quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt wel leuk dit seizoen als er dan steeds belangrijke spelers wegvallen door corona. Al kan het soms in je voordeel werken als de tegenstander dat probleem heeft.
aan de bal zeker al was z'n handelingssnelheid wel op het randje, hij maakte veel goed met een z'n geweldige trap maar we zijn ondertussen wel weer 2 jaar verder dus meer dan cultheld is het ook niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Missink link? Nee. Aanmerkelijk beter dan wat er voor hem in de plaats kwam? Ja.
Die wilt nog ergens in het zuiden van Europa een beetje van het leven genieten joh. Dan over een jaartje of wat terug naar Ajax als trainer. Prima.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de bal zeker al was z'n handelingssnelheid wel op het randje, hij maakte veel goed met een z'n geweldige trap maar we zijn ondertussen wel weer 2 jaar verder dus meer dan cultheld is het ook niet meer
daarom heel begrijpelijk, wel lullig dat hij nu buiten de boot valtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die wilt nog ergens in het zuiden van Europa een beetje van het leven genieten joh. Dan over een jaartje of wat terug naar Ajax als trainer. Prima.
Benieuwd of we hem dit seizoen in het eerste gaan zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:17 schreef Tarado het volgende:
geen Bandé in de CL selectie, teleurstellend
Hij speelt ook in Nederland.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, in Afrika is er helemaal geen corona.
lijkt me stug, gewoon afkopen dat contractquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of we hem dit seizoen in het eerste gaan zien.
Wel sneu voor die jongen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me stug, gewoon afkopen dat contract
Komt wel weer ergens in Belgie aan de bak.quote:
Ik vond zijn aankoop destijds wel vreemd, gewoon een speler die twee maanden in vorm was en dan meteen kopen. Nadat de aankoop rond was viel het ook meteen erg terug met hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ik ken alleen maar van de foto's, verder geen idee of hij wat kan
zou wel kut zijn als het waar is maar aan de andere kant maakt een goaltje meer of minder tegen Liverpool ook niet zoveel uitquote:
Nog grapperiger was (of ietwat sneu ) dat zijn ploeggenoten hem alleen de bal gaven tussen de cv,s in en nooit op het middenveld .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n Alvarez bij Mexico zelfs in z'n eentje op 6 staat al heb ik het niet gezien
maar hij wordt wel opgesteld en die Argentijnse coach is ook niet van gisterenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog grapperiger was (of ietwat sneu ) dat zijn ploeggenoten hem alleen de bal gaven tussen de cv,s in en nooit op het middenveld .
Juist ja, wonderploeg Liverpool dat vorig jaar al scheuren vertoonde en niet al te lang geleden met 7-2 op hun kloten kreeg tegen wereldclub Aston Villa.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel kut zijn als het waar is maar aan de andere kant maakt een goaltje meer of minder tegen Liverpool ook niet zoveel uit
nog altijd een paar maatjes te groot voor Ajax hoor, moet echt alles meezitten voor een goed resultaat, maar dat van Onana schijnt een false positive te zijn dus die gaat gewoon keepenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist ja, wonderploeg Liverpool dat vorig jaar al scheuren vertoonde en niet al te lang geleden met 7-2 op hun kloten kreeg tegen wereldclub Aston Villa.
Alleen om af en toe een gaatje dicht te lopen in een verdedigende speelwijze . Komt zwaar tekort als je hem de bal geeft op de helft van de tegenstander en dat spel speelt Ajax graag volgens mij .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij wordt wel opgesteld en die Argentijnse coach is ook niet van gisteren
eens, dat kan hij nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Komt zwaar tekort als je hem de bal geeft op de helft van de tegenstander en dat spel speelt Ajax graag volgens mij .
Dan is het ergens nog mazzel dat het in een interlandperiode gebeurd. Is ie hopelijk weer fit als de competitie hervat wordt.quote:
schijnt een false positive te zijn omdat hij al een keer corona heeft gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het ergens nog mazzel dat het in een interlandperiode gebeurd. Is ie hopelijk weer fit als de competitie hervat wordt.
Ok, er waren er destijds 13 positief toch? Weten we uberhaupt wie dat geweest zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt een false positive te zijn omdat hij al een keer corona heeft gehad
Da's positief.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tweede test van Onana is negatief.
Je had voor de competitie al gelijk, maar toen vond ik de concurrentie nog vrij matig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV had al een betere selectie maar nu dus helemaal inderdaad.
Eigen schuld van Ten Hag en Overmars, die dachten dat een selectie waarvan tweederde niveau subtopper of keukenkampioen divisie is, voldoende is om kampioen te worden. Versterkingen waren allemaal niet nodig, de selectie was toch prima zo.
En laten we eerlijk zijn, de meeste hier dachten dat ook. Elke keer als ik aangaf dat we wel echt versterkingen nodig hebben en het niet redden met spelers als Ekkelenkamp, Traoré, Klaiber, Rensch, Gravenberch, Labyad etc. werd dat steevast weggelachen of men dacht ik een act aan het opvoeren was.
Maar goed om te zien dat meer mensen nu zien dat dat toch iets anders ligt.
Dat valt allemaal ook nog te bezien natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je had voor de competitie al gelijk, maar toen vond ik de concurrentie nog vrij matig.
Nu het stof gedaald is en de selecties vaststaan blijkt inderdaad dat Ajax het ronduit slecht gedaan heeft. PSV heeft met een veel minder budget een betere selectie samengesteld en dat is Overmars te verwijten.
Die Zahavi en Götze zouden eigenlijk altijd naar een club als Ajax moeten gaan, als ze überhaupt al naar de Eredivisie komen. Ajax heeft niet eens een pure centrumspits in de selectie momenteel.
nee man, PSV heeft leuk ingekocht maar wel topzwaar om het zo te zeggen, centraal achterin zwakker dan zowel Ajax als Feyenoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je had voor de competitie al gelijk, maar toen vond ik de concurrentie nog vrij matig.
Nu het stof gedaald is en de selecties vaststaan blijkt inderdaad dat Ajax het ronduit slecht gedaan heeft. PSV heeft met een veel minder budget een betere selectie samengesteld en dat is Overmars te verwijten.
Die Zahavi en Götze zouden eigenlijk altijd naar een club als Ajax moeten gaan, als ze überhaupt al naar de Eredivisie komen. Ajax heeft niet eens een pure centrumspits in de selectie momenteel.
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook nog te bezien natuurlijk
Zou persoonlijk (vooralsnog) ook liever Tadic in de spits hebben dan die jood. Al is mr. Spraakgebrek het daar blijkbaar niet mee eens
Daar ben ik het inderdaad niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.
Lol. Wat heb jij gegeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.
Hier is zelfs Mario Been het niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan doe je als club met een transferbudget van 100 miljoen toch iets fout.
Nee. Vind Feyenoord eigenlijk alleen verdedigend sterker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan doe je als club met een transferbudget van 100 miljoen toch iets fout.
Ik heb toch liever Tagliafico-Blind-Schuurs-Mazraoui dan Nieuwkoop-Senesi-Spajic/Botteghin-Hapsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Vind Feyenoord eigenlijk alleen verdedigend sterker.
Dat mag. Ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Tagliafico-Blind-Schuurs-Mazraoui dan Nieuwkoop-Senesi-Spajic/Botteghin-Haps
Prima maar ik heb al eerder aangegeven dat als je de goals telt ik echt denk dat Feyenoord meer doelpuntenmakers heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
als ik de goals tel zie ik alleen Berghuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima maar ik heb al eerder aangegeven dat als je de goals telt ik echt denk dat Feyenoord meer doelpuntenmakers heeft.
Hij telt bijv. mee dat Linssen er 15 heeft gemaakt bij Vitesse. Maar dat is wel even wat anders dan bij Feyenoord voetballen en er 15 maken. Ik vind het scorend vermogen bij Feyenoord op dit moment eigenlijk redelijk beperkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik de goals tel zie ik alleen Berghuis
Bij Ajax zijn er wel meer die goals kunnen maken, dat het allemaal nog wat stroef loopt zal ik niet ontkennen maar verwacht dat het wel goed komt als Erik ook weer beseft dat de experimentele fase inmiddels voorbij is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij telt bijv. mee dat Linssen er 15 heeft gemaakt bij Vitesse. Maar dat is wel even wat anders dan bij Feyenoord voetballen en er 15 maken. Ik vind het scorend vermogen bij Feyenoord op dit moment eigenlijk redelijk beperkt.
Ik vraag me af of Ajax meer spelers heeft die goals maken. Ik denk vooral dat het spelers zijn die over het algemeen meer goals per speler maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn er wel meer die goals kunnen maken, dat het allemaal nog wat stroef loopt zal ik niet ontkennen maar verwacht dat het wel goed komt als Erik ook weer beseft dat de experimentele fase inmiddels voorbij is.
Feyenoord heeft vanaf vorig jaar dan ook de beste verdediging van de Erediviequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
het is al een tijd zo dat Ajax de topscorer niet levert maar wel wel de meeste goals maaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ajax meer spelers heeft die goals maken. Ik denk vooral dat het spelers zijn die over het algemeen meer goals per speler maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |