excuusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Agiliteit? Wendbaarheid heet dat in goed Nederlands.
Achterin zit het wel prima ja voor Ajax. Veruit beste keeper van de competitie, beste centrale verdediger (Blind, althans zeker voor het spel wat Ajax wil spelen), Mazraoui is een prima rechtsback en zou niemand anders uit de competitie weten die ik liever heb (Dumfries vind ik echt niks), Nico is uitstekend al is die Max bij PSV dat ook en Schuurs en Timber zijn allebei gewoon goede talenten. Geen nieuwe De Ligt maar dat krijg je ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zit Ajax achterin dan wel goed? Valt toch volgens mij wel mee. Alvarez wordt gezien als middenvelder, Martinez bungelt ook een beetje tussen het middenveld en de verdediging en mist lengte. Schuurs heeft zich nog nooit voor een langere periode bewezen en Timber komt ook net kijken. Sowieso is ook hij voor een centrale verdediger gewoon erg klein. Nog geen 1.80. Dat kan eigenlijk echt niet meer in het hedendaagse voetbal.
Ik vermoed dat inderdaad. Aan de tweets enzo te zien is zijn reputatie in Dld aangetast. Kan mij voorstellen dat hij in PSV onder de vleugels van de bekende Schmidt een mooie kans ziet om zich te bewijzen als springplank terug naar de Bundesliga.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Niet verwacht. Maar waarom zou hij 5 miljoen inleveren nu om te spelen in de eredivisie, of is hij eerst de markt gaan verkennen en wilde Dortmund daarna niet meer verlengen?
Wel gek, want als het om speeltijd ging dan had hij vast bij 6-10 andere bundesliga clubs kunnen spelen als hij echt nog op niveau zou zijn. Of Schmidt is belangrijker in Duitsland dan ik vermoed.
Huntelaar en Traoré samen vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef D_A het volgende:
Friendly tegen AZ hier
Doe mij standaard deze 11 maar.
[ afbeelding ]
ik had het niet goed gezien dacht dat hij er helemaal niet bij was, hij zit op de bank dus om vast te wennenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar en Traoré samen vind ik dan weer wat overdreven.
En Labyad dus niet eens hier in de basis? Dat is dus einde tijdperk.
reiziger op de bank wtf die lijkt me toch wat oud voor ajaxquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef D_A het volgende:
Friendly tegen AZ hier
Doe mij standaard deze 11 maar.
[ afbeelding ]
Die conclusie zou ik nog niet trekkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Labyad dus niet eens hier in de basis? Dat is dus einde tijdperk.
Dit. Met Gravenberch en Martinez als backup voor Klaassen en Kudus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Kudus
Antony - Promes - Neres
Tadic
Mertesackerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit. Met Gravenberch en Martinez als backup voor Klaassen en Kudus.
Overigens, wat de lengte van Timber betreft. Je kunt best met een kleine CV spelen, mits die dit compenseert met sprongkracht en/of mits er een lange verdediger of middenvelder naast staat. Ik heb liever een snelle, wendbare maar kleinere CV dan lange CV die niet met ruimte in z'n rug kan verdedigen, zeg mawr die Duitse bonenstaak die bij Arsenal mee hobbelde, ben even z'n naam kwijt.
Mertesackergodquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit. Met Gravenberch en Martinez als backup voor Klaassen en Kudus.
Overigens, wat de lengte van Timber betreft. Je kunt best met een kleine CV spelen, mits die dit compenseert met sprongkracht en/of mits er een lange verdediger of middenvelder naast staat. Ik heb liever een snelle, wendbare maar kleine CV dan een lange CV die niet met ruimte in z'n rug kan verdedigen, zeg mawr die Duitse bonenstaak die bij Arsenal mee hobbelde, ben even z'n naam kwijt.
Nooit geweest zeker, heerlijk stadje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schöne gaat ook lekker daar in Genoa.
Onbegrijpelijke keuze was dat ook van hem om daarheen te gaan.
Ja dan ga je er toch heen op vakantie, en niet om te voetballen. Niet eens ingeschreven voor de competitie nu (lol)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweest zeker, heerlijk stadje.
Schandalig ook dat ze dat pas melden na het aflopen van de deadline. Hoop dat Schöne iig zijn contract kan laten ontbinden en met kerst een club kan vinden die hem wél waardeert!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:40 schreef Perrin het volgende:
Niet eens ingeschreven in Serie A, wat een drama.
Hij verdient idd (veel!) beter dan dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Schandalig ook dat ze dat pas melden na het aflopen van de deadline. Hoop dat Schöne iig zijn contract kan laten ontbinden en met kerst een club kan vinden die hem wél waardeert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |