur)
Ajax - Heracles: zondag 22 november, 12.15 uur (was 18.45 uur)
Ajax - FC Twente: zaterdag 5 december, 20.00 uur (was 21.00 uur)![]()
![]()
Ik weet dat we nu al Klaiber hebben gehaald, maar anders had Darryl Janmaat wel een goede keus geweest denk ik. 5 seizoenen Premier League ervaring, redelijk allround, international, oud maar niet te oud.![]()
Hij is clubloos dus gewoon halen nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:31 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat we nu al Klaiber hebben gehaald, maar anders had Darryl Janmaat wel een goede keus geweest denk ik. 5 seizoenen Premier League ervaring, redelijk allround, international, oud maar niet te oud.![]()
Tja dat heeft nu inderdaad geen zin meer, maar ik verwacht eigenlijk dat PSV of misschien Feyenoord 'm nu wel oppikt. PSV heeft geen alternatief voor Dumfries en Janmaat is wel een prima backup natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:31 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat we nu al Klaiber hebben gehaald, maar anders had Darryl Janmaat wel een goede keus geweest denk ik. 5 seizoenen Premier League ervaring, redelijk allround, international, oud maar niet te oud.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
die zou toch ook nooit voor Ajax voetballen meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja dat heeft nu inderdaad geen zin meer, maar ik verwacht eigenlijk dat PSV of misschien Feyenoord 'm nu wel oppikt. PSV heeft geen alternatief voor Dumfries en Janmaat is wel een prima backup natuurlijk![]()
Dat zei Klaiber ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zou toch ook nooit voor Ajax voetballen meen ik me te herinneren
Alsof die woorden ook maar iets betekenen in het voetbal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zou toch ook nooit voor Ajax voetballen meen ik me te herinneren![]()
weet ik maar ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alsof die woorden ook maar iets betekenen in het voetbal.![]()
Dat geldt voor een heel leger spelers (dat ze clubloos zijn), Janmaat lijkt me geen aanwinst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is clubloos dus gewoon halen nuproberen is de eerste stap naar falen
Klaiber ook niet maar daar betalen we dan opeens 7 miljoen voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:18 schreef manny het volgende:
[..]
Dat geldt voor een heel leger spelers (dat ze clubloos zijn), Janmaat lijkt me geen aanwinst.![]()
4,2quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaiber ook niet maar daar betalen we dan opeens 7 miljoen voor![]()
Maar omdat Ajax een speler haalt die het niveau niet heeft hoeven we toch geen andere speler voor die positie te halen die het niveau niet heeft?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaiber ook niet maar daar betalen we dan opeens 7 miljoen voor
Schiet allebei niet op.Oh.![]()
eens maar Klaiber vind ik dan wel logischer dan Janmaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar omdat Ajax een speler haalt die het niveau niet heeft hoeven we toch geen andere speler voor die positie te halen die het niveau niet heeft?
Schiet allebei niet op.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: