Je ziet het gewoon al aan het spelidee wat hij wil, niet teveel via het middenveld want daar kan je balverlies lijden dus alles gaat meteen via de zijkanten en dan weer terug. Natuurlijk heb je de vorm nodig van spelers in de laatste fase voor de beslissende actie maar je ziet toch altijd genoeg wat typisch opdrachten van De Boer zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar toch he, die spelers speelden onder Koeman ook niet bepaald fantastisch tegen ploegen die zich ingraven. We kwamen leuk voor de dag tegen topploegen omdat we daar op de counter konden toeslaan. Ik denk niet dat De Boer er nu al zo'n stempel op heeft gedrukt in een weekje training.
Ik ben ook nog niet laaiend enthousiast maar volgens mij is het belangrijkste probleem bij Oranje vooral dat we aanvallend de kwaliteit missen en er teveel spelers niet in vorm zijn. Dat kun je De Boer dan nog wel kwalijk nemen, dat ie Promes niet op de bank zet ten gunste van Berghuis, die veel beter in vorm is.
Dit klopt wel ja, echt te idioot voor woorden om drie interlands in één periode te plannen. En dan volgende maand gewoon weer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:48 schreef Tarado het volgende:
en dan krijgen nog zo'n aidsinterland en het is niet alleen NL wat gewoon heel matig is, dat hele corona gebeuren, veel wedstrijden in een korte periode vaak zonder publiek en alle maatregelen eromheen maakt het voor die spelers ook best wel moeilijk op mentaal gebied.
Dat is te hopen ja, misschien dat er wel weer enkele weken / maanden niet gevoetbald gaat worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Le1390achim het volgende:
De tandjes, nog zo'n ellendige verkapte oefeninterland. Promes en Blind kwamen er bekaaid vanaf, laat ze tegen Italië maar lekker banken dan, er komen nog genoeg weken met drie wedstrijd per week.
Die kans is zeker aanwezig. Feyenoord heeft een heel stabiel team dit seizoen. Toch wel met Ajax en PSV een grote favoriet. (ook als het voetbal wel doorgaat)quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja, misschien dat er wel weer enkele weken / maanden niet gevoetbald gaat worden.
Feyenoord kampioen als het zo doorgaat.
Als Ten Hag met zijn torren blijft rondlopen heeft Ajax de minste kans kampioen te worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. Feyenoord heeft een heel stabiel team dit seizoen. Toch wel met Ajax en PSV een grote favoriet. (ook als het voetbal wel doorgaat)
natuurlijk blijft Ajax de favoriet al hebben ze de vorm nog niet echt te pakkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:17 schreef Le1390achim het volgende:
Denk dat de selectie van Ajax toch wel de meeste kwaliteit herbergt. Het jaar van de halve finale CL, speelden we in het begin ook ruk. Labyad gaat er straks weer uit, Alvarez (al ben ik daar persoonlijk niet eens zo heel negatief over) zal geslachtofferd worden en dan hebben we, zeker in de breedte, de sterkste groep.
Feyenoord zag ik aan het begin als gevaarlijk, want stug en moeilijk te verslaan in een hele matige competitie. Blijkt wel dat zij héél afhankelijk zijn van Berghuis. Als die zijn vorm kwijtraakt of geblesseerd raakt, blijft er niet veel over daar. PSV is even afwachten hoe e.e.a. gaat uitpakken. Die achterhoede blijft in mijn ogen vrij dramatisch. Zahavi gaat, mits fit, in NL wel veel scoren natuurlijk.
Anyways, ik denk dat Ajax alsnog de grootste titelfavoriet is hoor. Denk dat het zeker ook in ons voordeel is dat de toppers straks kort op elkaar worden gespeeld.
Tijdens de Rondequote:Op maandag 12 oktober 2020 15:30 schreef Tarado het volgende:
Ajax - Heerenveen verschoven naar zondag 14:30 en nog wat wedstrijden gewijzigd
Ajax - Fortuna Sittard: zaterdag 31 oktober, 20.00 uur (was 18.45 uur)
Ajax - Heracles: zondag 22 november, 12.15 uur (was 18.45 uur)
Ajax - FC Twente: zaterdag 5 december, 20.00 uur (was 21.00 uur)
Hij is clubloos dus gewoon halen nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:31 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat we nu al Klaiber hebben gehaald, maar anders had Darryl Janmaat wel een goede keus geweest denk ik. 5 seizoenen Premier League ervaring, redelijk allround, international, oud maar niet te oud.
Tja dat heeft nu inderdaad geen zin meer, maar ik verwacht eigenlijk dat PSV of misschien Feyenoord 'm nu wel oppikt. PSV heeft geen alternatief voor Dumfries en Janmaat is wel een prima backup natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:31 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat we nu al Klaiber hebben gehaald, maar anders had Darryl Janmaat wel een goede keus geweest denk ik. 5 seizoenen Premier League ervaring, redelijk allround, international, oud maar niet te oud.
die zou toch ook nooit voor Ajax voetballen meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja dat heeft nu inderdaad geen zin meer, maar ik verwacht eigenlijk dat PSV of misschien Feyenoord 'm nu wel oppikt. PSV heeft geen alternatief voor Dumfries en Janmaat is wel een prima backup natuurlijk
Dat zei Klaiber ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zou toch ook nooit voor Ajax voetballen meen ik me te herinneren
Alsof die woorden ook maar iets betekenen in het voetbal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zou toch ook nooit voor Ajax voetballen meen ik me te herinneren
weet ik maar ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alsof die woorden ook maar iets betekenen in het voetbal.
Dat geldt voor een heel leger spelers (dat ze clubloos zijn), Janmaat lijkt me geen aanwinst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is clubloos dus gewoon halen nu
Klaiber ook niet maar daar betalen we dan opeens 7 miljoen voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:18 schreef manny het volgende:
[..]
Dat geldt voor een heel leger spelers (dat ze clubloos zijn), Janmaat lijkt me geen aanwinst.
4,2quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaiber ook niet maar daar betalen we dan opeens 7 miljoen voor
Maar omdat Ajax een speler haalt die het niveau niet heeft hoeven we toch geen andere speler voor die positie te halen die het niveau niet heeft?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaiber ook niet maar daar betalen we dan opeens 7 miljoen voor
eens maar Klaiber vind ik dan wel logischer dan Janmaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar omdat Ajax een speler haalt die het niveau niet heeft hoeven we toch geen andere speler voor die positie te halen die het niveau niet heeft?
Schiet allebei niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |