Was het een leuke juf?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb veel gebreid.
Mijn herinnering, op schoot bij de handwerkjuf, die dikke tieten in mijn rug, de breipennen tussen onze armen...
Een soort tante Julia als handwerkjufquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb veel gebreid.
Mijn herinnering, op schoot bij de handwerkjuf, die dikke tieten in mijn rug, de breipennen tussen onze armen...
Mijn moeder breidde veel, heel veel, de mooiste ajour en ik had vroeger Noorse truien.
Toen ze overleed had ze een kast vol wol en veel beginnetjes, opzetjes van vesten, truitjes noem maar op.
Jammerquote:
Boudewijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort tante Julia als handwerkjuf
Ja en best opvallend dus ze gaan dat allemaal vernieuwen, fijn maar weer troep en weer mensen in huis...quote:
Ze lagen niet op mijn schouderquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort tante Julia als handwerkjuf
Neequote:
Ik durf echt niets meer te vragen meerquote:
Het is heel dichtbij, misschien spoed?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:25 schreef espri het volgende:
Gewoon opgehaald worden met een heli he? Aansteller
Dat dus puh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:25 schreef espri het volgende:
Ik wilde een emotion neer zetten maar dan krijg ik zeker een note dus....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is heel dichtbij, misschien spoed?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:27 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wilde een emotion neer zetten maar dan krijg ik zeker een note dus....
Zwart zei ik toch al, alpaca merinowolquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:23 schreef espri het volgende:
Maar Dees, nu weet ik nog steeds niet welke steek, kleur en motief..
Heb vanmiddag ook weer een bestelling gedaan, mooie Papatya en verschillende kleuren, ben nu al helemaal happy.
Wie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:25 schreef espri het volgende:
Kijk maar uit Daaf, Heleen Mees heeft haar Twitter-accountje kunnen deleten vandaag. Die kreeg me een bak haat over zich heen omdat ze tweette: "God bestaat!"quote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Trump. Die wordt zo naar een ziekenhuis vervoerd.
Owja sollyquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwart zei ik toch al, alpaca merinowol
En de steek weet ik zo snel niet, ik heb het patroon in mijn mailbox
Is dat meerkleurenwol? Ik zie dat als ik google.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit Daaf, Heleen Mees heeft haar Twitter-accountje kunnen deleten vandaag. Die kreeg me een bak haat over zich heen omdat ze tweette: "God bestaat!"
Had jij corona Chanel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dat heb ik dus ooit mooi gemist hč? dat ophalen met een heli, het werd gewoon een ambu.
Ambu naar heli die geland was bij de A50, MT arts mee met ambu naar zkh.
Ach had er toch niks meer van geweten, geheugenverlies dus....
Ik zag op een pagina alle verschillende soorten die ze hebben, echt heel erg mooi. Weet je al wat je er van gaat maken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:30 schreef espri het volgende:
[..]
Owja sollyIk zag dat roze en vond ik ook mooi.
Volgens mij zijn het inderdaad stokjes en dubbele stokjes, haakt lekker snel weg.
Ja het is verloopgaren in zoveel kleurtjes, helemaal verliefd op, zal een foto maken als het binnen komt.
Had vorige maand ook besteld en nu andere kleurtjes dan heb ik ze geloof ik zo,n beetje allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag op een pagina alle verschillende soorten die ze hebben, echt heel erg mooi. Weet je al wat je er van gaat maken?
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, dus foto's is altijd goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef espri het volgende:
[..]
Had vorige maand ook besteld en nu andere kleurtjes dan heb ik ze geloof ik zo,n beetje allemaal.![]()
Nee geen idee nog, ik doe altijd andersom, ik haal eerst wol of katoen en bedenk dan wat het gaat worden.
Heb al wel een vest af met deze wol, zit heerlijk.
Dan had je een flinke smak gemaakt.quote:
Zit nu ook te haken, een simpele omslagdoek die ik gewoon blind kan haken, als ik een film kijk of wat dan ook, moet ik gewoon hakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, dus foto's is altijd goed.
Ai zeg, dat is behoorlijk heftig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je een flinke smak gemaakt.
Mijn nichtje is twee maanden geleden van de trap gevallen, ze heeft 2 weken in het Erasmus gelegen en daarna nog eens een week of 5 in het revalidatiecentrum en is nu sinds een weekje thuis. Ze heeft er aardig hersenletsel aan over gehouden
Ben ik er beter vanaf gekomen, 9 dagen UMC nijmegen,, geheugenverlies, zou ook in revalidatie moeten maar was tegen de vakantie en druk, dus toch naar huis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je een flinke smak gemaakt.
Mijn nichtje is twee maanden geleden van de trap gevallen, ze heeft 2 weken in het Erasmus gelegen en daarna nog eens een week of 5 in het revalidatiecentrum en is nu sinds een weekje thuis. Ze heeft er aardig hersenletsel aan over gehouden
Jeetje zeg, dat is niet mis, nu nog ergens last van?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik er beter vanaf gekomen, 9 dagen UMC nijmegen,, geheugenverlies, zou ook in revalidatie moeten maar was tegen de vakantie en druk, dus toch naar huis.
Scheur in kaak, gekneusde ribben, aangezichtsverlamming, hechtingen van slaap naar vlak boven mijn oog, arm, pink voet...alles wat een klap had gemaakt bij het neerkomen
Heftig allemaal zeg, is het wel allemaal weer goed gekomen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik er beter vanaf gekomen, 9 dagen UMC nijmegen,, geheugenverlies, zou ook in revalidatie moeten maar was tegen de vakantie en druk, dus toch naar huis.
Scheur in kaak, gekneusde ribben, aangezichtsverlamming, hechtingen van slaap naar vlak boven mijn oog, arm, pink voet...alles wat een klap had gemaakt bij het neerkomen
Na mijn vest ga ik zoiets voor mezelf haken. Werk jij volgens een patroon?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef espri het volgende:
[..]
Ja daar viel ik ook voor, echt zo mooi.
Hoe is het nu? Volledig hersteld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop voor je nichtje dat alles nog ten goede keert. Ik weet uit ervaring dat dingen die er slecht uitzien toch beter kunnen worden.
Meestal wel ja, hier heb ik er meerderen van, ook met een punt voor en achter maar vind ik meestal niet handig, deze half ronde wel, snel om en weer af, zo zit ik de hele dag, om, af om, afquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na mijn vest ga ik zoiets voor mezelf haken. Werk jij volgens een patroon?
Bedankt, het heeft vaak heel veel tijd nodig, al zijn de eerste weken heel belangrijk, maar we hopen er het beste van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop voor je nichtje dat alles nog ten goede keert. Ik weet uit ervaring dat dingen die er slecht uitzien toch beter kunnen worden.
Ja, allemaal goed gekomen, zelfs oogzenuwen hadden een klap gehad. Merkte later dat mijn zicht niet goed meer was, want tja geheugenverlies wat maar een paar minuten was. Kon om de 5 minuten vragen van wie die leuke bloemen waren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig allemaal zeg, is het wel allemaal weer goed gekomen?
Blij dat het nu allemaal goed is zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, allemaal goed gekomen, zelfs oogzenuwen hadden een klap gehad. Merkte later dat mijn zicht niet goed meer was, want tja geheugenverlies wat maar een paar minuten was. Kon om de 5 minuten vragen van wie die leuke bloemen waren.
Echt zo vreemd allemaal en moeilijk om allemaal neer te typen.
Ik heb echt geluk gehad.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, allemaal goed gekomen, zelfs oogzenuwen hadden een klap gehad. Merkte later dat mijn zicht niet goed meer was, want tja geheugenverlies wat maar een paar minuten was. Kon om de 5 minuten vragen van wie die leuke bloemen waren.
Ik heb echt geluk gehad.
Jeetje, klinkt wel allemaal heftig. Fijn dat het allemaal is goed gekomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb echt geluk gehad.
Simpel is goed voor mij, vooral met de tv erbij aan, maar ik ga me eerst even concentreren op mijn vest, niet teveel tegelijk. Ik heb ook al zoveel andere patronen en ideeën opgeslagen van dingen die ik wil haken. Misschien moet ik toch maar een jaar sabbatical nemenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef espri het volgende:
[..]
Meestal wel ja, hier heb ik er meerderen van, ook met een punt voor en achter maar vind ik meestal niet handig, deze half ronde wel, snel om en weer af, zo zit ik de hele dag, om, af om, af![]()
Als je het patroon wil, geef je maar een gil, deze is echt simpel.
Ik kan het me nog wel herinneren, was tijdens of na Studio Vlemmix. Je was een behoorlijke tijd uit de running toen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar je weet niet wat een ander zegt hč?
Dat lijkt me heel angstig als je zoveel kwijt bent, het is natuurlijk best nogal wat, maar je hebt inderdaad geluk gehad, mijn nichtje ook, het had ook heel anders af kunnen lopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb echt geluk gehad.
Hahaha heel herkenbaar ik ben een neuroot van hier tot Tokio maar met haken en breien, kan ik gewoon meerdere dingen, owja, heb ook nog een vest op de breipennen staan, hoef alleen nog maar de mouwen. Ik hou er van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel is goed voor mij, vooral met de tv erbij aan, maar ik ga me eerst even concentreren op mijn vest, niet teveel tegelijk. Ik heb ook al zoveel andere patronen en ideeën opgeslagen van dingen die ik wil haken. Misschien moet ik toch maar een jaar sabbatical nemen
Ja was toen ook behoorlijk aktief op Inet, juni 2011.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren, was tijdens of na Studio Vlemmix. Je was een behoorlijke tijd uit de running toen.
quote:
Ben jij ook zo'n multitasker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu ook te haken, een simpele omslagdoek die ik gewoon blind kan haken, als ik een film kijk of wat dan ook, moet ik gewoon hakenMet de nieuwe bolletjes waarschijnlijk weer een vest.
Zal ff foto maken van nu..
Met andere dingen totaal niet hoor maar haken en breien juist wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n multitasker?
Ik ben ook altijd met twee dingen tegelijk bezig.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:16 schreef espri het volgende:
[..]
Met andere dingen totaal niet hoor maar haken en breien juist wel.
Haken en een film kijken, geweldig, als het spannend is, haak iik steeds sneller.
Ja nou, zoiets dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:17 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik zie het helemaal voor me. Net als die reclame van die garnalenpelster die steeds sneller gaat pellen.
Trustenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Niet lul'n maar pel'n![]()
Ik ga lekker naar bed, trusten allemaal.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Niet lul'n maar pel'n![]()
Ik ga lekker naar bed, trusten allemaal.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:17 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik zie het helemaal voor me. Net als die reclame van die garnalenpelster die steeds sneller gaat pellen.
quote:
wordt vast al aangewerkt nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:40 schreef shiitake het volgende:
Ik krijg zo'n UI alleen niet bewegend.
De een na de andere besmetting in het gevolg van trump nuquote:
Ik welquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:40 schreef shiitake het volgende:
Ik krijg zo'n UI alleen niet bewegend.
yup, werkt echt sfeerverhogend hier...quote:
Dat hij er niet is tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
yup, werkt echt sfeerverhogend hier...
Soury kleurt binnen de lijntjes. Mch is een maniakale oversexte stoorzender... en is gewoon een vervelende kut user.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat hij er niet is toch
Soury bijvoorbeeld werkt ook niet sfeerverhogend
Crap, jij hier. Moet ik nog op mn woorden gaan lettenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Geen muziekjes van @:pullup vandaag
Ik ben hier altijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Crap, jij hier. Moet ik nog op mn woorden gaan lettenook.
Meh... is maar water en beetje wind.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd![]()
Wat een goor weer, ik denk dat ik maar binnen blijf vandaag.
Ik heb een hekel aan water dat uit de lucht valt. Jij gaat er lekker op uit straks?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Meh... is maar water en beetje wind.
Ja heb nog vee te doen. Tis kut wanneer ik een colbert draag, dan wel een paraplue. Verder: tja, water.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan water dat uit de lucht valt. Jij gaat er lekker op uit straks?
ik mis ook de muziekjes van @pullupquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Geen muziekjes van @:pullup vandaag
Het is maar water toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja heb nog vee te doen. Tis kut wanneer ik een colbert draag, dan wel een paraplue. Verder: tja, water.
Dat is een fijn wakkerwordtmuziekjequote:
Ik klik ze niet eens allemaal aan, maar zijn posts eromheen vind ik heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik mis ook de muziekjes van @:pullupeen van de weinige die ik aanklik, met kopje thee erbij.
Ok. Pot thee.
regen verneukt een colbert. En nee, alleen door de week, beedbellen met joggingbroek en colbert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar water toch?
En anders zonder colbert, trouwens een colbert in het weekend?
Het zijn er meestal drie. Meestal zet ik de werk laptop aan, klik de muziekjes aan en lees de mail van mijn werk erbij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik ze niet eens allemaal aan, maar zijn posts eromheen vind ik heel vermakelijk.
quote:
Dat klinkt als een leuke dag. Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:44 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ik ga er zo lekker op uit. Naar Fort Everdingen. Rondleiding daar. Dan een stuk wandelen daar aan de Lek. Dan lunch met koppie soep erbij. Dan terug wandelen en een bierproeverij.
Allemaal buiten. Heel klein groepje mensen. Mondkapjes, check.
Ondanks het weer even uitwaaien, camera mee, hoop wat mooie fotos te maken. Met dit weer kun je best dramatische foto's maken met mooie contrasten.
Fijne dag en weekend iederee! Take care en geniet van de dag
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
regen verneukt een colbert. En nee, alleen door de week, beedbellen met joggingbroek en colbert.
Gelukkig hoef je niet te werken vandaag, anders had hij dat mooi in de war gestuurd. Ja mooi, he die Keespostsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn er meestal drie. Meestal zet ik de werk laptop aan, klik de muziekjes aan en lees de mail van mijn werk erbij.
Soort vaste begin van de ochtend. Heel soms past de muziek niet maar meestal gaat het heel goed zo![]()
posts eromheen kan ik ook altijd wel waarderen. Kees-commentaar
Leuke plannen allemaal, klinkt als een goede dag en is het daar wel droger. Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:44 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ik ga er zo lekker op uit. Naar Fort Everdingen. Rondleiding daar. Dan een stuk wandelen daar aan de Lek. Dan lunch met koppie soep erbij. Dan terug wandelen en een bierproeverij.
Allemaal buiten. Heel klein groepje mensen. Mondkapjes, check.
Ondanks het weer even uitwaaien, camera mee, hoop wat mooie fotos te maken. Met dit weer kun je best dramatische foto's maken met mooie contrasten.
Fijne dag en weekend iederee! Take care en geniet van de dag
Ja de seksisme op school. Heerlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Ik vertelde gisteren net aan de jongste dat ik bij handwerken simpelweg de klas uit ben gelopen toen de handwerkjuf begon te zeuren dat ik het handwerkstukje dat met kerst al klaar had moeten zijn in mei nog niet af had.
Ik was zo pissed off dat de meisjes verplicht handwerken hadden terwijl de jongens naar handenarbeid mochten (1980, I kid you not).
Dat was overigens wel veranderd voor ik van school was.
Het was ook een 1 op mijn rapport die me werkelijk niets boeide.
wordt @Bos81 niet automatisch omgezet???quote:
geen idee @Bos81quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wordt @:Bos81 niet automatisch omgezet???
Is ook nooit meer gebruiktquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bos niet , maar dat is een niet actief account waar ik niks mee heb te maken
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier word ik vrolijk van. Er staat een ‘nieuwe’ piano op Utrecht CS![]()
[ afbeelding ]Geen idee hoe lang al. Hij staat aan de westzijde van het station waar ik zelden kom.
En heb je er op gespeeld?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier word ik vrolijk van. Er staat een ‘nieuwe’ piano op Utrecht CS![]()
[ afbeelding ]Geen idee hoe lang al. Hij staat aan de westzijde van het station waar ik zelden kom.
Mij boeit het nieuws alleen nog maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Niet doen hoor dat hoestenquote:Ik heb echt de neiging om zo'n sufkut die als een van de weinigen toch zonder mondkapje de winkel inwandelt gewoon in haar gezicht te gaan hoesten, kennelijk vindt zij bescherming van anderen niet zo belangrijk, dus dan hoeft zij ook niet beschermt te worden.
quote:In de Hema werd een meneer-die-geen-afstand-hield boos op een mevrouw-die-geen-mondkapje-droeg. Eerst wederzijds gemor, daarna verhitte blikken. De jongen achter de kassa: "Als jullie zo naar elkaar blijven kijken geef ik jullie op voor First Dates." En toen lachtten ze. Einde!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet. Ik moest een trein halen.
Daar staan ze voor om spontane acties uit te lokken, maar nu is het niet zo wenselijk lijkt mequote:
Het gaat vaak spontaan zoals hij dezequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar staan ze voor om spontane acties uit te lokken, maar nu is het niet zo wenselijk lijkt me
NIET zoals deze dus... bedoel ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het gaat vaak spontaan zoals hij deze![]()
maar ja met die coronashit wordt het wel lastig jah
Nee, ik weet dat dat fout gaat, daarom doe ik het ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mij boeit het nieuws alleen nog maar![]()
Heerlijk omdat zo te volgen![]()
Ik zag ergens deze tweet via een andere tweet....en ik had jou commentaar gelezen ergens....
[..]
Niet doen hoor dat hoestendat wordt matten
![]()
Deze vond ik wel érg leuk![]()
https://twitter.com/enperquin/status/1312011376248975365
[..]
First Dates
![]()
Tja... je hoeft alleen maar de reacties op Fok te lezen.... sommige mensen blijven roepenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat dat fout gaat, daarom doe ik het ook niet.
Maar ik vind het zo asociaal.
Ik kan me daar ook best boos om maken, van die mensen die wel profiteren van het feit dat ik een mondkapje draag maar er zelf geen op willen zetten, egoīsten!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat dat fout gaat, daarom doe ik het ook niet.
Maar ik vind het zo asociaal.
Dat was al op de middelbare school!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Ik vertelde gisteren net aan de jongste dat ik bij handwerken simpelweg de klas uit ben gelopen toen de handwerkjuf begon te zeuren dat ik het handwerkstukje dat met kerst al klaar had moeten zijn in mei nog niet af had.
Ik was zo pissed off dat de meisjes verplicht handwerken hadden terwijl de jongens naar handenarbeid mochten (1980, I kid you not).
Hier ook jongens mochten zagen en timmeren. Ik had ook niks met die haak en brei toestand. Godverdommequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Hoezo maar verderquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:24 schreef chufi het volgende:
Op mij heeft het iig geen indruk gemaakt , want ik ben het vergeten wat we deden.. tekenles maar verder ..?
Dat kan ookquote:
Ja soury kleurt binnen de lijntjes maar is vele malen hinderlijker dan de onschuldige dorpsidioot @MCHquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Soury kleurt binnen de lijntjes. Mch is een maniakale oversexte stoorzender... en is gewoon een vervelende kut user.
Maar dat is mijn mening.
Ook goedemorgen trouwens.
Hoi Scrullelep-rjejsssquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja soury kleurt binnen de lijntjes maar is vele malen hinderlijker dan de onschuldige dorpsidioot @:mch
Maar vertel eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja soury kleurt binnen de lijntjes maar is vele malen hinderlijker dan de onschuldige dorpsidioot @:mch
Ja vind ik ook hoor, daarom woon ik liever alleenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon terecht meisjes moeten leren schoonmaken, koken en kleren make ect
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
En toenquote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hm, zo'n vrouw-mens is toch wel handig zo te lezen (ook vrijgezel)quote:
Ik denk dat ie uitgeluld is.quote:
Fok is grappig somsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uitgeluld is.
jupquote:
Ik had mijn zegje al gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uitgeluld is.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had mijn zegje al gedaan
Leuke tt trouwens![]()
Je lult te veel onzinquote:
"maar is vele malen hinderlijker"quote:
Lolquote:
Is veel leuker online gastquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
"maar is vele malen hinderlijker"
Goed verhaal![]()
Maar verder zoeken jullie t maar lekker saampies uit.
Je bemoeit je er maar al te graag meequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
We zoeken weer contact als we u nodig denken te hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
Rel del eerste klasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bemoeit je er maar al te graag mee
Ik denk dat je beter een ander contact kan zoekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We zoeken weer contact als we u nodig denken te hebben.
Als hij aan de beademing lag ging het nog goedquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een ander contact kan zoeken
Mja sommige mensen snappen het echt niet, lijkt me toch duidelijk dat als je niet met je kinderen af kan spreken je al helemaal niet met vrienden af spreektquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef espri het volgende:
Wat kan je soms teleurgesteld zijn in vrienden zeg...
Ik zie mn kids en kleinkind al een tijdje niet, alleen via beeldbellen,
vriendin app ik mee en zeg haar dat, stuurt ze terug, het zit er misschien niet in maar zullen we afspreken....![]()
Tuulk, zie mn vlees en bloed niet maar jou wil ik zien hoor... AAARRGGGHHHH sommmige mensen.
Tuuk, die gekke muis. dat maffe worstenbroodje en mch.. tja, wat wil je dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bemoeit je er maar al te graag mee
Hij heeft niet aan beademing gelegenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij aan de beademing lag ging het nog goed
Ik heb geen enkel contact met jou en dat hou ik maar zoquote:
Ik zoek ook geen contact met jou hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel contact met jou en dat hou ik maar zo
Wie zal het weten ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft niet aan beademing gelegen
Nee precies en zij mankeert ook van alles maar wil er elke dag op uit en gaat iedere dag naar de winkels want dat is mijn dagelijkse uitje.... Schiet mij maar lek hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja sommige mensen snappen het echt niet, lijkt me toch duidelijk dat als je niet met je kinderen af kan spreken je al helemaal niet met vrienden af spreekt
Deisyy?quote:
Ja zekerquote:
Ik kom nog terug op je vraagquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tuuk, die gekke muis. dat maffe worstenbroodje en mch.. tja, wat wil je dan?
Ik wil er wel wat over zeggen in je mod reportquote:
Ik snap dat ook niet goed, je kan als dagelijks uitje ook een stukje gaan wandelen, is veel leuker ook in deze tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:53 schreef espri het volgende:
[..]
Nee precies en zij mankeert ook van alles maar wil er elke dag op uit en gaat iedere dag naar de winkels want dat is mijn dagelijkse uitje.... Schiet mij maar lek hoor.
bestaat dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat over zeggen in je mod report
Over wat ik wil? Wat wil ik dan volgens jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat over zeggen in je mod report
Ik heb net een beetje boze maar wel nette duidelijke app terug gestuurd, hoor al een tijdje niets nu..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed, je kan als dagelijks uitje ook een stukje gaan wandelen, is veel leuker ook in deze tijd.
Wat denk je zelf ?quote:
Jesus Deis was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over wat ik wil? Wat wil ik dan volgens jou
pff.. tik t dan niet.quote:
Laat haar er maar even over nadenkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje boze maar wel nette duidelijke app terug gestuurd, hoor al een tijdje niets nu..
Ik vlieg weg captanquote:
Ohh en mop me nietquote:
Je nam het wel serieus he? Geeft niet hoorquote:
Jou neem ik altijd serieus.....mopquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je nam het wel serieus he? Geeft niet hoor
denk dat "moppie" beter valtquote:
Veel plezier met de Swifferquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
denk dat "moppie" beter valt![]()
Ja, huishouden dan maar.. eet ze.
Nou doe je dingquote:
Ach..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
Maar goed Trump was 72 uur geleden al positief getest en heeft daarna dus nog gewoon contact gehad met verschillende mensen ....
Het is gewoon een criminele actiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
Maar goed Trump was 72 uur geleden al positief getest en heeft daarna dus nog gewoon contact gehad met verschillende mensen ....
Hoe dan?quote:
Nou ik vind dit wel bijna opzettelijk mensen in levensgevaar brengenquote:
Oh op die manier, zeker wel. Ik zou haast hopen dat hij goed ziek gaat worden. Mocht je er aanstoot aan nemen, jammer danquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik vind dit wel bijna opzettelijk mensen in levensgevaar brengen
Hij had de uitslag toch nog niet toen hij meldde dat Hope Hicks besmet was en hij en Melania in quarantaine gingen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
Dat is Staphorst daar gelden andere normen en waardenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach..
https://www.geenstijl.nl/(...)-zingen-met-600-man/
Net een uurtje terug in een "medische" persco werd gemeld dat het al 72 uur geleden was dat ie positief getest was en dat ze daarna gelijk die anti-bodies hebben toegediend ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had de uitslag toch nog niet toen hij meldde dat Hope Hicks besmet was en hij en Melania in quarantaine gingen?
Het is een beetje verwarrend dat Twitter de tijd wel in de aanduiding van degene die tweet doet maar tegelijkertijd het lokale tijdstip gebruikt van degene die de tweet leest.
Het WH beweert nu dat de dokter zich versprak maar die las die statement van een papiertje op dus dat klopt ook voor geen meterquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een uurtje terug in een "medische" persco werd gemeld dat het al 72 uur geleden was dat ie positief getest was en dat ze daarna gelijk die anti-bodies hebben toegediend ...
Blijft vaag
Ik lees het net:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een uurtje terug in een "medische" persco werd gemeld dat het al 72 uur geleden was dat ie positief getest was en dat ze daarna gelijk die anti-bodies hebben toegediend ...
Blijft vaag
Ondertussen steeds meer besmettingen in WH omgevingquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het WH beweert nu dat de dokter zich versprak maar die las die statement van een papiertje op dus dat klopt ook voor geen meter
Het lijkt er nu wel op dat dit de tijdslijn is geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:14 schreef Leandra het volgende:
Het is wel ronduit misdadig als hij wist dat hij positief getest was en toch die 2 bezoeken nog heeft gedaan, en dan ook nog zonder beschermingsmiddelen.
Dat is wel het presidentschap van Trump in een notendop: de president waar de eigen bevolking tegen beschermd moet worden.
Ok Leandraquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:14 schreef Leandra het volgende:
Het is wel ronduit misdadig als hij wist dat hij positief getest was en toch die 2 bezoeken nog heeft gedaan, en dan ook nog zonder beschermingsmiddelen.
Dat is wel het presidentschap van Trump in een notendop: de president waar de eigen bevolking tegen beschermd moet worden.
Diegene die dat heeft uitgelekt uiteraardquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt er nu wel op dat dit de tijdslijn is geweestBenieuwd of je iemand kan aanklagen hiervoor
Niets noemenswaardigsquote:
Nee okee. dat is niet echt noemenswaardigs iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Niets noemenswaardigs
Had al meer dan 5 jaar niet hardgelopen en besloten weer te beginnen.
Heb een startersschema, vandaag moest ik 3x 8 minuten
Dat zei ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee okee. dat is niet echt noemenswaardigs idd
Whut? Is het lekken nu ineens erger dan een president die moedwillig 2 dagen lang mensen besmet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Diegene die dat heeft uitgelekt uiteraard
De woordvoerder bij de persconferentie ontweek vragen daarover. Dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:15 schreef chufi het volgende:
De Source zegt nu ook dat ie gisteren wel extra zuurstof heeft gekregen
Allemaal leugens ....quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De woordvoerder bij de persconferentie ontweek vragen daarover. Dan weet je genoeg.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:15 schreef chufi het volgende:
Pff, laat die gast lekker zitten. Focus liever op dichtbij. 3 diensten met 600 mensen in een kerk a.s. zondag, gister een bruiloftsfeest met 180 man in een zaal en een week gelee een paar 1000 willem2 morrons uitbundig feesten. (ow en etc b.v. met die sluiting horeca om 22 uur en massale inkoop drank jeugd voor "thuis"). Trump overleeft t wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:15 schreef chufi het volgende:
Ja, dat is ook bizar, waarom hebben kerken nou weer een uitzondering?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Pff, laat die gast lekker zitten. Focus liever op dichtbij. 3 diensten met 600 mensen in een kerk a.s. zondag, gister een bruiloftsfeest met 180 man in een zaal en een week gelee een paar 1000 willem2 morrons uitbundig feesten. (ow en etc b.v. met die sluiting horeca om 22 uur en massale inkoop drank jeugd voor "thuis"). Trump overleeft t wel.
Ik zeg ook niet dat het hier wel goed gaat ..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Pff, laat die gast lekker zitten. Focus liever op dichtbij. 3 diensten met 600 mensen in een kerk a.s. zondag, gister een bruiloftsfeest met 180 man in een zaal en een week gelee een paar 1000 willem2 morrons uitbundig feesten. (ow en etc b.v. met die sluiting horeca om 22 uur en massale inkoop drank jeugd voor "thuis"). Trump overleeft t wel.
Tja, vrijheid van godsdienst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook bizar, waarom hebben kerken nou weer een uitzondering?
Waarom ben je daar zo zeker van? Die man zit in de risicogroep en ligt in het ziekenhuis met ademnood. Er is nog steeds geen wondermiddel uitgevondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van. Maar dat is wat ik er van denk. De rest zijn feiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo zeker van? Die man zit in de risicogroep en ligt in het ziekenhuis met ademnood. Er is nog steeds geen wondermiddel uitgevonden
Okequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van. Maar dat is wat ik er van denk. De rest zijn feiten.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:35 schreef chufi het volgende:
Maar voor de liefhebbers Wie is de mol is weer begonnen
Wel eens gezienquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kijk The Big Labowski blijft een meesterwerk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Sommige advertenties zijn soms onbedoeld grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand ontneemt je die vrijheid als je met maximaal 30 personen aanwezig mag zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja, vrijheid van godsdienst.
Gewoon een paar camera's neerzetten en streamen. De kerk moet ook maar eens met z'n tijd meegaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand ontneemt je die vrijheid als je met maximaal 30 personen aanwezig mag zijn.
Dat gaat nog wat worden als er straks een coronavaccin is. Dat wordt een permanent code-rood-gebied.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef chufi het volgende:
In Staphorst is het een verplichting om naar de kerk te gaan
Hier op de Veluwe doen ze dat ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon een paar camera's neerzetten en streamen. De kerk moet ook maar eens met z'n tijd meegaan.
Dat hebben ze de laatste maanden ook gedaan, las ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon een paar camera's neerzetten en streamen. De kerk moet ook maar eens met z'n tijd meegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |