Dan heb je wel extra veel trek en smaakt bijna alles lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gister een pizza besteld om kwart over 5. Hij zou er half 6 zijn en was er pas na 7 uur.
Ik was woedend.
Ik heb wel gewoon fooi gegeven want die bezorger kan er ook niks aan doen maar ik bestel er niet weer wat!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet erg netjes van de pizzeria!
Als je een Ninja Turtle was geweest was hij gratis. Jammer genoeg ben je geen Ninja Turtle.
Ik heb net Chinees gehad. Voor het eerst in jaren aangezien mijn maag er niet goed tegen kan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon fooi gegeven want die bezorger kan er ook niks aan doen maar ik bestel er niet weer wat!
Dat zal ze leren.
Helemaal afgekekenquote:
Goede vriend @JanCees is erg goed ingevoerd in de Chinese cultuur en weet hier ongetwijfeld de oorzaak van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees gehad. Voor het eerst in jaren aangezien mijn maag er niet goed tegen kan.
#freejanceesquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goede vriend @:JanCees is erg goed ingevoerd in de Chinese cultuur en weet hier ongetwijfeld de oorzaak van.
Met twee handen, zalm wraps, pasta salade.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe maak je een broodtrommel klaar?
[..]
Misschien worden zijn kwaliteiten ook wel wat overdreven, in Nederland dan.
rawr, zou @Drizzt_DoUrden zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Met twee handen, zalm wraps, pasta salade.
Ik vind dit echt hele enge mensen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Announce een vrachtwagen. @:lenny_leonard
Jij bent zeker ook bang van heksenfilms.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of die Zwartepietenfans deze demonstratie ook tegengehouden hebben tegengehouden.
[ twitter ]
Lekker man, met zijn allen blijven hangen in de ontwikkeling.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me wel een vrolijk dorp.
[ afbeelding ]
Wat een kromme zin, oh hij is van mezelf.quote:
Lucille Werner.jpgquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of die Zwartepietenfans deze demonstratie ook tegengehouden hebben tegengehouden.
[ twitter ]
Van mij mogen ze die knakkers wel weigeren als ze straks allemaal met corona het ziekenhuis in willen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man, met zijn allen blijven hangen in de ontwikkeling.
Preventief ruimen lijkt mij de beste oplossing.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die knakkers wel weigeren als ze straks allemaal met corona het ziekenhuis in willen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |