Dan moet je naar het Walter Reed Army Medical Center gaan!quote:
Dickie was vandaag opeens ook een stuk vrolijker.quote:
Niet heel gek.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dickie was vandaag opeens ook een stuk vrolijker.
Dat vind ik ook helemaal niks. Ik heb toch al niet zoveel met Oranje.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, nu alweer zo'n interlandbreak.
Beter schaffen ze die onzin gewoon af.
Vrij bijzonder dat hij daar nog niet in de basis staat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
DAAR KOMT DONNIE VAN DER BEEK!! Ik ben benieuwd of hij de 1-5 achterstand nog goed kan maken in 25 minuten.
Vrij logisch eigenlijk. (de beste speler van United staat op zijn positie)quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat hij daar nog niet in de basis staat.
Hij kan toch op meerdere posities uit de voeten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrij logisch eigenlijk. (de beste speler van United staat op zijn positie)
Nee eigenlijk niet. Bij Ajax was hij vrij matig op '6'. En ze gaan hem bij United sowieso niet op de plek van Pogba/Matic zetten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan toch op meerdere posities uit de voeten?
Hoe maak je een broodtrommel klaar?quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:58 schreef Charrell het volgende:
Zo, powernapke verder.
Broodtrommel klaar maken en zo Chinees eten.
Misschien worden zijn kwaliteiten ook wel wat overdreven, in Nederland dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat hij daar nog niet in de basis staat.
Oh, dacht dat dat altijd 1 van zijn sterke punten was.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Bij Ajax was hij vrij matig op '6'. En ze gaan hem bij United sowieso niet op de plek van Pogba/Matic zetten.
Heeft desalniettemin heerlijk gesmaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Wij hebben echter de aardappelpuree vervangen door bloemkoolpuree."
Sterkte!
Weinig trek vandaag?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik ga zo een pizza naar binnenwerken.
Nee hij is vooral goed als hij de 16 in kan duiken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat altijd 1 van zijn sterke punten was.
Dan kan ie beter ontslag nemen.
Ik haat je.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik ga zo een pizza naar binnenwerken.
Mooi! Ik vond het door dat zinnetje niet heel erg lekker meer klinken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft desalniettemin heerlijk gesmaakt.
Dat is niet erg netjes van de pizzeria!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gister een pizza besteld om kwart over 5. Hij zou er half 6 zijn en was er pas na 7 uur.
Ik was woedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |