z'n pass en z'n trap zal niemand over twijfelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat ziet iedereen op waarschijnlijk 2 man na
https://www.vi.nl/nieuws/(...)een-tussenjaar-wordtquote:
Klopt. Maar context en nuance is ook maar saai tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)een-tussenjaar-wordt
Dat zegt Overmars wel hier, en nu ik dit verhaal lees heb ik er ook wel vrede mee. Het is dus niet dat ze de gaten in de selectie niet zien maar dat het financieel gewoon niet mogelijk was, prima.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Maar context en nuance is ook maar saai toch
Welvaartsbuikjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erik moet de poppetjes op de juiste plaats zetten
Ze zijn in Amsterdam in ieder geval stukken realistischer en terughoudender dan het blufpoker en risicovolle beleid van PSV, waar nu geld is uitgegeven dat er in feite niet is door de coronacrisis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Het grote Ajax dekt zich in ,lol
Niet verwacht dat ik dit ooit mee zou maken
Het valt ook wel te begrijpen door de situatie waarin we zitten maar voor mij heerst het 'wat een slappe hap'-gevoel toch het meeste. En dan ook nog die flutopstelling en kutwissels van Ten Hagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt Overmars wel hier, en nu ik dit verhaal lees heb ik er ook wel vrede mee. Het is dus niet dat ze de gaten in de selectie niet zien maar dat het financieel gewoon niet mogelijk was, prima.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn in Amsterdam in ieder geval stukken realistischer en terughoudender dan het blufpoker en risicovolle beleid van PSV, waar nu geld is uitgegeven dat er in feite niet is door de coronacrisis.
Bij Ajax geven ze bijna 100 mil aan salarissen uit Hansiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn in Amsterdam in ieder geval stukken realistischer en terughoudender dan het blufpoker en risicovolle beleid van PSV, waar nu geld is uitgegeven dat er in feite niet is door de coronacrisis.
alleen Europees gezien, dus wees niet bang komt allemaal goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Het grote Ajax dekt zich in ,lol
Niet verwacht dat ik dit ooit mee zou maken
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).quote:
Weet op wie je reageert vriendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).
Het is niet voor het eerst dat er financieel hoog spel wordt gespeeld met Gerbrands aan het roer. Ik vind het op zijn minst een beetje vreemd dat ze uitgerekend dit seizoen het salarisplafond gaan loslaten op het moment dat er in de voetballerij meer onzekerheid dan ooit is door een pandemie.
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.
Dat kunnen ze dan ook makkelijk aan tot op heden met zoveel eigen vermogen en opbrengsten, al zal ook Ajax dit jaar waarschijnlijk door corona dik in een operationeel verlies uitkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Ajax geven ze bijna 100 mil aan salarissen uit Hansie
Ja I know, maar soms jeuken mijn vingersquote:
maar is toch minder tov de omzet dan PSVquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Ajax geven ze bijna 100 mil aan salarissen uit Hansie
Maakt allemaal niet uit aangezien PSV kampioen wordt, volgend jaar dus nog meer cashen ..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).
Het is niet voor het eerst dat er financieel hoog spel wordt gespeeld met Gerbrands aan het roer. Ik vind het op zijn minst een beetje vreemd dat ze uitgerekend dit seizoen het salarisplafond gaan loslaten op het moment dat er in de voetballerij meer onzekerheid dan ooit is door een pandemie.
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.
Qftfquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 02:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit aangezien PSV kampioen wordt, volgend jaar dus nog meer cashen ..
Het nieuwe Bayern van NL incoming
Ajax staat inmiddels alweer op op een kleine 100 miljoen met transferbalans van dit window en CL deelname dus het zit wel goed wat dat betreftquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kreeg wel echt het gevoel bij het verhaal van Overmars dat bijvoorbeeld het vertrek van Dest toch een "moetje" was om eea op te vangen. Denk niet dat Klaassen gekomen was als we Dest niet hadden verkocht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax staat inmiddels alweer op op een kleine 100 miljoen met transferbalans van dit window en CL deelname dus het zit wel goed wat dat betreft
was meer een gevalletje ijzer smeden als het heet is, gezien de ervaringen met rechtsbacks is dit gewoon de hoofdprijs voor een talent op die plekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kreeg wel echt het gevoel bij het verhaal van Overmars dat bijvoorbeeld het vertrek van Dest toch een "moetje" was om eea op te vangen. Denk niet dat Klaassen gekomen was als we Dest niet hadden verkocht.
Verstandige teksten van Marcquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |