Ik had liever een goede 6 gehad ipv beide spelers.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:33 schreef Class het volgende:
Jezus, had toch liever Gotze dan Klaassen gezien, wtf
Dit ja. Dit willen we hebben. En met mindere spelers misschien een mindere versie / aangepaste versie, maar niet dat laffe gedoe wat we nu krijgen.quote:
Bijna alles over Donny en/of Ziyechquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef manny het volgende:
[..]
Dit ja. Dit willen we hebben. En met mindere spelers misschien een mindere versie / aangepaste versie, maar niet dat laffe gedoe wat we nu krijgen.
Donny in de winterstop huren genot.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bijna alles over Donny en/of Ziyech
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:33 schreef Class het volgende:
Jezus, had toch liever Gotze dan Klaassen gezien, wtf
Dortmund wilde wel verlengen maar onder mindere condities. Nog altijd met 7 miljoen salaris begrijp ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Want?
Zijn contract liep af, Dortmund wilde die niet verlengen, en geen van de andere Bundesliga (en andere toplanden) clubs wilde hem transfervrij overnemen. Dat zegt best wel veel. Nu kan het heel goed uitpakken en beste speler van Eredivisie worden, maar denk dat het risico op falen groter is. Bij Klaassen is er meer zekerheid.
Wie moet er dan in de spits?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat Labyad gaat banken. Geen slechte speler, maar zeker in de spits is het niet de speler die we nodig hebben. Zoals met die geweldige voorzet van Tadic zie je dat hij niet echt een spits is voor Ajax
mooie stunt hoor, gaat hij PSV kampioen maken, ik denk het het niet maar zeker leuk om hem in NL te zien spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dortmund wilde wel verlengen maar onder mindere condities. Nog altijd met 7 miljoen salaris begrijp ik.
Qua kans op slagen in mijn ogen gelijkwaardig met Klaassen maar internationaal gezien is gotze natuurlijk van een hogere categorie.
Onanaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Alvarez - Kudus
Antony - Klaassen - Promes
Tadic
Beste optie idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Kudus
Antony - Promes - Neres
Tadic
Denk dat Troar op dit moment een kans moet krijgen. Ben nog niet echt onder de indruk van hem, maar denk dat hij meer een natuurlijke spits is dan "buitenspeler" Labyad. Heb ook wel goede momenten gezien.Waaronder bal vast houden voor aansluiting of mooie steekballen. Kopsterk is hij ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wie moet er dan in de spits?
Hoe kom je er nou bij dat Feyenoord een top club is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar kraam dan geen onzin uit dat AZ de laatste 10 jaar beter doet. Feyenoord is een topclub in NL, dat weet je zelf ook wel. Maar goed, helemaal geen zin in eigenlijk. Toedeledokie
Ik lees het nu ook. Niet verwacht. Maar waarom zou hij 5 miljoen inleveren nu om te spelen in de eredivisie, of is hij eerst de markt gaan verkennen en wilde Dortmund daarna niet meer verlengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dortmund wilde wel verlengen maar onder mindere condities. Nog altijd met 7 miljoen salaris begrijp ik.
Qua kans op slagen in mijn ogen gelijkwaardig met Klaassen maar internationaal gezien is gotze natuurlijk van een hogere categorie.
is alleen maar leuk, ik zie het nog niet echt in hun spel maar dat zal nog wel komen danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:30 schreef Dejannn het volgende:
Schmidt schijnt in Duitsland inderdaad een behoorlijk aanzien te hebben.
Dat soort systemen kosten toch gewoon tijd? Weet je nog hoe Bosz begon hier tijdens een renovatieperiode, dat begon ook pas echt te draaien rond maart/april.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
is alleen maar leuk, ik zie het nog niet echt in hun spel maar dat zal nog wel komen dan
uiteraard maar je moet er toch wel wat van zien, de intenties etc. en wat je vaker ziet bij jonge ploegen zoals Ajax toen is dat de 2e seizoenhelft altijd beter is dan de eerste.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort systemen kosten toch gewoon tijd? Weet je nog hoe Bosz begon hier tijdens een renovatieperiode, dat begon ook pas echt te draaien rond maart/april.
Ik denk ook niet dat je dat nu al kunt verwachten. Zoiets kost echt een paar maanden. Bovendien is de selectie nu pas rond. Ik denk als dit eenmaal gaat draaien het veel mensen kan verassen. Met Gtze, Zahavi en Sangare heb je toch drie spelers die dit niveau makkelijk aan moeten kunnen. En dan heb ik het nog niet eens over Marco van Ginkel als die weer fit zou weten te geraken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
is alleen maar leuk, ik zie het nog niet echt in hun spel maar dat zal nog wel komen dan
ik hou het nog maar bij Ajax al heeft PSV echt leuk ingekocht hebben ze centraal achterin geen niveau staan en zitten sowieso erg dun in verdedigersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je dat nu al kunt verwachten. Zoiets kost echt een paar maanden. Bovendien is de selectie nu pas rond. Ik denk als dit eenmaal gaat draaien het veel mensen kan verassen. Met Gtze, Zahavi en Sangare heb je toch drie spelers die dit niveau makkelijk aan moeten kunnen. En dan heb ik het nog niet eens over Marco van Ginkel als die weer fit zou weten te geraken.
Als ik mijn geld zou moeten inzetten op PSV of Ajax momenteel, doe ik dat toch blind op PSV. Denk dat die veel meer in huis hebben om op de korte termijn te pieken. Onderschat ook niet wat voor invloed het op een selectie kan hebben om een naam als Gtze te contracteren. Dat kan gewoon een enorme boost geven.
Ach het heeft uiteindelijk ook te maken met de poppetjes op de juiste plaats en zeker het middenveld zullen daar na de interlandbreak andere namen staan dus dan zal het vast anders lopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je moet er toch wel wat van zien, de intenties etc. en wat je vaker ziet bij jonge ploegen zoals Ajax toen is dat de 2e seizoenhelft altijd beter is dan de eerste.
daarom we gaan het zien, ze maken het iig spannenderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het heeft uiteindelijk ook te maken met de poppetjes op de juiste plaats en zeker het middenveld zullen daar na de interlandbreak andere namen staan dus dan zal het vast anders lopen.
Zit Ajax achterin dan wel goed? Valt toch volgens mij wel mee. Alvarez wordt gezien als middenvelder, Martinez bungelt ook een beetje tussen het middenveld en de verdediging en mist lengte. Schuurs heeft zich nog nooit voor een langere periode bewezen en Timber komt ook net kijken. Sowieso is ook hij voor een centrale verdediger gewoon erg klein. Nog geen 1.80. Dat kan eigenlijk echt niet meer in het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het nog maar bij Ajax al heeft PSV echt leuk ingekocht hebben ze centraal achterin geen niveau staan en zitten sowieso erg dun in verdedigers
stukken beter wel ja mede omdat de ervaren Blind er staat maar de tijd zal het leren, ik vind Timber beter matchen met hem en lengte klinkt allemaal leuk maar snelheid en agiliteit is veel belangrijker voor het Ajax spel (ver van het doel)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zit Ajax achterin dan wel goed? Valt toch volgens mij wel mee. Alvarez wordt gezien als middenvelder, Martinez bungelt ook een beetje tussen het middenveld en de verdediging en mist lengte. Schuurs heeft zich nog nooit voor een langere periode bewezen en Timber komt ook net kijken. Sowieso is ook hij voor een centrale verdediger gewoon erg klein. Nog geen 1.80. Dat kan eigenlijk echt niet meer in het hedendaagse voetbal.
Agiliteit? Wendbaarheid heet dat in goed Nederlands.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
stukken beter wel ja mede omdat de ervaren Blind er staat maar de tijd zal het leren, ik vind Timber beter matchen met hem en lengte klinkt allemaal leuk maar snelheid en agiliteit is veel belangrijker voor het Ajax spel (ver van het doel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |