Toon is een Keynesiaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerbrands voorspelt een negatief resultaat van 20-25 miljoen over het lopende boekjaar en er is desondanks toch flink geïnvesteerd. Ajax heeft niet meer geïnvesteerd dan dat er uit is gegaan, los daarvan heeft Ajax 5,5 keer meer eigen vermogen dan PSV (220 miljoen tov 40 miljoen).
Het is niet voor het eerst dat er financieel hoog spel wordt gespeeld met Gerbrands aan het roer. Ik vind het op zijn minst een beetje vreemd dat ze uitgerekend dit seizoen het salarisplafond gaan loslaten op het moment dat er in de voetballerij meer onzekerheid dan ooit is door een pandemie.
Maar laten we maar gaan kijken waar het aan het eind van het seizoen toe geleid heeft, misschien pakt de gok goed uit. Ajax heeft zo'n risico genomen in het jaar dat Tadic en Blind binnenwandelen en er nog geen CL-miljoenen zeker waren. Dat zou voor PSV volgend seizoen ook zo kunnen zijn, maar dan hebben ze wel eerst die 20-25 mijoen moeten slikken.
Racing Genk. Altijd lastigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het met me eens bent maar ik vind zelfs de sterkste basiself van Feyenoord momenteel van vergelijkbare orde als die van Ajax.
Dan doe je als club met een transferbudget van 100 miljoen toch iets fout.
Dat is wat ik al eens eerder riep. PSV heeft haar beleid en visie aangepast op een trainer ipv andersom. Bij Ajax werkt het gelukkig andersomquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee maar teveel je oren naar een passant laten hangen wel
Denk jij dat Ajax zonder Ten Hag ook wel bij Klaiber en Labyad was uitgekomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eens eerder riep. PSV heeft haar beleid en visie aangepast op een trainer ipv andersom. Bij Ajax werkt het gelukkig andersom
Klaiber misschien wel, maar we hebben het over 2 aankopen in 3,5 jaar... Schmidt haalt er meteen 4, 5 in zijn eerste maandenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajax zonder Ten Hag ook wel bij Klaiber en Labyad was uitgekomen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajax zonder Ten Hag ook wel bij Klaiber en Labyad was uitgekomen?
Had PSV een visie dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eens eerder riep. PSV heeft haar beleid en visie aangepast op een trainer ipv andersom. Bij Ajax werkt het gelukkig andersom
Lekker Kudus op 10 en Neres op links.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Zet Promes volgende week maar gewoon op de bank. Wat speelt ie weer dramatisch slecht vandaag
Promes is niet veel zonder Ziyechquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Zet Promes volgende week maar gewoon op de bank. Wat speelt ie weer dramatisch slecht vandaag
Hopelijk zien ze bij oranje wat sneller dat ze beter Bosz aan kunnen stellen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ik begrijp nu pas wat voor vreselijke tijd jullie van 2012 tot 2016 hebben gehad.Ben geen Ajax-fan maar heb na 2 potjes Oranje al zin om mijn oogbollen uit te rukken.
Wat is dit vreselijk om naar te kijken zeg.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze bij oranje wat sneller dat ze beter Bosz aan kunnen stellen.
Ja maar de tegenstander groepeert zich altijd goed tegen De Boer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ik begrijp nu pas wat voor vreselijke tijd jullie van 2012 tot 2016 hebben gehad.Ben geen Ajax-fan maar heb na 2 potjes Oranje al zin om mijn oogbollen uit te rukken.
Wat is dit vreselijk om naar te kijken zeg.
Hoe hebben jullie dat destijds volgehouden? Dit is echt niet te doen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de tegenstander groepeert zich altijd goed tegen De Boer.
Installeer veel spelletjes op je telefoon voor tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat destijds volgehouden? Dit is echt niet te doen.
Heb je nog tips?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Installeer veel spelletjes op je telefoon voor tijdens de wedstrijd.
Ook echt de eerste zin van zijn interview bij de NOSquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit, in combi met Tadic & Anthony. Gegarandeerde goals.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker Kudus op 10 en Neres op links.
Ja maar toch he, die spelers speelden onder Koeman ook niet bepaald fantastisch tegen ploegen die zich ingraven. We kwamen leuk voor de dag tegen topploegen omdat we daar op de counter konden toeslaan. Ik denk niet dat De Boer er nu al zo'n stempel op heeft gedrukt in een weekje training.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Bosz maar zie hem niet als bondscoach. Is toch meer een coach die lang met een groep werkt in plaats van af en toe een weekje om zijn stempel te kunnen drukkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze bij oranje wat sneller dat ze beter Bosz aan kunnen stellen.
Ze hadden Louis gewoon aan moeten stellen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Bosz maar zie hem niet als bondscoach. Is toch meer een coach die lang met een groep werkt in plaats van af en toe een weekje om zijn stempel te kunnen drukken
Het was ook wat gekscherend bedoeld natuurlijk aangezien Bosz de opvolger van de Boer bij Ajax was.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Bosz maar zie hem niet als bondscoach. Is toch meer een coach die lang met een groep werkt in plaats van af en toe een weekje om zijn stempel te kunnen drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |