Gewoon zeggen dat het een kerkelijke bijeenkomst is, dan mag het opeens wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen wedstrijd vanwege Carano afgelast. Walgelijk.
Voetbal is heilig en de Kuip is mijn tempel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een kerkelijke bijeenkomst is, dan mag het opeens wel.
Ohh hansssquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, het is gewoon Carona en anders niks!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Carano is wel een erg vreemde verbastering trouwens.
wtf MAL wat doe jequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Hans, Hans, Hans, kijk nou wat ie doet.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook met cha sieuw?
Vond ik laatst een erg vreemde combinatie van je.
We hebben een maandmenu.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sushi
Wat haal je bij de Chinees?
Cha sieuw?
@:caland
Ik vroeg het eerst, rooiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Rubriek verzonnen en patent op aangevraagd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:41 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heeftie daar de rechten voor gekocht dan
Kun je van een maandmenu bij jullie ook een halve week van eten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:30 schreef Charrell het volgende:
[..]
We hebben een maandmenu.
Ja die zat er bij, en ook saté, tjap tjoy, babi pangang, mini loempia’s.
Dit moet @Drizzt_DoUrden doen, anders zijn er wat autisten die weer minstens een week hulpverlening nodig hebben.quote:
Jot kan er meerdere dagen van eten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je van een maandmenu bij jullie ook een halve week van eten?
[..]
Dit moet @:Drizzt_Dourden doen, anders zijn er wat autisten die weer minstens een week hulpverlening nodig hebben.
Genot.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:41 schreef Charrell het volgende:
Gisteren boerenkool stamppot gemaakt.
Joah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:41 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heeftie daar de rechten voor gekocht dan
Rot op met je bigquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:52 schreef Charrell het volgende:
@:ggmm
@:zipportal
@:lenny_leonard
[ instagram ]
Wie stuurt altijd die otters? Zip toch?
Dit is pas schattig!!!
sUpEr CuTe DiT zWiJnTjEquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:52 schreef Charrell het volgende:
@:ggmm
@:zipportal
[ instagram ]
Wie stuurt altijd die otters? Zip toch?
Dit is pas schattig!!!
Xinomie @onlogischquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ROTTERDAMGODEN
@:wereldgozer @:onlogisch @:erasmus
https://tweakers.net/nieu(...)nd-in-rotterdam.html
Appels met peren vriendquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
In Staphorst doen ze 3 diensten in de kerk, 600 man per keer en lekker zingen. Mag. Voetbalwedstrijden met wat publiek, NEIN.
Iedereen is gelijk maar gelovigen zijn gelijker dan anderen.
@Scrummie2.1quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef KingRoland het volgende:
ROTTERDAMGODEN
Zouden daar ook veel Aziatische vrouwen komen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef KingRoland het volgende:
ROTTERDAMGODEN
Vind je die leuk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 07:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zouden daar ook veel Aziatische vrouwen komen?
Dierendag genot.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Vandaag komt @:jancees terug van zijn zeer onterechte ban.
Wat een toewijding! Lekker bezig maatquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net 1.5 uur gesport
Gvd kloteweer
Hij heeft wel een geslaagde coronaparty gehouden.quote:
Pfff, eindelijk. Ik hoop dat ze hem voortaan een beetje normaal behandelen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Vandaag komt @:jancees terug van zijn zeer onterechte ban.
quote:
Uh goeiequote:Op zondag 4 oktober 2020 13:19 schreef Tjacka het volgende:
Vechain to the moon![]()
@:wereldgozer @:onlogisch
3 vechten en 1 gaat er mee heen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
De Luik-Bastenaken-Luik finish![]()
![]()
Hoogtepunt van de dag.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dit is geen sport.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Hoogtepunt van de dag.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Als dit het hoogtepunt van je dag is, concludeer ik dat je een ongelofelijke kut dag moet hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Hoogtepunt van de dag.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Spaghetti.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Broodje met iets erop wat ik nog niet weet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zit nu bij mij in de oven:quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shepherds pie at ik vroeger thuis bij mijn ouders vaak. Is lekker met appelmoes of piccalilly!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zit nu bij mij in de oven:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-shepherds-pie
Het is koolhydraatarm natuurlijk, dus geen appelmoes of piccalilly erbijquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Shepherds pie at ik vroeger thuis bij mijn ouders vaak. Is lekker met appelmoes of piccalilly!
Ok Andreasquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is koolhydraatarm natuurlijk, dus geen appelmoes of piccalilly erbij
Wel een zelfgemaakt sausje erbij gemaakt op basis van Griekse yoghurt.
Walgelijk zwijnquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit het hoogtepunt van je dag is, concludeer ik dat je een ongelofelijke kut dag moet hebben.
"Wij hebben echter de aardappelpuree vervangen door bloemkoolpuree."quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zit nu bij mij in de oven:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-shepherds-pie
Het is eigenlijk gewoon allemaal kut op het moment in de eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die uitslag was wel 1 van de hoogtepunten ja
Ik klaag niet (meer).quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon allemaal kut op het moment in de eredivisie.
Dan moet je naar het Walter Reed Army Medical Center gaan!quote:
Dickie was vandaag opeens ook een stuk vrolijker.quote:
Niet heel gek.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dickie was vandaag opeens ook een stuk vrolijker.
Dat vind ik ook helemaal niks. Ik heb toch al niet zoveel met Oranje.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, nu alweer zo'n interlandbreak.
Beter schaffen ze die onzin gewoon af.
Vrij bijzonder dat hij daar nog niet in de basis staat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
DAAR KOMT DONNIE VAN DER BEEK!! Ik ben benieuwd of hij de 1-5 achterstand nog goed kan maken in 25 minuten.
Vrij logisch eigenlijk. (de beste speler van United staat op zijn positie)quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat hij daar nog niet in de basis staat.
Hij kan toch op meerdere posities uit de voeten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrij logisch eigenlijk. (de beste speler van United staat op zijn positie)
Nee eigenlijk niet. Bij Ajax was hij vrij matig op '6'. En ze gaan hem bij United sowieso niet op de plek van Pogba/Matic zetten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan toch op meerdere posities uit de voeten?
Hoe maak je een broodtrommel klaar?quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:58 schreef Charrell het volgende:
Zo, powernapke verder.
Broodtrommel klaar maken en zo Chinees eten.
Misschien worden zijn kwaliteiten ook wel wat overdreven, in Nederland dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat hij daar nog niet in de basis staat.
Oh, dacht dat dat altijd 1 van zijn sterke punten was.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Bij Ajax was hij vrij matig op '6'. En ze gaan hem bij United sowieso niet op de plek van Pogba/Matic zetten.
Heeft desalniettemin heerlijk gesmaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Wij hebben echter de aardappelpuree vervangen door bloemkoolpuree."
Sterkte!
Weinig trek vandaag?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik ga zo een pizza naar binnenwerken.
Nee hij is vooral goed als hij de 16 in kan duiken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat altijd 1 van zijn sterke punten was.
Dan kan ie beter ontslag nemen.
Ik haat je.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik ga zo een pizza naar binnenwerken.
Mooi! Ik vond het door dat zinnetje niet heel erg lekker meer klinken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft desalniettemin heerlijk gesmaakt.
Dat is niet erg netjes van de pizzeria!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gister een pizza besteld om kwart over 5. Hij zou er half 6 zijn en was er pas na 7 uur.
Ik was woedend.
Dan heb je wel extra veel trek en smaakt bijna alles lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gister een pizza besteld om kwart over 5. Hij zou er half 6 zijn en was er pas na 7 uur.
Ik was woedend.
Ik heb wel gewoon fooi gegeven want die bezorger kan er ook niks aan doen maar ik bestel er niet weer wat!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet erg netjes van de pizzeria!
Als je een Ninja Turtle was geweest was hij gratis. Jammer genoeg ben je geen Ninja Turtle.
Ik heb net Chinees gehad. Voor het eerst in jaren aangezien mijn maag er niet goed tegen kan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon fooi gegeven want die bezorger kan er ook niks aan doen maar ik bestel er niet weer wat!
Dat zal ze leren.
Helemaal afgekekenquote:
Goede vriend @JanCees is erg goed ingevoerd in de Chinese cultuur en weet hier ongetwijfeld de oorzaak van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees gehad. Voor het eerst in jaren aangezien mijn maag er niet goed tegen kan.
#freejanceesquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goede vriend @:JanCees is erg goed ingevoerd in de Chinese cultuur en weet hier ongetwijfeld de oorzaak van.
Met twee handen, zalm wraps, pasta salade.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe maak je een broodtrommel klaar?
[..]
Misschien worden zijn kwaliteiten ook wel wat overdreven, in Nederland dan.
rawr, zou @Drizzt_DoUrden zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Met twee handen, zalm wraps, pasta salade.
Ik vind dit echt hele enge mensen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Announce een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Jij bent zeker ook bang van heksenfilms.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of die Zwartepietenfans deze demonstratie ook tegengehouden hebben tegengehouden.
[ twitter ]
Lekker man, met zijn allen blijven hangen in de ontwikkeling.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me wel een vrolijk dorp.
[ afbeelding ]
Wat een kromme zin, oh hij is van mezelf.quote:
Lucille Werner.jpgquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of die Zwartepietenfans deze demonstratie ook tegengehouden hebben tegengehouden.
[ twitter ]
Van mij mogen ze die knakkers wel weigeren als ze straks allemaal met corona het ziekenhuis in willen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man, met zijn allen blijven hangen in de ontwikkeling.
Preventief ruimen lijkt mij de beste oplossing.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die knakkers wel weigeren als ze straks allemaal met corona het ziekenhuis in willen.
quote:
Ach, je hebt een kut dag. Dan mag dat!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kromme zin, oh hij is van mezelf.
Carpetbomben dat hele Staphorst.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Preventief ruimen lijkt mij de beste oplossing.
Moeten ze maar De Lord opstellenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:35 schreef fetX het volgende:
Jammer @:lenny_leonard
Volgende keer beter maat.
Bedankt ouwe pikquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
JC God
Welkom terug van je zeer onterechte ban maat
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil nog even de groetjes doen aan @:lenny_leonard
Gefeliciteerd vrienden. Heb niks gezien. Dit seizoen kan me nog weinig boeien eigenlijk. Toch anders als je niet naar het stadion gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:35 schreef fetX het volgende:
Jammer @:lenny_leonard
Volgende keer beter maat.
Hey maat, welkom terug!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:55 schreef JanCees het volgende:
Had me verslapen voor voetbal vandaag
LOL
En nu weer mokerlam
Genot
quote:
Hoiquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag vriend. Welkom terug.
[ afbeelding ]
Hij was al ziek, prostaatkanker zag ik bij het bericht staan. Geen idee of hij daaraan is overleden maar corona werd niet genoemd.quote:
Rot jij maar op.quote:
Had gisteren voor het slapengaan nog een gigantisch varken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:08 schreef Charrell het volgende:
[ instagram ]Hier voor het slapen gaan, weer een lief biggetje.
Je tinderdate waar je op klaar kwamquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Had gisteren voor het slapengaan nog een gigantisch varken.
Het was een moeder. Van wie mag je zelf invullen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je tinderdate waar je op klaar kwam
En vervolgens in katzwijm viel?
Jouw moeder. Oke... apart.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was een moeder. Van wie mag je zelf invullen.
Waar?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rot jij maar op.
Ik ben een gewaardeerd user.
Overal loopt men met mij weg.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Overal loopt men met van mij weg.
Wat voor soort apen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:58 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen langs het apengedeelte van Amsterdam weer
Scharie goat.quote:Jan-Arie van der Heijden keert mogelijk terug bij Willem II. Het Brabants Dagblad meldt maandag dat de 32-jarige verdediger, die momenteel zonder contract zit, bij de Tilburgse club in beeld is. Bij Willem II, de club waar hij tussen 2009 en 2011 al speelde, zou hij volgens het dagblad het alternatief worden voor Jordens Peters.
Wat een originaliteit van YellowGod (dat zal vast zijn idee zijn geweest)quote:
Volgend jaar Bottegod ook naar W2.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat een originaliteit van YellowGod (dat zal vast zijn idee zijn geweest)
Denk dat hij best waardevol kan zijn voor W2. Maar nee, ik zou het gezien z'n leeftijd ook niet doen. Al zou ik heel veel niet hebben gedaan wat Yellow bij ons wel heeft gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit gun ik onze grote vriend @:Lenny_Leonard ook weer niet.
Nouja. Die Jordens Peters kan er wel echt helemaal niks van.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat hij best waardevol kan zijn voor W2. Maar nee, ik zou het gezien z'n leeftijd ook niet doen. Al zou ik heel veel niet hebben gedaan wat Yellow bij ons wel heeft gedaan.
Fokking lekker !!quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:42 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik ook.
Weekboodschappen weer in huis.
Thee + boterham met speculaas zometeen!
Ja maar clubman enzoquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Die Jordens Peters kan er wel echt helemaal niks van.
Gommersgodquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Gommers gaat wel een beetje teveel in zichzelf geloven he.
Lekker achterin de boel organiseren met de Lord.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg genoeg zou dit een uitstekende versterking zijn.
Gaat prima.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:
@:Scrummie gaat wel lekker met de #ProudBoys, hoe is dat in jouw NL chapter?
[ twitter ]
Groot geworden door klein te blijven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hardop gelachen. PEC is een parodie op een voetbalclub
@:treinhoer
Dat transferzaakje stinkt wel. Maar om het af te zeggen is kinderachtig.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mimimimimi.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ik ook een beetje, sporten ging ook niet echt soepelquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb last van een dramaandag
Hier nul minutenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Hier is het alarm drie minuten te laat afgegaan
Dit ter info
Ik ook maat, ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb last van een dramaandag
Was er een alarm afgegaan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Hier is het alarm drie minuten te laat afgegaan
Dit ter info
Ik niet, want ik ben niet van suiker.quote:
Oke, mooi. Optyfen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben niet van suiker.
Liever niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk tegen mensen met een beperking.
Scrummie is wel vaak boos.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk tegen mensen met een beperking.
Ja, en jij hebt tepels als een drachtig geitje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Scrummie is wel vaak boos.
Water is nat.
*opent gulp*quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt tepels als een drachtig geitje.
Hoe kan je dat nou weten joh?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ruikt nog altijd beter dan wanneer je je mond opent.
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten joh?
Jij komt echt niet in mijn onderbroekje hoor
Oh je hebt een neusje voor pik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh je hebt een neusje voor pik.
Weten we dat ook weer.
Cookies gewist?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
krijg toch weer dat privacy slotje in m'n beeldscherm terwijl ik dat in m'n voorkeuren heb uitgeschakeld
Gras is groenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Scrummie is wel vaak boos.
Water is nat.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gras is groen
Jørgensen is geblesseerd.
Jij bent autistisch.
Pleonasmes zijn erg leuk
Ik ben wel klaar met die onzin.quote:
Die denken dat mensen gauw weer gaan kijken zoals vorige keer, als ze die twee uitnodigen voor een programma.quote:
Ik ook niet. Vanavond Fargo. @maxi-musquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een stel proleten bij elkaar. Ik ga dit NIET kijken.
Dit ga ik vanavond NIET aanzetten.quote:
En het begint ook nog eens als VI er is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit ga ik vanavond NIET aanzetten.
Allemaal mongolen zijn het.
Dikke kans dat ik na VI in een Playstation Party ga zitten, dus Jinek kan de tyfus genieten met haar Amerikaanse accent.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het begint ook nog eens als VI er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |