van mij had hij ook niet weg gehoeven al was hij wel de pas de 3e of misschien zelfs 4e optie op linksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:55 schreef Ramboetan het volgende:
Ik mag Noa wel. Jammer dat hij weg is.
Verhuur was beter geweest. Zou waarschijnlijk in de basis staan bij iets van 14 clubs in de eredivisie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
van mij had hij ook niet weg gehoeven al was hij wel de pas de 3e of misschien zelfs 4e optie op links
denk dat Ten Hag wel tot inkeer komt en hij zei erbij "tegen ploegen die de ruimtes klein houden" dus tegen Liverpool kan Tadic wel in de spits en dan zou ik het tegen Heerenveen ook maar vast doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:13 schreef WeCanDoIt het volgende:
Verwachten jullie ook dat Promes nu op de bank terecht komt? Ten Hag heeft aangegeven dat de beste plek voor Tadic linksbuiten is. Promes raakt nog helemaal niks dit seizoen. Ik zie hem daarom wel zijn plek verliezen aan Klaassen.
Mag ik toch godverdomme eens een keer hopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:13 schreef WeCanDoIt het volgende:
Verwachten jullie ook dat Promes nu op de bank terecht komt?
#durftevragen:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:13 schreef WeCanDoIt het volgende:
Verwachten jullie ook dat Promes nu op de bank terecht komt? Ten Hag heeft aangegeven dat de beste plek voor Tadic linksbuiten is. Promes raakt nog helemaal niks dit seizoen. Ik zie hem daarom wel zijn plek verliezen aan Klaassen.
Ten Hag moet altijd weer die vreemde hersenkronkels kwijtraken aan het begin van het seizoen voordat hij spelers weer op hun normale plek zet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:13 schreef WeCanDoIt het volgende:
In een interview heeft Klaassen aangegeven dat hij zich richt op de 6 en 10 positie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:28 schreef manny het volgende:
[..]
#durftevragen:
Is er al duidelijk of Klaassen als 10 is gehaald of dat ze hem toch als meer verdedigende speler gaan inzetten.
Jammer dat Schreuder ergens anders zit .quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ten Hag moet altijd weer die vreemde hersenkronkels kwijtraken aan het begin van het seizoen voordat hij spelers weer op hun normale plek zet.
Dan heeft hij een tijdlang niemand met verstand van voetbal gesproken en gaat hij geloven in zijn eigen delusies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ten Hag moet altijd weer die vreemde hersenkronkels kwijtraken aan het begin van het seizoen voordat hij spelers weer op hun normale plek zet.
Is het al indekken als je denkt dat het lastig wordt voor Ajax om kampioen te worden? Want een echt simpel kampioenschap van Ajax heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft prima ingekocht, ik dek me vast in.
Nee ik had het over mijzelf hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het al indekken als je denkt dat het lastig wordt voor Ajax om kampioen te worden? Want een echt simpel kampioenschap van Ajax heb ik nog niet meegemaakt.
Ja,quote:
Dat durf ik inmiddels ook wel te zeggenquote:
Dat valt nog te bezien... Gotze is een stunt maar als ie niet fit is gaat ie weinig bijdragenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen speelt de komende 8 jaar al op 10 bij Ajax, dus die komt niet.
Ajax legt zichzelf allerlei limieten op waardoor ze toch nooit het maximale uit die middelen zullen halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat durf ik inmiddels ook wel te zeggen
Te gek voor woorden als je kijkt naar onze financiële middelen
Max, Zahavi, Sangaré, Götze en Van Ginkel, dat lijkt mij hoe dan ook gewoon prima ingekocht. En Ajax had vorig jaar al genoeg problemen, die gaan niet opgelost worden met deze aankopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef fetX het volgende:
Wacht nou eerst eens af wat zo’n Ginkel en Gotze daadwerkelijk gaan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |