Een topploeg speelt ieder jaar mee om het kampioenschap en/of laat zich met enige regelmaat zien Europa Feyenoord wordt eens per 15 kampioen (afgelopen 20 jaar dus net zo vaak als AZ en FC Twente) en doet het al een meer dan tien jaar lang slechter dan AZ bijvoorbeeld. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.quote:
Labyad was gewoon een van de betere spelers bij Utrecht, dus dat lijkt me niet. Ekkelenkamp schat ik in als niveautje Twente/Heerenveen, Gravenberch is gewoon een groot talent die nog wel wat zaken moet leren maar dat hoort bij zijn ontwikkeling. Lachwekkend als je dat niveau KKD vindt. Rensch zal zelden spelen dus daar zou ik me maar niet druk om maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, Labyad, Rensch en Gravenberch.
Ik mag het hopen ja, die gast kan er echt heel weinig van, er gaat ook totaal geen dreiging van hem uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad is sowieso wel klaar de volgende pot als Klaassen ingepast wordt.
Hij heeft één goed seizoen gehad bij Utrecht, maar had sowieso nooit gehaald mogen worden. Er is een groot verschil tussen aanvaller zijn bij Utrecht en bij een club die wel meedoet in Europa en om de landstitel. Bij PSV had hij al laten zien dat niveau in ieder geval niet aan te kunnen en daarna is hij niet bepaald beter geworden (anders had hij wel bij een echte grote club gespeeld en was hij niet bij Utrecht terecht gekomen ).quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad was gewoon een van de betere spelers bij Utrecht, dus dat lijkt me niet. Ekkelenkamp schat ik in als niveautje Twente/Heerenveen, Gravenberch is gewoon een groot talent die nog wel wat zaken moet leren maar dat hoort bij zijn ontwikkeling. Lachwekkend als je dat niveau KKD vindt. Rensch zal zelden spelen dus daar zou ik me maar niet druk om maken.
Ik ging er alleen op in dat je die spelers van niveau KKD vindt, verder ben ik met je eens dat spelers als Ekkelenkamp, Labyad en Alvarez niks bij Ajax te zoeken hebben. Waarom mensen Gravenberch al afschrijven is mij dan weer een raadsel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft één goed seizoen gehad bij Utrecht, maar had sowieso nooit gehaald mogen worden. Er is een groot verschil tussen aanvaller zijn bij Utrecht en bij een club die wel meedoet in Europa en om de landstitel. Bij PSV had hij al laten zien dat niveau in ieder geval niet aan te kunnen en daarna is hij niet bepaald beter geworden (anders had hij wel bij een echte grote club gespeeld en was hij niet bij Utrecht terecht gekomen ).
Ekkelenkamp en Gravenberch speelden nog niet zo lang geleden nog mee bij Jong Ajax en ze lieten de spelers daar nou niet bepaald hun hielen zien. Het is misschien wat vroeg om ze te beoordelen, misschien worden ze nog beter, maar op dit moment hebben ze in ieder geval niet het niveau waar Ajax naar op zoek is. Ajax-onwaardig dus. Met die spelers in de selectie heb je ook niets te zoeken in de CL.
AZ is 4x boven Feyenoord geëindigd de afgelopen 11 seizoenen. Daarvoor was het financiële malaise.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een topploeg speelt ieder jaar mee om het kampioenschap en/of laat zich met enige regelmaat zien Europa Feyenoord wordt eens per 15 kampioen (afgelopen 20 jaar dus net zo vaak als AZ en FC Twente) en doet het al een meer dan tien jaar lang slechter dan AZ bijvoorbeeld. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.
AZ is ook een subtopper. Kom op man, als je kijkt wie er de afgelopen 20 jaar kampioen is geworden is het één keer AZ, één keer Feyenoord en één keer FC Twente. De overige keren allemaal Ajax of PSV.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is 4x boven Feyenoord geëindigd de afgelopen 11 seizoenen. Daarvoor was het financiële malaise.
Maar kraam dan geen onzin uit dat AZ de laatste 10 jaar beter doet. Feyenoord is een topclub in NL, dat weet je zelf ook wel. Maar goed, helemaal geen zin in eigenlijk. Toedeledokiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ is ook een subtopper. Kom op man, als je kijkt wie er de afgelopen 20 jaar kampioen is geworden is het één keer AZ, één keer Feyenoord en één keer FC Twente. De overige keren allemaal Ajax of PSV.
Omdat we op het middenveld spelers nodig hebben die er meteen staan, die duels winnen, die andere spelers beter laten spelen. Bijvoorbeeld zoals Kudus al meerdere keren heeft laten zien. Elke middenvelder van Ajax moet van dat kaliber zijn. Een speler als Gravenberch is leuk om in te laten vallen als je met drie goals verschil voor staat en anders moet hij gewoon bij Jong Ajax wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging er alleen op in dat je die spelers van niveau KKD vindt, verder ben ik met je eens dat spelers als Ekkelenkamp, Labyad en Alvarez niks bij Ajax te zoeken hebben. Waarom mensen Gravenberch al afschrijven is mij dan weer een raadsel.
Je komt alleen van Labyad af als Ten Hag weg is. Je hebt trainers die koste wat kost de wereld ongelijk willen bewijzen over een speler. TH heeft dat met Labyad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad is sowieso wel klaar de volgende pot als Klaassen ingepast wordt.
Ik mag toch hopen dat hij niet zo koppig blijft, voorgaande seizoenen liet hij Labyad ook gewoon banken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je komt alleen van Labyad af als Ten Hag weg is. Je hebt trainers die koste wat kost de wereld ongelijk willen bewijzen over een speler. TH heeft dat met Labyad.
Ah sorry ik heb dit in mijn post niet kennelijk niet duidelijk aangegeven. Ik bedoelde dat Feyenoord het al een meer dan tien jaar lang slechter doet dan AZ in Europa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar kraam dan geen onzin uit dat AZ de laatste 10 jaar beter doet. Feyenoord is een topclub in NL, dat weet je zelf ook wel. Maar goed, helemaal geen zin in eigenlijk. Toedeledokie
Welnee, Gravenberch is goed genoeg voor het grootste deel van de potjes. Hij kan namelijk wel gewoon goed voetballen, en als er andere middenvelders om hem heen staan die dat ook kunnen zal hij nog beter uit de verf komen). Hij was al veruit de beste speler in Jong Ajax joh, die is daar wel uitgeleerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat we op het middenveld spelers nodig hebben die er meteen staan, die duels winnen, die andere spelers beter laten spelen. Bijvoorbeeld zoals Kudus al meerdere keren heeft laten zien. Elke middenvelder van Ajax moet van dat kaliber zijn. Een speler als Gravenberch is leuk om in te laten vallen als je met drie goals verschil voor staat en anders moet hij gewoon bij Jong Ajax wedstrijden spelen.
daarom werd ook als eerste gewisseld in de 10 man situatie dus dat komt nog wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet zo koppig blijft, voorgaande seizoenen liet hij Labyad ook gewoon banken.
Maar het ligt er een beetje aan waar hij Klaassen wil neerzetten, op 6 of op 10. Kudus komt er sowieso weer bij maar dat zal wel voor Gravenberch zijn dan.
wordt sowieso een heel vreemd seizoen, zoveel wedstrijden in een korte tijd, zeker voor internationalsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag over 2 weken de torren uit zijn kop heeft gehaald maak je nog wel kans op de titel, maar je hebt dit seizoen welgeteld 0 bewegingsruimte om te falen met dit PSV (en ook Feyenoord)
En alle topwedstrijden binnen een paar weken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt sowieso een heel vreemd seizoen, zoveel wedstrijden in een korte tijd, zeker voor internationals
ook dat ja dus het is essentieel dat je in die tijd weinig sleutelspelers mistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En alle topwedstrijden binnen een paar weken.
En dat Ajax eens beter uit de winterstop komt dan de voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat ja dus het is essentieel dat je in die tijd weinig sleutelspelers mist
is die ook niet korter dit keer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat Ajax eens beter uit de winterstop komt dan de voorgaande jaren.
23 december laatste wedstrijd voor de winterstop en dan op 10 januari meteen tegen PSV.quote:
Nou ja, laat psv het eerst maar eens doen. Tot nu toe was het bagger en spelers inpassen kost ook nog wel tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag over 2 weken de torren uit zijn kop heeft gehaald maak je nog wel kans op de titel, maar je hebt dit seizoen welgeteld 0 bewegingsruimte om te falen met dit PSV (en ook Feyenoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |