Hij heeft niet aan beademing gelegenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij aan de beademing lag ging het nog goed
Ik heb geen enkel contact met jou en dat hou ik maar zoquote:
Ik zoek ook geen contact met jou hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel contact met jou en dat hou ik maar zo
Wie zal het weten ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft niet aan beademing gelegen
Nee precies en zij mankeert ook van alles maar wil er elke dag op uit en gaat iedere dag naar de winkels want dat is mijn dagelijkse uitje.... Schiet mij maar lek hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja sommige mensen snappen het echt niet, lijkt me toch duidelijk dat als je niet met je kinderen af kan spreken je al helemaal niet met vrienden af spreekt
Deisyy?quote:
Ja zekerquote:
Ik kom nog terug op je vraagquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tuuk, die gekke muis. dat maffe worstenbroodje en mch.. tja, wat wil je dan?
Ik wil er wel wat over zeggen in je mod reportquote:
Ik snap dat ook niet goed, je kan als dagelijks uitje ook een stukje gaan wandelen, is veel leuker ook in deze tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:53 schreef espri het volgende:
[..]
Nee precies en zij mankeert ook van alles maar wil er elke dag op uit en gaat iedere dag naar de winkels want dat is mijn dagelijkse uitje.... Schiet mij maar lek hoor.
bestaat dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat over zeggen in je mod report
Over wat ik wil? Wat wil ik dan volgens jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat over zeggen in je mod report
Ik heb net een beetje boze maar wel nette duidelijke app terug gestuurd, hoor al een tijdje niets nu..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet goed, je kan als dagelijks uitje ook een stukje gaan wandelen, is veel leuker ook in deze tijd.
Wat denk je zelf ?quote:
Jesus Deis was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over wat ik wil? Wat wil ik dan volgens jou
pff.. tik t dan niet.quote:
Laat haar er maar even over nadenkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje boze maar wel nette duidelijke app terug gestuurd, hoor al een tijdje niets nu..
Ik vlieg weg captanquote:
Ohh en mop me nietquote:
Je nam het wel serieus he? Geeft niet hoorquote:
Jou neem ik altijd serieus.....mopquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je nam het wel serieus he? Geeft niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |